abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54454960
@ So_Addivtive: wat een mooie reading . Ik heb daar nog nooit eerder van gehoord, een reading met bloemen. Wel origineel en misschien wel een goede manier om op iemand af te stemmen. Ieder heeft toch zo zijn eigen voorkeur voor een bepaalde bloem.

Hij klinkt als een heel helder medium. Grappig dat je dat zweten noemt. Ik zie dat zelf ook vaak bij de betere mediums als ze iets heel helder doorkrijgen: zweten of juist kippenvel. In welke omgeving werkt deze man? Komt ie ook op beurzen?

Lullig van je (ex-)vriend btw . Dat die man dat wist zeg..
pi_54461924
quote:
Op donderdag 8 november 2007 14:02 schreef Geartsjuh het volgende:

Hij klinkt als een heel helder medium. Grappig dat je dat zweten noemt. Ik zie dat zelf ook vaak bij de betere mediums als ze iets heel helder doorkrijgen: zweten of juist kippenvel. In welke omgeving werkt deze man? Komt ie ook op beurzen?
Hij komt uit Valkenswaard en er zijn daar in de buurt binnenkort beurzen waarbij ook een aantal lezingen worden gehouden (waarvan 1 van hem)

Kijk anders maar eens op www.stichting-deva.nl
pi_55030607
*kick*

Zijn er nog mensen die een legging willen?
pi_55030872
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:58 schreef Geartsjuh het volgende:
*kick*

Zijn er nog mensen die een legging willen?
Ja leuk!

Ik wil er btw ook wel een doen voor iemand
En herinner me nu dat ik er nog een zou doen voor Sado
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_55032532
Als iemand van jullie wil mag 'ie er voor mij ook wel weer een doen Bijv. betrekking op werk, liefde of algemeen
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_55034037
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:07 schreef MNR het volgende:

[..]

Ja leuk!
Wil jij een legging? Zo ja, kan je me dan even je vraag + gegevens als naam en geboortedatum (voor zover je die wil geven) naar me PMen?
  dinsdag 4 december 2007 @ 14:17:38 #232
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_55034252
Ik zou ook wel weer een legging willen.
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:18:43 #233
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_55035937
hoi !
ik leg ook tarotkaarten, dus als er interesse is wil ik ook wel een kaartje leggen
Het mag met een vraag , of de vraag wat je essentie is of gewoon een kaart.

Ik leg kaarten met het deck van Aleister Crowley.
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
pi_55036144
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:18 schreef kruimel_20 het volgende:
hoi !
ik leg ook tarotkaarten, dus als er interesse is wil ik ook wel een kaartje leggen
Het mag met een vraag , of de vraag wat je essentie is of gewoon een kaart.

Ik leg kaarten met het deck van Aleister Crowley.
Ah, mooi zo. Dan leg ik wel voor JamesB
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:33:45 #235
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_55036225
Wil je verder nog iets weten.?
Het gaat om de relationele sfeer.
pi_55036268
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:33 schreef JamesBrownie het volgende:
Wil je verder nog iets weten.?
Het gaat om de relationele sfeer.
Zie PM.
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:12:29 #237
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_55038454
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 07:59 schreef Electro-Worm het volgende:
Mag ik ook een legging Pm maar voor dinges enzo.
Dankjewel
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
pi_55046745
Overzicht leggingen:
- MNR -> door Geartsjuh
- JamesBrownie -> door MNR

Openstaande leggingen:
- myxomatosekonijn
- Electro-Worm (sorry voor de vertraging )
pi_55155244
Legging voor JamesBrownie;

Heb 3 dingen voor je gedaan:
1) een keltisch kruis (doorsnee tarot)
2) een Fortune card voor je getrokken
3) een kaart voor jezelf uit het spirituele alfabet

Keltische kruis
1 dit is het / hierom gaat het > kelken aas
nieuwe relaties, krachtige emoties, liefde, huwelijk of moederschap

Deze kaart staat symbool voor het gevoel. Een wereld van emoties dus. De kaart geeft een overvloed van goedheid aan. Er is ook emotionele groei en vredige, liefhebbende emoties.

Duiding:
- een nieuw begin of frisse start
- waarschijnlijk op het gebied van relaties of gevoelsleven
- kracht van gevoel (zo sterk dat de kelk overstroomt)
- het zuiverste aspect van emotionele energie en duidend op de winst die kan worden behaald uit een liefhebbende relatie.

2 dit kruist het / dit komt er bij > geliefden (omgekeerd)
beproevingen en mogelijkheden die te maken kunnen hebben met relaties

Deze kaart vond ik akelig liggen op deze positie. Deze kaart duidt vaak op een keuze. De man op de kaart staat tussen 2 dames welke symbool staan voor het spirituele en het sensuele en hij kan niet kiezen. Boven hem vliegt Cupido die een pijl op hem (zijn hart) wil richten om zijn keuze te beinvloeden. Oftewel.. de man kan het beste zijn hart volgen.

De kaart geeft aan dat de man in een dilemma zit.

Duiding:
- aanmoediging om over je opties na te denken en een besluit voor te bereiden
- onze methode voor het nemen van een beslissing is niet altijd goed doordacht en wordt vaak bepaald door wat we verlangen ipv wat goed voor ons is
- het is wijs om na te denken over de gevolgen van onze keuze en naar de gevolgen die gepaard gaan met het besluit dat wordt genomen
- deze kaart duidt op in een kwestie waarbij een beslissing grote persoonlijke gevolgen heeft.

3 hierop rust het / dit wordt vermoed > kelken 8 (omgekeerd)
zich afwenden van het bekende, het onbekende tegemoet gaan

Een pijnlijke kaart.. als je het mij vraagt. Deze kaart laat een persoon zien die met veel zorg 8 kelken op elkaar heeft gezet. Hij/zij heeft veel aandacht besteed tijdens het neerzetten van die kelken en nu kijkt hij/zij naar die kelken alsof het allemaal niets meer voorstelt. Hij loopt langs ze af alsof wat hij gepresteerd heeft niets meer betekent of niet meer voor hem werkt.
Hij loopt nu de berg op.. naar iets met een hogere waarde, met nog meer intensiteit en diepere betekenis dan wat hij/zij tot nu heeft heeft gekend.

Duiding:
- het is tijd om iets uit het verleden los te laten
- er is veel energie gestoken in een relatie of een project
- deze moet worden achtergelaten
- de enige juiste reactie op dit moment is weglopen (als dat nu niet duidelijk is, zal dat later duidelijk worden)
- er is vertrouwen voor nodig om het bekende achter te laten, maar in deze situatie is dat het beste

4 zo was het hiervoor / dit heeft ertoe geleid > gerechtigheid (omgekeerd)
rationeel denken, onpartijdigheid, eerlijkheid, evenwichtigheid van geest

Een kaart die een thema van geestelijke helderheid afgeeft. De behoefte om logische oplossingen voor moeilijke problemen te zoeken. Alles het liefste in evenwicht (waarheid, rechtvaardigheid).

Duiding:
- zaken moeten door een onpartijdige bril worden gezien
- gebruik ratio en denkprocessen om probleem/situatie in te schatten
- alle beweegredenen dienen zorgvuldig te worden afgewogen
- behoefte om logisch na te denken over een probleem

5 dit bekroont het / dit wordt ingezien > pentakels aas
financiele zaken op een stevige basis, goede vooruitzichten voor zakelijke ondernemingen

Deze kaart geeft aan dat je zoekt naar een balans tussen spiritualiteit en verlangen. Meestal heeft deze kaart te maken met geld, maar ze hoeven zich niet altijd bezig te houden met financiele zaken.

Duiding;
- nieuw krachtig begin op materiele of praktische vlak
- biedt uitzicht op een nieuwe basis (vaak op het gebied van materiele zaken)
- hypotheek, lening oid of zelfs een basis in je persoonlijke leven
- successen hangen af van hoeveel er in wordt geinvesteerd

6 dit komt erna / zo gaat het verder > zegewagen
moeilijkheden overwinnen, ruzies en strijd met een positieve uitslag

Je ziet een kaart met 2 paarden die allebei een richting optrekken. Allebei de kanten hebben iets, maar de kanten zijn tegenovergesteld in hun verlangen. De man/vrouw op de wagen moet deze paarden temmen om de kanten onder controle te houden.

Duiding;
- fase van innerlijk conflict
- de man/vrouw heeft moeite om zijn paarden in bedwang te houden, wat duidt op tegenstrijdige gevoelens
- kies de middenweg (maar dat is niet altijd even makkelijk)
- conflicten of twisten in uw omgeving
- hartstocht: je gevoel van verlangen is aangewakkerd
- gevoel van kalmte en balans nodig om een stabiele staat te bereiken.

7 dit is de vragensteller / zo ziet hij het > zwaarden ridder (omgekeerd)
opschudding, verdeeldheid en verstoring, opwinding en verandering

Dit is een ruiter op zijn/haar paard en dit paard vliegt bijna de lucht in, zo wild is het. De ruiter is klaar voor alles wat er op hem/haar afkomt. Laat maar komen, denk je en snelheid, haast en actie spelen hierbij een rol. Er is dus haast bij!

Duiding;
- tijd van activiteit en een behoorlijke dosis chaos
- zoektocht
- de ruiter zoekt naar verandering en informatie
- kan wijzen op iemand die in je leven treedt en een transformatie bij je teweeg brengt
- de ruiter kan niet tegen sleur.

8 hier vindt het plaats / zo zien anderen het > staven 4
beloning, rust en dankzegging volgend op een periode van hard werken

Ja, dit is een vrolijke kaart. Hier wordt een belangrijke prestatie gevierd. Het is gewoon een vrolijke kaart

Duiding;
- aanwijzing voor de tijd
- eren van prestaties
- vreugdevolle vieringen
- tijd nemen om te ontspannen en waardering te tonen voor de gedane inspanningen
- gelukwensen moeten openlijk gedaan en geaccepteerd worden!

9 hoop en vrees / verwachingen en angsten > staven koningin (omgekeerd)
een hartelijk, bekwaam persoon die zaken en prive succesvol combineert

Een trotse, zelfverzekerde vrouw (ook met macht en gezag). Toewijding aan het persoonsleven en gezinsleven.

Duiding:
- veelzijdig, energiek persoon die in staat is veel taken te doen en ze succesvol af te ronden
- persoonlijke leven is erg belangrijk
- een nieuw persoon die vol energie en enthousiasme is
- of je zult die eigenschappen zelf moeten ontwikkelen (vooral als er weinig balans in je leven is)

10 daarheen leidt het > zwaarden schildknaap (omgekeerd)
jeugdige intelligentie, een snelle geest, met het risico op loze kletspraat

Je hebt iets nieuws in je hoofd, een nieuw idee. Het kan onheilspellend zijn.. de lucht kan zich samentrekken. Dat idee kan goed of slecht uitpakken.

Duiding:
- nieuw begin qua denken en kennis vergaren
- interesse in nieuwe onderwerpen
- zie het als een beginstadium
- verlangen naar kennis en/of originele gedachten
- neiging tot loze of zelfs kwaadaardige kletspraat wat behoorlijk destructief kan (!) zijn

Deze kaart viel uit de stapel: kelken 3 (omgekeerd)
Deze kaart viel uit de stapel terwijl ik aan het schudden was. Welke erop kan duiden dat er een derde in het liefdesspel aanwezig is.

Fortune card
Een kaart die helpt richting te geven voor jou > The Raven
De raaf is een voorteken of waarschuwing van een slechte voorbode. Deze donkere voorbode is een schepsel/werktuig van schaduw en een aaseter tussen de ondergang/vernietiging. Duisternis doemt op aan de horizon. Neem jezelf in acht.

Heb ook even gekeken voor je welke kaart er onderop de stapel lag (om een betere interpretatie te bewerkstelligen > Maiden
Jong en naïef, de maagd/jonkvrouw vertegenwoordigt onschuldigheid, hoop en loyale vriendschap. Zij omvat puurheid en emotioneel verlangen. Let op het advies van een nabije en vertrouwde vriend. Een nieuwe relatie bloeit op.

Spirituele alfabet
MEDEDOGEN
Als mededogen jou ten deel valt, open dan je hart. En zie vanuit je hart om je heen. Ervaar de liefde en compassie die ook jij in je Hart draagt. Het is een warme, zachte en krachtige energie waar op deze wereld veel van nodig is. Bied ook jouw vermogen tot Mededogen aan de wereld èn aan jezelf.

Deze kaar lag onderop (dus voor betere interpretatie)
IDENTIFICATIE
Als je identificatie krijgt dan worstel je misschien met gevoelens van controle over je omgeving of afhankelijkheid daarvan. Identificatie maakt een verbinding tussen jou en de ander. en dat kan heel benauwend aanvoelen. Identificatie zegt jij bent van mij, of ik ben van jou. En dus moet jij doen wat ik wil of ik ben aansprakelijk voor wat jij doet, of omgekeerd.

Goed, tot dusver de duiding van de kaarten voor jou. Ik hoor graag wat je ervan vindt.
pi_55155967
Als er iemand tijd heeft...Ik zou ook graag een legging willen!
La vie en rose...
pi_55158124
Tarotlegging voor MNR:

Ik heb voor jou een Keltisch Kruis gelegd .

1. Huidige positie:
Acht van de Kelken

Kernwoorden: terugtrekking, afwending, zwaarmoedigheid, afzien, verlies, teleurstelling, scheiding.

Kelken Acht is een van de drie 'vertrek-kaarten' van de tarot, en staat voor afscheid nemen met een bezwaard gevoel. We vertrekken uit een omgeving waarin we gewend waren en gaan weg van mensen en dingen die ons na aan het hart liggen. Dit laatste kan letterlijk zijn maar ook symbolisch: je van iets afwenden of je ergens uit terugtrekken.

2. Directe invloeden:
Rad van Fortuin

Deze kaart representeert vaak gebeurtenissen waarop we nauwelijks invloed hebben. Het weer, het verkeer of een andere overmacht doorkruist ons plan waardoor het niet door zal gaan.
In ons werk wijst deze kaart ook vaak op machteloosheid en routinematige eentonigheid. Het rad duidt daarom op veranderingen die momenteel nog in de toekomst liggen. Op het vlak van bewustzijn betekent dit dat we begrip voor noodzakelijkheden zullen moeten ontwikkelen en moeten leren aanvaarden niet alles zelf in de hand te hebben.
Het Rad stelt ons voor ervaringen die we de baas moeten worden zodat we er innerlijk door zullen sterken. In persoonlijke relaties voelen we ons vaak niet prettig met de bestaande gebeurtenissen, ofwel omdat er geen partner is, of omdat de relatie onbevredigend verloopt. Ook hier gaat het erom in te zien wat we erdoor kunnen leren.

3. Recente invloeden:
De Toren

De Toren geeft aan dat we ons ergens zeker van waanden maar dat de muren van ons bouwwerk plotseling gaan wankelen. Het kan om onze overtuigingen gaan, maar ook om onze zekerheden op gebied van werk, of -niet in de laatste plaats- te maken hebben met onze persoonlijke relaties en vriendschappen.
In alle gevallen toont De Toren ons dat deze zaken ons zekerheid hebben gegeven maar dat we ze nu ontgroeid zijn. Vaak zijn het verassende voorvallen of gedachteflitsen die het oude uiteen laten vallen.
In eerste instantie kunnen we dat als vreselijk ervaren, maar als we de eerste schok te boven zijn merken we opgelucht van oude ballast bevrijd te zijn.
Op het vlak van werk kan deze kaart duiden op ontslag of op het ineenstorten van een onderneming. In relaties kan De Toren ook duiden op het vallen van de muur die we angstvallig om ons heen hadden gebouwd zodat we plotseling tot in het diepst van onze ziel worden geraakt.

4. Voorbije invloeden:
Schildknaap van de Staven

Kernwoorden: ongebruikelijk nieuws, uitzicht, nieuwe zaken, het onverwachte

Staven Page wordt soms ook wel Schildknaap genoemd. Alle Pages symboliseren kansen die ons pad kruisen. Deze Page is aan vuur gerelateerd en betreft daarom een meeslepende impuls of dito voorstel. Iets wat om moed en durf vraagt en de alledaagse sleur kan doorbreken.

5. Het mogelijke doel:
Zeven van de Pentakels

Kernwoorden: rijpingsperiode, geduld, zakensucces, beloning, vruchten.
Pentakels Zeven staat voor geduld en langzame maar gestage groei. We moeten er de tijd aan geven. Als we niet te gehaast zijn ligt een positief resultaat in het verschiet. Als je deze kaart interpreteert als het mogelijke doel duidt hij op volharding en niet de moed verliezen.

6. Toekomstige invloeden:
Koning van de Zwaarden

Kernwoorden: besluitvaardig, strijd, discussie, scherpzinnig, cynisme, autoriteit, zelfbeheersing, ervaring.

Zwaarden Koning vertegenwoordigt de mannelijke zijde van het luchtelement. Het gaat hier om de kracht van het slimme, snelle en gewiekste verstand. Met dit talent kunnen we dingen inzien, begrijpen, analyseren en doorgronden. Maar wanneer er teveel nadruk op ligt kunnen schaduwkanten, zoals koppigheid en cynische kritiek, de kop opsteken. Qua toekomstige ontwikkeling kan deze kaart duiden op veelzijdigheid, stootkracht of het krijgen van goed advies.

7. Negatieve emoties:
Acht van de Zwaarden

Kernwoorden: krachteloosheid, stilstand, onzekerheid, machteloosheid, isolement, opgesloten zijn.

De afbeelding spreek boekdelen bij deze kaart. Zwaarden Acht geeft aan dat we een belangrijk deel in onszelf niet tot leven laten komen, en symboliseert remmingen of blokkades. We hebben het gevoel gevangen te zijn en vast te zitten. Ze kenmerkt een beetje de 'Ja maar...' houding. Bij alles is het enige wat tussen ons en de dingen die we willen doen, worden of hebben in staat, ons eigen 'maar'.

8. Familie en vrienden:
De Zegewagen

De Zegewagen staat voor een flinke sprong voorwaarts. Hij geeft aan dat we ons uit onze vertrouwde omgeving losmaken en een eigen weg inslaan. Dit is de enige tarotkaart waarbij het vertrek vol vreugde plaatsvindt, het gaat hier dan ook om een goede stap vooruit. Toch moeten we oppassen onze krachten niet te overschatten.
In ons werk duidt deze kaart op het streven naar succes en op het vlak van bewustzijn staat De Zegewagen voor een nieuw, maar toch al sterk zelfbewustzijn, en voor het opbouwen van een eigen wereldbeeld en een doortastende manier van problemen aanpakken. Vaak gaat het er hier om om de kloof tussen denken en voelen te overwinnen.
In persoonlijke relaties kan de kaart op het begin van een nieuwe relatie wijzen, of dat er door een bestaande relatie een fris windje waait.
Als omgevingskaart duidt de Zegewagen erop dat je omgeving je een overwinning toewenst en je kansen wil bieden.

9. Hoop en idealen:
Koning van de Kelken

Kernwoorden: goede raad, grootmoedig, minnaar, invloed, helper, rijp, rots in de branding.
Kelken Koning spiegelt de mannelijke kant van het element water, ons zoeken naar transcendente ervaringen en mystieke eenwording, of hoe je het onnoembare ook maar zou kunnen omschrijven.. Als hoop geeft hij aan dat we streven naar oprechte vriendschappen, het lukken van al onze plannen en succes en geluk in de liefde.

10. De uitkomst:
Negen van de Pentakels

Kernwoorden: voltooiing, materieel geluk, succes, vervulling, luxe, zekerheid.

Pentakels Negen geldt in de traditionele duiding als de financiële gelukskaart, die een meestal onverwachte winst belooft. Een buitenkansje, een lot uit de loterij, maar deze kaart kan ook op innerlijke verrijking duiden. Hij geeft aan de ene kant veel zekerheid, aan de andere kant kan deze zekerheid ervaren worden als een gouden kooi.

Conclusie
De kwestie waar het om gaat iets waar je je zorgen over maakt en waar jij je van af wilt wenden, het geeft je een zwaar gevoel. De tweede kaart geeft aan dat de dingen niet gaan zoals jij wil dat ze gaan. De derde en vierde kaart zeggen jou zelf misschien meer, maar de vijfde is vrij duidelijk: geduld en volharding zullen ervoor zorgen dat het naar een goed einde loopt. Toch zit er wel wat strijd en discussie in de toekomst volgens de zesde kaart. De zevende is heel duidelijk en geeft aan dat je het gevoel hebt vast te zitten en geen kant op te kunnen. Ik vind zelf het verband met de tiende kaart daarmee frappant, het resultaat geeft toch aan dat als je zo doorgaat zoals je nu doet je inderdaad het risico loopt om vast te zitten in een gouden kooi. Maakt dat jou echt gelukkig? De achtste en de negende kaart geven aan dat zowel je omgeving als jijzelf streven naar een positieve uitkomst.

Ik hoor graag van je wat je er van vindt . Als je nog een foto wil van de legging kan ik die alsnog voor je uploaden. Succes ermee!
  maandag 10 december 2007 @ 08:05:59 #242
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_55162123
quote:
Op zondag 9 december 2007 21:53 schreef MNR het volgende:
Legging voor JamesBrownie;

Heb 3 dingen voor je gedaan:
1) een keltisch kruis (doorsnee tarot)
2) een Fortune card voor je getrokken
3) een kaart voor jezelf uit het spirituele alfabet

Keltische kruis
1 dit is het / hierom gaat het > kelken aas
nieuwe relaties, krachtige emoties, liefde, huwelijk of moederschap

Deze kaart staat symbool voor het gevoel. Een wereld van emoties dus. De kaart geeft een overvloed van goedheid aan. Er is ook emotionele groei en vredige, liefhebbende emoties.

Duiding:
- een nieuw begin of frisse start
- waarschijnlijk op het gebied van relaties of gevoelsleven
- kracht van gevoel (zo sterk dat de kelk overstroomt)
- het zuiverste aspect van emotionele energie en duidend op de winst die kan worden behaald uit een liefhebbende relatie.

2 dit kruist het / dit komt er bij > geliefden (omgekeerd)
beproevingen en mogelijkheden die te maken kunnen hebben met relaties

Deze kaart vond ik akelig liggen op deze positie. Deze kaart duidt vaak op een keuze. De man op de kaart staat tussen 2 dames welke symbool staan voor het spirituele en het sensuele en hij kan niet kiezen. Boven hem vliegt Cupido die een pijl op hem (zijn hart) wil richten om zijn keuze te beinvloeden. Oftewel.. de man kan het beste zijn hart volgen.

De kaart geeft aan dat de man in een dilemma zit.

Duiding:
- aanmoediging om over je opties na te denken en een besluit voor te bereiden
- onze methode voor het nemen van een beslissing is niet altijd goed doordacht en wordt vaak bepaald door wat we verlangen ipv wat goed voor ons is
- het is wijs om na te denken over de gevolgen van onze keuze en naar de gevolgen die gepaard gaan met het besluit dat wordt genomen
- deze kaart duidt op in een kwestie waarbij een beslissing grote persoonlijke gevolgen heeft.

3 hierop rust het / dit wordt vermoed > kelken 8 (omgekeerd)
zich afwenden van het bekende, het onbekende tegemoet gaan

Een pijnlijke kaart.. als je het mij vraagt. Deze kaart laat een persoon zien die met veel zorg 8 kelken op elkaar heeft gezet. Hij/zij heeft veel aandacht besteed tijdens het neerzetten van die kelken en nu kijkt hij/zij naar die kelken alsof het allemaal niets meer voorstelt. Hij loopt langs ze af alsof wat hij gepresteerd heeft niets meer betekent of niet meer voor hem werkt.
Hij loopt nu de berg op.. naar iets met een hogere waarde, met nog meer intensiteit en diepere betekenis dan wat hij/zij tot nu heeft heeft gekend.

Duiding:
- het is tijd om iets uit het verleden los te laten
- er is veel energie gestoken in een relatie of een project
- deze moet worden achtergelaten
- de enige juiste reactie op dit moment is weglopen (als dat nu niet duidelijk is, zal dat later duidelijk worden)
- er is vertrouwen voor nodig om het bekende achter te laten, maar in deze situatie is dat het beste

4 zo was het hiervoor / dit heeft ertoe geleid > gerechtigheid (omgekeerd)
rationeel denken, onpartijdigheid, eerlijkheid, evenwichtigheid van geest

Een kaart die een thema van geestelijke helderheid afgeeft. De behoefte om logische oplossingen voor moeilijke problemen te zoeken. Alles het liefste in evenwicht (waarheid, rechtvaardigheid).

Duiding:
- zaken moeten door een onpartijdige bril worden gezien
- gebruik ratio en denkprocessen om probleem/situatie in te schatten
- alle beweegredenen dienen zorgvuldig te worden afgewogen
- behoefte om logisch na te denken over een probleem

5 dit bekroont het / dit wordt ingezien > pentakels aas
financiele zaken op een stevige basis, goede vooruitzichten voor zakelijke ondernemingen

Deze kaart geeft aan dat je zoekt naar een balans tussen spiritualiteit en verlangen. Meestal heeft deze kaart te maken met geld, maar ze hoeven zich niet altijd bezig te houden met financiele zaken.

Duiding;
- nieuw krachtig begin op materiele of praktische vlak
- biedt uitzicht op een nieuwe basis (vaak op het gebied van materiele zaken)
- hypotheek, lening oid of zelfs een basis in je persoonlijke leven
- successen hangen af van hoeveel er in wordt geinvesteerd

6 dit komt erna / zo gaat het verder > zegewagen
moeilijkheden overwinnen, ruzies en strijd met een positieve uitslag

Je ziet een kaart met 2 paarden die allebei een richting optrekken. Allebei de kanten hebben iets, maar de kanten zijn tegenovergesteld in hun verlangen. De man/vrouw op de wagen moet deze paarden temmen om de kanten onder controle te houden.

Duiding;
- fase van innerlijk conflict
- de man/vrouw heeft moeite om zijn paarden in bedwang te houden, wat duidt op tegenstrijdige gevoelens
- kies de middenweg (maar dat is niet altijd even makkelijk)
- conflicten of twisten in uw omgeving
- hartstocht: je gevoel van verlangen is aangewakkerd
- gevoel van kalmte en balans nodig om een stabiele staat te bereiken.

7 dit is de vragensteller / zo ziet hij het > zwaarden ridder (omgekeerd)
opschudding, verdeeldheid en verstoring, opwinding en verandering

Dit is een ruiter op zijn/haar paard en dit paard vliegt bijna de lucht in, zo wild is het. De ruiter is klaar voor alles wat er op hem/haar afkomt. Laat maar komen, denk je en snelheid, haast en actie spelen hierbij een rol. Er is dus haast bij!

Duiding;
- tijd van activiteit en een behoorlijke dosis chaos
- zoektocht
- de ruiter zoekt naar verandering en informatie
- kan wijzen op iemand die in je leven treedt en een transformatie bij je teweeg brengt
- de ruiter kan niet tegen sleur.

8 hier vindt het plaats / zo zien anderen het > staven 4
beloning, rust en dankzegging volgend op een periode van hard werken

Ja, dit is een vrolijke kaart. Hier wordt een belangrijke prestatie gevierd. Het is gewoon een vrolijke kaart

Duiding;
- aanwijzing voor de tijd
- eren van prestaties
- vreugdevolle vieringen
- tijd nemen om te ontspannen en waardering te tonen voor de gedane inspanningen
- gelukwensen moeten openlijk gedaan en geaccepteerd worden!

9 hoop en vrees / verwachingen en angsten > staven koningin (omgekeerd)
een hartelijk, bekwaam persoon die zaken en prive succesvol combineert

Een trotse, zelfverzekerde vrouw (ook met macht en gezag). Toewijding aan het persoonsleven en gezinsleven.

Duiding:
- veelzijdig, energiek persoon die in staat is veel taken te doen en ze succesvol af te ronden
- persoonlijke leven is erg belangrijk
- een nieuw persoon die vol energie en enthousiasme is
- of je zult die eigenschappen zelf moeten ontwikkelen (vooral als er weinig balans in je leven is)

10 daarheen leidt het > zwaarden schildknaap (omgekeerd)
jeugdige intelligentie, een snelle geest, met het risico op loze kletspraat

Je hebt iets nieuws in je hoofd, een nieuw idee. Het kan onheilspellend zijn.. de lucht kan zich samentrekken. Dat idee kan goed of slecht uitpakken.

Duiding:
- nieuw begin qua denken en kennis vergaren
- interesse in nieuwe onderwerpen
- zie het als een beginstadium
- verlangen naar kennis en/of originele gedachten
- neiging tot loze of zelfs kwaadaardige kletspraat wat behoorlijk destructief kan (!) zijn

Deze kaart viel uit de stapel: kelken 3 (omgekeerd)
Deze kaart viel uit de stapel terwijl ik aan het schudden was. Welke erop kan duiden dat er een derde in het liefdesspel aanwezig is.

Fortune card
Een kaart die helpt richting te geven voor jou > The Raven
De raaf is een voorteken of waarschuwing van een slechte voorbode. Deze donkere voorbode is een schepsel/werktuig van schaduw en een aaseter tussen de ondergang/vernietiging. Duisternis doemt op aan de horizon. Neem jezelf in acht.

Heb ook even gekeken voor je welke kaart er onderop de stapel lag (om een betere interpretatie te bewerkstelligen > Maiden
Jong en naïef, de maagd/jonkvrouw vertegenwoordigt onschuldigheid, hoop en loyale vriendschap. Zij omvat puurheid en emotioneel verlangen. Let op het advies van een nabije en vertrouwde vriend. Een nieuwe relatie bloeit op.

Spirituele alfabet
MEDEDOGEN
Als mededogen jou ten deel valt, open dan je hart. En zie vanuit je hart om je heen. Ervaar de liefde en compassie die ook jij in je Hart draagt. Het is een warme, zachte en krachtige energie waar op deze wereld veel van nodig is. Bied ook jouw vermogen tot Mededogen aan de wereld èn aan jezelf.

Deze kaar lag onderop (dus voor betere interpretatie)
IDENTIFICATIE
Als je identificatie krijgt dan worstel je misschien met gevoelens van controle over je omgeving of afhankelijkheid daarvan. Identificatie maakt een verbinding tussen jou en de ander. en dat kan heel benauwend aanvoelen. Identificatie zegt jij bent van mij, of ik ben van jou. En dus moet jij doen wat ik wil of ik ben aansprakelijk voor wat jij doet, of omgekeerd.

Goed, tot dusver de duiding van de kaarten voor jou. Ik hoor graag wat je ervan vindt.
Ik kom er later op terug (kan paar dagen duren, maar ik laat zeker iets weten)
pi_55167254
quote:
Op zondag 9 december 2007 23:28 schreef Geartsjuh het volgende:
Conclusie
De kwestie waar het om gaat iets waar je je zorgen over maakt en waar jij je van af wilt wenden, het geeft je een zwaar gevoel. De tweede kaart geeft aan dat de dingen niet gaan zoals jij wil dat ze gaan. De derde en vierde kaart zeggen jou zelf misschien meer, maar de vijfde is vrij duidelijk: geduld en volharding zullen ervoor zorgen dat het naar een goed einde loopt. Toch zit er wel wat strijd en discussie in de toekomst volgens de zesde kaart. De zevende is heel duidelijk en geeft aan dat je het gevoel hebt vast te zitten en geen kant op te kunnen. Ik vind zelf het verband met de tiende kaart daarmee frappant, het resultaat geeft toch aan dat als je zo doorgaat zoals je nu doet je inderdaad het risico loopt om vast te zitten in een gouden kooi. Maakt dat jou echt gelukkig? De achtste en de negende kaart geven aan dat zowel je omgeving als jijzelf streven naar een positieve uitkomst.

Ik hoor graag van je wat je er van vindt . Als je nog een foto wil van de legging kan ik die alsnog voor je uploaden. Succes ermee!
Nou moe.. mijn eerste indruk was dat het een verwarrende legging was. En dat is mijn tweede indruk nog steeds

Had moeite met de interpretatie van de kaarten als geheel. Iedere kaart apart leggen is makkelijk, maar ze allemaal koppelen kostte meer tijd. Dat is nu gelukt. Of het me gelukkig gaat maken? Geen idee, er is maar 1 manier om daar achter te komen, maar voorlopig duurt dat nog wel even, want ik heb er niet zo'n positief gevoel bij (maar dat zal de 7 wel zijn). Dus ik neem ze mee in mijn achterhoofd.

Thanks Geartsjuh!

P.S. als je me nog een foto wil mailen, zou tof zijn
  dinsdag 11 december 2007 @ 12:37:03 #244
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_55189184
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 13:16 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Als iemand van jullie wil mag 'ie er voor mij ook wel weer een doen Bijv. betrekking op werk, liefde of algemeen
myxomatosekonijn

Werk : Bekers 6 (Genot)
Liefde: Staven 3 (Deugd)
Algemeen: Staven 8 (Snelheid)

Werk : Bekers 6 - Genot
Dit word gezien als een van de beste kaarten van het spel, het is een harmonie. Het is jezelf goedvoelen in een harmonie die geen moeite kost. Het is geen oppervlakkige kaart, het is het begin van succes.

Liefde: Staven 3 - Deugd
Staven 3 geeft aan de je ware ik naar boven komt. Dit is een gebeurtenis die vaststaat, daardoor kan je wat arrogant en trots worden , je bent je er misschien niet van bewust dat juist hierdoor je ware ik vertraagd word. Het is misschien vertraagd maar kan niet gestopt.

Algemeen staven 8 - Snelheid
Hiervoor heb je op je laatste loodjes gelopen, uit evenwicht en een harde strijd gevoerd de niet te overwinnen leek. Nu zijn die elementen weggenomen en getransformeerd.De grote problemen zijn/zullen in korte tijd verdwijnen.

Ik heb het crowley deck gebruikt. Als je meer wilt weten , of nog andere vragen hebt laat het me weten (kan via pm)
pi_55199414
Wie tijd en zin heeft mag voor mij ook een legging doen!
Heb wat problemen op het psychische gebied, klinkt zwaar maar valt op zich wel mee. Heb het gevoel dat ik vast zit en ergens anders hulp vandaan moet zoeken om deze problemen op te lossen. Misschien dat kaarten wat meer wijsheid brengen voor mij?
Geboorte datum: 21-06-1984
Plaats: Amsterdam
Thanx!

[ Bericht 9% gewijzigd door -ladybird- op 12-12-2007 21:06:27 ]
Wie is daar?
pi_55199589
Leuk dat het balletje weer is gaan rollen hier.

Zelf ben ik uiteraard nog steeds actief op dit gebied, maar in plaats van leggingen, bied ik nu een cursus aan!
http://youtube.com/watch?v=ewOieQTV21I

Veel kijkplezier, drop me a line als je het leuk vindt. Uiteraard komen er nog meer delen aan, die zijn nog in de maak.
pi_55199709
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 19:53 schreef NegaSado het volgende:

Zelf ben ik uiteraard nog steeds actief op dit gebied, maar in plaats van leggingen, bied ik nu een cursus aan!

Veel kijkplezier, drop me a line als je het leuk vindt. Uiteraard komen er nog meer delen aan, die zijn nog in de maak.
Nega! Heb toevallig nog een aantal keer aan je moeten denken de afgelopen dagen!

Wat leuk dat initiatief van je op YouTube. Ik zal ze straks met aandacht doornemen.
  dinsdag 11 december 2007 @ 22:51:43 #248
47102 Elvi
miemkwien
pi_55204824
Ik kom ook weer ff langs hoor Met een verzoek uiteraard Ik heb net mn oude readings doorgelezen en op 1 na zijn ze geen van allen 'uitgekomen' Alleen die van Jogy is nog steeds van toepassing (maar dat was dan ook meer een algemene).

Ik heb nu wel een wat gerichtere vraag. Ik wil volgend jaar graag stage lopen in de VS maar ik twijfel heel erg of dat echt wel wat voor mij is... DUs de vraag is: moet ik naar de VS of moet ik hier blijven?

Geboortedatum: 06-09-1983
Plaats: Gouda
  donderdag 13 december 2007 @ 12:38:04 #249
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_55241837
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 22:51 schreef Elvi het volgende:
Ik kom ook weer ff langs hoor Met een verzoek uiteraard Ik heb net mn oude readings doorgelezen en op 1 na zijn ze geen van allen 'uitgekomen' Alleen die van Jogy is nog steeds van toepassing (maar dat was dan ook meer een algemene).

Ik heb nu wel een wat gerichtere vraag. Ik wil volgend jaar graag stage lopen in de VS maar ik twijfel heel erg of dat echt wel wat voor mij is... DUs de vraag is: moet ik naar de VS of moet ik hier blijven?

Geboortedatum: 06-09-1983
Plaats: Gouda
Elvi

Wel naar VS - Zwaarden Aas (is dit wenselijk : De dood XIII)
Niet naar VS - Staven 9, Kracht (is dit wenselijk: De magier I)

Wel naar de VS:

Zwaarden aas is een kaart van helderheid. De wolken zijn opgetrokken en de waarheid word aan je getoont. Het is zo helder dat je wellicht te verblind bent om het te zien. Deze kaart maakt een eind aan onduidelijkheid en kan nieuwe mogelijkheden geven. Je moet de helderheid wel in werking zetten, mav je moet er iets voor doen.

De dood is een kaart van transformatie, een stap in je ontwikkeling.De verandering komt, of je wilt of niet dus je kunt er maar beter van genieten. Op de kaart zie je ook dat op de achtergrond kleurrijke figuren staan.

Je kunt dus zeggen dat als je naar de VS gaat dat het je helderheid brengt, nieuwe mogelijkheden in je leven. Mits je er moeite voor doet. De dood als wenselijk is wat mij betreft een ja. De dood is een transformatie en als je dus gaat zul je transformeren , en daarbij over jezelf leren.

Niet naar de VS:

Staven 9 is een langzame kaart, je gaat zo langzaam dat je bijna stilstaat. Bijna, want je bent nog heel langzaam in beweging. Naar jouw idee waarschijnlijk te langzaam.

De magier word ook wel De Grote Organisator genoemd. Hij heeft controle over zijn geest, en bakent zijn terrein af. De magier staat voor een begin en voor een eind. Hij brengt het onverwachte, hierdoor kan hij listig lijken, hij bereikt zijn doel eerlijk of oneerlijk. Het is een kaart van communicatie.

Als je niet gaat zul je het gevoel hebben dat je te langzaam gaat, je zal misschien hier hetzelfde willen bereiken maar voor jouw gevoel veel langzamer. Je wilt gaan haasten (en dat werkt tegengesteld)
De magier heeft alles in werking gezet , dus ook als je niet gaat zal het doel bereikt worden, alleen zal het icm staven 9 langzaam gaan.
Voor langzame mensen geld : Make haste slowly! Als je langzamer gaat ben je er vaak sneller.
  donderdag 13 december 2007 @ 12:45:32 #250
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_55242017
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 19:47 schreef -ladybird- het volgende:
Wie tijd en zin heeft mag voor mij ook een legging doen!
Heb wat problemen op het psychische gebied, klinkt zwaar maar valt op zich wel mee. Heb het gevoel dat ik vast zit en ergens anders hulp vandaan moet zoeken om deze problemen op te lossen. Misschien dat kaarten wat meer wijsheid brengen voor mij?
Geboorte datum: 21-06-1984
Plaats: Amsterdam
Thanx!
Hoi Ladybird,
misschien kun je mij een PM sturen? Dan kan ik wellicht beter een vraag formuleren.
  donderdag 13 december 2007 @ 17:02:03 #251
126737 Electro-Worm
pi_55248821
Nog steeds niemand die mijn legging wil doen he
pi_55250120
quote:
Op donderdag 13 december 2007 12:45 schreef kruimel_20 het volgende:

[..]

Hoi Ladybird,
misschien kun je mij een PM sturen? Dan kan ik wellicht beter een vraag formuleren.
Gedaan!
Wie is daar?
  donderdag 13 december 2007 @ 18:05:31 #253
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_55250354
quote:
Op donderdag 13 december 2007 17:02 schreef Electro-Worm het volgende:
Nog steeds niemand die mijn legging wil doen he
Ik neem die van jou wel voor mijn rekening . Als je een bepaalde vraag heb stuur maar in een PM met je geboortedatum en plaats erbij .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_55254308
Heeft iemand hier toevallig Inner Child Kaarten (met bijbehorend boek voor uitleg?). Ik wil namelijk graag de beschrijvingen van 2 van deze Inner Child Kaarten...
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_55254431
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 12:37 schreef kruimel_20 het volgende:

[..]

myxomatosekonijn

Werk : Bekers 6 (Genot)
Liefde: Staven 3 (Deugd)
Algemeen: Staven 8 (Snelheid)

Werk : Bekers 6 - Genot
Dit word gezien als een van de beste kaarten van het spel, het is een harmonie. Het is jezelf goedvoelen in een harmonie die geen moeite kost. Het is geen oppervlakkige kaart, het is het begin van succes.
[ afbeelding ]

Liefde: Staven 3 - Deugd
Staven 3 geeft aan de je ware ik naar boven komt. Dit is een gebeurtenis die vaststaat, daardoor kan je wat arrogant en trots worden , je bent je er misschien niet van bewust dat juist hierdoor je ware ik vertraagd word. Het is misschien vertraagd maar kan niet gestopt.
[ afbeelding ]

Algemeen staven 8 - Snelheid
Hiervoor heb je op je laatste loodjes gelopen, uit evenwicht en een harde strijd gevoerd de niet te overwinnen leek. Nu zijn die elementen weggenomen en getransformeerd.De grote problemen zijn/zullen in korte tijd verdwijnen.
[ afbeelding ]

Ik heb het crowley deck gebruikt. Als je meer wilt weten , of nog andere vragen hebt laat het me weten (kan via pm)
Dank je wel voor de legging Kruimel20

W.b. voor de kaart van werk: ik ben benieuwd op welke van mijn 2 banen dit slaat... een van de banen ben ik net begonnen en dus nog vrij spannend omdat het inhoudelijk redelijk nieuw is en er meteen allerlei veranderingen gaan komen ivm reorganisatie. Bij andere baan werk ik nu 3 jaar en heb ik het nog steeds erg naar mijn zin...

W.b. kaart van liefde: mijn ware ik komt naar boven zeg je....slaat dat op een liefde als in een relatie (die ik niet heb) of meer als liefde voor mezelf? Arrogant en ik gaan niet echt samen zeg maar, dus dit verbaast me wel

W.b. Algemeen: dit vind ik erg vaag en kan het eigenlijk niet heel goed plaatsen in welke situatie/vlak dat zou gelden...

Dus....als je nog meer te vertellen hebt hierover dan hoor ik het graag
pi_55255595
quote:
Op zondag 9 december 2007 22:18 schreef Janieke het volgende:
Als er iemand tijd heeft...Ik zou ook graag een legging willen!
Nog geen reactie gehad, dus nogmaals een verzoekje. Zou graag wat meer willen weten op het gebied van werk. Heb niet echt een specifieke vraag, maar het gaat meer om de richting die ik het beste op kan gaan.
Ik hoor het wel!
La vie en rose...
  zondag 16 december 2007 @ 13:13:27 #257
190864 JennyA
Imagination is everything. AE
pi_55311331
Wil iemand een legging voor mij doen op basis van geboorte datum?...heb een leuke man leren kennen en ben benieuwd of er een toekomst voor ons samen inzit, mijn geboortedatum: 4-8-1967, zijn geboortedatum: 14-10-1960...bedankt voor jullie hulp!! Liefs Jenny
pi_55315374
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 19:53 schreef NegaSado het volgende:

Ik sta eigenlijk best wel perplex van bepaalde reacties van jou uit dit topic. Wat is nu eigenlijk een doodskaart? Las ik op een andere pagina
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_55365748
quote:
Op zondag 16 december 2007 16:55 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik sta eigenlijk best wel perplex van bepaalde reacties van jou uit dit topic. Wat is nu eigenlijk een doodskaart? Las ik op een andere pagina
Ehmmm... Ik volg het niet. Wat bedoel je precies?
pi_55411321
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 17:25 schreef NegaSado het volgende:

[..]

Ehmmm... Ik volg het niet. Wat bedoel je precies?
quote:
Dan de kaart van de blokkade. Jij gaat blokkade tegemoet. De dood wacht jou op. Als je nu in paniek raakt, dan is dat de Negen van Zwaarden die jou dat laten voelen. Denk na! De dood draait in dit geval namelijk helemaal niet om de fysieke dood. Het draait om een spirituele dood.
Ik las die... Ik dacht meteen: Mazzel dat het niet om een fysieke dood gaat. Neem aan dat je dat ook niet zou zeggen? Ik vond die voorspelling gewoon even eng

Die kaart dus
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_55425987
eeuuhh ik wil graag een legging, ik weet geen raad in de liefde!

Mijn gegevens staan in m'n profiel
pi_55585703
Heej wat een leuk topic.. dat ik dit niet eerder heb ontdekt..

ik hoef opzich geen legging, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe de tarotters tegenover internetleggingen staan.. ik wil wel eens een kaartje of een keltisch kruis (bv via http://www.starmanproductions.nl) leggen en ik heb daar ook altijd wel een 'goed' gevoel bij. Niet zo zeer dat ik er altijd voor de volle 100% achtersta, maar ik herken me er toch wel vaak in.

Kan iemand mij uitleggen of zij een verschil hebben gemerkt tussen online leggingen en persoonlijke leggingen?
(Ik kan me nml wel voorstellen dat het persoonlijke contact een betere lezing kan geven, maar misschien juist ook weer niet.. vandaar de vraag)

Thnx 2 Senesta .. zonder zijn samenvatting van TRU had ik dit topic waarschijnlijk niet zo snel gevonden!
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_55619532
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:20 schreef Boswachtertje het volgende:

ik hoef opzich geen legging, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe de tarotters tegenover internetleggingen staan.. ik wil wel eens een kaartje of een keltisch kruis (bv via http://www.starmanproductions.nl) leggen en ik heb daar ook altijd wel een 'goed' gevoel bij. Niet zo zeer dat ik er altijd voor de volle 100% achtersta, maar ik herken me er toch wel vaak in.

Kan iemand mij uitleggen of zij een verschil hebben gemerkt tussen online leggingen en persoonlijke leggingen?
(Ik kan me nml wel voorstellen dat het persoonlijke contact een betere lezing kan geven, maar misschien juist ook weer niet.. vandaar de vraag)
Ik leg zelf tarotkaarten gewoon maar ook wel via internet. Alleen als ik een volledige legging doe voor iemand of voor mezelf dan doe ik die toch gewoon met fysieke kaarten. Ik heb dan het idee dat ik er dan goed voor ga zitten, me goed afstem en er echt de tijd voor neem. Via internet trek ik snel losse affirmatiekaartjes of dagkaartjes. Het is wat vlugger en misschien daardoor ook wel minder afgestemd. Toch kan ik niet zeggen dat het één betrouwbaarder is dan het ander. Als ik achter de computer me goed afstem en er goed de tijd voor neem dan trek ik ook altijd erg treffende kaarten. In de praktijk maakt het dus volgens mij weinig uit. Net wat je voorkeur is.

Leuke website trouwens .
  Moderator zaterdag 29 december 2007 @ 10:42:26 #264
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_55619586
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:20 schreef Boswachtertje het volgende:

Thnx 2 Senesta .. zonder zijn haar samenvatting van TRU had ik dit topic waarschijnlijk niet zo snel gevonden!
Leuk!
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_55626695
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 10:37 schreef Geartsjuh het volgende:

[..]

Ik leg zelf tarotkaarten gewoon maar ook wel via internet. Alleen als ik een volledige legging doe voor iemand of voor mezelf dan doe ik die toch gewoon met fysieke kaarten. Ik heb dan het idee dat ik er dan goed voor ga zitten, me goed afstem en er echt de tijd voor neem. Via internet trek ik snel losse affirmatiekaartjes of dagkaartjes. Het is wat vlugger en misschien daardoor ook wel minder afgestemd. Toch kan ik niet zeggen dat het één betrouwbaarder is dan het ander. Als ik achter de computer me goed afstem en er goed de tijd voor neem dan trek ik ook altijd erg treffende kaarten. In de praktijk maakt het dus volgens mij weinig uit. Net wat je voorkeur is.

Leuke website trouwens .
Ja dat gevoel ken ik wel. Wat ik altijd wel vreemd vind is dat bepaalde kaarten op bepaalde momenten heel sterk je gevoel kunnen beinvloeden. Veelal positief, maar ik ben me er van bewust dat mijn trots daar zeker een aandeel in heeft. Ik vind het wel erg leuk, heb me er nooit echt mee bezig gehouden. Maar sinds ik met filosoferen ben begonnen, kon deze (tarot ed) in het rijtje niet ontbreken. Er is zo veel meer.. en zo'n kaart helpt je daarbij om het te begrijpen heb ik het idee.

En die website is erg gaaf ja Altijd wel ff een kaartje prikken
quote:
"zonder haar samenvatting"
Hehe ja blijf een man, dus ga er in eerste instantie altijd van uit dat de ander ook een man is.. "It's a mans world" Meer vrouwen op Fok!
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_55649240
Heey, zou iemand voor mij een legging willen doen? Op het gebied liefde en op het psychische gebied, dat klink een beetje vaag ^^. Uh, of ik wat beter in me vel kom de komende tijd/jaar.
Alvast heel erg bedankt.
x
Schaapies zijn Lief!!
  dinsdag 1 januari 2008 @ 05:04:40 #267
188922 Waris7
Dikke Man
pi_55698385
Ik zou wel een legging of lezing willen ivm de toekomst. Wat er gaat gebeuren en shit.
Grieken op FOK! <-- w00t, eerste reductio ad hitlerum ooit op een forum (behalve SF)
Keiharde porno HIER!
UW ADVERTENTIE HIER? BEL 06-nogwat
  maandag 7 januari 2008 @ 17:53:59 #268
190864 JennyA
Imagination is everything. AE
pi_55852952
Wil iemand een legging voor mij doen op basis van geboorte datum?...heb een leuke man leren kennen en ben benieuwd of er een toekomst voor ons samen inzit, mijn geboortedatum: 4-8-1967, zijn geboortedatum: 14-10-1960...bedankt voor jullie hulp!! Liefs Jenny

Worden er nog leggingen gedaan?...had graag geweten wat de kaarten te vertellen hebben
  maandag 7 januari 2008 @ 21:53:49 #269
126737 Electro-Worm
pi_55859509
Jogy Komt mijn legging nog?
pi_55862257
Een tijd geleden is er een legging voor mij gedaan. Deze klopt tot nu toe helemaal!
Ik zou graag een legging willen vragen voor mijn broer die al jaren heel erg moe is, artsen weten geen raad en hij heeft echt al het mogelijke al geprobeerd. Ik kan aan hem merken dat hij geen zin meer heeft in het leven. Zijn geboorte datum 30-04-1973. Heel erg bedankt! Ik hoop dat er iemand tijd voor wil maken.
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
pi_55914635
Ik heb een nieuw projectje lopen, een site gewijd aan de Thoth Tarot, namelijk op www.thothtarot.nl. Ik hoop dat geintresseerden een kijkje willen nemen; daar doe ik hem immers voor. Ik heb de videocursus tarotleggen daar ook op gezet en hoop van site een ware encycpledie te kunnen maken waardoor Tarot iets minder 'mysterieus' wordt en het voor meer mensen toegankelijk! Op het moment is het nog een retrosite, maar ik ga deze in de komende tijd nog een beetje optuigen.
pi_55914649
*dubbelpost*
  donderdag 10 januari 2008 @ 01:56:07 #273
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_55914662
Hoi, mijn geboortedatum is 05-05-1976, geboorteplaats is Hilversum en ik wil graag precies weten wat er de komende tijd allemaal met me gaat gebeuren !
zzz
  donderdag 10 januari 2008 @ 12:15:45 #274
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_55919876
quote:
Op maandag 7 januari 2008 21:53 schreef Electro-Worm het volgende:
Jogy Komt mijn legging nog?
Ja, nieuwe videokaart is binnen dus ik leg em morgen voor je .
Vrijheid
  donderdag 10 januari 2008 @ 12:16:35 #275
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_55919900
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 01:56 schreef L.Denninger het volgende:
Hoi, mijn geboortedatum is 05-05-1976, geboorteplaats is Hilversum en ik wil graag precies weten wat er de komende tijd allemaal met me gaat gebeuren !
Nog een beetje een specifieke vraag? Aangezien je dan ook nog een ietwat specifieker antwoord krijgt .
Vrijheid
pi_55921532
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 01:56 schreef L.Denninger het volgende:
Is dit een serieuze legging? Of wil je graag een legging affikken?
pi_55922004
Openstaande leggingen:
- Electro-Worm (voor Jogy)
- Janieke
- JennyA
- So_Addictive
- liekio
- Waris7
- oranjekoek
- L.Denninger
- Boswachtertje

Als ik iemand ben vergeten, laat het me even weten dan zet ik je er tussen.

Ik kan zelf komende weken even geen leggingen doen ivm tentamens enzo. Daarna heb ik vast wel weer meer tijd. Als mensen lang moeten wachten op een legging is het ook wel aan te raden eerst een online orakel raad te plegen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Geartsjuh op 10-01-2008 17:34:41 (edit: Boswachtertje toegevoegd) ]
pi_55922230
quote:
Op donderdag 13 december 2007 20:52 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Heeft iemand hier toevallig Inner Child Kaarten (met bijbehorend boek voor uitleg?). Ik wil namelijk graag de beschrijvingen van 2 van deze Inner Child Kaarten...
Ik heb je post helemaal over het hoofd gezien.. Ik heb het boek dus, wil je de beschrijvingen nog weten? Zo ja, dan kan je me PM-en .
pi_55928477
*dubbel*
  donderdag 10 januari 2008 @ 18:17:55 #280
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_55929545
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 17:33 schreef Geartsjuh het volgende:
*dubbel*
Dubbel, met 4 uur ertussen. Knap! .
Vrijheid
pi_55930645
Weet niet of ik dit in dit topic kan vragen maar hier leek mij het beste, ik heb zelf zojuist een legging gedaan m.b.t. werk (een mogelijke nieuwe baan), maar dit keer kan ik het niet helemaal goed plaatsen terwijl me dat normaal wel lukt.

Meestal leg ik 3 kaarten, zo ook deze keer, het volgende kwam op tafel

1. the high priestess 2. the devil (omgekeerd) 3. 7 of swords

de duivel is me nog het duidelijkst, maar ik zou graag weten hoe een buitenstaander deze legging interpeteert.
Niet zo hardcore...
pi_55932988
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:17 schreef jogy het volgende:

[..]

Dubbel, met 4 uur ertussen. Knap! .
Ik wou mijn andere post wijzigen .
  donderdag 10 januari 2008 @ 21:38:24 #283
126737 Electro-Worm
pi_55935207
Wat voorn vid kaart?
GeForce 8800GT ?
pi_55935990
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:55 schreef VAgeNERATION het volgende:
Weet niet of ik dit in dit topic kan vragen maar hier leek mij het beste, ik heb zelf zojuist een legging gedaan m.b.t. werk (een mogelijke nieuwe baan), maar dit keer kan ik het niet helemaal goed plaatsen terwijl me dat normaal wel lukt.

Meestal leg ik 3 kaarten, zo ook deze keer, het volgende kwam op tafel

de duivel is me nog het duidelijkst, maar ik zou graag weten hoe een buitenstaander deze legging interpeteert.
Wat is je interpretatie hierbij? Verleden, heden, toekomst? (dat is een aanname, daarom vraag ik het even )
  donderdag 10 januari 2008 @ 23:22:03 #285
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_55938523
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 21:38 schreef Electro-Worm het volgende:
Wat voorn vid kaart?
GeForce 8800GT ?
.
Vrijheid
pi_55938693
Dat is wel hoe ik het geleerd heb ja, maar niet dat ik daar echt om vraag bij het leggen.
Niet zo hardcore...
  donderdag 10 januari 2008 @ 23:53:01 #287
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_55939363
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:27 schreef VAgeNERATION het volgende:
Dat is wel hoe ik het geleerd heb ja, maar niet dat ik daar echt om vraag bij het leggen.
Gewoon even een opmerking tussendoor zonder over je kaarten te gaan want daar kan ik nu even weinig over zeggen.

Als ik een gerichte vraag heb doe ik doorgaans een legging van

verleden/heden/toekomst/antwoord/mensen om je heen/hoop/vrees/resultaat Voor mij is dat een wat duidelijkere legging waar je sneller een lijn in ziet. De lijn in een legging is hetgeen waar je naar moet zoeken en hoe meer kaarten hoe duidelijker de lijn is. ( tot op een zekere hoogte natuurlijk )
Vrijheid
pi_55939883
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:55 schreef VAgeNERATION het volgende:
Alle de drie de kaarten dragen mysterie en vaagheid in zich; de reden dat je je eigen legging niet begrijpt ligt in de kaarten. De Hoge Priesteres vertaalt hogere universele symbolen naar simpele representaties voor de mensen die ingewijd willen worden; de waarheid echter houdt ze wijselijk achter, deze moet men zelf ontdekken. De omgekeerde Duivel laat zien dat je geduld moet hebben, dat je moeite moet doen, niet zomaar moeite, maar echt bewuste moeite. Wees wijs en laat je niet verleiden; weersta de verleiding. De Zeven van Zwaarden geeft nog moeer troebelheid aan (haar astrologische attribute in de Thoth is Maan in Waterman; de Maan is op zichzelf altijd een teken van mysterie en onhelderheid geweest) en moedigt aan tot het gebruiken van de eigenschappen van Waterman; logica, rede, kracht van de geest.

Als ik het moet vertalen moet je de kracht van je geest gebruiken (Zeven Zwaarden) om te begrijpen wat (geheim van de Hoge Priesteres) precies wordt aangeboden, wat het precies is dat jou verleidt (Duivel).
pi_55939901
http://www.starmanproductions.nl/index1.html
Voor diegene die te lang moeten wachten!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_55940228
thanx, dat komt wel in de richting van mijn situatie ja, maar ik mis idd een iets duidelijker ''antwoord'', zal de tip van jogy maar eens aannemen en een keer meer kaarten leggen, deed er eigenlijk altijd 3, heeft die legging ook een naam?
Niet zo hardcore...
pi_55943291
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 00:17 schreef zhe-devilll het volgende:
http://www.starmanproductions.nl/index1.html
Voor diegene die te lang moeten wachten!
[ afbeelding ]
Daar ben ik al even geweest, een goeie site, maar veeeeel te veel keus
pi_55943394
Dat online ouija bord, is dat gevaarlijk?
pi_55943594
Heb het toch maar uitgeprobeerd maar ik had niet echt het idee dat het werktte. Toch ben ik nu wat bangig LOL alleen omdat ik weet wat de consequenties kunnen zijn. Iemand ervaring met dit online bord wie me gerust kan stellen?
pi_55943696
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 09:17 schreef gj89 het volgende:
Heb het toch maar uitgeprobeerd maar ik had niet echt het idee dat het werktte. Toch ben ik nu wat bangig LOL alleen omdat ik weet wat de consequenties kunnen zijn. Iemand ervaring met dit online bord wie me gerust kan stellen?
haha, nee ik durf het niet aan
pi_55944033
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 09:24 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

haha, nee ik durf het niet aan
Ik voel me nu al wat meer op m'n gemak omdat er niks is gebeurd behalve een beetje koppijn maar dat komt door m'n zorgen LOL. Ik wou dat ik het ook niet had gedaan, maar ik heb niet echt het idee dat het werktte.
pi_55944470
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 00:33 schreef VAgeNERATION het volgende:
thanx, dat komt wel in de richting van mijn situatie ja, maar ik mis idd een iets duidelijker ''antwoord'', zal de tip van jogy maar eens aannemen en een keer meer kaarten leggen, deed er eigenlijk altijd 3, heeft die legging ook een naam?
Meer kaarten leggen lijkt me dan inderdaad handig.
Als je er vanuit gaat dat de derde kaart de toekomst weergeeft kan je die zien als de uitkomst van de situatie. In die zin vind ik zeven van de zwaarden een erg negatief karakter hebben. Hij staat o.a. voor afgang, listigheid en bedrog. Het kan er enerzijds mee te maken hebben dat de nieuwe baan niet een eerlijke invulling heeft voor jou, of dat iemand anders jou op die positie gemakkelijk kan gebruiken.

Ik zou het op basis van deze legging, vooral in combinatie met de Duivel, hier niet mee in zee gaan. Maar dan nog zijn de kaarten alleen een suggestie natuurlijk, je moet je eigen weloverwogen keuze maken.
pi_55950179
quote:
Hij staat o.a. voor afgang, listigheid en bedrog. Het kan er enerzijds mee te maken hebben dat de nieuwe baan niet een eerlijke invulling heeft voor jou, of dat iemand anders jou op die positie gemakkelijk kan gebruiken.
Dat ook, maar het de zwaarden staan altijd voor beide kanten van de medallion. De Maan inspireert de eigenschappen van Waterman; en de Maan kent een duistere en een opgelichte kant. Als de duistere kant inspireert, gebruikt de hanteerder van de zwaarden de eigenschappen van Waterman voor kwade doeleinden, kortom, in dit geval een baan of werksfeer die om het negatieve draait. Anderszijds kan de Maan ook een gunstige invloed hebben, in de vorm van inspiratie. Welke van de twee het is, draait om de persoon die de kaarten interpreteert: deze kent de situatie het beste. Zoals je echter aangeeft, is er wel een Duivel in het spel, omgekeerd, dus dat telt nog eens heel zwaar. Tijd om goed van een afstand te kijken naar de situatie, zou ik zeggen!
pi_55952769
Als ik de duivel op het heden zou projecteren kan ik het wel enigzins rijmen op mijn huidige situatie, de omgekeerde duivel als in loskomen van de onderdrukking, al zou ik het niet meteen zo zwaar willen formuleren.
De 7 van zwaarden is ook misschien omdat ik van nature nogal bescheiden en onzeker van mezelf ben, met een sollicitatie voor de deur zijn dat niet echt handige eigenschappen, 7 van zwaarden zegt ook behoefte aan slinksheid hoewel de vraagsteller zich daar misschien onprettig bij voelt.
Wat is dan die slinksheid?, iets wat nogal negatief op mij overkomt, het beter doen overkomen op een sollicitatie? tegen mijn aard in heel zeker overkomen van mijzelf?
Alert zijn om te voorkomen dat je bedrogen word klinkt dan wel weer zorgelijk.
Vind vooral ook The High Priestess moeilijk te plaatsen in dit verhaal, iig bedankt voor jullie visie op de legging.
Niet zo hardcore...
pi_56011896
Hallo Allemaal,
Ik kom hier zomaar terecht. Ik was alleen de nieuwspagina aan het lezen van fok en opeens zie ik tussen de onderwerpen op dit forum iets staan wat mij erg interesseert.
Ik ben zelf momenteel bezig met een lenormand cursus(ik weet niet of deze kaarten bij jullie bekend zijn), inmiddels alweer 10 lessen gehad. Misschien kan ik voor iemand ook iets betekenen hier op dit forum. Ik ben nog maar een 'beginner' dus verwacht niet iets spectaculairs ofzo. Ik zou het ook leuk vinden als iemand een keer een legging voor mij doet.
Ik ga morgen zelf een account aanmaken (deze is van mijn vriend) Het is nu al laat!
  maandag 14 januari 2008 @ 09:22:42 #300
126737 Electro-Worm
pi_56017217
Jogy komtie nog?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')