abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 26 april 2007 @ 12:43:14 #1
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_48735325
Aangezien het vorige FB topic vol zit, dan maar een nieuw topic aanmaken he.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_48735552
SunShine !

(redelijk flauwe fillm btw)

tvp dus
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 26 april 2007 @ 12:49:47 #3
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48735557
Dan doe ik vast een tvp
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 26 april 2007 @ 13:14:32 #4
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_48736337
Belachelijk zeg dat een controversieel onderwerp maar dicht moet.
Het is me wel duidelijk, op AIDS heerst een taboe.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 26 april 2007 @ 13:25:09 #5
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48736680
quote:
Op donderdag 26 april 2007 13:14 schreef Lambiekje het volgende:
Controversieel? Het is gewoon onzin Weet je gelijk waar je nog een poging zou kunnen doen.
Onikaan ni ov dovah
pi_48737409
quote:
Wat wil je nou eigenlijk?

Anderen constant vervelen met eeuwigdurende discussies ofzo? Je neemt (idiote) stellingen in die je niet kunt bewijzen en verwacht van anderen dan dat ze jou zomaar geloven.
Als ze jou niet geloven dan reageer je geirriteert of gaat klagen dat een discussie niet gevoerd mag worden....
  Moderator donderdag 26 april 2007 @ 13:52:18 #7
16180 crew  CoolGuy
pi_48737540
quote:
Gut ja, want Fok! TRU is echt een representatieve weergave van alle mensen die hier een mening over hebben om een dergelijke stelling onderbouwd te kunnen poneren ja

- Je onderbouwd niets.
- Je neemt niets aan.
- Je hebt de kennis niet eens om een dergelijke stelling te kunnen plaatsen.
- Alles wat gepost wordt wat jouw niet aan staat, daar ga je aan voorbij of daar reageer je zowat niet op.

Lijkt mij in totaal een geldige reden om dat topic te sluiten. Daarnaast is het ook ronduit gevaarlijk om dat soort dingen te plaatsen. Als je het nou als een vraag deed, om er meer over te weten te komen, maar dat deed je niet. Je postte het als zijnde dat het gewoon een feit was, en ergens in dat of het vorige topic postte je ook nog even doodleuk dat ook kanker in 1931 ofzo al was opgelost. Je bent niet goed snik. In mijn ogen is het vol-le-dig terecht dat dat topic is gesloten.
  donderdag 26 april 2007 @ 14:45:14 #8
52357 Lambiekje
pi_48739359
quote:
Op donderdag 26 april 2007 13:52 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Gut ja, want Fok! TRU is echt een representatieve weergave van alle mensen die hier een mening over hebben om een dergelijke stelling onderbouwd te kunnen poneren ja

- Je onderbouwd niets.
- Je neemt niets aan.
- Je hebt de kennis niet eens om een dergelijke stelling te kunnen plaatsen.
- Alles wat gepost wordt wat jouw niet aan staat, daar ga je aan voorbij of daar reageer je zowat niet op.

Lijkt mij in totaal een geldige reden om dat topic te sluiten. Daarnaast is het ook ronduit gevaarlijk om dat soort dingen te plaatsen. Als je het nou als een vraag deed, om er meer over te weten te komen, maar dat deed je niet. Je postte het als zijnde dat het gewoon een feit was, en ergens in dat of het vorige topic postte je ook nog even doodleuk dat ook kanker in 1931 ofzo al was opgelost. Je bent niet goed snik. In mijn ogen is het vol-le-dig terecht dat dat topic is gesloten.
Dat van 1931 was een meneer die een uitvinding heeft gedaan, en dat was alleen de titel van het artikel.
Maar nee ipv om zijn uitvinding verder te ontwikkelen, werd meneer gedwarsboomt. Ik heb nooit gezegd dat het zaligmakend is. Echte oplossingen wordt niet geaccepteerd binnen de geneeskunde, tenzij er grof geld verdient kan worden. Nu blijkt Prozac ook opeens verkeerde bijwerkingen te hebben, maar eerst heeft men ervoor gezorgd dat er verslaafd aan is. Nee medicijnen is pure zwendel.

Er valt niet te ontkennen dat er BigPharma puur en alleen uit is op geld en dat over de ruggen van zieke mensen. En heel maal ronduit belachelijk is hoe wij als westerling Afrika behandelen. meerendeel van de mensen daar is niet eens ziek, maar gewoon ondervoed.

Het TRU dus ik vind dat een onderwerp als een alternatieve AIDS theorie gewoon moet kunnen. Aangezien AIDS ook maar een aangenomen theorie is. Ik blijf er bij dat het belachelijk is dat er geen controversieel topic mag in TRU.

Ik wil ook alleen maar dat mensen beter worden. Lichaamelijk en financieel
Maar als ik het zo lees hier, dan hoeft dat ook niet meer van mij.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 26 april 2007 @ 14:50:04 #9
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48739523
quote:
Op donderdag 26 april 2007 14:45 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat van 1931 was een meneer die een uitvinding heeft gedaan, en dat was alleen de titel van het artikel.
Maar nee ipv om zijn uitvinding verder te ontwikkelen, werd meneer gedwarsboomt. Ik heb nooit gezegd dat het zaligmakend is. Echte oplossingen wordt niet geaccepteerd binnen de geneeskunde, tenzij er grof geld verdient kan worden. Nu blijkt Prozac ook opeens verkeerde bijwerkingen te hebben, maar eerst heeft men ervoor gezorgd dat er verslaafd aan is. Nee medicijnen is pure zwendel.

Er valt niet te ontkennen dat er BigPharma puur en alleen uit is op geld en dat over de ruggen van zieke mensen. En heel maal ronduit belachelijk is hoe wij als westerling Afrika behandelen. meerendeel van de mensen daar is niet eens ziek, maar gewoon ondervoed.

Het TRU dus ik vind dat een onderwerp als een alternatieve AIDS theorie gewoon moet kunnen. Aangezien AIDS ook maar een aangenomen theorie is. Ik blijf er bij dat het belachelijk is dat er geen controversieel topic mag in TRU.

Ik wil ook alleen maar dat mensen beter worden. Lichaamelijk en financieel
Maar als ik het zo lees hier, dan hoeft dat ook niet meer van mij.
Zonder gein, gaat het wel goed met je de afgelope tijd? Je bent sinds een paar weken steeds brakker gaan schrijven.
Onikaan ni ov dovah
  Admin donderdag 26 april 2007 @ 15:10:42 #10
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_48740300
Jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, dat is geen feedback hè?!
Hup, ga naar buiten ofzo
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 26 april 2007 @ 15:13:14 #11
52357 Lambiekje
pi_48740386
quote:
Op donderdag 26 april 2007 14:50 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zonder gein, gaat het wel goed met je de afgelope tijd? Je bent sinds een paar weken steeds brakker gaan schrijven.
Ik heb denk te veel bariumfijnstof binnen gekregen.

Nee , ben ook gewoon aan het werk en heb gezin om de zin constructies geheel langs te lopen
pi_48740662
quote:
Op donderdag 26 april 2007 15:10 schreef yvonne het volgende:
Jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, dat is geen feedback hè?!
Hup, ga naar buiten ofzo
Het is te warm buiten
  Moderator donderdag 26 april 2007 @ 15:32:36 #13
16180 crew  CoolGuy
pi_48741098
quote:
Op donderdag 26 april 2007 14:45 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf constant tegen. Over de ruggen van zieke mensen? Maar die mensen zijn volgens jou in beginsel helemaal niet ziek. Ze worden ziek door de medicijnen die ze krijgen voor AIDS, terwijl ze dat helemaal niet hebben volgens jou. Je praat je zelf tegen.

Het merendeel in Afrika is niet eens ziek? Niet? Want jij hebt dat onderzocht? Jij bent daar geweest en hebt zelf het bloed afgenomen en dat bloed ook onderzocht?

Daarnaast kom jij niet met een theorie. Jij plaatst het alsof het al bewezen is dat AIDS een zwendel is, en dat denk je te kunnen onderbouwen met die bullshit van je. Dat is heel wat anders dan een theorie.
  Admin donderdag 26 april 2007 @ 16:39:14 #14
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_48743475
Helleuh
Nogmaals, dit bovenstaande is géén FB.
* ijsjes uitdeelt*
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

donderdag 26 april 2007 @ 16:40:57 #15
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_48743560
"IceCream..............!!!!"
  donderdag 26 april 2007 @ 16:45:10 #16
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48743728
"I scream you scream we all scream FOR ICE CREAM!"
Onikaan ni ov dovah
  Moderator donderdag 26 april 2007 @ 16:59:08 #17
16180 crew  CoolGuy
pi_48744232
quote:
Op donderdag 26 april 2007 16:39 schreef yvonne het volgende:
Helleuh
Nogmaals, dit bovenstaande is géén FB.
* ijsjes uitdeelt*
Ikke wil alleen maar waterijs!! *stampvoet*

Raketten
pi_48744287
quote:
Op donderdag 26 april 2007 16:59 schreef CoolGuy het volgende:

Ikke wil alleen maar waterijs!! *stampvoet*

Raketten

Die maken chemtrails
  Admin donderdag 26 april 2007 @ 17:07:11 #19
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_48744474
Wat zijn jullie balddadig

donderdag 26 april 2007 @ 17:11:23 #20
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48744610
quote:
Op donderdag 26 april 2007 17:07 schreef yvonne het volgende:
Wat zijn jullie balddadig
Komt door het weer
Onikaan ni ov dovah
  Moderator donderdag 26 april 2007 @ 17:20:36 #21
16180 crew  CoolGuy
pi_48744869
quote:
Op donderdag 26 april 2007 17:00 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Die maken chemtrails
Nietes!! Raketten toch niet man. Denk eens na. Ze blazen volgens sommigen dan wel weer gaten in het Pentagon en zo. Maar dan weer niet de ijsjes he, dat kan niet.
  donderdag 26 april 2007 @ 17:23:01 #22
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48744939
quote:
Op donderdag 26 april 2007 17:20 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nietes!! Raketten toch niet man. Denk eens na. Ze blazen volgens sommigen dan wel weer gaten in het Pentagon en zo. Maar dan weer niet de ijsjes he, dat kan niet.
Behalve wanneer je 600 miljard magnums onder een bepaalde hoek tegen een WTC toren gooit. Dan doet het krak
Onikaan ni ov dovah
  Moderator donderdag 26 april 2007 @ 17:27:38 #23
16180 crew  CoolGuy
pi_48745074
quote:
Op donderdag 26 april 2007 17:23 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Behalve wanneer je 600 miljard magnums onder een bepaalde hoek tegen een WTC toren gooit. Dan doet het krak
Ja maar dat slaat nergens op Dan kun je beter 600 miljard x op die toren schieten met die magnums
  donderdag 26 april 2007 @ 17:28:28 #24
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48745093
quote:
Op donderdag 26 april 2007 17:27 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja maar dat slaat nergens op Dan kun je beter 600 miljard x op die toren schieten met die magnums
Schieten met ijsjes?
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 26 april 2007 @ 17:37:38 #25
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48745375
de complot gelovers of de niet-complotgelovers.....de draad boven laat maar weer al te duidelijk zien wie de onzinuitkramende onruststokertjes zijn......
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')