Dah kan ik nietquote:
'Goh'quote:Op zondag 9 december 2007 18:57 schreef UZN het volgende:
Toen ik zei "Harry Potter is dood" ben ik ruim een week gekickt
quote:Het lijkt me in ieder geval gericht aan elke malloot die oprecht 'gelooft' in een fabel als 'reincarnatie'...
Sinds wanneer is de woordcombinatie 'malloot' en 'fabel' editwaardig? Wat is dit voor kolder? Welke achterlijke gladiool heeft het beschermen van tere zweverzieltjes hier uit te breiden tot bovenstaande betutteling? Gadverdamme zeg, wat een gore zooi.quote:[ Bericht 4% gewijzigd door senesta op 20-12-2007 10:34 (Flame verwijderd) ]
weet je, als je nu een serieus antwoord wil op dergelijke vragen, kan het handig zijn als je gewoon een normale toon aanslaat. Misschien dat ze dan wat eerder genegen zijn om te antwoorden.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:48 schreef Humanist het volgende:
[..]
[..]
Sinds wanneer is de woordcombinatie 'malloot' en 'fabel' editwaardig? Wat is dit voor kolder? Welke achterlijke gladiool heeft het beschermen van tere zweverzieltjes hier uit te breiden tot bovenstaande betutteling? Gadverdamme zeg, wat een gore zooi.
We hebben in TRU heel veel last van mensen die elk topic binnen komen vallen en mensen die zich met de betreffende materie bezig houden voor malloot/zwakzinnig/gestoord en nog meer van dergelijke termen uitmaken.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:27 schreef Humanist het volgende:
Oh, ja, dat geneuzel, juiste benadering, enzo.
Denk daar over na als je posts mod omdat er woorden als 'malloot' in staan, wil je. En niet bij de afhandeling daarvan.
Okéquote:Op maandag 21 januari 2008 12:28 schreef Summers het volgende:
ik weet al waarom fok zo raar deed , ik was op twee pc's en dus twee ip adressen en niet goed uitgelogt , vandaar dat ie in de war was .
leggingen, lezingen, dobbelstenen en etc voor iemand anders Negasadoquote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:19 schreef Bastard het volgende:
Beetje rare vraag misschien.. maar er is een user hier op TRU die een aantal Tarot lessen op Youtube heeft gezet. Hij geeft uitleg over de betekenis van de kaarten en heeft een hele serie filmpjes neergezet daar.
Nu heb ik een aantal weken geleden een post gezien wat een link bevatte naar youtube, en heb een les bekeken van hem. Nu gaat het mij niet om de les, maar wel om het kaartendeck wat hij gebruikte. Ik vond dat een mooi deck, anders dan mijn Rider Whait deck en wilde deze eigenlijk ook aanschaffen.
Kan iemand vertellen welk deck dat was, of weet iemand wie de user is zodat ik het hem kan vragen?
Ik weet het rare vraag, maar wilde er ook geen topic voor openen, en mn history van IE heb ik vorige week leeg gegooid
Dat betekend dat een moderator je post ongepast, storend of topic verpestend vond en hem verwijderd heeft.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:11 schreef Waris7 het volgende:
Wtf krijgen we nou? Ik had iets gepost en iemand had dat weggehaald en toen stond er "verwijderd + note". Wat betekent dat?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |