Verder wensen we iedereen veel postplezier in TRUquote:Op woensdag 7 juli 2004 00:41 schreef iteejer het volgende:
Het Truth forum is tot leven geroepen om te discussieren over paranormale ervaringen, of over andere onverklaarbare en mysterieuze zaken.
Truth reikt inmiddels verder dan het forum alleen, wij kennen:
truth forum
#truth chat
truth wiki
Forum-richtlijn: DOE NORMAAL!
Één aparte vermelding: het persoonlijk afzeiken van andere gebruikers of opvattingen geldt binnen dit forum als niet normaal. Ergens mee oneens zijn mag. Maar persoonlijk denigreren en kleineren absoluut niet. Ook al geldt dat elders wellicht als wél normaal.
Aangezien een faq niet bedoeld is om persoonlijke tekorten in opvoeding of sociale vaardigheden recht te trekken, houden we het hier bij.
Voor technische details verwijzen we naar de algemene forum-faq.
Voor vragen en/of opmerkingen die je niet hier in feedback kwijt wil, ben je altijd welkom om één van de truth moderators te mailen:
bastard bastard@fok.nl
Jogy jogy@quicknet.nl
Tip ! zoekfunctie: http://nl.search.yahoo.com/web/advanced?vs=forum.fok.nl
Oh tofquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:47 schreef Bastard het volgende:
Er was toch een TRU objecten topic![]()
Wilde even zeggen daarin dat ik van een vriendin een Boedha waterornament krijg half Augustus, zal er een foto van maken tegen die tijd
Ik ga even opruimen, bedankt Darkwolfquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:15 schreef Darkwolf het volgende:
Zowel maedel als L.Denninger zitten beiden naar elkaar te "wijsneuzen" over wie wat zegt en maken daar eindeloos ruzie over in ondertussen meerdere topics.
Kunnen ze allebei daar over aangesproken worden alsjeblieft?
Het begint nu toch wel lichtelijk irritant te worden.
Here you go:
hoeveel macht heb je als je komt te overlijden
Misdaadcases met mediums
Hoi!quote:Op maandag 2 juni 2008 15:00 schreef Darkwolf het volgende:
Sorry als ik weer kom zeuren, maar het is weer raak op pagina 4 in dit topic: Kwantum mechanica en objecten laten zweven/vervormen
Nu ging ik zelf ook off topic maar dat stuurde ik weer steeds terug dat ik verder niet op iets in ga wat ik dacht in verband te kunnen brengen met QM.
Echter gaat het nu weer door met L., Summers ect. over en weer.
Daar heeft een mod weinig over te zeggen, je kunt mailen of PM-en naar forum@fok.nlquote:Op maandag 2 juni 2008 20:17 schreef Scepagdo het volgende:
Hey Jogy. Wanneer wordt mijn MostValuablePrincess account nu eens ge-unbanned.
Gratie, gratie! Desnoods voor alleen in TRU en WFL.
Gezienquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:04 schreef Darkwolf het volgende:
En daar gaan we weer:
Onomstotelijk bewijs van grijze aliens
Wederom modder gegooi en dit keer (weer) tussen Summers en L. Denninger
Ha ha, tsja dat had je kunnen verwachtenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:49 schreef Darkwolf het volgende:
Arghhhhhhh!
Wat doet dit topic hier? -> wie gaat de EK WINNEN..
Pokke EK crap. Dood aan voetbal. Haal alsjeblieft snel weg uit TRU. Laat er a.u.b een plekje zijn op het internet waar dit duivelse onderwerp NIET word besproken!
Prima, welk topic hebben we het over?quote:Op maandag 30 juni 2008 10:19 schreef Rimpelhond het volgende:
Hey bastard, het topic was gewoon verkeerd geplaatst... kan je hem niet doorsturen naar klussen en wonen ofzo.
Het ventje wil gewoon wat rechtzetten.
het voodoo topicquote:Op maandag 30 juni 2008 10:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Prima, welk topic hebben we het over?
Sorry maar ik zie niet waarom het topic in KNW wel goed uit de verf zou kunnen komen.quote:
Gebruik dan ook een PIquote:Op maandag 30 juni 2008 11:53 schreef Rimpelhond het volgende:
droogkloot!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |