Ja en Ja!quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:03 schreef Strychnine het volgende:
Ben ik nu bevooroordeeld of komt ze écht vervelend over voor iemand van die leeftijd?
Jaquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:05 schreef zwartedoos het volgende:
Omg, ze vind zichzelf ook helemaal geweldig![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:06 schreef Strychnine het volgende:
Ja, Nance en die uk passen goed bij mekaar. Arrogant en hersenloos.
ja.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:07 schreef MissJ het volgende:
Ben ik nou de enige die dat meisje echt onwijs goed en leuk vindt?
Ik ben bang dat ze slimmer is dan Nance..quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:06 schreef Strychnine het volgende:
Ja, Nance en die uk passen goed bij mekaar. Arrogant en hersenloos.
Laten we het houden op hetzelfde niveau dan.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:07 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze slimmer is dan Nance..
Zodat ze niet eerlijk hoeven te zijn over de baggere kwaliteitquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:07 schreef Strychnine het volgende:
Ik vind dat ze gelijk hebben hoor over die leeftijd... aan de andere kant, waarom is het een show voor mensen vanaf 8 jaar als ze nu gaan mekkeren over kinderarbeid?
quote:
Zeker omdat ze al te kennen hebben gegeven dat ze haar niet willen laten winnen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:08 schreef philana het volgende:
wat een onzin zulke hoge cijfers...
quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:08 schreef Karina het volgende:
Ze kijkt alsof ze toch wel hogere cijfers had verwacht.
ja dat vind ik ook ontzettend triest gewoon, het slaat echt nergens op!quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:07 schreef Strychnine het volgende:
Ik vind dat ze gelijk hebben hoor over die leeftijd... aan de andere kant, waarom is het een show voor mensen vanaf 8 jaar als ze nu gaan mekkeren over kinderarbeid?
Het was toch al lang een publiek geheim dat het puur commercieel gelul isquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:09 schreef BVO het volgende:
Dit is als talentenjacht niet serieus te nemen.
Mee eens..quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:09 schreef BVO het volgende:
Dit is als talentenjacht niet serieus te nemen.
Tuurlijk, maar als je dit vergelijkt met Idols...quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:10 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Het was toch al lang een publiek geheim dat het puur commercieel gelul is
Ik snap niet dat ze meiden zo aankleden... lekker voorbeeld... erg vrouwvriendlijk..quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:12 schreef Karina het volgende:
Die kleren, lijkt wel een of andere hoer met al die glitters. Ze zing wel heel mooi.
voor de gouden bruiloft danquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Meer een zanger voor een bruiloft.
Ja, inderdaad, dat gevoel had ik ook! Hij zingt echt wel goed ofzo, maar ik zie hem niet als popster.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:21 schreef uniekhoorn het volgende:
En dat terwijl die ook behoorlijk vals zongen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:27 schreef Strychnine het volgende:
Het niveau is inderdaad laag. Ik vond Tessa en Maaike tot nu toe het beste.
Moet je nagaanquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat terwijl die ook behoorlijk vals zongen.
Ja het is beschamend, wellicht staat zijn paard buiten te wachtenquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:28 schreef philana het volgende:
Die kleding! Dit kan toch niet meer... wie kiest dit uit?
Bakkeveenquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Volendammer-uitstraling.
Tja.... en Willem.quote:
Ik ben wel een lesbie en ben het er mee eens...quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Tja.... en Willem.
Ik ben heul geen lesbie ofzo maar Tessa en Maaike zien er beter uit.
ik had het ook al gezien... soort van motorische stoornis..quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:32 schreef Torio het volgende:
let op sherylin als ze gaat klappen
Naast haar narcistische stoornis.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:33 schreef philana het volgende:
[..]
ik had het ook al gezien... soort van motorische stoornis..
Agreed. En dat wil wat zeggen want ik vond die Mercia al ontzettend slechtquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mercia als laatste. Was misschien niet super, maar vele malen beter dan die Volendammer en die kleuter bijvoorbeeld.
Ik begreep dat ze zelf een nummer uitzochten, maar ik kan het fout hebben.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:36 schreef Torio het volgende:
als ik het goed begrepen heb wordt er voor de kandidaten dus een nummer uitgezocht?
quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je homo bakvis bent schijnbaar wel.
Dat meisje dat 'Heaven' zong, zei dat het voor haar uitgekozen wordt, maar dat ze blij was met de keuze.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:36 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ik begreep dat ze zelf een nummer uitzochten, maar ik kan het fout hebben.
Wordt uitgezocht.. HJ ergerde zich er dus ook aan dat Medelyn (?) deze week al meerdere keren heeft gezegd dat ze Beyonce MOET zingen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:36 schreef Torio het volgende:
als ik het goed begrepen heb wordt er voor de kandidaten dus een nummer uitgezocht?
Dat blijktquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:36 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ik begreep dat ze zelf een nummer uitzochten, maar ik kan het fout hebben.
Ik ga in bedje the bone collector afkijken, ben ziekjes dus zal wel zo weg zijnquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:38 schreef philana het volgende:
wat gaan jullie nu kijken? nog wat boeiends op TV?
Ah, en juist uit die uitspraak haalde ik dat ze het zelf gekozen hadquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:38 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wordt uitgezocht.. HJ ergerde zich er dus ook aan dat Medelyn (?) deze week al meerdere keren heeft gezegd dat ze Beyonce MOET zingen.
beterschapquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:39 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Ik ga in bedje the bone collector afkijken, ben ziekjes dus zal wel zo weg zijn![]()
veel plezier!quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:39 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Ik ga in bedje the bone collector afkijken, ben ziekjes dus zal wel zo weg zijn![]()
Thanks, morgen nog werkenquote:
Als je niets te doen hebt:quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:38 schreef philana het volgende:
wat gaan jullie nu kijken? nog wat boeiends op TV?
Racisme!!!!!quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:41 schreef Torio het volgende:
voor sommige artiesten werd een geschikt nummer uitgezocht dat bij hun stem/stijl past, zoals maaike en tessa...
maar dan 'whenever wherever' voor mercia
ik ruik sabbotage
moet het wel geregistreerd staan...quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:41 schreef Strychnine het volgende:
Een kat van 28,5 die het oudste is? Ik ken zelf al 2 mensen die een kat hadden van 30+ dus als ik er al 2 ken zal er toch vast nog wel ergens een kat leven van zo'n leeftijd?
thanks..quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je niets te doen hebt:
http://www.youtube.com/watch?v=Jb8CH0rTcY4
ik heb ze allemaal al gezien.. Lama's!.. en ook alle DWDD's van de afgelopen week... -zucht-quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:43 schreef Strychnine het volgende:
Ik ben wel weer uitgekeken, lang leve internet/youtube/uitzendinggemist (Lama's!).
Waar hij het uiteraard geheel mee oneens wasquote:Henkjan, als je SYWBAP van vandaag ziet, vind je dan ook niet dat het zowel qua programma als qua deelnemers nog niet eens in de schaduw van Idols mag staan? Het moet toch als een behoorlijke degradatie aanvoelen om straks hier in de jury te zitten, terwijl het zoveel betere Idols in oktober weer start.
quote:Dat zie ik dan weer heel anders BVO...
Ik ookquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:44 schreef philana het volgende:
[..]
ik heb ze allemaal al gezien.. Lama's!.. en ook alle DWDD's van de afgelopen week... -zucht-
Waarom niet?quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:57 schreef Torio het volgende:
mag mercia nog auditie voor idols doen?
Dat en haar optreden (gemist, was Lost aan het kijken), weet iemand waar ik die online terug kan zien? Tot nu toe kan ik nog niks vinden...quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:55 schreef Impry het volgende:
Lol @ die opmerking van Nance tegen Marilyn (die aan het prutsen was met 'r microfoon) :
"Ondanks alles ben je toch doorgegaan..."
Iedereen helemaal uit z'n dak.![]()
Bedoelde Nance dat ze doorgegaan was met zingen ondanks haar problemen met de mic![]()
Moest ze toch naar de gevarenzone
Even geduld tot het online komt, duurt vaak wel minimaal een dagjequote:Op vrijdag 7 september 2007 23:31 schreef Foeske het volgende:
[..]
Dat en haar optreden (gemist, was Lost aan het kijken), weet iemand waar ik die online terug kan zien? Tot nu toe kan ik nog niks vinden...
Dat is gisteren al bekend gemaakt. Mercia is eruit.quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:51 schreef maaike1987 het volgende:
Wanneer word bekend wie er uit is?
Heb niet alles gekopieerd, maar veel van de dingen die jij zegt, dacht ik ook gisteravond hahaquote:Op zaterdag 8 september 2007 15:59 schreef charmed_angel het volgende:
Lode: Matig. Ik vond het soms echt geen gehoor. En dan zegt HJ: goed optredenIk vind Lode op iemand lijken, maar ik weet niet wie...
Ik snap trouwens niet waarom HJ niet bij de audities aanwezig was. Ik denk dat er dan wel andere mensen door waren gegaan.
[...]
hier : http://www.soyouwannabe.nlquote:Op vrijdag 7 september 2007 23:31 schreef Foeske het volgende:
[..]
Dat en haar optreden (gemist, was Lost aan het kijken), weet iemand waar ik die online terug kan zien? Tot nu toe kan ik nog niks vinden...
http://s02.popstar.sbs6.nl/quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:44 schreef m-materazzi het volgende:
Waar kan ik de optredens zien van de liveshow 1. Staan die op youtube of ergens anders ?
Ik hoop met je meequote:Op vrijdag 14 september 2007 16:16 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ga wel kijken, hopen dat dat irritante wijf er nu uitgaat. Of dat vervelende kind.
Inderdaad, heel uniek. Briljant, gewoonweg. We hebben een nieuwe Freddie Mercury. Qua grootte en uniekheid dan, hč. Ik ga stemmen vanavond!quote:Op woensdag 12 september 2007 23:56 schreef Sjoerd4600 het volgende:
Ik vond Lode juist wel een uniek stemgeluid hebben.....
Kom op nou zeg... BVO je stelt me echt teleur! Hij zong vals vorige week!quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Inderdaad, heel uniek. Briljant, gewoonweg. We hebben een nieuwe Freddie Mercury. Qua grootte en uniekheid dan, hč. Ik ga stemmen vanavond!
Gareth Gates is leuk! Ik weet al aan wie hij mij doet denken.... Ron Link!quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:34 schreef Kidney_Bean het volgende:
[..]
Heb niet alles gekopieerd, maar veel van de dingen die jij zegt, dacht ik ook gisteravond haha
- Die Lode doet mij denken aan Gareth Gates (die jongen die tweede werd in Engeland bij de Engelse Idols volgensmij?)
- HJ kon nog niet meedoen aan de voorrondes in de jury wegens zijn contract wat hij nog had bij RTL. Hij mocht zoveel tijd niet als jurylid in een programma zitten na Idols/X-factor. Daarom kon hij nog niet bij de vorige editie van SYWBAP meedoen. Vanaf september mocht hij dat wel (tijd van het beding was afgelopen..) dus vandaar dat hij er nu wel bij is!
Charmedengeltje, proef de ironie dan ookquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kom op nou zeg... BVO je stelt me echt teleur! Hij zong vals vorige week!
ow okquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Charmedengeltje, proef de ironie dan ook!
Tot 21:30 wel even, dan Gordon. Maar nee, ik vind het niet echt een bijzonder programma. Ik vond alleen Mercia leukquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow okik had het kunnen weten
![]()
Maar wat vind jij? Ga je vanavond nog kijken?
Maaike vind ik erg goed.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Tot 21:30 wel even, dan Gordon. Maar nee, ik vind het niet echt een bijzonder programma. Ik vond alleen Mercia leuk.
Maar dat is geen verrassingquote:
Echt waar?? Hoezo is dat?quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ben benieuwd, jammer dat de uitslag pas morgen komt.
Ik kijk ookquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
Ben ik de enige die kijk???
Vast voor meer sms inkomsten enzo.... Don't know wel klote ja.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt waar?? Hoezo is dat?
Morgen verjaardag![]()
Een uur tussenstand en een uur de uitslag... Belachelijk... ik ga dan voortaan alleen de liveshow volgen. En dan kijk ik op zaterdag avond om 22:15 de uitslag. Ik ga niet 2 uur lang zitten wachten op de uitslagquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:39 schreef MissJ het volgende:
tering zeg hee, ik kijk ff in de tv-gids en ik zie dat er morgen van 18.00 tot 19.00 een tussenstand programma is en dan van 21.30 tot 22.30 de uitslag...![]()
Tjezus, hoe erg kan je het uitmelken??quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:39 schreef MissJ het volgende:
tering zeg hee, ik kijk ff in de tv-gids en ik zie dat er morgen van 18.00 tot 19.00 een tussenstand programma is en dan van 21.30 tot 22.30 de uitslag...![]()
Dat vond ik ook jaquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
Beter gezongen dan vorige week...
Omdat het nog een fucking kinderstem is.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:02 schreef Strychnine het volgende:
Ze zingt het niet eens mooiHet klinkt zo schel.
3 achten en 1 zeven geloof ikquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
Wat waren haar cijfers nou? Er zat er hier 1 doorheen te lullen...
dat i sbij mij een 7,8quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
3 achten en 1 zeven geloof ik
7, 8 , 8, 9 dus een 8quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
Wat waren haar cijfers nou? Er zat er hier 1 doorheen te lullen...
dan klopt het wel. Wie gaf die fucking 9 danquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:11 schreef amaranta het volgende:
er zat nog een 9 bij dacht ik
Ow okee, dan klopt het. Had ook niet zo goed opgelet.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:11 schreef amaranta het volgende:
er zat nog een 9 bij dacht ik
ja lief bekkie ook... maar zijn stemquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:16 schreef MissJ het volgende:
Ik vind Lode echt zo gigantisch cute gewoon![]()
Zijn stem is idd stukken minder... ik hoop niet dat hij zometeen dat prachtige nummer gaat verkrachten, maar ik vrees het ergste..quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja lief bekkie ook... maar zijn stem![]()
Even Googlen....quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Wie noemt zijn zoon Lode?? Of is het een buitenlandse naam?
Hahaha, ok... Thanksquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Even Googlen....
Afgeleid van het Germaans met de betekenis: roemvolle krijgsheld.
Ze staat wel op het punt geloof ik....quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:40 schreef MissJ het volgende:
HJ is echt heel erg anti-Marilyn![]()
en Mark geeft een 3![]()
zal ze weer gaan janken?
Mijn favorietquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Maaike nu, ben benieuwd, erg mooie stem en mooie meid
Dat zijn je hormonenquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:44 schreef amaranta het volgende:
nee bah, om te huilen, zat er net flink naast..
ze zijn allemaal om te huilen
quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:47 schreef amaranta het volgende:
laten we het daar maar op houden ja...
die 2 - 3 die ervoor zaten waren echt slecht
Helemaal mee eensquote:
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Laat aub die Marilyn eruit gaan, wat een zelf ingenomen wijf.
Ik kijk dit nu voor het eerst, dus ga puur op zang kwaliteiten af en niet op karaktersquote:
Dan moet Marilyn wegquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:45 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik kijk dit nu voor het eerst, dus ga puur op zang kwaliteiten af en niet op karakters
Neem aan dat de jury dit ook doet.
Zo is het!quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:16 schreef BVO het volgende:
Hup Marilyn, een Alice is altijd leuk.
Alice vond ik nog leuk.. Maar Marilynquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:16 schreef BVO het volgende:
Hup Marilyn, een Alice is altijd leuk.
Tessa is och dat blonde meisje die zei dat ze nu misschien wel de populairste op school zou zijn? Is ze dat? Dan was ze , wat ze nu heeft laten horen, niet goed genoeg. Maar ik ga de volgende keer weer luisteren. Zie ik wel of ik mijn mening verander. Die hoge noten vond ik dus van haar wel redelijk goed, maar niet beheerst. De rest was soms bijna vals. *niet gaan slaan*quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:08 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb ook maar weer gekeken, ik vond dat kind nog steeds irritant, die ouwe kerel was wel goed, en Maaike doet mij helemaal niets. Mijn favoriet is Tessa.
Oh en Marilyn:.
*slaat*quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:04 schreef paddy het volgende:
[..]
Tessa is och dat blonde meisje die zei dat ze nu misschien wel de populairste op school zou zijn? Is ze dat? Dan was ze , wat ze nu heeft laten horen, niet goed genoeg. Maar ik ga de volgende keer weer luisteren. Zie ik wel of ik mijn mening verander. Die hoge noten vond ik dus van haar wel redelijk goed, maar niet beheerst. De rest was soms bijna vals. *niet gaan slaan*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |