voor de gouden bruiloft danquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Meer een zanger voor een bruiloft.
Ja, inderdaad, dat gevoel had ik ook! Hij zingt echt wel goed ofzo, maar ik zie hem niet als popster.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:21 schreef uniekhoorn het volgende:
En dat terwijl die ook behoorlijk vals zongen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:27 schreef Strychnine het volgende:
Het niveau is inderdaad laag. Ik vond Tessa en Maaike tot nu toe het beste.
Moet je nagaanquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat terwijl die ook behoorlijk vals zongen.
Ja het is beschamend, wellicht staat zijn paard buiten te wachtenquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:28 schreef philana het volgende:
Die kleding! Dit kan toch niet meer... wie kiest dit uit?
Bakkeveenquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Volendammer-uitstraling.
Tja.... en Willem.quote:
Ik ben wel een lesbie en ben het er mee eens...quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Tja.... en Willem.
Ik ben heul geen lesbie ofzo maar Tessa en Maaike zien er beter uit.
ik had het ook al gezien... soort van motorische stoornis..quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:32 schreef Torio het volgende:
let op sherylin als ze gaat klappen
Naast haar narcistische stoornis.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:33 schreef philana het volgende:
[..]
ik had het ook al gezien... soort van motorische stoornis..
Agreed. En dat wil wat zeggen want ik vond die Mercia al ontzettend slechtquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mercia als laatste. Was misschien niet super, maar vele malen beter dan die Volendammer en die kleuter bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |