Racisme!!!!!quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:41 schreef Torio het volgende:
voor sommige artiesten werd een geschikt nummer uitgezocht dat bij hun stem/stijl past, zoals maaike en tessa...
maar dan 'whenever wherever' voor mercia
ik ruik sabbotage
moet het wel geregistreerd staan...quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:41 schreef Strychnine het volgende:
Een kat van 28,5 die het oudste is? Ik ken zelf al 2 mensen die een kat hadden van 30+ dus als ik er al 2 ken zal er toch vast nog wel ergens een kat leven van zo'n leeftijd?
thanks..quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je niets te doen hebt:
http://www.youtube.com/watch?v=Jb8CH0rTcY4
ik heb ze allemaal al gezien.. Lama's!.. en ook alle DWDD's van de afgelopen week... -zucht-quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:43 schreef Strychnine het volgende:
Ik ben wel weer uitgekeken, lang leve internet/youtube/uitzendinggemist (Lama's!).
Waar hij het uiteraard geheel mee oneens wasquote:Henkjan, als je SYWBAP van vandaag ziet, vind je dan ook niet dat het zowel qua programma als qua deelnemers nog niet eens in de schaduw van Idols mag staan? Het moet toch als een behoorlijke degradatie aanvoelen om straks hier in de jury te zitten, terwijl het zoveel betere Idols in oktober weer start.
quote:Dat zie ik dan weer heel anders BVO...
Ik ookquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:44 schreef philana het volgende:
[..]
ik heb ze allemaal al gezien.. Lama's!.. en ook alle DWDD's van de afgelopen week... -zucht-
Waarom niet?quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:57 schreef Torio het volgende:
mag mercia nog auditie voor idols doen?
Dat en haar optreden (gemist, was Lost aan het kijken), weet iemand waar ik die online terug kan zien? Tot nu toe kan ik nog niks vinden...quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:55 schreef Impry het volgende:
Lol @ die opmerking van Nance tegen Marilyn (die aan het prutsen was met 'r microfoon) :
"Ondanks alles ben je toch doorgegaan..."
Iedereen helemaal uit z'n dak.![]()
Bedoelde Nance dat ze doorgegaan was met zingen ondanks haar problemen met de mic![]()
Moest ze toch naar de gevarenzone
Even geduld tot het online komt, duurt vaak wel minimaal een dagjequote:Op vrijdag 7 september 2007 23:31 schreef Foeske het volgende:
[..]
Dat en haar optreden (gemist, was Lost aan het kijken), weet iemand waar ik die online terug kan zien? Tot nu toe kan ik nog niks vinden...
Dat is gisteren al bekend gemaakt. Mercia is eruit.quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:51 schreef maaike1987 het volgende:
Wanneer word bekend wie er uit is?
Heb niet alles gekopieerd, maar veel van de dingen die jij zegt, dacht ik ook gisteravond hahaquote:Op zaterdag 8 september 2007 15:59 schreef charmed_angel het volgende:
Lode: Matig. Ik vond het soms echt geen gehoor. En dan zegt HJ: goed optredenIk vind Lode op iemand lijken, maar ik weet niet wie...
Ik snap trouwens niet waarom HJ niet bij de audities aanwezig was. Ik denk dat er dan wel andere mensen door waren gegaan.
[...]
hier : http://www.soyouwannabe.nlquote:Op vrijdag 7 september 2007 23:31 schreef Foeske het volgende:
[..]
Dat en haar optreden (gemist, was Lost aan het kijken), weet iemand waar ik die online terug kan zien? Tot nu toe kan ik nog niks vinden...
http://s02.popstar.sbs6.nl/quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:44 schreef m-materazzi het volgende:
Waar kan ik de optredens zien van de liveshow 1. Staan die op youtube of ergens anders ?
Ik hoop met je meequote:Op vrijdag 14 september 2007 16:16 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ga wel kijken, hopen dat dat irritante wijf er nu uitgaat. Of dat vervelende kind.
Inderdaad, heel uniek. Briljant, gewoonweg. We hebben een nieuwe Freddie Mercury. Qua grootte en uniekheid dan, hè. Ik ga stemmen vanavond!quote:Op woensdag 12 september 2007 23:56 schreef Sjoerd4600 het volgende:
Ik vond Lode juist wel een uniek stemgeluid hebben.....
Kom op nou zeg... BVO je stelt me echt teleur! Hij zong vals vorige week!quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Inderdaad, heel uniek. Briljant, gewoonweg. We hebben een nieuwe Freddie Mercury. Qua grootte en uniekheid dan, hè. Ik ga stemmen vanavond!
Gareth Gates is leuk! Ik weet al aan wie hij mij doet denken.... Ron Link!quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:34 schreef Kidney_Bean het volgende:
[..]
Heb niet alles gekopieerd, maar veel van de dingen die jij zegt, dacht ik ook gisteravond haha
- Die Lode doet mij denken aan Gareth Gates (die jongen die tweede werd in Engeland bij de Engelse Idols volgensmij?)
- HJ kon nog niet meedoen aan de voorrondes in de jury wegens zijn contract wat hij nog had bij RTL. Hij mocht zoveel tijd niet als jurylid in een programma zitten na Idols/X-factor. Daarom kon hij nog niet bij de vorige editie van SYWBAP meedoen. Vanaf september mocht hij dat wel (tijd van het beding was afgelopen..) dus vandaar dat hij er nu wel bij is!
Charmedengeltje, proef de ironie dan ookquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kom op nou zeg... BVO je stelt me echt teleur! Hij zong vals vorige week!
ow okquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Charmedengeltje, proef de ironie dan ook!
Tot 21:30 wel even, dan Gordon. Maar nee, ik vind het niet echt een bijzonder programma. Ik vond alleen Mercia leukquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow okik had het kunnen weten
![]()
Maar wat vind jij? Ga je vanavond nog kijken?
Maaike vind ik erg goed.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Tot 21:30 wel even, dan Gordon. Maar nee, ik vind het niet echt een bijzonder programma. Ik vond alleen Mercia leuk.
Maar dat is geen verrassingquote:
Echt waar?? Hoezo is dat?quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ben benieuwd, jammer dat de uitslag pas morgen komt.
Ik kijk ookquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
Ben ik de enige die kijk???
Vast voor meer sms inkomsten enzo.... Don't know wel klote ja.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt waar?? Hoezo is dat?
Morgen verjaardag![]()
Een uur tussenstand en een uur de uitslag... Belachelijk... ik ga dan voortaan alleen de liveshow volgen. En dan kijk ik op zaterdag avond om 22:15 de uitslag. Ik ga niet 2 uur lang zitten wachten op de uitslagquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:39 schreef MissJ het volgende:
tering zeg hee, ik kijk ff in de tv-gids en ik zie dat er morgen van 18.00 tot 19.00 een tussenstand programma is en dan van 21.30 tot 22.30 de uitslag...![]()
Tjezus, hoe erg kan je het uitmelken??quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:39 schreef MissJ het volgende:
tering zeg hee, ik kijk ff in de tv-gids en ik zie dat er morgen van 18.00 tot 19.00 een tussenstand programma is en dan van 21.30 tot 22.30 de uitslag...![]()
Dat vond ik ook jaquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
Beter gezongen dan vorige week...
Omdat het nog een fucking kinderstem is.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:02 schreef Strychnine het volgende:
Ze zingt het niet eens mooiHet klinkt zo schel.
3 achten en 1 zeven geloof ikquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
Wat waren haar cijfers nou? Er zat er hier 1 doorheen te lullen...
dat i sbij mij een 7,8quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
3 achten en 1 zeven geloof ik
7, 8 , 8, 9 dus een 8quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
Wat waren haar cijfers nou? Er zat er hier 1 doorheen te lullen...
dan klopt het wel. Wie gaf die fucking 9 danquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:11 schreef amaranta het volgende:
er zat nog een 9 bij dacht ik
Ow okee, dan klopt het. Had ook niet zo goed opgelet.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:11 schreef amaranta het volgende:
er zat nog een 9 bij dacht ik
ja lief bekkie ook... maar zijn stemquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:16 schreef MissJ het volgende:
Ik vind Lode echt zo gigantisch cute gewoon![]()
Zijn stem is idd stukken minder... ik hoop niet dat hij zometeen dat prachtige nummer gaat verkrachten, maar ik vrees het ergste..quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja lief bekkie ook... maar zijn stem![]()
Even Googlen....quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Wie noemt zijn zoon Lode?? Of is het een buitenlandse naam?
Hahaha, ok... Thanksquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Even Googlen....
Afgeleid van het Germaans met de betekenis: roemvolle krijgsheld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |