Lode: Matig. Ik vond het soms echt geen gehoor. En dan zegt HJ: goed optreden
![]()
Ik vind Lode op iemand lijken, maar ik weet niet wie...
Ik snap trouwens niet waarom HJ niet bij de audities aanwezig was. Ik denk dat er dan wel andere mensen door waren gegaan.
Nou de volgende... ben benieuwd. Even doorspoelen
![]()
Mercia: Ik had haar eigenlijk beter verwacht. Veel beter. Ik vind ook Mercia erg matig...
Maaike:
![]()
Eindelijk een goede stem. Wow... ja dit vind ik erg mooi. Mooi meisje ook. Ben benieuwd wat de jury er van vind
![]()
Positief dus
![]()
8,8
Umzzz wat klapt die kleine ukkepuk irritant zeg
Henry: gadver die dansers er omheen
![]()
Heb ik altijd een hekel aan.... Geweldige stem... mag wel ver gaan komen van mij
![]()
Willem: ziet er nu wel ok uit. Als ik hem vergelijk met de foto in de openingspost. Slechte engelse uitspraak. De ene keer hard en de andere keer zacht gezongen. Ik vind hem slecht... in dit geval hadden ze beter Ollie door kunnen laten gaan. Maar de jury zal wel weer positief zijn.
Zo en die Lode vind ik eigenlijk maar irritant.. telkens als hij in beel dkomt zie je die vingertje wijzen
![]()
NIET DOEN! DAT IS FUCKING IRRITANT!
Marilyn: Ow dat kapsones wijf. Ben benieuwd. Vind haar een beetje heel erg irritant hyper. OMFG dit is echt megaslecht. En ook als zo baggeruitspraak. Wel een moeilijk liedje. Als de jury dit goed vind eet ik me schoen op
![]()
Die opmerking van Gerard
![]()
dikke bips
![]()
Wat een foute kledingkeuze voor haar... OMG.... HJ
![]()
5,8 TERECHT!
Sherilyn. Ik blijf haar een irritant klein kutkind vinden. Maar misschien zingt ze wel goed... even kijken. Mijn favonummer op dit moment... als ze het verneukt... grrrrrrrrrrrr. Betere engels uitspraak dan de wat oudere
![]()
Maar ik hou niet van dat piepstemmetje... stop nu! Ahhhhhhhhh! Refrein doet ze beter dan het couplet. Van mij mag ze er zou snel mogelijk uit. Een 7 en een 8 is een beetje overdreven hoor.. Een 6 was meer op zijn plaats geweest.
Tessa... Vind Maaike beter, maar dit is ook wel ok! En nog een mooie meid ook!.. Mag van mij ook ver komen. Hoewel ze er soms wel naast zat. Zonde...
Henk... krijg er een skihutgevoel bij. Maar ja geen slechte stem... maar ik vind het net niet. Mag nog wel door.. ben benieuwd wat voor nummer hij volgende week doet...
Tim... leuke jongen. Heeft wat weg van Jim Bakkum. Uiterlijk dan. Wel een betere stem dan Jim
![]()
1 van de betere deze avond. Mag wel als tweede eindigen... ja ik vond dit echt wel goed. Volgende week een engels liedje. Wil weten hoe zijn uitspraak is. Maar dit is goed!