Ik begreep dat ze zelf een nummer uitzochten, maar ik kan het fout hebben.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:36 schreef Torio het volgende:
als ik het goed begrepen heb wordt er voor de kandidaten dus een nummer uitgezocht?
quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je homo bakvis bent schijnbaar wel.
Dat meisje dat 'Heaven' zong, zei dat het voor haar uitgekozen wordt, maar dat ze blij was met de keuze.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:36 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ik begreep dat ze zelf een nummer uitzochten, maar ik kan het fout hebben.
Wordt uitgezocht.. HJ ergerde zich er dus ook aan dat Medelyn (?) deze week al meerdere keren heeft gezegd dat ze Beyonce MOET zingen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:36 schreef Torio het volgende:
als ik het goed begrepen heb wordt er voor de kandidaten dus een nummer uitgezocht?
Dat blijktquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:36 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ik begreep dat ze zelf een nummer uitzochten, maar ik kan het fout hebben.
Ik ga in bedje the bone collector afkijken, ben ziekjes dus zal wel zo weg zijnquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:38 schreef philana het volgende:
wat gaan jullie nu kijken? nog wat boeiends op TV?
Ah, en juist uit die uitspraak haalde ik dat ze het zelf gekozen hadquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:38 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wordt uitgezocht.. HJ ergerde zich er dus ook aan dat Medelyn (?) deze week al meerdere keren heeft gezegd dat ze Beyonce MOET zingen.
beterschapquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:39 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Ik ga in bedje the bone collector afkijken, ben ziekjes dus zal wel zo weg zijn![]()
veel plezier!quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:39 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Ik ga in bedje the bone collector afkijken, ben ziekjes dus zal wel zo weg zijn![]()
Thanks, morgen nog werkenquote:
Als je niets te doen hebt:quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:38 schreef philana het volgende:
wat gaan jullie nu kijken? nog wat boeiends op TV?
Racisme!!!!!quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:41 schreef Torio het volgende:
voor sommige artiesten werd een geschikt nummer uitgezocht dat bij hun stem/stijl past, zoals maaike en tessa...
maar dan 'whenever wherever' voor mercia
ik ruik sabbotage
moet het wel geregistreerd staan...quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:41 schreef Strychnine het volgende:
Een kat van 28,5 die het oudste is? Ik ken zelf al 2 mensen die een kat hadden van 30+ dus als ik er al 2 ken zal er toch vast nog wel ergens een kat leven van zo'n leeftijd?
thanks..quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je niets te doen hebt:
http://www.youtube.com/watch?v=Jb8CH0rTcY4
ik heb ze allemaal al gezien.. Lama's!.. en ook alle DWDD's van de afgelopen week... -zucht-quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:43 schreef Strychnine het volgende:
Ik ben wel weer uitgekeken, lang leve internet/youtube/uitzendinggemist (Lama's!).
Waar hij het uiteraard geheel mee oneens wasquote:Henkjan, als je SYWBAP van vandaag ziet, vind je dan ook niet dat het zowel qua programma als qua deelnemers nog niet eens in de schaduw van Idols mag staan? Het moet toch als een behoorlijke degradatie aanvoelen om straks hier in de jury te zitten, terwijl het zoveel betere Idols in oktober weer start.
quote:Dat zie ik dan weer heel anders BVO...
Ik ookquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:44 schreef philana het volgende:
[..]
ik heb ze allemaal al gezien.. Lama's!.. en ook alle DWDD's van de afgelopen week... -zucht-
Waarom niet?quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:57 schreef Torio het volgende:
mag mercia nog auditie voor idols doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |