Ze staat wel op het punt geloof ik....quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:40 schreef MissJ het volgende:
HJ is echt heel erg anti-Marilyn![]()
en Mark geeft een 3![]()
zal ze weer gaan janken?
Mijn favorietquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Maaike nu, ben benieuwd, erg mooie stem en mooie meid
Dat zijn je hormonenquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:44 schreef amaranta het volgende:
nee bah, om te huilen, zat er net flink naast..
ze zijn allemaal om te huilen
quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:47 schreef amaranta het volgende:
laten we het daar maar op houden ja...
die 2 - 3 die ervoor zaten waren echt slecht
Helemaal mee eensquote:
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Laat aub die Marilyn eruit gaan, wat een zelf ingenomen wijf.
Ik kijk dit nu voor het eerst, dus ga puur op zang kwaliteiten af en niet op karaktersquote:
Dan moet Marilyn wegquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:45 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik kijk dit nu voor het eerst, dus ga puur op zang kwaliteiten af en niet op karakters
Neem aan dat de jury dit ook doet.
Zo is het!quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:16 schreef BVO het volgende:
Hup Marilyn, een Alice is altijd leuk.
Alice vond ik nog leuk.. Maar Marilynquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:16 schreef BVO het volgende:
Hup Marilyn, een Alice is altijd leuk.
Tessa is och dat blonde meisje die zei dat ze nu misschien wel de populairste op school zou zijn? Is ze dat? Dan was ze , wat ze nu heeft laten horen, niet goed genoeg. Maar ik ga de volgende keer weer luisteren. Zie ik wel of ik mijn mening verander. Die hoge noten vond ik dus van haar wel redelijk goed, maar niet beheerst. De rest was soms bijna vals. *niet gaan slaan*quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:08 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb ook maar weer gekeken, ik vond dat kind nog steeds irritant, die ouwe kerel was wel goed, en Maaike doet mij helemaal niets. Mijn favoriet is Tessa.
Oh en Marilyn:.
*slaat*quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:04 schreef paddy het volgende:
[..]
Tessa is och dat blonde meisje die zei dat ze nu misschien wel de populairste op school zou zijn? Is ze dat? Dan was ze , wat ze nu heeft laten horen, niet goed genoeg. Maar ik ga de volgende keer weer luisteren. Zie ik wel of ik mijn mening verander. Die hoge noten vond ik dus van haar wel redelijk goed, maar niet beheerst. De rest was soms bijna vals. *niet gaan slaan*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |