Mja... das waarquote:
TTquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:05 schreef OA het volgende:
[..]
Mja... das waar![]()
Ik twijfelde echter of er een TT moest komen....![]()
neh, TT's zijn kut.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:05 schreef OA het volgende:
[..]
Mja... das waar![]()
Ik twijfelde echter of er een TT moest komen....![]()
Beetje lafjes ja...quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
jezelf complimenten geven..
quote:wel goeie tt
quote:
quote:
Driewerf eens!quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
neh, TT's zijn kut.
Net als OP'ss
als ik zin heb, vandaag denk ik niet dus haal ik die er wel even uit.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
waarom staan er nog mensen in de OOP die toch nooit komen?
Ik woon aan de grens met Duitsland, wat denk je?quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ph
neutraal vandaag?
hoe bevalt de audi?
Al onredelijk hard mee gereden?
mag knek er dan in?quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
als ik zin heb, vandaag denk ik niet dus haal ik die er wel even uit.
Maybachquote:
Dat je stinkt.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik woon aan de grens met Duitsland, wat denk je?
En waarom sta ik er nog niet inquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Idd..quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
dat is goedquote:
quote:
Ik woon in de randstad, wat denk je?quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoeveel km's kan dat bakkie nog rijden qua leasecontract danquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
goed werkquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:11 schreef OA het volgende:
[..]
Idd..![]()
Onlangs heb ik al een bezem door de OP gehaald, maar het kan wel nog een keer...![]()
Vanmiddag even kijken!![]()
quote:
Knek & show gaan erin en een aantal langdurig afwezigen gaat eruitquote:
Ik haat het alleen dat de weg van Tilburg naar ouders en vica versa 2 baans is.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat is goed
[..]
[..]
Ik woon in de randstad, wat denk je?
In nederland kan je ook bruut hard rijden hoor, je moet alleen effe uitkijken
Oehquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
goed werk
werkwerkwerkwerkwerk
5 baans bij Schiphol des nachts ftw!!quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik haat het alleen dat de weg van Tilburg naar ouders en vica versa 2 baans is.
2 baans snelwegen
My hero.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:12 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Knek & show gaan erin en een aantal langdurig afwezigen gaat eruit![]()
bier moet er ook inquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:12 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Knek & show gaan erin en een aantal langdurig afwezigen gaat eruit![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
TT?
quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
TT?
quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je moet godverdomme je tyfussmoel houden
Bier mag erinquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
bier moet er ook in
En kilometerteller, PoeK, en al m'n andere vrienden
hmp, gans_klok, hans_klok, LIES_, overcross, je kent ze welquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
bier moet er ook in
quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
precies, niks geen andere gedeelten van nederland.
gewoon 5 baans in Z-H
5 baans sowieso altijdquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:13 schreef OA het volgende:
[..]
5 baans bij Schiphol des nachts ftw!!![]()
Registratiefout, Miljonair en certificaat, jeweetquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
hmp, gans_klok, hans_klok, LIES_, overcross, je kent ze wel
Frits!quote:
4 baans snelwegen waar je maar 100 magquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik haat het alleen dat de weg van Tilburg naar ouders en vica versa 2 baans is.
2 baans snelwegen
40kquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hoeveel km's kan dat bakkie nog rijden qua leasecontract dan
Duitse snelwegen die open liggen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
4 baans snelwegen waar je maar 100 mag
Nederlandse kutmentaliteit
Duitse snelwegen
Duitse pleesysteem!quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Duitse snelwegen die open liggen.Duitse snelwegen met snelheidsbeperkingen.
De kwaliteit van de wegen in Duitsland.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
4 baans snelwegen waar je maar 100 mag
Nederlandse kutmentaliteit
Duitse snelwegen
Nee, dat kost ie nog net niet.quote:
Nee nee, nu niet.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jij komt ook altijd 1 post doen he...
ik kom nooit in duitsland.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:18 schreef OA het volgende:
[..]
Duitse pleesysteem!![]()
50 cent lappen, bakkie halen en direct weer 50 cent korting ontvangen!![]()
goed landquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik kom nooit in duitsland.
kutland
dat is goed.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee nee, nu niet.
Ben je vandaag vrij? Ik moet ff in Ter Aar zijn, dan kom ik ff een bakkie doen goed?
120. In 3 dagen al 1k gereden. Hij rijdt ook zo lekker. Nu nog een keer dat navigatiesysteem uitproberen, maar dat boeit me eigenlijk het minst. Krijg het ding wel aan, maar ik heb geen gheile vrouwenstem die me door het wegennet loost. Zal vast ergens een menu optie zijnquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nog een hoop dus
Rond de 110k nu dus op de tellert?
hehehquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:20 schreef eer-ik het volgende:
Effe de WC-eend voeren, brb
zwoele mannenstemmen heb je nu?quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
120. In 3 dagen al 1k gereden. Hij rijdt ook zo lekker. Nu nog een keer dat navigatiesysteem uitproberen, maar dat boeit me eigenlijk het minst. Krijg het ding wel aan, maar ik heb geen gheile vrouwenstem die me door het wegennet loost. Zal vast ergens een menu optie zijn
Als je dat graag wilt..quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
oeh oeh mag ik je nu uitschelden zonder note te krijgen?
Hehe, je zal er toch aan moeten idd!quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat is goed.
Ik ga eerst even m'n OV () ophalen straks
wat voor de rest?quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als je dat graag wilt..![]()
En voor de rest... ach ja.. heb het nu vaak genoeg aangegeven hier...
Koffie maar weer![]()
zelfs dat niet.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
zwoele mannenstemmen heb je nu?
jj beneukenquote:
blaupunktquote:
Ik ga even een raider scorenquote:
audi hequote:Op vrijdag 7 september 2007 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
120. In 3 dagen al 1k gereden. Hij rijdt ook zo lekker. Nu nog een keer dat navigatiesysteem uitproberen, maar dat boeit me eigenlijk het minst. Krijg het ding wel aan, maar ik heb geen gheile vrouwenstem die me door het wegennet loost. Zal vast ergens een menu optie zijn
Ja.. 1K in 3 dagen, dus 40K in 120 dagen, resten er nog 117 dagenquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
audi he
Zal wel weer afkicken worden als je je nieuwe krijgt
Maar ja, 40k kan je nog wel effe mee vooruit.
je vergeet 4 weken vakantie. Vanaf volgende weekquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:27 schreef OA het volgende:
[..]
Ja.. 1K in 3 dagen, dus 40K in 120 dagen, resten er nog 117 dagen![]()
ehm, ok.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, je zal er toch aan moeten idd!
Ik denk dat ik er rond een uur of 12 ofzo ben.
scherenquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ehm, ok.
dan pas ik even mijn planning aan
Ik wilde nu nog een uur in bed blijven liggen, en dan op m'n dooie gemakkie naar affa gaan.
Tyfus, ik moet nog pasfoto's laten maken
Moet ik weer scheren enzo
Ja! Dan mag ik ook in de OP!quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
bier moet er ook in
quote:
+28 = 145 dagen = ruim 4 maanden... haal je net het nieuwe jaar!quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
je vergeet 4 weken vakantie. Vanaf volgende week
Het kan ook iets later hoor, als dat beter schikt. Ik moet hier de boel ook nog even opruimen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ehm, ok.
dan pas ik even mijn planning aan
Ik wilde nu nog een uur in bed blijven liggen, en dan op m'n dooie gemakkie naar affa gaan.
Tyfus, ik moet nog pasfoto's laten maken
Moet ik weer scheren enzo
Nee, jij hebt jezelf nog niet bewezen!quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
tuurlijk.
Als iedereen even z'n kloon post, prak ik die in de OP
in dat geval kan je wel wat eerder komenquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het kan ook iets later hoor, als dat beter schikt. Ik moet hier de boel ook nog even opruimen.
Ik kom dan wel iets later, gaan we samen ff naar affa goed?
Ik kan eventueel ff kijken voor een knappe jas, maar meer ook niet. Ik moet alleen ff naar de apotheek in Ter Aar.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
in dat geval kan je wel wat eerder komen
Dan hoef ik niet naar affa voordat jij er bent.
Moet je nog dingen doen in affa of niet?
Ik denk dat ik de biejoi effe meeneem nml.
dat is goedquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik kan eventueel ff kijken voor een knappe jas, maar meer ook niet. Ik moet alleen ff naar de apotheek in Ter Aar.
Zeg maar wat je het beste uitkomt. Van mij mag je nog wel een uur blijven liggen, dan ruim ik hier de kamert ff op.
zal een der laatste keren worden ook, hij gaat eruitquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
Dan mag ik eindelijk een keer meerijden in de biejoi!![]()
Ja lijkt me mooiquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat is goed
Dan blijf ik nog effe een uurtje in m'n mand liggen
13:00 dan?
quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja lijkt me mooi
En dan samen ff naar affa?
Oh, ja echt?quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zal een der laatste keren worden ook, hij gaat eruit
Biejoi?quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
Dan mag ik eindelijk een keer meerijden in de biejoi!![]()
Oeh, koppijn = slecht humeur = een hoop slotjes!quote:
ben bang van wel jaquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oh, ja echt?Wat komt er nu dan? Een Fransoos neem ik toch wel aan?
ah, ik ookquote:
Ik leg het zo effe uit.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:35 schreef OA het volgende:
[..]
Biejoi?
WTF![]()
Dat gaat mij zelfs te ver als echte ZH'er/....![]()
hell yeahquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:36 schreef OA het volgende:
[..]
Oeh, koppijn = slecht humeur = een hoop slotjes!![]()
quote:Zowaar eens goed nieuws voor de Nederlandse automobilisten, de kopers van nieuwe exemplaren althans. De overheid gaat volgend jaar de bpm met 6,5 procent verlagen.
Dat meldt het Financieele Dagblad, dat zich op zijn beurt weer beroept op bronnen binnen Den Haag. Het kabinet zal deze plannen op Prinsjesdag (18 september) presenteren, aldus de krant.
Op last van de Europese Commissie zullen de bpm en motorrijtuigenbelasting op termijn geheel verdwijnen. In de komende jaren maakt het huidige kabinet hier een start mee door het bpm-tarief jaarlijks met 6,5 procent te verlagen. Het is overigens niet zo dat autorijden voor iedereen goedkoper wordt, want de door de Europese Unie gehekelde aankoopbelastingen maken plaats voor een kilometerheffing, die in 2012 ingevoerd moet zijn.
Stichting RAI heeft becijferd dat de gemiddelde consumentenprijs van auto?s met 1,4 procent naar beneden zal gaan
quote:
Ok.quote:[..]
Ik leg het zo effe uit.
Eerst wat posten.
Kut héquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:37 schreef Muck het volgende:
[..]
hell yeah![]()
ik heb een voorhoofdsholteontsteking, dus dit koppijn blijft nog wel even
Goed bezig!quote:
Zo, gepost.quote:
quote:
ja, dat denk ik ookquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:38 schreef OA het volgende:
[..]
Kut hé![]()
Ik mankeer ook iets, maar ik weiger naar de dokter te gaan....![]()
Misschien moet ik het toch maar eens doen....
Verschillende mensen denken al dat er iets met mijn buis van Eustachius mis is....![]()
Whehehe...quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zo, gepost.
Biejoi, dat is eigenlijk Peugeot
Toen ik nog bij de digros werkte, werkte daar ook een jongen van buitenlandse komaf, aardig ventje wel.
Die stond trots tegen mij te vertellen dat ie een scooter gekocht had (). Logischerwijs vroeg ik: wat voor scooter?
Zegt ie: Ja, zoeen Biejoi.
Ik: huh?
-Ja, een biejoi
ik: nou, laat maar eens zien dan.
wij naar buiten, laat ie 'm zien, was het zoeen maikuuulbrommmert, een peugeot fox.
maar hij dacht dat je peugeot als biejoi uitsprak
Dat is een buis in je oor....quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
ja, dat denk ik ook
Geen flauw idee wat voor buis dat is
bek houwequote:Op vrijdag 7 september 2007 10:43 schreef Kuukske het volgende:
Die buis zit in je oor toch?
ik moest toch bij de dokter zijn om een receptje voor mijn medicijnen op te halen en ik had al anderhalve week echt barstende koppijn, dus ik heb hem gelijk even laten kijkenquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:38 schreef OA het volgende:
[..]
Kut hé![]()
Ik mankeer ook iets, maar ik weiger naar de dokter te gaan....![]()
Misschien moet ik het toch maar eens doen....
Verschillende mensen denken al dat er iets met mijn buis van Eustachius mis is....![]()
Ah mooi, dan wacht ik nog even met de nieuwe auto uitzoekenquote:
Heb jij jezelf al eens bewezen dan?quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:31 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, jij hebt jezelf nog niet bewezen!![]()
Je bent je bewust van het feit dat ik je compleet negeer?quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
bek houwe
Daar zit bij mij het probleem dus.. als ik slik doet het onwijs pijn...quote:... Bij het slikken gaat de buis even open..
Waarom quote je me dan?quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je bent je bewust van het feit dat ik je compleet negeer? [afbeelding]
Meerdere malen... doch niet hier!quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb jij jezelf al eens bewezen dan?
Ik wil geen buizen in m'n oorquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:43 schreef OA het volgende:
[..]
Whehehe...![]()
Mooi verhaal, dat ws al legendarisch begint te worden!![]()
[..]
Dat is een buis in je oor....
http://nl.wikipedia.org/wiki/Buis_van_Eustachius
Erhm. Je hébt niets te willen. Dat ding zit er al.quote:
jawohl.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:43 schreef Kuukske het volgende:
Die buis zit in je oor toch?
quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah mooi, dan wacht ik nog even met de nieuwe auto uitzoeken
Húú.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:46 schreef Muck het volgende:
jawohl.
loopt tussen je oor en neusholte, en als je verkouden bent, zit ie vol snot en hoor je dus minder
quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Erhm. Je hébt niets te willen. Dat ding zit er al.
ik kan je nog wel meer smakelijke verhalen vertellen hoorquote:
Wheheh.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:47 schreef eer-ik het volgende:
Shit, heb ik me toch weer wat laten aansmeren
Is goed. Ik ga zo toch naar huis, en ik lees nooit terug.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:48 schreef Muck het volgende:
ik kan je nog wel meer smakelijke verhalen vertellen hoor
Wat een advies.....quote:Neem als volwassene contact met uw huisarts op als:
* als de oorpijn u te veel wordt
* als de oorpijn dragelijk is, maar toch langer aanhoudt dan twee weken.
Leuke woordspeling ook!quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Shit, heb ik me toch weer wat laten aansmeren
Ik heb alweer 2 x wat te drinken ingeschonken...quote:
quote:
Hai is chinees voor Marcquote:
ach, ik mag niet klagenquote:Alles goed verder?
die staat dubbelfris aan te prijzenquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom staat er zoeen klein meisje op de nek?
quote:
Met mij is het wel prima.quote:[..]
ach, ik mag niet klagen
en hoe ist met jou dan?
HFquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:07 schreef eer-ik het volgende:
effe een half uurtje oceans thirteen kijken
quote:
houwe zoquote:[..]
Met mij is het wel prima.![]()
Natuurlijk. Lieve meisjes liegen nietquote:
Zal ik zeker doenquote:[..]
houwe zo
oh.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Natuurlijk. Lieve meisjes liegen niet.
Daarom.quote:
[KSC #443] Geen koffie voor eer-ik & Lenny!! :(quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:10 schreef MPG het volgende:
Kan iemand ff een linkje naar KSC #443 uit zijn MyAt vissen en hier neerplempen svp dankjewel?
Dit ivm klein onderhoud aan de wiki. Sjowhan staat inmiddels in de OP, nu de topics bijwerken, maar ik heb geen linkje naar #443
Dank u zeerquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:14 schreef OA het volgende:
[..]
[KSC #443] Geen koffie voor eer-ik & Lenny!!
Als er eentje in de trein ligt te slingeren wel. Hoezo?quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:17 schreef Muck het volgende:
zeg schatjes, leest iemand van jullie het NRC handelsblad?
Zelden!quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:17 schreef Muck het volgende:
quote:
er staat in die van gisteravond een keigrote en toffe foto van de musical waarin ik speelquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Als er eentje in de trein ligt te slingeren wel. Hoezo?
quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:21 schreef Muck het volgende:
[..]
er staat in die van gisteravond een keigrote en toffe foto van de musical waarin ik speel
Nee, heb ik iets gemist, Muck-a-do?quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:17 schreef Muck het volgende:
serieusquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:21 schreef MPG het volgende:
[..]Serieus? Welke musical speel jij in dan
?
nee, maar wel de hoofdrolspeelster (Judith dus) met het afgehakte hoofd van de hoofdrolspeler in haar handenquote:En bovenal, sta jij ook op die betreffende foto in betreffende krant?
jaquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, heb ik iets gemist, Muck-a-do?
Ik wel. Dagelijks Dagblad De Limburger en De Pers. Zo af en toe ook nog een Volkskrant, NRC of NRC NEXT.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:23 schreef Pheno het volgende:
Ik lees geen kranten
Ik heb er geen tijd voorquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wel. Dagelijks Dagblad De Limburger en De Pers. Zo af en toe ook nog een Volkskrant, NRC of NRC NEXT.
Je moet jezelf eerst bewijzen. Vraag maar aan OA!quote:
Ik moet wat, 2x 3 kwartier treinen per dagquote:
Tofquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:24 schreef Muck het volgende:
[..]
serieus
ik speel in de musical Judith vrouwe van Wijk
http://www.wijkbijduurstede.nl/traffic/index.php?tpl=9&AID=134438&FID=1558
[..]
nee, maar wel de hoofdrolspeelster (Judith dus) met het afgehakte hoofd van de hoofdrolspeler in haar handen
ik ook.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik moet wat, 2x 3 kwartier treinen per dag![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je moet jezelf eerst bewijzen. Vraag maar aan OA!
quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:34 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik ook.en altijd is mn trein tijden chronisch te ziek te laat of hoe je dat noemt..... vandaag reed die trein 70 km omdat er brand in de andere trein was geweest. (motor afgefikt
) De smoes van de NS .... GIGa lading mensen in 1 trein voelde me net een varken op transport...
![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:31 schreef JortK het volgende:
Jongen werk je nog steeds aan je taalvaardigheid ende interpunctie?
eenschquote:
he jongen, tijd geledenquote:
Goedemorgen Heer OA. Vertelt U mij alstublieft hoe ik mijzelf kan bewijzen, teneinde ik een felbegeerde plaats in de OP kan bemachtigen.quote:
Drink 10 koppen koffie(met een rietje ) terwijl je op de kop staat en de macarena danst.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:37 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Goedemorgen Heer OA. Vertelt U mij alstublieft hoe ik mijzelf kan bewijzen, teneinde ik een felbegeerde plaats in de OP kan bemachtigen.
OA, zit je weer een quote te verklooten?quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:39 schreef MPG het volgende:
[..]
OA, zit je weer een quote te verklooten?
Inhoudelijk ben ik het verder 100% eens hoor.![]()
Wij nemen geen armoedzaaiers in de OPquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:37 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Goedemorgen Heer OA. Vertelt U mij alstublieft hoe ik mijzelf kan bewijzen, teneinde ik een felbegeerde plaats in de OP kan bemachtigen.
10 koppen koffiequote:Op vrijdag 7 september 2007 11:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Drink 10 koppen koffie(met een rietje ) terwijl je op de kop staat en de macarena danst.![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:41 schreef JortK het volgende:
[..]
Wij nemen geen armoedzaaiers klonen in de OP
Ach arme heer, om in de guild van de drinkers te komen. Heeft ge een degelijke buidel nodig. alschnog wij geen koffie verlenen aan degenen van de straat. ik zal mn heer moeten vragen of hij doorgaans volk als de jouwe goeddunkt.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:42 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
10 koppen koffie? Mijn waarde jongen, daar heb ik het geld niet voor! Ook op mijn hoofd staan gaat mij niet zo goed af, daar ik een punthoofd heb van alle geldzorgen. Tot slot het dansen van de macarena. Ik ken deze dans als zijnde iets uit de tijd dat ik nog jong was, en uitzicht had op een goedbetaalde baan. Inmiddels ben ik echter vergeten hoe deze dans gaat, net zoals ik ook het uitzicht op vorstelijk betaalde banen ben verloren.
Ze denken dat dit topic onkwetsbaar is omdat het zolang al bestaat.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:45 schreef Pheno het volgende:
Alweer die klonen. Jesus, willen jullie de boel hier echt op slot hebben of zo?
inderdaadquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:45 schreef Pheno het volgende:
Schijnbaar... en als het geen klonen is , dan is het wel gebaggerfipoenzoquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:45 schreef Pheno het volgende:
Neen. Ik snap ook niet dat er lui hier die dingen steeds weer van stal halenquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:45 schreef Pheno het volgende:
Absoluut niet. Ik ben juist bang dat het gesloten wordt, vanwege een paar van die klootmongolen. Zolang bestaat de KSC nog niet, sterker nog, de KSC is ontstaan in een klimaat waarin nieuwe SC's eigenlijk niet eens getolereerd werdenquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ze denken dat dit topic onkwetsbaar is omdat het zolang al bestaat.![]()
Ik lust wel een bakje koffiequote:Op vrijdag 7 september 2007 11:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Schijnbaar... en als het geen klonen is , dan is het wel gebaggerfipoenzo
Iemand koffie? daar heb ik eigenlijk wel zin in
quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ach arme heer, om in de guild van de drinkers te komen. Heeft ge een degelijke buidel nodig. alschnog wij geen koffie verlenen aan degenen van de straat. ik zal mn heer moeten vragen of hij doorgaans volk als de jouwe goeddunkt.![]()
En juist die laatste zin bewijst maar weer dat de KSC een meerwaarde blijkt te hebben!quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:51 schreef MPG het volgende:
Absoluut niet. Ik ben juist bang dat het gesloten wordt, vanwege een paar van die klootmongolen. Zolang bestaat de KSC nog niet, sterker nog, de KSC is ontstaan in een klimaat waarin nieuwe SC's eigenlijk niet eens getolereerd werden.
Dat ja. Ik stond er ook even van te kijkenquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:52 schreef OA het volgende:
[..]
[afbeelding] Je bent dus toch in staat om een leesbare post te produceren!!![]()
Absoluut. KSC is zeker een verrijking van dit forumquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:53 schreef OA het volgende:
[..]
En juist die laatste zin bewijst maar weer dat de KSC een meerwaarde blijkt te hebben!![]()
Sterrenmixquote:
Mja, het is wachten dat buzzer/klonk of HW het goed zat zijn. En gelijk hebben ze.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Watvoor cursussen geef jij? Over welke onderwerpen, en op welk niveau?quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:57 schreef Pheno het volgende:
EN ik verveel me te pletter, er komt geen cursist langs met een vraag of zo. En ik zit hier alleen. Geen radio in de buurt en streaming op internet is geblokkeerd
Jaja. Ik heb je net een vraag gesteldquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:57 schreef Pheno het volgende:
Dus kom op, posten stelletje overgeilde sc hoeren!
http://xs219.xs.to/xs219/07364/houniet30.jpgquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:57 schreef Pheno het volgende:
Mijn pappie schrijft verhaaltjes voor limburgert.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wel. Dagelijks Dagblad De Limburger en De Pers. Zo af en toe ook nog een Volkskrant, NRC of NRC NEXT.
it, java, jee, ontwerpen (uml, patterns) e.d. Voor bedrijven, dus niet voor een klas met pubers. Niveautje: bruikbaar in de praktijk. Dus hbo/uni , maar dan wel bruikbaar ipv "leuke theorie, maar zo werkt het in de praktijk niet"quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Watvoor cursussen geef jij? Over welke onderwerpen, en op welk niveau?
quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:57 schreef Pheno het volgende:
Ik zit aan de sjampionnesoepquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tof. Ik zal er eensch op lettenquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mijn pappie schrijft verhaaltjes voor limburgert.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:57 schreef Pheno het volgende:
EN ik verveel me te pletter, er komt geen cursist langs met een vraag of zo. En ik zit hier alleen. Geen radio in de buurt en streaming op internet is geblokkeerd
Het boeit me niet, er prijkt nu een jonge dame op mijn scherm.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
http://xs219.xs.to/xs219/07364/houniet30.jpgik doe het wel even zo omdat sommige mensen op het werk zijn
Hij staat er maar eens per week in met een klein verhaaltje maar dat terzijde, hobby enzo.quote:
Ah. Zaken waar je WEL wat mee kan dusquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
it, java, jee, ontwerpen (uml, patterns) e.d. Voor bedrijven, dus niet voor een klas met pubers. Niveautje: bruikbaar in de praktijk. Dus hbo/uni , maar dan wel bruikbaar ipv "leuke theorie, maar zo werkt het in de praktijk niet"
Jij mag niet Fokken tijdens je werk tijd.quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
Het boeit me niet, er prijkt nu een jonge dame op mijn scherm.
Toevallig op een vaste dag? Dat zoekt dan wat makkelijkerquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij staat er maar eens per week in met een klein verhaaltje maar dat terzijde, hobby enzo.
Oh weer de fipo!
Gheil, xbenen als ze hangtquote:
jouw pappie moet z'n bek houdenquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mijn pappie schrijft verhaaltjes voor limburgert.
hahaha succes manquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:04 schreef eer-ik het volgende:
douchen en scheren
Dadelijk pasfoto's lalten maken
Altijd op maandag. Sport -> Voetbal -> Hoofdklassequote:Op vrijdag 7 september 2007 12:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Toevallig op een vaste dag? Dat zoekt dan wat makkelijker
Scherenquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:04 schreef eer-ik het volgende:
douchen en scheren
Dadelijk pasfoto's lalten maken
je mag ook niet te hard rijden en je mag ook niet vloeken. Sue me!quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:03 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Jij mag niet Fokken tijdens je werk tijd.(denk dat heel veel op hun werk Fok! SCen
)
![]()
Geluk dat jij iets kan doen . Ik heb teveel honger nu en niks meegenomen![]()
Aah. Ik zal maandag eens kijkenquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Altijd op maandag. Sport -> Voetbal -> Hoofdklasse![]()
die hebben we hier nietquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Scheren
Pasfoto's laten maken
Pasfoto's laten maken door een knappe fotografe![]()
Ik moest lachen. Nou ja, grinniken is het betere woord.quote:
Wat Jort zegt.quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:04 schreef JortK het volgende:
Houniet PM mij is ff een zipje met die plaatjes erin
Wedden voor een krat bier?quote:
een Appel is genoeg als compensatiequote:Op vrijdag 7 september 2007 12:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
je mag ook niet te hard rijden en je mag ook niet vloeken. Sue me!
quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Nou ja, grinniken is het betere woord.
In dat geval:quote:
quote:
als het naar jort gaat dan verwacht ik nieuwe avasquote:
Daar zit wat in. Al ben ik heul betrouwbaar hoorquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee want ik kan je niet controleren en ik vertrouw je niet.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
als het naar jort gaat dan verwacht ik nieuwe avas
Hey dat kan niet op school worden getoond.quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:08 schreef Houniet het volgende:
koffievrienden, check anders even Br33z4H t0p!qUe#95 Voor de HaTeRzZz en VerlaTuRzZz, FuCK You daar heb ik al heel veel geupload
ach, zeikerd, die docenten willen ook BrEeZaH zienquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hey dat kan niet op school worden getoondkom ik nog in de problemen mee
![]()
Whehe, ik heb al die Houniet-Linkjes openstaan in een andere tab, die ik straks thuis op mijn gemakkie ga bekijkenquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hey dat kan niet op school worden getoondkom ik nog in de problemen mee
![]()
kets hem in je Bookmarks danquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hey dat kan niet op school worden getoond.kom ik nog in de problemen mee.
![]()
Whehe. Indd. Laatst vroeg er nog eentje waar wij onze "zaken" deden downloadenquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
ach, zeikerd, die docenten willen ook BrEeZaH zien
De tijd vliegt!quote:
Echter... om half 1 is er nog maar één collega, die zich toch nooit laat zien....quote:
Jij hebt een eigen kantoor, en je monitor staat niet naar de deur gerichtquote:
je bedoelt: "hey kerel waar vind jij je porno ?"quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Indd. Laatst vroeg er nog eentje waar wij onze "zaken" deden downloaden![]()
Zoiets jaquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
je bedoelt: "hey kerel waar vind jij je porno ?"![]()
Hoe staat het met dat uploaden?quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Indd. Laatst vroeg er nog eentje waar wij onze "zaken" deden downloaden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |