Mja... das waarquote:
TTquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:05 schreef OA het volgende:
[..]
Mja... das waar![]()
Ik twijfelde echter of er een TT moest komen....![]()
neh, TT's zijn kut.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:05 schreef OA het volgende:
[..]
Mja... das waar![]()
Ik twijfelde echter of er een TT moest komen....![]()
Beetje lafjes ja...quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
jezelf complimenten geven..
quote:wel goeie tt
quote:
quote:
Driewerf eens!quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
neh, TT's zijn kut.
Net als OP'ss
als ik zin heb, vandaag denk ik niet dus haal ik die er wel even uit.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
waarom staan er nog mensen in de OOP die toch nooit komen?
Ik woon aan de grens met Duitsland, wat denk je?quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ph
neutraal vandaag?
hoe bevalt de audi?
Al onredelijk hard mee gereden?
mag knek er dan in?quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
als ik zin heb, vandaag denk ik niet dus haal ik die er wel even uit.
Maybachquote:
Dat je stinkt.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik woon aan de grens met Duitsland, wat denk je?
En waarom sta ik er nog niet inquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Idd..quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
dat is goedquote:
quote:
Ik woon in de randstad, wat denk je?quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoeveel km's kan dat bakkie nog rijden qua leasecontract danquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
goed werkquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:11 schreef OA het volgende:
[..]
Idd..![]()
Onlangs heb ik al een bezem door de OP gehaald, maar het kan wel nog een keer...![]()
Vanmiddag even kijken!![]()
quote:
Knek & show gaan erin en een aantal langdurig afwezigen gaat eruitquote:
Ik haat het alleen dat de weg van Tilburg naar ouders en vica versa 2 baans is.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat is goed
[..]
[..]
Ik woon in de randstad, wat denk je?
In nederland kan je ook bruut hard rijden hoor, je moet alleen effe uitkijken
Oehquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
goed werk
werkwerkwerkwerkwerk
5 baans bij Schiphol des nachts ftw!!quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik haat het alleen dat de weg van Tilburg naar ouders en vica versa 2 baans is.
2 baans snelwegen
My hero.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:12 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Knek & show gaan erin en een aantal langdurig afwezigen gaat eruit![]()
bier moet er ook inquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:12 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Knek & show gaan erin en een aantal langdurig afwezigen gaat eruit![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
TT?
quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
TT?
quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je moet godverdomme je tyfussmoel houden
Bier mag erinquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
bier moet er ook in
En kilometerteller, PoeK, en al m'n andere vrienden
hmp, gans_klok, hans_klok, LIES_, overcross, je kent ze welquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
bier moet er ook in
En kilometerteller, PoeK, en al m'n andere vrienden
quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
precies, niks geen andere gedeelten van nederland.
gewoon 5 baans in Z-H
5 baans sowieso altijdquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:13 schreef OA het volgende:
[..]
5 baans bij Schiphol des nachts ftw!!![]()
Registratiefout, Miljonair en certificaat, jeweetquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
hmp, gans_klok, hans_klok, LIES_, overcross, je kent ze wel
Frits!quote:
4 baans snelwegen waar je maar 100 magquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik haat het alleen dat de weg van Tilburg naar ouders en vica versa 2 baans is.
2 baans snelwegen
40kquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hoeveel km's kan dat bakkie nog rijden qua leasecontract dan
Duitse snelwegen die open liggen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
4 baans snelwegen waar je maar 100 mag
Nederlandse kutmentaliteit
Duitse snelwegen
Duitse pleesysteem!quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Duitse snelwegen die open liggen.Duitse snelwegen met snelheidsbeperkingen.
De kwaliteit van de wegen in Duitsland.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
4 baans snelwegen waar je maar 100 mag
Nederlandse kutmentaliteit
Duitse snelwegen
Nee, dat kost ie nog net niet.quote:
Nee nee, nu niet.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jij komt ook altijd 1 post doen he...
ik kom nooit in duitsland.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:18 schreef OA het volgende:
[..]
Duitse pleesysteem!![]()
50 cent lappen, bakkie halen en direct weer 50 cent korting ontvangen!![]()
goed landquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik kom nooit in duitsland.
kutland
dat is goed.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee nee, nu niet.
Ben je vandaag vrij? Ik moet ff in Ter Aar zijn, dan kom ik ff een bakkie doen goed?
120. In 3 dagen al 1k gereden. Hij rijdt ook zo lekker. Nu nog een keer dat navigatiesysteem uitproberen, maar dat boeit me eigenlijk het minst. Krijg het ding wel aan, maar ik heb geen gheile vrouwenstem die me door het wegennet loost. Zal vast ergens een menu optie zijnquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nog een hoop dus
Rond de 110k nu dus op de tellert?
hehehquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:20 schreef eer-ik het volgende:
Effe de WC-eend voeren, brb
zwoele mannenstemmen heb je nu?quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
120. In 3 dagen al 1k gereden. Hij rijdt ook zo lekker. Nu nog een keer dat navigatiesysteem uitproberen, maar dat boeit me eigenlijk het minst. Krijg het ding wel aan, maar ik heb geen gheile vrouwenstem die me door het wegennet loost. Zal vast ergens een menu optie zijn
Als je dat graag wilt..quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
oeh oeh mag ik je nu uitschelden zonder note te krijgen?
Hehe, je zal er toch aan moeten idd!quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat is goed.
Ik ga eerst even m'n OV () ophalen straks
wat voor de rest?quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als je dat graag wilt..![]()
En voor de rest... ach ja.. heb het nu vaak genoeg aangegeven hier...
Koffie maar weer![]()
zelfs dat niet.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
zwoele mannenstemmen heb je nu?
jj beneukenquote:
blaupunktquote:
Ik ga even een raider scorenquote:
audi hequote:Op vrijdag 7 september 2007 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
120. In 3 dagen al 1k gereden. Hij rijdt ook zo lekker. Nu nog een keer dat navigatiesysteem uitproberen, maar dat boeit me eigenlijk het minst. Krijg het ding wel aan, maar ik heb geen gheile vrouwenstem die me door het wegennet loost. Zal vast ergens een menu optie zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |