Ja.. 1K in 3 dagen, dus 40K in 120 dagen, resten er nog 117 dagenquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
audi he
Zal wel weer afkicken worden als je je nieuwe krijgt
Maar ja, 40k kan je nog wel effe mee vooruit.
je vergeet 4 weken vakantie. Vanaf volgende weekquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:27 schreef OA het volgende:
[..]
Ja.. 1K in 3 dagen, dus 40K in 120 dagen, resten er nog 117 dagen![]()
ehm, ok.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, je zal er toch aan moeten idd!
Ik denk dat ik er rond een uur of 12 ofzo ben.
scherenquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ehm, ok.
dan pas ik even mijn planning aan
Ik wilde nu nog een uur in bed blijven liggen, en dan op m'n dooie gemakkie naar affa gaan.
Tyfus, ik moet nog pasfoto's laten maken
Moet ik weer scheren enzo
Ja! Dan mag ik ook in de OP!quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
bier moet er ook in
En kilometerteller, PoeK, en al m'n andere vrienden
quote:
+28 = 145 dagen = ruim 4 maanden... haal je net het nieuwe jaar!quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
je vergeet 4 weken vakantie. Vanaf volgende week
Het kan ook iets later hoor, als dat beter schikt. Ik moet hier de boel ook nog even opruimen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ehm, ok.
dan pas ik even mijn planning aan
Ik wilde nu nog een uur in bed blijven liggen, en dan op m'n dooie gemakkie naar affa gaan.
Tyfus, ik moet nog pasfoto's laten maken
Moet ik weer scheren enzo
Nee, jij hebt jezelf nog niet bewezen!quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
tuurlijk.
Als iedereen even z'n kloon post, prak ik die in de OP
in dat geval kan je wel wat eerder komenquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het kan ook iets later hoor, als dat beter schikt. Ik moet hier de boel ook nog even opruimen.
Ik kom dan wel iets later, gaan we samen ff naar affa goed?
Ik kan eventueel ff kijken voor een knappe jas, maar meer ook niet. Ik moet alleen ff naar de apotheek in Ter Aar.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
in dat geval kan je wel wat eerder komen
Dan hoef ik niet naar affa voordat jij er bent.
Moet je nog dingen doen in affa of niet?
Ik denk dat ik de biejoi effe meeneem nml.
dat is goedquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik kan eventueel ff kijken voor een knappe jas, maar meer ook niet. Ik moet alleen ff naar de apotheek in Ter Aar.
Zeg maar wat je het beste uitkomt. Van mij mag je nog wel een uur blijven liggen, dan ruim ik hier de kamert ff op.
zal een der laatste keren worden ook, hij gaat eruitquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
Dan mag ik eindelijk een keer meerijden in de biejoi!![]()
Ja lijkt me mooiquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat is goed
Dan blijf ik nog effe een uurtje in m'n mand liggen
13:00 dan?
quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja lijkt me mooi
En dan samen ff naar affa?
Oh, ja echt?quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zal een der laatste keren worden ook, hij gaat eruit
Biejoi?quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
Dan mag ik eindelijk een keer meerijden in de biejoi!![]()
Oeh, koppijn = slecht humeur = een hoop slotjes!quote:
ben bang van wel jaquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oh, ja echt?Wat komt er nu dan? Een Fransoos neem ik toch wel aan?
ah, ik ookquote:
Ik leg het zo effe uit.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:35 schreef OA het volgende:
[..]
Biejoi?
WTF![]()
Dat gaat mij zelfs te ver als echte ZH'er/....![]()
hell yeahquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:36 schreef OA het volgende:
[..]
Oeh, koppijn = slecht humeur = een hoop slotjes!![]()
quote:Zowaar eens goed nieuws voor de Nederlandse automobilisten, de kopers van nieuwe exemplaren althans. De overheid gaat volgend jaar de bpm met 6,5 procent verlagen.
Dat meldt het Financieele Dagblad, dat zich op zijn beurt weer beroept op bronnen binnen Den Haag. Het kabinet zal deze plannen op Prinsjesdag (18 september) presenteren, aldus de krant.
Op last van de Europese Commissie zullen de bpm en motorrijtuigenbelasting op termijn geheel verdwijnen. In de komende jaren maakt het huidige kabinet hier een start mee door het bpm-tarief jaarlijks met 6,5 procent te verlagen. Het is overigens niet zo dat autorijden voor iedereen goedkoper wordt, want de door de Europese Unie gehekelde aankoopbelastingen maken plaats voor een kilometerheffing, die in 2012 ingevoerd moet zijn.
Stichting RAI heeft becijferd dat de gemiddelde consumentenprijs van auto?s met 1,4 procent naar beneden zal gaan
quote:
Ok.quote:[..]
Ik leg het zo effe uit.
Eerst wat posten.
Kut héquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:37 schreef Muck het volgende:
[..]
hell yeah![]()
ik heb een voorhoofdsholteontsteking, dus dit koppijn blijft nog wel even
Goed bezig!quote:
Zo, gepost.quote:
quote:
ja, dat denk ik ookquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:38 schreef OA het volgende:
[..]
Kut hé![]()
Ik mankeer ook iets, maar ik weiger naar de dokter te gaan....![]()
Misschien moet ik het toch maar eens doen....
Verschillende mensen denken al dat er iets met mijn buis van Eustachius mis is....![]()
Whehehe...quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zo, gepost.
Biejoi, dat is eigenlijk Peugeot
Toen ik nog bij de digros werkte, werkte daar ook een jongen van buitenlandse komaf, aardig ventje wel.
Die stond trots tegen mij te vertellen dat ie een scooter gekocht had (). Logischerwijs vroeg ik: wat voor scooter?
Zegt ie: Ja, zoeen Biejoi.
Ik: huh?
-Ja, een biejoi
ik: nou, laat maar eens zien dan.
wij naar buiten, laat ie 'm zien, was het zoeen maikuuulbrommmert, een peugeot fox.
maar hij dacht dat je peugeot als biejoi uitsprak
Dat is een buis in je oor....quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
ja, dat denk ik ook
Geen flauw idee wat voor buis dat is
bek houwequote:Op vrijdag 7 september 2007 10:43 schreef Kuukske het volgende:
Die buis zit in je oor toch?
ik moest toch bij de dokter zijn om een receptje voor mijn medicijnen op te halen en ik had al anderhalve week echt barstende koppijn, dus ik heb hem gelijk even laten kijkenquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:38 schreef OA het volgende:
[..]
Kut hé![]()
Ik mankeer ook iets, maar ik weiger naar de dokter te gaan....![]()
Misschien moet ik het toch maar eens doen....
Verschillende mensen denken al dat er iets met mijn buis van Eustachius mis is....![]()
Ah mooi, dan wacht ik nog even met de nieuwe auto uitzoekenquote:
Heb jij jezelf al eens bewezen dan?quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:31 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, jij hebt jezelf nog niet bewezen!![]()
Je bent je bewust van het feit dat ik je compleet negeer?quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
bek houwe
Daar zit bij mij het probleem dus.. als ik slik doet het onwijs pijn...quote:... Bij het slikken gaat de buis even open..
Waarom quote je me dan?quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je bent je bewust van het feit dat ik je compleet negeer? [afbeelding]
Meerdere malen... doch niet hier!quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb jij jezelf al eens bewezen dan?
Ik wil geen buizen in m'n oorquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:43 schreef OA het volgende:
[..]
Whehehe...![]()
Mooi verhaal, dat ws al legendarisch begint te worden!![]()
[..]
Dat is een buis in je oor....
http://nl.wikipedia.org/wiki/Buis_van_Eustachius
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |