Wat een advies.....quote:Neem als volwassene contact met uw huisarts op als:
* als de oorpijn u te veel wordt
* als de oorpijn dragelijk is, maar toch langer aanhoudt dan twee weken.
Leuke woordspeling ook!quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Shit, heb ik me toch weer wat laten aansmeren
Ik heb alweer 2 x wat te drinken ingeschonken...quote:
quote:
Hai is chinees voor Marcquote:
ach, ik mag niet klagenquote:Alles goed verder?
die staat dubbelfris aan te prijzenquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom staat er zoeen klein meisje op de nek?
quote:
Met mij is het wel prima.quote:[..]
ach, ik mag niet klagen
en hoe ist met jou dan?
HFquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:07 schreef eer-ik het volgende:
effe een half uurtje oceans thirteen kijken
quote:
houwe zoquote:[..]
Met mij is het wel prima.![]()
Natuurlijk. Lieve meisjes liegen nietquote:
Zal ik zeker doenquote:[..]
houwe zo
oh.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Natuurlijk. Lieve meisjes liegen niet.
Daarom.quote:
[KSC #443] Geen koffie voor eer-ik & Lenny!! :(quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:10 schreef MPG het volgende:
Kan iemand ff een linkje naar KSC #443 uit zijn MyAt vissen en hier neerplempen svp dankjewel?
Dit ivm klein onderhoud aan de wiki. Sjowhan staat inmiddels in de OP, nu de topics bijwerken, maar ik heb geen linkje naar #443
Dank u zeerquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:14 schreef OA het volgende:
[..]
[KSC #443] Geen koffie voor eer-ik & Lenny!!
Als er eentje in de trein ligt te slingeren wel. Hoezo?quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:17 schreef Muck het volgende:
zeg schatjes, leest iemand van jullie het NRC handelsblad?
Zelden!quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:17 schreef Muck het volgende:
quote:
er staat in die van gisteravond een keigrote en toffe foto van de musical waarin ik speelquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Als er eentje in de trein ligt te slingeren wel. Hoezo?
quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:21 schreef Muck het volgende:
[..]
er staat in die van gisteravond een keigrote en toffe foto van de musical waarin ik speel
Nee, heb ik iets gemist, Muck-a-do?quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:17 schreef Muck het volgende:
serieusquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:21 schreef MPG het volgende:
[..]Serieus? Welke musical speel jij in dan
?
nee, maar wel de hoofdrolspeelster (Judith dus) met het afgehakte hoofd van de hoofdrolspeler in haar handenquote:En bovenal, sta jij ook op die betreffende foto in betreffende krant?
jaquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, heb ik iets gemist, Muck-a-do?
Ik wel. Dagelijks Dagblad De Limburger en De Pers. Zo af en toe ook nog een Volkskrant, NRC of NRC NEXT.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:23 schreef Pheno het volgende:
Ik lees geen kranten
Ik heb er geen tijd voorquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wel. Dagelijks Dagblad De Limburger en De Pers. Zo af en toe ook nog een Volkskrant, NRC of NRC NEXT.
Je moet jezelf eerst bewijzen. Vraag maar aan OA!quote:
Ik moet wat, 2x 3 kwartier treinen per dagquote:
Tofquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:24 schreef Muck het volgende:
[..]
serieus
ik speel in de musical Judith vrouwe van Wijk
http://www.wijkbijduurstede.nl/traffic/index.php?tpl=9&AID=134438&FID=1558
[..]
nee, maar wel de hoofdrolspeelster (Judith dus) met het afgehakte hoofd van de hoofdrolspeler in haar handen
ik ook.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik moet wat, 2x 3 kwartier treinen per dag![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je moet jezelf eerst bewijzen. Vraag maar aan OA!
quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:34 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik ook.en altijd is mn trein tijden chronisch te ziek te laat of hoe je dat noemt..... vandaag reed die trein 70 km omdat er brand in de andere trein was geweest. (motor afgefikt
) De smoes van de NS .... GIGa lading mensen in 1 trein voelde me net een varken op transport...
![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:31 schreef JortK het volgende:
Jongen werk je nog steeds aan je taalvaardigheid ende interpunctie?
eenschquote:
he jongen, tijd geledenquote:
Goedemorgen Heer OA. Vertelt U mij alstublieft hoe ik mijzelf kan bewijzen, teneinde ik een felbegeerde plaats in de OP kan bemachtigen.quote:
Drink 10 koppen koffie(met een rietje ) terwijl je op de kop staat en de macarena danst.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:37 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Goedemorgen Heer OA. Vertelt U mij alstublieft hoe ik mijzelf kan bewijzen, teneinde ik een felbegeerde plaats in de OP kan bemachtigen.
OA, zit je weer een quote te verklooten?quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:39 schreef MPG het volgende:
[..]
OA, zit je weer een quote te verklooten?
Inhoudelijk ben ik het verder 100% eens hoor.![]()
Wij nemen geen armoedzaaiers in de OPquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:37 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Goedemorgen Heer OA. Vertelt U mij alstublieft hoe ik mijzelf kan bewijzen, teneinde ik een felbegeerde plaats in de OP kan bemachtigen.
10 koppen koffiequote:Op vrijdag 7 september 2007 11:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Drink 10 koppen koffie(met een rietje ) terwijl je op de kop staat en de macarena danst.![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:41 schreef JortK het volgende:
[..]
Wij nemen geen armoedzaaiers klonen in de OP
Ach arme heer, om in de guild van de drinkers te komen. Heeft ge een degelijke buidel nodig. alschnog wij geen koffie verlenen aan degenen van de straat. ik zal mn heer moeten vragen of hij doorgaans volk als de jouwe goeddunkt.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:42 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
10 koppen koffie? Mijn waarde jongen, daar heb ik het geld niet voor! Ook op mijn hoofd staan gaat mij niet zo goed af, daar ik een punthoofd heb van alle geldzorgen. Tot slot het dansen van de macarena. Ik ken deze dans als zijnde iets uit de tijd dat ik nog jong was, en uitzicht had op een goedbetaalde baan. Inmiddels ben ik echter vergeten hoe deze dans gaat, net zoals ik ook het uitzicht op vorstelijk betaalde banen ben verloren.
Ze denken dat dit topic onkwetsbaar is omdat het zolang al bestaat.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:45 schreef Pheno het volgende:
Alweer die klonen. Jesus, willen jullie de boel hier echt op slot hebben of zo?
inderdaadquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:45 schreef Pheno het volgende:
Schijnbaar... en als het geen klonen is , dan is het wel gebaggerfipoenzoquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:45 schreef Pheno het volgende:
Neen. Ik snap ook niet dat er lui hier die dingen steeds weer van stal halenquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:45 schreef Pheno het volgende:
Absoluut niet. Ik ben juist bang dat het gesloten wordt, vanwege een paar van die klootmongolen. Zolang bestaat de KSC nog niet, sterker nog, de KSC is ontstaan in een klimaat waarin nieuwe SC's eigenlijk niet eens getolereerd werdenquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ze denken dat dit topic onkwetsbaar is omdat het zolang al bestaat.![]()
Ik lust wel een bakje koffiequote:Op vrijdag 7 september 2007 11:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Schijnbaar... en als het geen klonen is , dan is het wel gebaggerfipoenzo
Iemand koffie? daar heb ik eigenlijk wel zin in
quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ach arme heer, om in de guild van de drinkers te komen. Heeft ge een degelijke buidel nodig. alschnog wij geen koffie verlenen aan degenen van de straat. ik zal mn heer moeten vragen of hij doorgaans volk als de jouwe goeddunkt.![]()
En juist die laatste zin bewijst maar weer dat de KSC een meerwaarde blijkt te hebben!quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:51 schreef MPG het volgende:
Absoluut niet. Ik ben juist bang dat het gesloten wordt, vanwege een paar van die klootmongolen. Zolang bestaat de KSC nog niet, sterker nog, de KSC is ontstaan in een klimaat waarin nieuwe SC's eigenlijk niet eens getolereerd werden.
Dat ja. Ik stond er ook even van te kijkenquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:52 schreef OA het volgende:
[..]
[afbeelding] Je bent dus toch in staat om een leesbare post te produceren!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |