nou mijn router heeft het begeven zondagmiddag. Ik kan op internet zij het met een kabeltje en valt om de 5 minuten uit.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:03 schreef Sally het volgende:
FipO!
(soort van, dan)
En het lag niet (alleen) aan jou, WEST, het hele forum lag op z'n gat gister en vandaag![]()
![]()
Mijn laptopje vindt 'geen foto's' ook wel lief![]()
![]()
die kopjes zijn afbeeldingen ja.., en de header staat er maar verder niksquote:Op vrijdag 7 september 2007 00:06 schreef Sally het volgende:
En wie heeft dan de foto's erin gezet? ik zie ze nu nl WEL!![]()
![]()
![]()
Balen van je router! Een troost: ook hier is 't afhankelijk van draadjesquote:Op vrijdag 7 september 2007 06:31 schreef WEST het volgende:
[..]
die kopjes zijn afbeeldingen ja.., en de header staat er maar verder niks![]()
![]()
en nu is het time to worknog 9,5 uur tot weekend
![]()
![]()
Vorig jaar moet natuurlijk 'twee jaar geleden' of '2005' zijn, gezien Schumacher in 2006 wonquote:Vorig jaar was een drama voor Ferrari, met Schumacher op de tiende en Barrichello op de twaalfde plek. Montoya wist de race te winnen voor Alonso en Fisichella. Raikkonen kende bandenproblemen maar wist desondanks toch als vierde te eindigen.
Maar McLaren zit er vlak achter!quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:57 schreef Treveo het volgende:
Geweldig, nu schrikt Niki Lauda wel van zijn uitspraken. Het lijkt erop dat Ferrari wel gewoon sterk zal zijn dit weekend
Nu nog wel, maar ik denk dat Ferrari weer sterk zal zijn in de kwalificatie en race. Maar we'll see iddquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:45 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Maar McLaren zit er vlak achter!
Ik hoop dat de strijd aanhoud.quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:52 schreef Treveo het volgende:
[..]
Nu nog wel, maar ik denk dat Ferrari weer sterk zal zijn in de kwalificatie en race. Maar we'll see idd
Ja, goed bezigquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:39 schreef sasquatsch het volgende:
Sutil's snelste tijd nog steeds sneller dan de snelste STR.
OK.., Sanger is voor de tekst.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:26 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
OP![]()
Klein kritiekpuntje/foutje (boven de headliner 'vorig jaar':
[..]
Vorig jaar moet natuurlijk 'twee jaar geleden' of '2005' zijn, gezien Schumacher in 2006 won
Ik denk niks...quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:34 schreef Treveo het volgende:
Wat is er met Lewis nu? (einde van VT2)
Kimi had in VT2 last van een hydraulisch probleem. Verklaart ook zijn aantal ronden.quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik denk niks...
Alonso heeft gewoon ultralicht gereden om "een lange neus te kunnen trekken". Ik kijk er iig niet van op, ookal heb ik geen beelden gezien van beiden VT's.
Hetzelfde geldt mss ook voor de Ferrari's, hoewel ik over VT1 alleen maar kan zeggen: het zit dicht bijelkaar!
Ik zou zeggen BMW. Bij Williams is het meestal Rosberg die de kar moet trekken. Al komt Wurz ook wat meer in vorm. En van Kubica kijk ik niet echt op. Heeft hier in 2006 zijn eerste podium behaald.quote:Waar ik WEL van opkijk, zijn Kubica en Rosberg![]()
't Wordt voor mijn manager nog een lastige keuze... Williams, of BMW?
quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:18 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Kimi had in VT2 last van een hydraulisch probleem. Verklaart ook zijn aantal ronden.
[..]
Ik zou zeggen BMW. Bij Williams is het meestal Rosberg die de kar moet trekken. Al komt Wurz ook wat meer in vorm. En van Kubica kijk ik niet echt op. Heeft hier in 2006 zijn eerste podium behaald.
Geef Yamamoto even de tijd.quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:15 schreef Atreidez het volgende:
Vrije training onderweg. Wennen zeg, om geen spykers als langzaamste op de baan te zien
kun je pas aan het eind zienquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:15 schreef Atreidez het volgende:
Vrije training onderweg. Wennen zeg, om geen spykers als langzaamste op de baan te zien
nee hoor.., ferrari staat laatste nuquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:21 schreef ElmarO het volgende:
En nu staan beide Spykers weer laatste.
Kwam zonder hulp de wagen uit volgens het commentaar op live-timing. Dus ik ga er vanuit dat alles ok is.quote:
Hij liep gewoon zelf weg, met hem lijkt alles wel ok, maar hij moet wel mee.quote:
uuhhm hoor het, zet net de Duitse RTL aan. Hamilton staat al klaar om weer de baan op te gaan..quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:33 schreef WEST het volgende:
hij mag blij zijn dat het op een relatief langzame punt vlak voor het moment van insturen gebeurt
300km/u noem ik niet echt langzaamquote:De training werd echter opgeschrikt door een heftige crash van Ferrari-coureur Kimi Raikkonen. De Fin crashte bij het aanremmen voor de Variante Ascari met ruim 300 km/u in de muur en vloog daarna frontaal in de bandenstapels.
Dat concert waarvoor ie Candy Dulfer had weggestuurd?quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Crash Kimi
Morgen geen GP kijken; ben op weg naar London voor Prince concerten
Die marshall heeft ook geluk: komt een gecrashte Ferrari voorbij raggen met 300 km/u op 2 meter van je voeten.quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:41 schreef NED het volgende:
Net ff filmpje gekeken. Lijkt erop dat het precies op het moment van aanremmen fout gaat.
In elk geval was het niet echt een zachte aanraking met de banden
Gelukkig issie wel okay. Zulks had Fangio destijds niet moeten proberen dunkt me
Bij mij werkt die link niet.quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Crash Kimi
Morgen geen GP kijken; ben op weg naar London voor Prince concerten
Koop een Mac, Hansquote:Op zaterdag 8 september 2007 12:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Werkt weer! heb even mijn pc gereboot want die begon wat vreemd te doen.
Thanks Walter!
Als je dat zou willen doen: heel graagquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik zal straks nog wat filmpjes neerzetten van 'onboard-channel'.
hmz.., mijn eigen waarneming leek mij op het punt dat het voor het insturen was.quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:31 schreef NED het volgende:
[..]
[..]
300km/u noem ik niet echt langzaam
bron: www.f1today.nl
Het leek mij juist meer op op het moment dat ie begint met remmen. Hij is nog een aardig stukje van het instuurpunt vandaan lijkt me.quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:18 schreef WEST het volgende:
[..]
hmz.., mijn eigen waarneming leek mij op het punt dat het voor het insturen was.
Bron: RTLGP.nlquote:Zo. Wat een klap van Kimi Raikkonen. Gaat wel gewoon kwalificeren. Reserve auto met eigen motor. Niet de bak want dat was nou net de reden van de crash. McLaren onaantastbaar sterk. De uitspraak van Alonso ook. Hij zou opzettelijk het bteam in discrediet brengen om zo weg te kunnen. Vergeet niet dat dit een man is die politieke spelletjes haat. Zelf zegt hij bovendien: ,,Ik vind het ook een stomme gedachtegang want ik zou niemand anders dan mezelf in de vingers snijden. Vergeet niet dat ik om de titel strijd. De FIA heeft een brief gestuurd en daarin gevraagd om informatie. Het was onze plicht om te antwoorden en te zeggen wat we weten. Er was geen andere optie, en ik hoop dat iedereen dat begrijpt.”
quote:
Zou echt te gek zijn!quote:Ik zal straks nog wat filmpjes neerzetten van 'onboard-channel'.
Je vraagt het je af he. Ikw il reclames over bier en tieten tijdens de F1quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:52 schreef Googolplexian het volgende:
RTL Grand Prix wordt mede mogelijk gemaakt door Pampers en Danone Activa ... twee poepproducten.
Hoe zoeken ze die reclames toch uit tijdens de F1
gebeurde ter hoogte van curbs.., dat is bij het aanrempunt. De snelheid is daar geen 300 meer. Denk meer in de richting van 225quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:26 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Het leek mij juist meer op op het moment dat ie begint met remmen. Hij is nog een aardig stukje van het instuurpunt vandaan lijkt me.
Volgens mij selecteert de FIA dat.quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:40 schreef NED het volgende:
HEt zou natuurlijk zomaar kunnen, want de teams kiezen zelf wat ze laten horen van de boordradio
Nee, Bernie's mannetjes.quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:43 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Volgens mij selecteert de FIA dat.
quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Mooi, Raikkonen vijfde. Volgens mij een schoner plekkie dan P4.
quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:22 schreef Fir3fly het volgende:
Helaas, het kampioenschap is voorbij voor mij. Het enige wat ik nog kan doen is hopen op pech voor de McLarens, of dat Alonso de titel maar mag pakken.
Alonsoooooooooquote:Op zaterdag 8 september 2007 15:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Brookie(c) Lewis gun ik het veeeeeeeeeeeeeeeeeel meer dan 'omhooggevallen slijmbal' Alonso!!!![]()
![]()
Nee, dat opgehemel van dat vervelende mannetje moet maar eens afgelopen zijn.quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:57 schreef Sally het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Laat Hamilton maar dat WC pakken!!!
Jij snapt het niet zo, geloof ikquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, dat opgehemel van dat vervelende mannetje moet maar eens afgelopen zijn.
Precies, misselijke drol uit Oviedo die met zijn 'Truck-full-of-Luck' de GP circuits afrijdt. Hamilton laat gewoon zien dat Alonso eigenlijk maar een middelmatig rijdertje is.quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, dat opgehemel van dat vervelende mannetje moet maar eens afgelopen zijn.
Dat zeg ik ook.quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:10 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Als je zegt dat iedereen zo'n rookie-begin kan maken geef je ook toe dat McLaren zomaar effe Ferrari kan verslaan, ongeacht wie er rijdt.
Ik had het niet over Alonso. Ook geen fijne kerel, maar als sportman zie hem liever het WK winnen dan Hamilton.quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Precies, misselijke drol uit Oviedo die met zijn 'Truck-full-of-Luck' de GP circuits afrijdt. Hamilton laat gewoon zien dat Alonso eigenlijk maar een middelmatig rijdertje is.
Dan zeg je ook dat het geen reet uitmaakt wie er rijdtquote:
Het maakt wel iets uit natuurlijk, maar niet heel veel.quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:38 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dan zeg je ook dat het geen reet uitmaakt wie er rijdtWaarom dan uberhaupt kijken?
McLaren is niet het hele jaar sterker geweest, het is een hele tijd flink spannend geweest. En het kan best nog wel weer spannend worden, er komen nog een paar circuits waar Ferrari snel zou moeten zijn. Maar ja, dat zouden ze hier ook zijnquote:McLaren is dit jaar sterker ... zoooooo ... weer een F1 seizoen achter de rug. Is er nog iets anders op TV?
Nou ... en dat kleine verschil zit 'm in de WK-standquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het maakt wel iets uit natuurlijk, maar niet heel veel.
Imo is het nog steeds spannendquote:McLaren is niet het hele jaar sterker geweest, het is een hele tijd flink spannend geweest. En het kan best nog wel weer spannend worden, er komen nog een paar circuits waar Ferrari snel zou moeten zijn. Maar ja, dat zouden ze hier ook zijn.
quote:Alonso, five points adrift in second, conceded that the nature of the challenge this year is considerably more difficult. In his championship- winning seasons of 2005 and 2006, Alonso was always nursing a lead. Like Tiger Woods on the golf course, Alonso has discovered that follow-my-leader is a mug's game.
"When you are in front you always control the situation better. When you are behind you cannot make an error. I need the last five races need to be perfect," he said.
Pagina 2 van dit topic..quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:02 schreef NewsMann het volgende:
heeft iemand nog beelden van de crash van kimi ?
In de reacties van Uitslag 3e vrije training GP Italiëquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:02 schreef NewsMann het volgende:
heeft iemand nog beelden van de crash van kimi ?
quote:Op zondag 9 september 2007 14:08 schreef Ricard0j het volgende:
Als ferrari-fan moet ik je gelijk geven
En anders is de Belg er ook nogquote:Op zondag 9 september 2007 14:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
![]()
![]()
uuhhm, en alweer reclame... Duitse RTL is gelukkig nog wel live.
Dat wel, maar ik zou het niet zeker weten of hij de bocht kon houden zonder die tik.quote:Op zondag 9 september 2007 14:09 schreef mroijjoijoi het volgende:
Moah... Hij ging wel met veel snelheid die bocht in....
Jup.quote:Op zondag 9 september 2007 14:10 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
En anders is de Belg er ook nog
Beter dan ik had verwacht. Na de kwalificatie leek het een walkover voor de McLarens te worden.quote:Op zondag 9 september 2007 14:17 schreef -Hans- het volgende:
Heb het idee dat Hamilton lichter is dan Alonso.. race pace van de Ferrari's is trouwens ook niet verkeerd.
Ja inderdaad, maar voorlopig kunnen ze het tempo goed volgen. Wel opvallend trouwens dat Kimi op zacht staat en Massa niet. Snap niet dat ze hem nu al naar binnen halen.quote:Op zondag 9 september 2007 14:18 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Beter dan ik had verwacht. Na de kwalificatie leek het een walkover voor de McLarens te worden.
O ja.. vergetenquote:Op zondag 9 september 2007 14:26 schreef allsystemshalt het volgende:
hm wat doet dit voor mijn manager
Wat het dus ook gaat wordenquote:Op zondag 9 september 2007 14:18 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Beter dan ik had verwacht. Na de kwalificatie leek het een walkover voor de McLarens te worden.
Dat is inderdaad heel veel. Ook als hij lang door kan rijden.quote:Op zondag 9 september 2007 14:30 schreef -Hans- het volgende:
Kimi verliest per ronde een seconde op de McLarens.(nu is het weer iets minder)
gelukkig is 't de snelste race van 't seizoenquote:Op zondag 9 september 2007 14:54 schreef Nieuwschierig het volgende:
Hopelijk gaat het regenen. Zo'n optocht van anderhalf uur is ook nmaar niks
quote:Op zondag 9 september 2007 14:57 schreef gbm het volgende:
[..]
gelukkig is 't de snelste race van 't seizoen![]()
Hebben we toch even twee rondjes mogen hopen.quote:Op zondag 9 september 2007 15:07 schreef Ricard0j het volgende:
Hamilton Kimi voor bij
Jaquote:Op zondag 9 september 2007 15:08 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hebben we toch even twee rondjes mogen hopen.
man laser toch op Lewis deed het precies op het randje (net zoals Schumi) dus niks zeiken en gewoon blij zijn dat er iemand lef toont daar voorin de race!!quote:Op zondag 9 september 2007 15:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
Hamilton zat duidelijk op het groen. In de tijd van Schumi zou hij zeker 10 sec krijgen
En Kimi heeft ook nog last van zijn nek. En een reden is er nou ook niet echt om door te rijden. De McLarens zijn toch sneller en hij heeft een behoorlijke voorsprong op Heidfeld.quote:Op zondag 9 september 2007 15:18 schreef BaraCuda het volgende:
Misschien is de benzine heel krap en zitten ze wat eerder te schakelen.
Is idd een goedequote:Op zondag 9 september 2007 15:18 schreef BaraCuda het volgende:
Misschien is de benzine heel krap en zitten ze wat eerder te schakelen.
Mss vleugelafstelling?!quote:Op zondag 9 september 2007 15:17 schreef Schuifpui het volgende:
Pff weet niet wat er mis is met ferrari, maar 2 seconde per ronde is écht heel veel.![]()
Inderdaad. Kan er ook niet echt mee zitten dat ze er volgend seizoen niet meer zijn.quote:Op zondag 9 september 2007 15:21 schreef BaraCuda het volgende:
Dat spyker bagger was wisten we al toen ze het spykerlogo op die midland plakte![]()
Nu nog snel.quote:Op zondag 9 september 2007 15:22 schreef northernlight81 het volgende:
De nieuwe Spyker is wel veelbelovend.
En toen ze CA aanhieldenquote:Op zondag 9 september 2007 15:21 schreef BaraCuda het volgende:
Dat spyker bagger was wisten we al toen ze het spykerlogo op die midland plakte![]()
Precies wat ik dacht. Hopen dat Alonso gewoon kampioen wordt en dat er nog een paar leuke races komen dit jaar. Het kampioenschap is voor mij voorbijquote:Op zondag 9 september 2007 15:26 schreef _Administr8or_ het volgende:
Jammer dat McLaren het zo goed deed.
Maar als dan toch iemand van McLaren moet winnen, dan maar Alonso..
Volgens mij lagen langs de pitmuur die logo's van Santander, daar wil je niet graag overheen rijden.quote:Op zondag 9 september 2007 15:27 schreef voyeur het volgende:
Alonso reed niet langs de pitmuur na de finish en ook de plichtmatige bedankjes terug aan de crew ontbraken veelzeggend.
Dat denk ik niet. De voorsprong (als gevolg van de pitstop van Heidfeld) was niet groot genoeg om voor Heidfeld weer op de baan te komen. Buiten dat was Heidfeld duidelijk sneller, zoals het gehele seizoen al.quote:Op zondag 9 september 2007 15:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Jammer dat de pits van Kubica verpest is anders was hij als vierdes geeindigd.
Nooit gedacht dat ik het ooit zou zeggen, maar ik denk precies hetzelfde.quote:Op zondag 9 september 2007 15:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht. Hopen dat Alonso gewoon kampioen wordt en dat er nog een paar leuke races komen dit jaar. Het kampioenschap is voor mij voorbij.
Grote kans dat die volgend seizoen voor Renault rijdt.quote:Op zondag 9 september 2007 15:27 schreef voyeur het volgende:
Alonso reed niet langs de pitmuur na de finish en ook de plichtmatige bedankjes terug aan de crew ontbraken veelzeggend.
Ook zijn afstandelijke houding richting Ron Dennis begint een beetje irritant te worden. Maar McLaren deelt hier niet een tikje uit, nee een ware mokerslag! Het geplaagde McLaren team heeft op de enige en juiste manier geantwoord door een keiharde 1 - 2 te scoren. Chapeau!quote:Op zondag 9 september 2007 15:27 schreef voyeur het volgende:
Onzin, als je wint maakt dat geen bal uit natuurlijkquote:Op zondag 9 september 2007 15:28 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Volgens mij lagen langs de pitmuur die logo's van Santander, daar wil je niet graag overheen rijden.
En dan je team helpen met een verrotte ophanging.quote:Op zondag 9 september 2007 15:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Onzin, als je wint maakt dat geen bal uit natuurlijk![]()
Denk het niet, het maakt Ferrari niets uit wie er vanaf nu races wint, het gaat ze nu alleen nog om het constructeurskampioenschap. En ik denk dat Massa wel bewezen heeft dit jaar beter te zijn dat Kimi.quote:Op zondag 9 september 2007 15:35 schreef -Hans- het volgende:
Toch ook een belangrijk moment voor Kimi want ik denk dat nu wel geconcludeerd kan worden dat Massa is afgehaakt in de strijd van het kampioenschap. Kimi zal vanaf nu dan ook echt de nummer 1 status binnen het team krijgen, als dat al niet het geval was.
Verwacht ook dat Alonso kampioen gaat worden. Hij is op het moment beter bezig dan Hamilton. Zal in ieder geval een spannende race worden in Brazilië. Al kan ik die race niet zien.quote:Op zondag 9 september 2007 15:35 schreef -Hans- het volgende:
Toch ook een belangrijk moment voor Kimi want ik denk dat nu wel geconcludeerd kan worden dat Massa is afgehaakt in de strijd van het kampioenschap. Kimi zal vanaf nu dan ook echt de nummer 1 status binnen het team krijgen, als dat al niet het geval was.
We gaan nog 4 zeer spannende races zien en wie er kampioen wordt? Ik heb geen idee, maar ik denk toch dat Alonso de beste papieren heeft.
Zit wat in natuurlijk, maar Massa is nu def. afgehaakt en waar Kimi nog steeds een kans heeft om kampioen te worden. Verwacht toch wel dat ze zich nu wat meer gaan richten op Kimi. Het winnen van het constructeurskampioenschap zal trouwens ook erg lastig worden..quote:Op zondag 9 september 2007 15:37 schreef Fir3fly het volgende:
Denk het niet, het maakt Ferrari niets uit wie er vanaf nu races wint, het gaat ze nu alleen nog om het constructeurskampioenschap. En ik denk dat Massa wel bewezen heeft dit jaar beter te zijn dat Kimi.
quote:Op zondag 9 september 2007 15:37 schreef ElmarO het volgende:
Verwacht ook dat Alonso kampioen gaat worden. Hij is op het moment beter bezig dan Hamilton. Zal in ieder geval een spannende race worden in Brazilië. Al kan ik die race niet zien.
Jup, maar hoop dat ze niets doen met het wk van dit jaar (zeg ik zo neutraal mogelijk.quote:Al is dit voorlopig ook nog onder voorbehoud. Het hangt er natuurlijk vanaf wat er de 13e gaat gebeuren met McLaren.
Sterker nog, na deze race denk ik dat we heel Ferrari af kunnen schrijven voor dit jaar. Te vaak dit gebeurd dat Massa veel punten pakte waar Raikkonen dat eigenlijk had moeten doen en vice versa. Dan kun je roepen dat je geen 1e coureur in je team wil hebben, tot op heden brengt het Ferrari dit jaar helemaal niets.quote:Op zondag 9 september 2007 15:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zit wat in natuurlijk, maar Massa is nu def. afgehaakt en waar Kimi nog steeds een kans heeft om kampioen te worden. Verwacht toch wel dat ze zich nu wat meer gaan richten op Kimi. Het winnen van het constructeurskampioenschap zal trouwens ook erg lastig worden..
[..]
De auto is niet betrouwbaar genoeg. En stomme fouten van het team (Hongarije) maken het feest compleet.quote:Op zondag 9 september 2007 16:31 schreef barreman het volgende:
[..]
Sterker nog, na deze race denk ik dat we heel Ferrari af kunnen schrijven voor dit jaar. Te vaak dit gebeurd dat Massa veel punten pakte waar Raikkonen dat eigenlijk had moeten doen en vice versa. Dan kun je roepen dat je geen 1e coureur in je team wil hebben, tot op heden brengt het Ferrari dit jaar helemaal niets.
quote:Op zondag 9 september 2007 16:31 schreef barreman het volgende:
Sterker nog, na deze race denk ik dat we heel Ferrari af kunnen schrijven voor dit jaar. Te vaak dit gebeurd dat Massa veel punten pakte waar Raikkonen dat eigenlijk had moeten doen en vice versa. Dan kun je roepen dat je geen 1e coureur in je team wil hebben, tot op heden brengt het Ferrari dit jaar helemaal niets.
Ik denk toch dat het Alonso wordt vanwege zijn ervaring, maar hoop echt dat het Hamilton wordt. Die man is echt zo f*cking goed, angstig gewoon en dat in zijn eerste jaar... Bizar! De man heeft veel lef en dat mag ik wel.quote:Ik verwacht zelf dat Hamilton het gaat flikken dit jaar. Zijn inhaalactie op Raikkonen was er één om in te lijsten. Ik denk dat Hamilton vandaag niet helemaal het achterste van zijn tong heeft laten zien.
De man rijdt als één brok ervaring en dat voor zijn eerste jaar!Hij is dit jaar volgens mij nog niet uitgevallen, dus ook het geluk heeft ie schijnbaar aan zijn zijde...We zullen het gaan zien.
Trouwens, tussendoor die reclame van Mercedes gezien?![]()
Dan verwar je Massa met Rubens. Massa heeft daar vorig jaar pole gehaald en gewonnen. Noem ik nou niet echt slecht.quote:Op zondag 9 september 2007 16:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze maken inderdaad niet altijd een even sterke indruk, zeker als je het gaat vergelijken met de periode waar het dreamteam actief was (Todt/Schumacher/Brawn). Kimi is trouwens altijd wel erg sterk @ Spa en uuhhm Brazilie (waar Massa volgens mij vaak pech heeft, of ik verwar Massa nu met Rubens).
Misschien een gok?quote:Op zondag 9 september 2007 17:19 schreef MIster911 het volgende:
Vreemd dat Ferrari voor een 1 stop is gegaan, naar mijn weten heeft Ferrari altijd auto's gehad die beter waren in 2 of meerdere stops per race.
Dat is zeker niet slecht, dan was het inderdaad Rubens.quote:Op zondag 9 september 2007 16:49 schreef ElmarO het volgende:
Dan verwar je Massa met Rubens. Massa heeft daar vorig jaar pole gehaald en gewonnen. Noem ik nou niet echt slecht.
Het zou een goede gok zijn geweest als de SC wat vaker of in elk geval wat later tijdens de race naar buiten zou zijn gereden. Met een 2 stopper hadden ze de McLarens waarschijnlijk toch niet kunnen kloppen dus dan moet je wel zo'n strategie bedenken. Bij Ferrari gaven ze ook aan dat hun long runs goed waren dus zo gek is de gedachte van een 1 stop niet. Denk trouwens dat Massa wel op een 2 stopper had gestaan.quote:
M'n beste resultaat so far. Maar met een aardig budget kan ik eindelijk van Super Aguri af en Kubica inwisselen voor Hamiltonquote:Op zondag 9 september 2007 17:30 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Aardige score. Zelf heb ik 486 punten. Voorlopig nog niemand gezien die hoger heeft.
Ik heb nu:quote:Op zondag 9 september 2007 17:34 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
M'n beste resultaat so far. Maar met een aardig budget kan ik eindelijk van Super Aguri af en Kubica inwisselen voor Hamilton![]()
dan ziet het er zo uit:
Hamilton,
Rosberg,
Williams,
McLaren
quote:Police crash McLaren pole party
Criminal charges possible
Sep.8 (GMM) The espionage scandal continued to worsen for McLaren on Saturday, despite the team locking out the front row of the grid for Ferrari's home race at Monza.
It is understood that Italian police entered the paddock shortly after qualifying with formal notices of criminal investigation for key members of the British team, including team boss Ron Dennis and his deputy Martin Whitmarsh.
This development - that the leading figures in the spying affair could be charged criminally and even jailed - had been rumoured on Friday, with Modena prosecutors believing McLaren team members knew about, used and withheld their knowledge about Ferrari secrets.
McLaren's lawyers advised their client not to comment this weekend, and triple world champion Niki Lauda observed: "I can understand why they are nervous."
Championship leader Lewis Hamilton admitted after qualifying second on Saturday that he is "concerned" about the steadily worsening saga, and the prospect that the World Motor Sport Council could come down hard on the team next Thursday.
"Unfortunately, whatever happens next week could not only affect the team, but also me and Fernando. Obviously we're all concerned," he said.
-Hans- zeker ook Sporza aangehad vandaag?!quote:Op zondag 9 september 2007 15:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ook zijn afstandelijke houding richting Ron Dennis begint een beetje irritant te worden. Maar McLaren deelt hier niet een tikje uit, nee een ware mokerslag! Het geplaagde McLaren team heeft op de enige en juiste manier geantwoord door een keiharde 1 - 2 te scoren. Chapeau!
Zeer goede overwinning van het McLaren team.![]()
quote:< Sally|laptop> en weer die rooie rakkers verslagen door ...
< Sally|laptop> door het beste team in het veld op dit moment... IN EIGEN 'TUIN'![]()
![]()
< Sally|laptop> toch blijven geloven in mijn dark horses?!
Dat meen je?!quote:Op zondag 9 september 2007 17:54 schreef Sally het volgende:
-Hans- zeker ook Sporza aangehad vandaag?!![]()
*Sally ook
Je praat het commentaar namlijk precies na!![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 9 september 2007 15:35 schreef -Hans- het volgende:
<knipje: over Kimi die nu 1e man is/wordt bij Fellali![]()
>
We gaan nog 4 zeer spannende races zien en wie er kampioen wordt? Ik heb geen idee, maar ik denk toch dat Alonso de beste papieren heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |