Beter dan ik had verwacht. Na de kwalificatie leek het een walkover voor de McLarens te worden.quote:Op zondag 9 september 2007 14:17 schreef -Hans- het volgende:
Heb het idee dat Hamilton lichter is dan Alonso.. race pace van de Ferrari's is trouwens ook niet verkeerd.
Ja inderdaad, maar voorlopig kunnen ze het tempo goed volgen. Wel opvallend trouwens dat Kimi op zacht staat en Massa niet. Snap niet dat ze hem nu al naar binnen halen.quote:Op zondag 9 september 2007 14:18 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Beter dan ik had verwacht. Na de kwalificatie leek het een walkover voor de McLarens te worden.
O ja.. vergetenquote:Op zondag 9 september 2007 14:26 schreef allsystemshalt het volgende:
hm wat doet dit voor mijn manager
Wat het dus ook gaat wordenquote:Op zondag 9 september 2007 14:18 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Beter dan ik had verwacht. Na de kwalificatie leek het een walkover voor de McLarens te worden.
Dat is inderdaad heel veel. Ook als hij lang door kan rijden.quote:Op zondag 9 september 2007 14:30 schreef -Hans- het volgende:
Kimi verliest per ronde een seconde op de McLarens.(nu is het weer iets minder)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |