Dat zeg ik ook.quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:10 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Als je zegt dat iedereen zo'n rookie-begin kan maken geef je ook toe dat McLaren zomaar effe Ferrari kan verslaan, ongeacht wie er rijdt.
Ik had het niet over Alonso. Ook geen fijne kerel, maar als sportman zie hem liever het WK winnen dan Hamilton.quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Precies, misselijke drol uit Oviedo die met zijn 'Truck-full-of-Luck' de GP circuits afrijdt. Hamilton laat gewoon zien dat Alonso eigenlijk maar een middelmatig rijdertje is.
Dan zeg je ook dat het geen reet uitmaakt wie er rijdtquote:
Het maakt wel iets uit natuurlijk, maar niet heel veel.quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:38 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dan zeg je ook dat het geen reet uitmaakt wie er rijdtWaarom dan uberhaupt kijken?
McLaren is niet het hele jaar sterker geweest, het is een hele tijd flink spannend geweest. En het kan best nog wel weer spannend worden, er komen nog een paar circuits waar Ferrari snel zou moeten zijn. Maar ja, dat zouden ze hier ook zijnquote:McLaren is dit jaar sterker ... zoooooo ... weer een F1 seizoen achter de rug. Is er nog iets anders op TV?
Nou ... en dat kleine verschil zit 'm in de WK-standquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het maakt wel iets uit natuurlijk, maar niet heel veel.
Imo is het nog steeds spannendquote:McLaren is niet het hele jaar sterker geweest, het is een hele tijd flink spannend geweest. En het kan best nog wel weer spannend worden, er komen nog een paar circuits waar Ferrari snel zou moeten zijn. Maar ja, dat zouden ze hier ook zijn.
quote:Alonso, five points adrift in second, conceded that the nature of the challenge this year is considerably more difficult. In his championship- winning seasons of 2005 and 2006, Alonso was always nursing a lead. Like Tiger Woods on the golf course, Alonso has discovered that follow-my-leader is a mug's game.
"When you are in front you always control the situation better. When you are behind you cannot make an error. I need the last five races need to be perfect," he said.
Pagina 2 van dit topic..quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:02 schreef NewsMann het volgende:
heeft iemand nog beelden van de crash van kimi ?
In de reacties van Uitslag 3e vrije training GP Italiëquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:02 schreef NewsMann het volgende:
heeft iemand nog beelden van de crash van kimi ?
quote:Op zondag 9 september 2007 14:08 schreef Ricard0j het volgende:
Als ferrari-fan moet ik je gelijk geven
En anders is de Belg er ook nogquote:Op zondag 9 september 2007 14:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
![]()
![]()
uuhhm, en alweer reclame... Duitse RTL is gelukkig nog wel live.
Dat wel, maar ik zou het niet zeker weten of hij de bocht kon houden zonder die tik.quote:Op zondag 9 september 2007 14:09 schreef mroijjoijoi het volgende:
Moah... Hij ging wel met veel snelheid die bocht in....
Jup.quote:Op zondag 9 september 2007 14:10 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
En anders is de Belg er ook nog
Beter dan ik had verwacht. Na de kwalificatie leek het een walkover voor de McLarens te worden.quote:Op zondag 9 september 2007 14:17 schreef -Hans- het volgende:
Heb het idee dat Hamilton lichter is dan Alonso.. race pace van de Ferrari's is trouwens ook niet verkeerd.
Ja inderdaad, maar voorlopig kunnen ze het tempo goed volgen. Wel opvallend trouwens dat Kimi op zacht staat en Massa niet. Snap niet dat ze hem nu al naar binnen halen.quote:Op zondag 9 september 2007 14:18 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Beter dan ik had verwacht. Na de kwalificatie leek het een walkover voor de McLarens te worden.
O ja.. vergetenquote:Op zondag 9 september 2007 14:26 schreef allsystemshalt het volgende:
hm wat doet dit voor mijn manager
Wat het dus ook gaat wordenquote:Op zondag 9 september 2007 14:18 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Beter dan ik had verwacht. Na de kwalificatie leek het een walkover voor de McLarens te worden.
Dat is inderdaad heel veel. Ook als hij lang door kan rijden.quote:Op zondag 9 september 2007 14:30 schreef -Hans- het volgende:
Kimi verliest per ronde een seconde op de McLarens.(nu is het weer iets minder)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |