Dat concert waarvoor ie Candy Dulfer had weggestuurd?quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Crash Kimi
Morgen geen GP kijken; ben op weg naar London voor Prince concerten
Die marshall heeft ook geluk: komt een gecrashte Ferrari voorbij raggen met 300 km/u op 2 meter van je voeten.quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:41 schreef NED het volgende:
Net ff filmpje gekeken. Lijkt erop dat het precies op het moment van aanremmen fout gaat.
In elk geval was het niet echt een zachte aanraking met de banden
Gelukkig issie wel okay. Zulks had Fangio destijds niet moeten proberen dunkt me
Bij mij werkt die link niet.quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Crash Kimi
Morgen geen GP kijken; ben op weg naar London voor Prince concerten
Koop een Mac, Hansquote:Op zaterdag 8 september 2007 12:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Werkt weer! heb even mijn pc gereboot want die begon wat vreemd te doen.
Thanks Walter!
Als je dat zou willen doen: heel graagquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik zal straks nog wat filmpjes neerzetten van 'onboard-channel'.
hmz.., mijn eigen waarneming leek mij op het punt dat het voor het insturen was.quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:31 schreef NED het volgende:
[..]
[..]
300km/u noem ik niet echt langzaam
bron: www.f1today.nl
Het leek mij juist meer op op het moment dat ie begint met remmen. Hij is nog een aardig stukje van het instuurpunt vandaan lijkt me.quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:18 schreef WEST het volgende:
[..]
hmz.., mijn eigen waarneming leek mij op het punt dat het voor het insturen was.
Bron: RTLGP.nlquote:Zo. Wat een klap van Kimi Raikkonen. Gaat wel gewoon kwalificeren. Reserve auto met eigen motor. Niet de bak want dat was nou net de reden van de crash. McLaren onaantastbaar sterk. De uitspraak van Alonso ook. Hij zou opzettelijk het bteam in discrediet brengen om zo weg te kunnen. Vergeet niet dat dit een man is die politieke spelletjes haat. Zelf zegt hij bovendien: ,,Ik vind het ook een stomme gedachtegang want ik zou niemand anders dan mezelf in de vingers snijden. Vergeet niet dat ik om de titel strijd. De FIA heeft een brief gestuurd en daarin gevraagd om informatie. Het was onze plicht om te antwoorden en te zeggen wat we weten. Er was geen andere optie, en ik hoop dat iedereen dat begrijpt.”
quote:
Zou echt te gek zijn!quote:Ik zal straks nog wat filmpjes neerzetten van 'onboard-channel'.
Je vraagt het je af he. Ikw il reclames over bier en tieten tijdens de F1quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:52 schreef Googolplexian het volgende:
RTL Grand Prix wordt mede mogelijk gemaakt door Pampers en Danone Activa ... twee poepproducten.
Hoe zoeken ze die reclames toch uit tijdens de F1
gebeurde ter hoogte van curbs.., dat is bij het aanrempunt. De snelheid is daar geen 300 meer. Denk meer in de richting van 225quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:26 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Het leek mij juist meer op op het moment dat ie begint met remmen. Hij is nog een aardig stukje van het instuurpunt vandaan lijkt me.
Volgens mij selecteert de FIA dat.quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:40 schreef NED het volgende:
HEt zou natuurlijk zomaar kunnen, want de teams kiezen zelf wat ze laten horen van de boordradio
Nee, Bernie's mannetjes.quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:43 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Volgens mij selecteert de FIA dat.
quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Mooi, Raikkonen vijfde. Volgens mij een schoner plekkie dan P4.
quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:22 schreef Fir3fly het volgende:
Helaas, het kampioenschap is voorbij voor mij. Het enige wat ik nog kan doen is hopen op pech voor de McLarens, of dat Alonso de titel maar mag pakken.
Alonsoooooooooquote:Op zaterdag 8 september 2007 15:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Brookie(c) Lewis gun ik het veeeeeeeeeeeeeeeeeel meer dan 'omhooggevallen slijmbal' Alonso!!!![]()
![]()
Nee, dat opgehemel van dat vervelende mannetje moet maar eens afgelopen zijn.quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:57 schreef Sally het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Laat Hamilton maar dat WC pakken!!!
Jij snapt het niet zo, geloof ikquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, dat opgehemel van dat vervelende mannetje moet maar eens afgelopen zijn.
Precies, misselijke drol uit Oviedo die met zijn 'Truck-full-of-Luck' de GP circuits afrijdt. Hamilton laat gewoon zien dat Alonso eigenlijk maar een middelmatig rijdertje is.quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, dat opgehemel van dat vervelende mannetje moet maar eens afgelopen zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |