En Kimi heeft ook nog last van zijn nek. En een reden is er nou ook niet echt om door te rijden. De McLarens zijn toch sneller en hij heeft een behoorlijke voorsprong op Heidfeld.quote:Op zondag 9 september 2007 15:18 schreef BaraCuda het volgende:
Misschien is de benzine heel krap en zitten ze wat eerder te schakelen.
Is idd een goedequote:Op zondag 9 september 2007 15:18 schreef BaraCuda het volgende:
Misschien is de benzine heel krap en zitten ze wat eerder te schakelen.
Mss vleugelafstelling?!quote:Op zondag 9 september 2007 15:17 schreef Schuifpui het volgende:
Pff weet niet wat er mis is met ferrari, maar 2 seconde per ronde is écht heel veel.![]()
Inderdaad. Kan er ook niet echt mee zitten dat ze er volgend seizoen niet meer zijn.quote:Op zondag 9 september 2007 15:21 schreef BaraCuda het volgende:
Dat spyker bagger was wisten we al toen ze het spykerlogo op die midland plakte![]()
Nu nog snel.quote:Op zondag 9 september 2007 15:22 schreef northernlight81 het volgende:
De nieuwe Spyker is wel veelbelovend.
En toen ze CA aanhieldenquote:Op zondag 9 september 2007 15:21 schreef BaraCuda het volgende:
Dat spyker bagger was wisten we al toen ze het spykerlogo op die midland plakte![]()
Precies wat ik dacht. Hopen dat Alonso gewoon kampioen wordt en dat er nog een paar leuke races komen dit jaar. Het kampioenschap is voor mij voorbijquote:Op zondag 9 september 2007 15:26 schreef _Administr8or_ het volgende:
Jammer dat McLaren het zo goed deed.
Maar als dan toch iemand van McLaren moet winnen, dan maar Alonso..
Volgens mij lagen langs de pitmuur die logo's van Santander, daar wil je niet graag overheen rijden.quote:Op zondag 9 september 2007 15:27 schreef voyeur het volgende:
Alonso reed niet langs de pitmuur na de finish en ook de plichtmatige bedankjes terug aan de crew ontbraken veelzeggend.
Dat denk ik niet. De voorsprong (als gevolg van de pitstop van Heidfeld) was niet groot genoeg om voor Heidfeld weer op de baan te komen. Buiten dat was Heidfeld duidelijk sneller, zoals het gehele seizoen al.quote:Op zondag 9 september 2007 15:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Jammer dat de pits van Kubica verpest is anders was hij als vierdes geeindigd.
Nooit gedacht dat ik het ooit zou zeggen, maar ik denk precies hetzelfde.quote:Op zondag 9 september 2007 15:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht. Hopen dat Alonso gewoon kampioen wordt en dat er nog een paar leuke races komen dit jaar. Het kampioenschap is voor mij voorbij.
Grote kans dat die volgend seizoen voor Renault rijdt.quote:Op zondag 9 september 2007 15:27 schreef voyeur het volgende:
Alonso reed niet langs de pitmuur na de finish en ook de plichtmatige bedankjes terug aan de crew ontbraken veelzeggend.
Ook zijn afstandelijke houding richting Ron Dennis begint een beetje irritant te worden. Maar McLaren deelt hier niet een tikje uit, nee een ware mokerslag! Het geplaagde McLaren team heeft op de enige en juiste manier geantwoord door een keiharde 1 - 2 te scoren. Chapeau!quote:Op zondag 9 september 2007 15:27 schreef voyeur het volgende:
Onzin, als je wint maakt dat geen bal uit natuurlijkquote:Op zondag 9 september 2007 15:28 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Volgens mij lagen langs de pitmuur die logo's van Santander, daar wil je niet graag overheen rijden.
En dan je team helpen met een verrotte ophanging.quote:Op zondag 9 september 2007 15:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Onzin, als je wint maakt dat geen bal uit natuurlijk![]()
Denk het niet, het maakt Ferrari niets uit wie er vanaf nu races wint, het gaat ze nu alleen nog om het constructeurskampioenschap. En ik denk dat Massa wel bewezen heeft dit jaar beter te zijn dat Kimi.quote:Op zondag 9 september 2007 15:35 schreef -Hans- het volgende:
Toch ook een belangrijk moment voor Kimi want ik denk dat nu wel geconcludeerd kan worden dat Massa is afgehaakt in de strijd van het kampioenschap. Kimi zal vanaf nu dan ook echt de nummer 1 status binnen het team krijgen, als dat al niet het geval was.
Verwacht ook dat Alonso kampioen gaat worden. Hij is op het moment beter bezig dan Hamilton. Zal in ieder geval een spannende race worden in Brazilië. Al kan ik die race niet zien.quote:Op zondag 9 september 2007 15:35 schreef -Hans- het volgende:
Toch ook een belangrijk moment voor Kimi want ik denk dat nu wel geconcludeerd kan worden dat Massa is afgehaakt in de strijd van het kampioenschap. Kimi zal vanaf nu dan ook echt de nummer 1 status binnen het team krijgen, als dat al niet het geval was.
We gaan nog 4 zeer spannende races zien en wie er kampioen wordt? Ik heb geen idee, maar ik denk toch dat Alonso de beste papieren heeft.
Zit wat in natuurlijk, maar Massa is nu def. afgehaakt en waar Kimi nog steeds een kans heeft om kampioen te worden. Verwacht toch wel dat ze zich nu wat meer gaan richten op Kimi. Het winnen van het constructeurskampioenschap zal trouwens ook erg lastig worden..quote:Op zondag 9 september 2007 15:37 schreef Fir3fly het volgende:
Denk het niet, het maakt Ferrari niets uit wie er vanaf nu races wint, het gaat ze nu alleen nog om het constructeurskampioenschap. En ik denk dat Massa wel bewezen heeft dit jaar beter te zijn dat Kimi.
quote:Op zondag 9 september 2007 15:37 schreef ElmarO het volgende:
Verwacht ook dat Alonso kampioen gaat worden. Hij is op het moment beter bezig dan Hamilton. Zal in ieder geval een spannende race worden in Brazilië. Al kan ik die race niet zien.
Jup, maar hoop dat ze niets doen met het wk van dit jaar (zeg ik zo neutraal mogelijk.quote:Al is dit voorlopig ook nog onder voorbehoud. Het hangt er natuurlijk vanaf wat er de 13e gaat gebeuren met McLaren.
Sterker nog, na deze race denk ik dat we heel Ferrari af kunnen schrijven voor dit jaar. Te vaak dit gebeurd dat Massa veel punten pakte waar Raikkonen dat eigenlijk had moeten doen en vice versa. Dan kun je roepen dat je geen 1e coureur in je team wil hebben, tot op heden brengt het Ferrari dit jaar helemaal niets.quote:Op zondag 9 september 2007 15:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zit wat in natuurlijk, maar Massa is nu def. afgehaakt en waar Kimi nog steeds een kans heeft om kampioen te worden. Verwacht toch wel dat ze zich nu wat meer gaan richten op Kimi. Het winnen van het constructeurskampioenschap zal trouwens ook erg lastig worden..
[..]
De auto is niet betrouwbaar genoeg. En stomme fouten van het team (Hongarije) maken het feest compleet.quote:Op zondag 9 september 2007 16:31 schreef barreman het volgende:
[..]
Sterker nog, na deze race denk ik dat we heel Ferrari af kunnen schrijven voor dit jaar. Te vaak dit gebeurd dat Massa veel punten pakte waar Raikkonen dat eigenlijk had moeten doen en vice versa. Dan kun je roepen dat je geen 1e coureur in je team wil hebben, tot op heden brengt het Ferrari dit jaar helemaal niets.
quote:Op zondag 9 september 2007 16:31 schreef barreman het volgende:
Sterker nog, na deze race denk ik dat we heel Ferrari af kunnen schrijven voor dit jaar. Te vaak dit gebeurd dat Massa veel punten pakte waar Raikkonen dat eigenlijk had moeten doen en vice versa. Dan kun je roepen dat je geen 1e coureur in je team wil hebben, tot op heden brengt het Ferrari dit jaar helemaal niets.
Ik denk toch dat het Alonso wordt vanwege zijn ervaring, maar hoop echt dat het Hamilton wordt. Die man is echt zo f*cking goed, angstig gewoon en dat in zijn eerste jaar... Bizar! De man heeft veel lef en dat mag ik wel.quote:Ik verwacht zelf dat Hamilton het gaat flikken dit jaar. Zijn inhaalactie op Raikkonen was er één om in te lijsten. Ik denk dat Hamilton vandaag niet helemaal het achterste van zijn tong heeft laten zien.
De man rijdt als één brok ervaring en dat voor zijn eerste jaar!Hij is dit jaar volgens mij nog niet uitgevallen, dus ook het geluk heeft ie schijnbaar aan zijn zijde...We zullen het gaan zien.
Trouwens, tussendoor die reclame van Mercedes gezien?![]()
Dan verwar je Massa met Rubens. Massa heeft daar vorig jaar pole gehaald en gewonnen. Noem ik nou niet echt slecht.quote:Op zondag 9 september 2007 16:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze maken inderdaad niet altijd een even sterke indruk, zeker als je het gaat vergelijken met de periode waar het dreamteam actief was (Todt/Schumacher/Brawn). Kimi is trouwens altijd wel erg sterk @ Spa en uuhhm Brazilie (waar Massa volgens mij vaak pech heeft, of ik verwar Massa nu met Rubens).
Misschien een gok?quote:Op zondag 9 september 2007 17:19 schreef MIster911 het volgende:
Vreemd dat Ferrari voor een 1 stop is gegaan, naar mijn weten heeft Ferrari altijd auto's gehad die beter waren in 2 of meerdere stops per race.
Dat is zeker niet slecht, dan was het inderdaad Rubens.quote:Op zondag 9 september 2007 16:49 schreef ElmarO het volgende:
Dan verwar je Massa met Rubens. Massa heeft daar vorig jaar pole gehaald en gewonnen. Noem ik nou niet echt slecht.
Het zou een goede gok zijn geweest als de SC wat vaker of in elk geval wat later tijdens de race naar buiten zou zijn gereden. Met een 2 stopper hadden ze de McLarens waarschijnlijk toch niet kunnen kloppen dus dan moet je wel zo'n strategie bedenken. Bij Ferrari gaven ze ook aan dat hun long runs goed waren dus zo gek is de gedachte van een 1 stop niet. Denk trouwens dat Massa wel op een 2 stopper had gestaan.quote:
M'n beste resultaat so far. Maar met een aardig budget kan ik eindelijk van Super Aguri af en Kubica inwisselen voor Hamiltonquote:Op zondag 9 september 2007 17:30 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Aardige score. Zelf heb ik 486 punten. Voorlopig nog niemand gezien die hoger heeft.
Ik heb nu:quote:Op zondag 9 september 2007 17:34 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
M'n beste resultaat so far. Maar met een aardig budget kan ik eindelijk van Super Aguri af en Kubica inwisselen voor Hamilton![]()
dan ziet het er zo uit:
Hamilton,
Rosberg,
Williams,
McLaren
quote:Police crash McLaren pole party
Criminal charges possible
Sep.8 (GMM) The espionage scandal continued to worsen for McLaren on Saturday, despite the team locking out the front row of the grid for Ferrari's home race at Monza.
It is understood that Italian police entered the paddock shortly after qualifying with formal notices of criminal investigation for key members of the British team, including team boss Ron Dennis and his deputy Martin Whitmarsh.
This development - that the leading figures in the spying affair could be charged criminally and even jailed - had been rumoured on Friday, with Modena prosecutors believing McLaren team members knew about, used and withheld their knowledge about Ferrari secrets.
McLaren's lawyers advised their client not to comment this weekend, and triple world champion Niki Lauda observed: "I can understand why they are nervous."
Championship leader Lewis Hamilton admitted after qualifying second on Saturday that he is "concerned" about the steadily worsening saga, and the prospect that the World Motor Sport Council could come down hard on the team next Thursday.
"Unfortunately, whatever happens next week could not only affect the team, but also me and Fernando. Obviously we're all concerned," he said.
-Hans- zeker ook Sporza aangehad vandaag?!quote:Op zondag 9 september 2007 15:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ook zijn afstandelijke houding richting Ron Dennis begint een beetje irritant te worden. Maar McLaren deelt hier niet een tikje uit, nee een ware mokerslag! Het geplaagde McLaren team heeft op de enige en juiste manier geantwoord door een keiharde 1 - 2 te scoren. Chapeau!
Zeer goede overwinning van het McLaren team.![]()
quote:< Sally|laptop> en weer die rooie rakkers verslagen door ...
< Sally|laptop> door het beste team in het veld op dit moment... IN EIGEN 'TUIN'![]()
![]()
< Sally|laptop> toch blijven geloven in mijn dark horses?!
Dat meen je?!quote:Op zondag 9 september 2007 17:54 schreef Sally het volgende:
-Hans- zeker ook Sporza aangehad vandaag?!![]()
*Sally ook
Je praat het commentaar namlijk precies na!![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 9 september 2007 15:35 schreef -Hans- het volgende:
<knipje: over Kimi die nu 1e man is/wordt bij Fellali![]()
>
We gaan nog 4 zeer spannende races zien en wie er kampioen wordt? Ik heb geen idee, maar ik denk toch dat Alonso de beste papieren heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |