abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53050165
Misschien is de benzine heel krap en zitten ze wat eerder te schakelen.
pi_53050197
quote:
Op zondag 9 september 2007 15:18 schreef BaraCuda het volgende:
En Kimi heeft ook nog last van zijn nek. En een reden is er nou ook niet echt om door te rijden. De McLarens zijn toch sneller en hij heeft een behoorlijke voorsprong op Heidfeld.
pi_53050207
quote:
Op zondag 9 september 2007 15:18 schreef BaraCuda het volgende:
Is idd een goede

De B-spec van spyker doet het ook lekker zeg. 42 s. op Vettel.
pi_53050216
quote:
Op zondag 9 september 2007 15:17 schreef Schuifpui het volgende:
Pff weet niet wat er mis is met ferrari, maar 2 seconde per ronde is écht heel veel.
Mss vleugelafstelling?!

Voor Monza is een bepaald speciaal aerodynamisch pakket, dat nergens anders (op een circuit) wordt gebruikt!

Ook de grip van de banden is superbelangrijk... Bijna aan het einde, met 1 stop... Kimi last van gripprobleem?!

EDIT: ook de hierboven genoemde argumenten kunnen meespelen! Waarom risico lopen en NOG een Ferrrarimotor afschrijven...
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_53050232
Zou leuk zijn als Kimi in bocht 4 van de laatste ronde met Benzine te kort stil valt!!
pi_53050235
Dat spyker bagger was wisten we al toen ze het spykerlogo op die midland plakte
pi_53050254
De nieuwe Spyker is wel veelbelovend.
pi_53050256
quote:
Op zondag 9 september 2007 15:21 schreef BaraCuda het volgende:
Inderdaad. Kan er ook niet echt mee zitten dat ze er volgend seizoen niet meer zijn.
quote:
Op zondag 9 september 2007 15:22 schreef northernlight81 het volgende:
De nieuwe Spyker is wel veelbelovend.
Nu nog snel.
pi_53050262
quote:
Op zondag 9 september 2007 15:21 schreef BaraCuda het volgende:
En toen ze CA aanhielden
pi_53050285
Enige goede aan die auto is de motor en de banden
pi_53050344
Jammer dat McLaren het zo goed deed.
Maar als dan toch iemand van McLaren moet winnen, dan maar Alonso..
  zondag 9 september 2007 @ 15:26:56 #254
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_53050358
Jammer dat de pits van Kubica verpest is anders was hij als vierdes geeindigd.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 9 september 2007 @ 15:27:03 #255
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_53050360
quote:
Op zondag 9 september 2007 15:26 schreef _Administr8or_ het volgende:
Jammer dat McLaren het zo goed deed.
Maar als dan toch iemand van McLaren moet winnen, dan maar Alonso..
Precies wat ik dacht. Hopen dat Alonso gewoon kampioen wordt en dat er nog een paar leuke races komen dit jaar. Het kampioenschap is voor mij voorbij .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 9 september 2007 @ 15:27:28 #256
798 voyeur
bemoeit zich
pi_53050365
Alonso reed niet langs de pitmuur na de finish en ook de plichtmatige bedankjes terug aan de crew ontbraken veelzeggend.
Here we are now, entertain us.
pi_53050390
quote:
Op zondag 9 september 2007 15:27 schreef voyeur het volgende:
Alonso reed niet langs de pitmuur na de finish en ook de plichtmatige bedankjes terug aan de crew ontbraken veelzeggend.
Volgens mij lagen langs de pitmuur die logo's van Santander, daar wil je niet graag overheen rijden.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
  zondag 9 september 2007 @ 15:29:12 #258
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_53050401
quote:
Op zondag 9 september 2007 15:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Jammer dat de pits van Kubica verpest is anders was hij als vierdes geeindigd.
Dat denk ik niet. De voorsprong (als gevolg van de pitstop van Heidfeld) was niet groot genoeg om voor Heidfeld weer op de baan te komen. Buiten dat was Heidfeld duidelijk sneller, zoals het gehele seizoen al.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_53050416
quote:
Op zondag 9 september 2007 15:27 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Precies wat ik dacht. Hopen dat Alonso gewoon kampioen wordt en dat er nog een paar leuke races komen dit jaar. Het kampioenschap is voor mij voorbij .
Nooit gedacht dat ik het ooit zou zeggen, maar ik denk precies hetzelfde.
quote:
Grote kans dat die volgend seizoen voor Renault rijdt.
  zondag 9 september 2007 @ 15:30:58 #260
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_53050448
quote:
Ook zijn afstandelijke houding richting Ron Dennis begint een beetje irritant te worden. Maar McLaren deelt hier niet een tikje uit, nee een ware mokerslag! Het geplaagde McLaren team heeft op de enige en juiste manier geantwoord door een keiharde 1 - 2 te scoren. Chapeau!

Zeer goede overwinning van het McLaren team.
pi_53050461
quote:
Op zondag 9 september 2007 15:28 schreef vw_caddy het volgende:

[..]

Volgens mij lagen langs de pitmuur die logo's van Santander, daar wil je niet graag overheen rijden.
Onzin, als je wint maakt dat geen bal uit natuurlijk

Denk dat Alonso beetje klaar is met mercedes.
pi_53050478
quote:
Op zondag 9 september 2007 15:31 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Onzin, als je wint maakt dat geen bal uit natuurlijk
En dan je team helpen met een verrotte ophanging. Lijkt me niet. Maar goed, dat ie er wel klaar mee is lijkt wel duidelijk ja.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
  zondag 9 september 2007 @ 15:35:01 #263
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_53050509
Toch ook een belangrijk moment voor Kimi want ik denk dat nu wel geconcludeerd kan worden dat Massa is afgehaakt in de strijd van het kampioenschap. Kimi zal vanaf nu dan ook echt de nummer 1 status binnen het team krijgen, als dat al niet het geval was.

We gaan nog 4 zeer spannende races zien en wie er kampioen wordt? Ik heb geen idee, maar ik denk toch dat Alonso de beste papieren heeft.
  zondag 9 september 2007 @ 15:35:36 #264
798 voyeur
bemoeit zich
pi_53050518
Nou dit was een belangrijke race voor het kampioenschap. De vermoedelijke winnaar is vandaag vijf punten uitgelopen op zijn voornaamste concurrent!
  zondag 9 september 2007 @ 15:37:08 #265
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_53050557
quote:
Op zondag 9 september 2007 15:35 schreef -Hans- het volgende:
Toch ook een belangrijk moment voor Kimi want ik denk dat nu wel geconcludeerd kan worden dat Massa is afgehaakt in de strijd van het kampioenschap. Kimi zal vanaf nu dan ook echt de nummer 1 status binnen het team krijgen, als dat al niet het geval was.
Denk het niet, het maakt Ferrari niets uit wie er vanaf nu races wint, het gaat ze nu alleen nog om het constructeurskampioenschap. En ik denk dat Massa wel bewezen heeft dit jaar beter te zijn dat Kimi.
pi_53050573
quote:

We gaan nog 4 zeer spannende races zien en wie er kampioen wordt? Ik heb geen idee, maar ik denk toch dat Alonso de beste papieren heeft.
Verwacht ook dat Alonso kampioen gaat worden. Hij is op het moment beter bezig dan Hamilton. Zal in ieder geval een spannende race worden in Brazilië. Al kan ik die race niet zien.

Al is dit voorlopig ook nog onder voorbehoud. Het hangt er natuurlijk vanaf wat er de 13e gaat gebeuren met McLaren.
  zondag 9 september 2007 @ 15:39:50 #267
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_53050610
Wow, waar RTL de reclame het belangrijkst vind weet de Duitse RTL ons weer een paar prachtige shots te laten zien. Een zeer geëmotioneerde Ron Dennis (er waren tranen!!) moest zich bemannen om niet helemaal te knappen. Deze overwinning deed hem heel, maar dan ook heel veel.

De Duitse RTL had ook wel een mooie uitspraak: " de juristen moeten stoppen met praten en laat de motoren maar weer praten (oid) ".
  zondag 9 september 2007 @ 15:48:53 #268
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_53050753
quote:
Op zondag 9 september 2007 15:37 schreef Fir3fly het volgende:

Denk het niet, het maakt Ferrari niets uit wie er vanaf nu races wint, het gaat ze nu alleen nog om het constructeurskampioenschap. En ik denk dat Massa wel bewezen heeft dit jaar beter te zijn dat Kimi.
Zit wat in natuurlijk, maar Massa is nu def. afgehaakt en waar Kimi nog steeds een kans heeft om kampioen te worden. Verwacht toch wel dat ze zich nu wat meer gaan richten op Kimi. Het winnen van het constructeurskampioenschap zal trouwens ook erg lastig worden..
quote:
Op zondag 9 september 2007 15:37 schreef ElmarO het volgende:

Verwacht ook dat Alonso kampioen gaat worden. Hij is op het moment beter bezig dan Hamilton. Zal in ieder geval een spannende race worden in Brazilië. Al kan ik die race niet zien.

Hoop eigenlijk op regen want dat zou het wel eens extra spannend kunnen maken. Ervaring is denk ik het grootste voordeel wat Alonso heeft en hij heeft inderdaad de smaak goed te pakken.
quote:
Al is dit voorlopig ook nog onder voorbehoud. Het hangt er natuurlijk vanaf wat er de 13e gaat gebeuren met McLaren.
Jup, maar hoop dat ze niets doen met het wk van dit jaar (zeg ik zo neutraal mogelijk. )
  zondag 9 september 2007 @ 15:50:11 #269
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_53050783
OMG ! zie nu pas de actie van Hamilton. Wow! brutaal maar wel heeeeeeeel strak
  zondag 9 september 2007 @ 15:55:10 #270
798 voyeur
bemoeit zich
pi_53050908
Zoals ik hierboven al wat cryptischer zei: Kimi is vandaag een stuk dichterbij het wereldkampioenschap gekomen want ik acht de kans groot dat McLaren niet rijdt in Belgie.
  zondag 9 september 2007 @ 15:58:57 #271
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_53051000
Ik denk dat McLaren gewoon rijdt overigens.....

In mijn ogen is Massa dit jaar de betere Ferrari coureur, maar dankzij onbetrouwbaarheid staat Kimi nu boven hem in het WK.

Hamilton heeft nog altijd de beste papieren, hij staat immers nog steeds 3 punten voor op Alonso.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_53051682
quote:
Op zondag 9 september 2007 15:48 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Zit wat in natuurlijk, maar Massa is nu def. afgehaakt en waar Kimi nog steeds een kans heeft om kampioen te worden. Verwacht toch wel dat ze zich nu wat meer gaan richten op Kimi. Het winnen van het constructeurskampioenschap zal trouwens ook erg lastig worden..
[..]
Sterker nog, na deze race denk ik dat we heel Ferrari af kunnen schrijven voor dit jaar. Te vaak dit gebeurd dat Massa veel punten pakte waar Raikkonen dat eigenlijk had moeten doen en vice versa. Dan kun je roepen dat je geen 1e coureur in je team wil hebben, tot op heden brengt het Ferrari dit jaar helemaal niets.

Ik verwacht zelf dat Hamilton het gaat flikken dit jaar. Zijn inhaalactie op Raikkonen was er één om in te lijsten. Ik denk dat Hamilton vandaag niet helemaal het achterste van zijn tong heeft laten zien.
De man rijdt als één brok ervaring en dat voor zijn eerste jaar! Hij is dit jaar volgens mij nog niet uitgevallen, dus ook het geluk heeft ie schijnbaar aan zijn zijde...We zullen het gaan zien.

Trouwens, tussendoor die reclame van Mercedes gezien?
  zondag 9 september 2007 @ 16:33:30 #273
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_53051732
Alonso net weer @ Duitse RTL: " En Alonso er gaan geruchten dat je naar Renault gaat. " je blijft dus volgend jaar bij het Mclaren team? " ik blijf actief in de Formule 1... " Hij laat dus weer duidelijk de deur open.

Ik vind die Alonso best een aardige coureur, maar zijn gedrag stoort mij wel. Het McLaren team zit in een moeilijke periode maar Alonso lijkt zijn eigen hachje toch net wat belangrijker te vinden. Het gejammer dat Hamilton zou worden voorgetrokken, het gezeur dat hij te weinig waardering krijgt voor het werk wat hij levert en zijn trieste gedrag richting o.a. Ron Dennis/rest team is vrij irritant.
  zondag 9 september 2007 @ 16:38:36 #274
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_53051840
quote:
Op zondag 9 september 2007 16:31 schreef barreman het volgende:

[..]

Sterker nog, na deze race denk ik dat we heel Ferrari af kunnen schrijven voor dit jaar. Te vaak dit gebeurd dat Massa veel punten pakte waar Raikkonen dat eigenlijk had moeten doen en vice versa. Dan kun je roepen dat je geen 1e coureur in je team wil hebben, tot op heden brengt het Ferrari dit jaar helemaal niets.
De auto is niet betrouwbaar genoeg. En stomme fouten van het team (Hongarije) maken het feest compleet.
  zondag 9 september 2007 @ 16:42:46 #275
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_53051960
quote:
Op zondag 9 september 2007 16:31 schreef barreman het volgende:

Ze maken inderdaad niet altijd een even sterke indruk, zeker als je het gaat vergelijken met de periode waar het dreamteam actief was (Todt/Schumacher/Brawn). Kimi is trouwens altijd wel erg sterk @ Spa en uuhhm Brazilie (waar Massa volgens mij vaak pech heeft, of ik verwar Massa nu met Rubens ).
quote:
Ik verwacht zelf dat Hamilton het gaat flikken dit jaar. Zijn inhaalactie op Raikkonen was er één om in te lijsten. Ik denk dat Hamilton vandaag niet helemaal het achterste van zijn tong heeft laten zien.
De man rijdt als één brok ervaring en dat voor zijn eerste jaar! Hij is dit jaar volgens mij nog niet uitgevallen, dus ook het geluk heeft ie schijnbaar aan zijn zijde...We zullen het gaan zien.

Trouwens, tussendoor die reclame van Mercedes gezien?
Ik denk toch dat het Alonso wordt vanwege zijn ervaring, maar hoop echt dat het Hamilton wordt. Die man is echt zo f*cking goed, angstig gewoon en dat in zijn eerste jaar... Bizar! De man heeft veel lef en dat mag ik wel.
pi_53052131
quote:
Op zondag 9 september 2007 16:42 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Ze maken inderdaad niet altijd een even sterke indruk, zeker als je het gaat vergelijken met de periode waar het dreamteam actief was (Todt/Schumacher/Brawn). Kimi is trouwens altijd wel erg sterk @ Spa en uuhhm Brazilie (waar Massa volgens mij vaak pech heeft, of ik verwar Massa nu met Rubens ).
Dan verwar je Massa met Rubens. Massa heeft daar vorig jaar pole gehaald en gewonnen. Noem ik nou niet echt slecht.
  zondag 9 september 2007 @ 17:01:44 #277
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_53052351
McLaren heeft erg sterk gereden, jammer van Felipe en goede race van Kimi ondanks zijn stijve nek.

Maar dan nog, ik wacht nog even af. Op 13 september weten wij meer wat McLaren uitgespookt heeft... het kan zijn dat ze Ferrari's documenten hebben gebruikt om Ferrari te kunnen verslaan... We'll see...
pi_53052791
Vreemd dat Ferrari voor een 1 stop is gegaan, naar mijn weten heeft Ferrari altijd auto's gehad die beter waren in 2 of meerdere stops per race.
  zondag 9 september 2007 @ 17:22:17 #279
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_53052857
quote:
Op zondag 9 september 2007 17:19 schreef MIster911 het volgende:
Vreemd dat Ferrari voor een 1 stop is gegaan, naar mijn weten heeft Ferrari altijd auto's gehad die beter waren in 2 of meerdere stops per race.
Misschien een gok?
pi_53052983
406 puntjes in de manager
Calm down, please!
pi_53053031
quote:
Op zondag 9 september 2007 17:28 schreef Googolplexian het volgende:
406 puntjes in de manager
Aardige score. Zelf heb ik 486 punten. Voorlopig nog niemand gezien die hoger heeft.
  zondag 9 september 2007 @ 17:33:22 #282
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_53053088
quote:
Op zondag 9 september 2007 16:49 schreef ElmarO het volgende:

Dan verwar je Massa met Rubens. Massa heeft daar vorig jaar pole gehaald en gewonnen. Noem ik nou niet echt slecht.
Dat is zeker niet slecht, dan was het inderdaad Rubens.
quote:
Op zondag 9 september 2007 17:22 schreef Treveo het volgende:

Misschien een gok?
Het zou een goede gok zijn geweest als de SC wat vaker of in elk geval wat later tijdens de race naar buiten zou zijn gereden. Met een 2 stopper hadden ze de McLarens waarschijnlijk toch niet kunnen kloppen dus dan moet je wel zo'n strategie bedenken. Bij Ferrari gaven ze ook aan dat hun long runs goed waren dus zo gek is de gedachte van een 1 stop niet. Denk trouwens dat Massa wel op een 2 stopper had gestaan.
pi_53053114
quote:
Op zondag 9 september 2007 17:30 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Aardige score. Zelf heb ik 486 punten. Voorlopig nog niemand gezien die hoger heeft.
M'n beste resultaat so far. Maar met een aardig budget kan ik eindelijk van Super Aguri af en Kubica inwisselen voor Hamilton

dan ziet het er zo uit:
Hamilton,
Rosberg,
Williams,
McLaren
Calm down, please!
pi_53053249
quote:
Op zondag 9 september 2007 17:34 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

M'n beste resultaat so far. Maar met een aardig budget kan ik eindelijk van Super Aguri af en Kubica inwisselen voor Hamilton

dan ziet het er zo uit:
Hamilton,
Rosberg,
Williams,
McLaren
Ik heb nu:

• Rosberg/Davidson
  • McLaren
  • Mercedes V8

Heb nu als het goed is genoeg geld om Davidson in te ruilen voor Wurz. En dan is het afwachten of ik genoeg geld kan verzamelen om Wurz te wisselen voor Kubica/Heidfeld.

En logischerwijs is dit voor mij ook het beste resultaat.
  • pi_53053472
    Aha ... vandaar Dennis z'n emoties:
    quote:
    Police crash McLaren pole party
    Criminal charges possible

Sep.8 (GMM) The espionage scandal continued to worsen for McLaren on Saturday, despite the team locking out the front row of the grid for Ferrari's home race at Monza.

It is understood that Italian police entered the paddock shortly after qualifying with formal notices of criminal investigation for key members of the British team, including team boss Ron Dennis and his deputy Martin Whitmarsh.

This development - that the leading figures in the spying affair could be charged criminally and even jailed - had been rumoured on Friday, with Modena prosecutors believing McLaren team members knew about, used and withheld their knowledge about Ferrari secrets.

McLaren's lawyers advised their client not to comment this weekend, and triple world champion Niki Lauda observed: "I can understand why they are nervous."

Championship leader Lewis Hamilton admitted after qualifying second on Saturday that he is "concerned" about the steadily worsening saga, and the prospect that the World Motor Sport Council could come down hard on the team next Thursday.

"Unfortunately, whatever happens next week could not only affect the team, but also me and Fernando. Obviously we're all concerned," he said.
    Calm down, please!
    pi_53053624
    quote:
    Op zondag 9 september 2007 15:30 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Ook zijn afstandelijke houding richting Ron Dennis begint een beetje irritant te worden. Maar McLaren deelt hier niet een tikje uit, nee een ware mokerslag! Het geplaagde McLaren team heeft op de enige en juiste manier geantwoord door een keiharde 1 - 2 te scoren. Chapeau!

Zeer goede overwinning van het McLaren team.
    -Hans- zeker ook Sporza aangehad vandaag?! *Sally ook
    Je praat het commentaar namlijk precies na!

En mijn dag kan bijna niet meer stuk... Ik had alleen voor Rosberg en Williams mogen gaan, dat had mijn manager nog iets meer punten opgeleverd!!
    quote:
    < Sally|laptop> en weer die rooie rakkers verslagen door ...
    < Sally|laptop> door het beste team in het veld op dit moment... IN EIGEN 'TUIN'
    < Sally|laptop> toch blijven geloven in mijn dark horses?!
    toch maar wel

zondag 9 september 2007 @ 18:03:27 #287
    47470 -Hans-
    Met pensioen
    pi_53053829
    quote:
    Op zondag 9 september 2007 17:54 schreef Sally het volgende:

-Hans- zeker ook Sporza aangehad vandaag?! *Sally ook
    Je praat het commentaar namlijk precies na!

Dat meen je?!

Nou, heb alleen de Duitse RTL en RTL onder 1 knop zitten dus op die zenders check ik de Formule 1. Zou trouwens niet weten op welk kanaal Sporza nu zit want heb 2 dagen geleden alles opnieuw moeten instellen (drukte op de verkeerde knop en toen stond alles in de war ). Waarschijnlijk ergens rond de 25 ofzo.
    pi_53054203
    quote:
    <knipje: over Kimi die nu 1e man is/wordt bij Fellali >

Ik hoop stiekem toch dat Brookie© die papieren heeft, -Hans-!

P.S. Sporza was vandaag op de VRT1 (of zoals het nu heet: één). *Sally moest ook even 'zappen'!

P.S.2: zo even op de pc de ascii-codes invoeren voor de vreemde tekens
    Pc 'werkt' weer...

[ Bericht 16% gewijzigd door Sally op 09-09-2007 18:44:21 ]
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')