Voor iedereen geldt een 'persoonlijke' jackpot, dus wat je ook flikt, het kost je alleen maar X maal een ton van je eigen eventuele jackpot...quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:12 schreef Sonique het volgende:
Ik zou, als ik wist dat ik niet meer zou kunnen winnen, alle regels aan m'n laars lappen en zo het overige prijzengeld tot een minimum te beperken. Dit samen met Lieke kan behoorlijk hoog oplopen en ik denk dat Huub ook aardig weet hoever hij daarin kan gaan zonder eruit gknikkerd te worden.
Onder het motto 'If i go down... We all go down...'
MAar goed, vooralsnog ben ik nog niet bang dat Huub aan de verliezende kant staat. In tegendeel zelfs...
Ja, voor mij ook ..... Gewoon stoppen met streamen, lucht ontzettend opquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vandaag was imo het dieptepunt van DGK, dus over en sluiten. Succes voor de nachtploeg en tot morgen.
Omdat dat de enige "veilige" optie is, de andere bewoners zouden weleens iets kunnen zeggen of bespreken wat we niet mogen wetenquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom de streams op dat ziekmakende stel , ik begrijp er geen jota van![]()
het IS een snotneusquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:18 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Jankt ze of heeft ze alleen maar een snotneus?
kom je de boel ff verstieren hier ofzo???quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:20 schreef brainenamandagaanwinnen het volgende:
huub eigen schuld moet je je handjes maar thuis houden
Waarschijnlijk heeft ze d'r neus even gepoederd.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:18 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Jankt ze of heeft ze alleen maar een snotneus?
is een billemaatje van dennixquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:22 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
kom je de boel ff verstieren hier ofzo???
Teiltjes in alle kleuren leverbaar, met uitzondering van de kleur roze. Prijs op aanvraag.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:21 schreef Kinga het volgende:
Gadverdamme, dat gelebber van die 2.
verkoop je ook van die grote badteilen?quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Teiltjes in alle kleuren leverbaar, met uitzondering van de kleur roze. Prijs op aanvraag.![]()
Jaaaa! we hebben er weer een!!!quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:20 schreef brainenamandagaanwinnen het volgende:
Kolere, hebben ze dat incompetente geval nou nog in dienst??quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:24 schreef kybe het volgende:
Lieke heeft een gesprekje gehad met Anita,wat zal dat helpen zeg![]()
alles beter als die 2 kleffe kerelsquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:27 schreef Sonique het volgende:
Kunnen ze niet beter wat herhalingen op de streams tonen ofzo?
Van Anita word je nog depressiever na een gesprek..dat schiet dan ook niet op....quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:24 schreef kybe het volgende:
Lieke heeft een gesprekje gehad met Anita,wat zal dat helpen zeg![]()
Hee een Huub-en-Lieke fan die even vreemd wil gaanquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:20 schreef brainenamandagaanwinnen het volgende:
Huub heeft dat ook al eens geprobeerd. Hij had om een andere psycholoog gevraagd. Dat ging toen niet door.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kolere, hebben ze dat incompetente geval nou nog in dienst??
Ik snap niet dat Lieke daar nog mee heeft willen praten, ik had geweigerd![]()
Gewoon niet op reageren joh.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:22 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
kom je de boel ff verstieren hier ofzo???
Heeft hij zeker van de bewakers geleerd die hem toen moesten meenemenquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:23 schreef Nomrc2 het volgende:
brian heeft een nieuwe baan
bewaker in de goudenkooi
lief he brian als vredestischter
geld voor normale bewaking is op
De roze breng ik zo terug...hij is bijna vol..kun je hem weer hergebruiken!quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Teiltjes in alle kleuren leverbaar, met uitzondering van de kleur roze. Prijs op aanvraag.![]()
Dat wou ik ook net schrijvenquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Bannetje op Vol.En dan hier weer komen provoceren![]()
ja ja alsof ik een ban heb op VOL niet dus maar goed hier mag best een beetje tegenwicht komen tussen alle huubgroupiesquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
DEZE EIKEL IS NET VAN VOL GETRAPTquote:
zij wel horen bij de fifth clanquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:28 schreef Dreamboy het volgende:
CP punten mag je niet aan elkaar geven.
Je haalt de woorden uit mn mond inderdaadquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Prima, dan niet, maar ik had nog steeds geweigerd... dat mens is een belediging voor haar beroepsgroep.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
Huub heeft dat ook al eens geprobeerd. Hij had om een andere psycholoog gevraagd. Dat ging toen niet door.
dank u dank u!! Ik ben blij dat ik hieraan mag deelnemen. hahahaha en als huub en die billenkleefster nou ook nog even hun spullentjes bij elkaar gaan rapen en vertrekken kunnen mijn aankomende weken niet meer stuk!quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:25 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Jaaaa! we hebben er weer een!!!
Dit keer geen intelligent design, maar selectieve onwetendheid. Welkom op Fok!, namens bijna iedereen![]()
winner met een 3e plek?quote:
C-wannabe acteurs.... Hoe diep wil je zinken in je leven ????quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:29 schreef Kinga het volgende:
My god, ik kan het niet meer aanzien. Dennis KOM UIT DIE KAST JONGEN!! Hoe geforceerd kan iemand doen.![]()
alle fans zijn toch welkom hier? als je je maar gedraagt dacht ik zoquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:29 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
ja ja alsof ik een ban heb op VOL niet dus maar goed hier mag best een beetje tegenwicht komen tussen alle huubgroupies![]()
![]()
Absoluut mee eens.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Prima, dan niet, maar ik had nog steeds geweigerd... dat mens is een belediging voor haar beroepsgroep.
Maar iemand voor een ander uitnodigen wel.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:28 schreef Dreamboy het volgende:
CP punten mag je niet aan elkaar geven.
Op VOL heeft hij een Ban, nu mag hij bij jullie weerquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:27 schreef grazygirl het volgende:
[..]
op vol kotsen ze je uit, hier de meeste ook, heb jij een of andere missie??![]()
![]()
![]()
Ik gniffel en ga zo door.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:25 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Jaaaa! we hebben er weer een!!!
Dit keer geen intelligent design, maar selectieve onwetendheid. Welkom op Fok!, namens bijna iedereen![]()
Dat maak ik zelf wel uitquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:29 schreef johngrisham het volgende:
[..]
DEZE EIKEL IS NET VAN VOL GETRAPT
omdat hij constant loopt te zuigen en te iriteren
alleen maar afgeeft op huub en lieke en ze
voor de raarste scheldwoorden uitscheld
dus negeer hem aub
of schop hem hier dr ook uit
tis maar dat jullie het ff weten
truste allemaal
hee scholfilet, zat je in de bak of op vol?quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:29 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
ja ja alsof ik een ban heb op VOL niet dus maar goed hier mag best een beetje tegenwicht komen tussen alle huubgroupies![]()
![]()
ik deel je meningquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:30 schreef avonne het volgende:
Ik stel het me helemaal voor
Anita "maar wat zou je zelf kunnen doen om dat te verandeen? Zou je zelf kunnen voorkomen dat je die negatieve gevoelens krijgt? Hoe dan? Juist, door weg te lopen""
Verdomd, ik had een telefoon geeist en aangifte gedaan van mishandeling.
Laat de politie dan maar uitzoeken of Brian schuldig is of niet, als de Febo dat niet wil doen.
Nou, lekker danquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:32 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Op VOL heeft hij een Ban, nu mag hij bij jullie weer
Zo is dat sluit ik me helemaal bij aanquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:30 schreef brainenamandagaanwinnen het volgende:
[..]
dank u dank u!! Ik ben blij dat ik hieraan mag deelnemen. hahahaha en als huub en die billenkleefster nou ook nog even hun spullentjes bij elkaar gaan rapen en vertrekken kunnen mijn aankomende weken niet meer stuk!
en nogmaals!! huub moet zijn handjes thuis houden dan was er niks aan de hand geweest!! alle lof voor brain en mannie![]()
Of George Orwell... 1984quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:29 schreef Nostalgist het volgende:
Huub moet zich zolangzamerhand in een boek van Kafka voelen......
![]()
![]()
![]()
Onrecht; en zo machteloos zijn....
quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:29 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
De roze breng ik zo terug...hij is bijna vol..kun je hem weer hergebruiken!
Go for it!quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:29 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
![]()
dat zou je wel willen weten hequote:Op dinsdag 4 september 2007 23:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee scholfilet, zat je in de bak of op vol?![]()
Ze adverteren er toch mee? Sms de naam van jouw favoriete miljonair door naar 3040 en help hem/haar aan contactpuntenquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog maar een keer voor mensen die het hier echt niet begrijpen
Er zijn nieuwe regels, niet aan elkaars spullen zitten, niet gooien, geen fysiek contact.
Amanda, Huub en Lieke hebben zich daar schuldig aan gemaakt. Boete helemaal terecht.
Smsjes stuur je voor de populariteit, niet direct voor contactpunten.
Ik zou het een uitdaging vinden haar volledig te kakken te zetten voor streamend nederland.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Prima, dan niet, maar ik had nog steeds geweigerd... dat mens is een belediging voor haar beroepsgroep.
Dus hij begint al meteen met liegen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:32 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Op VOL heeft hij een Ban, nu mag hij bij jullie weer
Is het er dan eindelijk toch van gekomen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:29 schreef johngrisham het volgende:
[..]
DEZE EIKEL IS NET VAN VOL GETRAPT
omdat hij constant loopt te zuigen en te iriteren
alleen maar afgeeft op huub en lieke en ze
voor de raarste scheldwoorden uitscheld
dus negeer hem aub
of schop hem hier dr ook uit
tis maar dat jullie het ff weten
truste allemaal
Diep dus en de FEBO doet gezellig mee in de speeltuin.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:30 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
C-wannabe acteurs.... Hoe diep wil je zinken in je leven ????![]()
T schijnt dat je dan op Jaap moet stemmenquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:33 schreef grazygirl het volgende:
[..]
ik wil een ban voor nadia en nix
scofield is op zeker familie van Brian , spoort niet tot op het bot, maar dat geeft niet,quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wel jammer dat je een ban hebt op VOL, Judith is niet op Fokquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:32 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Zo is dat sluit ik me helemaal bij aan![]()
![]()
![]()
Hopelijk een snel vertrek van huub en lieke want de winnaar is toch al bekend![]()
Vanavond, in beeld (caps te vinden in een van de voorgaande COSsen) was ook te zien hoe Nadia zich aan hetzelfde schuldig maakte..... en op een erg vervelende manier nota bene.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Er zijn nieuwe regels, niet aan elkaars spullen zitten, niet gooien, geen fysiek contact.
Amanda, Huub en Lieke hebben zich daar schuldig aan gemaakt. Boete helemaal terecht.
Iddquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vriendjes van Brian he, dan krijg je datquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dus hij begint al meteen met liegen.![]()
The Carpentersquote:
Daar heb je helemaal gelijk in, maar uitlokken mocht ook niet, hebben dennix en jaap een boete gekregen?quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
de man wil dwars doen in zijn onmetelijke wijsheidquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:33 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ze adverteren er toch mee? Sms de naam van jou favoriete miljonair door naar 3040 en help hem/haar aan contactpunten![]()
Karig verhaal zoals we van je gewend zijnquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je hebt gelijk, maar als speler ga je van een objectieve redactie uit. Wat in BB altijd het geval was....quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of George Orwell... 1984
Aan de andere kant is dat nog niet zo ver gezocht...
BigBrother zou in eerste instantie immers "De Gouden Kooi" heten... en we weten allemaal waar JdM de naam BigBrother vandaan had.... neem ik tenminste aan
Regelsquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
dank je zolang we ontopic blijvenquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:31 schreef grazygirl het volgende:
[..]
alle fans zijn toch welkom hier? als je je maar gedraagt dacht ik zo![]()
nou lekker zeg, zien we lieke, hoe lang heb het geduurt 5 tellen??
"Gun uw favoriete miljonair zijn contactpunten".quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En by the way..... er wordt wel zeker geadverteerd dat de SMSjes die je stuurt ook voor de contactpunten zijn..... dus je stuurt ze niet alleen voor de populariteit.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
lol in 1x goedquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
The Carpenters![]()
(of is dit niet raad het plaatje?)
quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:37 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
dank je zolang we ontopic blijven![]()
![]()
Yep Brian is 'n asshole so what??
quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
The Carpenters![]()
[..]
The Carpenters![]()
ik gun het je wel en ik gun het mezelf en ik gun het alllllleeeee huub en lieke fans hahahhaquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:37 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
dank je zolang we ontopic blijven![]()
![]()
Yep Brian is m'n favoriet so what??
En ik mag ook een keer genieten dat huub en lieke al hun popoll cp in hebben moeten leveren bij Brian dus gun me dat pleziertje ook eens![]()
![]()
Dat niet alleen..... ze flikkeren er zo een streamlock op, meer dan de helft van de gesprekken met de psych wordt sowieso niet uitgezonden...quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:34 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik zou het een uitdaging vinden haar volledig te kakken te zetten voor streamend nederland.
Waarom gaat Huub die uitdaging niet aan ?
Dat F**ing contract waarschijnlijk![]()
Wie??quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:35 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Wel jammer dat je een ban hebt op VOL, Judith is niet op Fok![]()
Slaap lekker, ondanks wat je allemaal mee hebt moeten maken met die stinkstreams.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:38 schreef Kinga het volgende:
Streams gaan uit... truste mensen.
ikke ook ikke ook lekker puh puh lekker poep zeggen op fok poeeepquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:39 schreef brainenamandagaanwinnen het volgende:
[..]
ik gun het je wel en ik gun het mezelf en ik gun het alllllleeeee huub en lieke fans hahahha
Thanksquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:39 schreef brainenamandagaanwinnen het volgende:
[..]
ik gun het je wel en ik gun het mezelf en ik gun het alllllleeeee huub en lieke fans hahahha
Lijkt me ook wat weinig voor de enige homofiel in dat huisquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:39 schreef Nostalgist het volgende:
Dennis is trots op zijn 8 %....
Ben ik nou gek, of ??????
Ik moest even aan alcohol en Huub denken...quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:36 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar als speler ga je van een objectieve redactie uit. Wat in BB altijd het geval was....
In DGK daarentegen heb je een vijand waartegen geen gevecht mogelijk is.![]()
hoezo? Huub IS toch ook de populairste speler?quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:29 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
![]()
Wat heb ik gewonnen, een week gratis streams streamlocks?quote:
The good old days..... Toen Bart zijn exit ging spelen, toen mochten we ze nog volledig volgen....quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat niet alleen..... ze flikkeren er zo een streamlock op, meer dan de helft van de gesprekken met de psych wordt sowieso niet uitgezonden...
en dan zeggen ze dat ik niet spoor??quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ikke ook ikke ook lekker puh puh lekker poep zeggen op fok poeeep![]()
Serieus ??? Oke ik weet jij post altijd serieus, maar wie zei dat ?quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:41 schreef beequeen het volgende:
On Topic. Naad en Amanda mogen vanaf volgende week flirten met Huub om hem uit de tent te lokken.
Ik meld het maar even.
Als dat zo is, dan moet zij ook inleveren, huppekee.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vanavond, in beeld (caps te vinden in een van de voorgaande COSsen) was ook te zien hoe Nadia zich aan hetzelfde schuldig maakte..... en op een erg vervelende manier nota bene.
Als ze het mij geflikt had dan had ik uitgehaald...
mooiquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:37 schreef Desii het volgende:
Mijn eerste Youtube filmpje... zelf gemaakt .... gaat over Huub en Lieke
Nu weer, altijd bij een nummer van The Carpentersquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:39 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
![]()
hoi deiss, nog gehuild lately?![]()
Daar ga ik niet eens op reageren als je het niet erg vindtquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:41 schreef soza het volgende:
[..]
hoezo? Huub IS toch ook de populairste speler?
quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:37 schreef Desii het volgende:
Tsja.. het lijkt er meer en meer op dat dit de originele versie van BigBrother is... compleet met BigBrother..quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:36 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar als speler ga je van een objectieve redactie uit. Wat in BB altijd het geval was....
In DGK daarentegen heb je een vijand waartegen geen gevecht mogelijk is.![]()
Als ik Dennis was zou ik dat ook zijn.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:39 schreef Nostalgist het volgende:
Dennis is trots op zijn 8 %....
Ben ik nou gek, of ??????
Top Desii. Ik vind het prachtig.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:37 schreef Desii het volgende:
Klopt... Maar ja, het 5-2 spel is verboden....quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:41 schreef beequeen het volgende:
On Topic. Naad en Amanda mogen vanaf volgende week flirten met Huub om hem uit de tent te lokken.
Ik meld het maar even.
Ik durf het eigenlijk niet te vragen, maar wat is lammetjesthee?quote:
49%. Feitelijk klopt dat dus.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:43 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Daar ga ik niet eens op reageren als je het niet erg vindt![]()
Naad, wie anders.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Serieus ??? Oke ik weet jij post altijd serieus, maar wie zei dat ?
[..]
The Carpenters![]()
Het was bijna een verdriedubbeling zoals hij zelf zei, en maar eeeh twee procnt minder dan Jaapquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:43 schreef Meganog het volgende:
[..]
Als ik Dennis was zou ik dat ook zijn.
8% is toch ook idioot veel voor hem?
thee met melk en twee zoetjesquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik durf het eigenlijk niet te vragen, maar wat is lammetjesthee?
vriendje van Brian, maar met wie je omgaat word je mee besmet...quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:35 schreef ikreageer het volgende:
[..]
scofield is op zeker familie van Brian , spoort niet tot op het bot, maar dat geeft niet,
Ben blij dat ik niet zo ben...
reageer dan ook nietquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:43 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:46 schreef brainenamandagaanwinnen het volgende:
ik lach me rot!! tot snel !! dan kunnen we weer verder babbelen over de gouden kooi! ik gaat nu dromen over de overwinning van brain! ik gun het hem van harte! hij gaat dit spel winnen! en huub? huub druipt met zijn staart tussen zijn benen af! hahahahah mooier had ik niet kunnen dromen hahahahhahahahahhaha
Kijk ik dan naar een psychologisch experiment ???quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja.. het lijkt er meer en meer op dat dit de originele versie van BigBrother is... compleet met BigBrother..
Ook de plasma's aan de muur en "de stem" geven het als zodanig weer, en kennelijk wordt het publiek niet anders gegund dan hun favoriet (Huub = Winston) ten onder zien gaan...
DGK = 1984![]()
volgens de poll is dat de waarheid, 49%, daar kun je niet omheenquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:43 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Mooi gemaaktquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:37 schreef Desii het volgende:
jaloers zekerquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:47 schreef soza het volgende:
[..]
vriendje van Brian, maar met wie je omgaat word je mee besmet...
Brian..de grootste agressieveling daar in die Kooi...kijk de filmpjes er maar op naquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:30 schreef brainenamandagaanwinnen het volgende:
[..]
dank u dank u!! Ik ben blij dat ik hieraan mag deelnemen. hahahaha en als huub en die billenkleefster nou ook nog even hun spullentjes bij elkaar gaan rapen en vertrekken kunnen mijn aankomende weken niet meer stuk!
en nogmaals!! huub moet zijn handjes thuis houden dan was er niks aan de hand geweest!! alle lof voor brain en mannie![]()
En wat hebben alle SMS'ers eraan gehad zzzzip nada nothing want alle cp gaan naar Brian ongeveerquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:48 schreef soza het volgende:
[..]
volgens de poll is dat de waarheid, 49%, daar kun je niet omheen
Van welke "dame" hoor ik deze dooddoener ook zo vaak?quote:
Ik ben zo blij dat ik geen streams meer hebquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Tjees..... Amanda nu over slipjes, strings en lippen die eruit floepen....
![]()
Van je vrouw?quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:50 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Van welke "dame" hoor ik deze dooddoener ook zo vaak?
Gewoon niet meer op hem reageren.Hij heeft half vol weggekregen en nu probeert hij hier de boel te verzieken.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:48 schreef soza het volgende:
[..]
volgens de poll is dat de waarheid, 49%, daar kun je niet omheen
Die theorie die je hier vaak leest dat Brian de beoogde winnaar van de kooi is wordt op dit soort avonden wel erg geloofwaardig, zelfs al wil je het niet geloven....quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:49 schreef riri het volgende:
[..]
Brian..de grootste agressieveling daar in die Kooi...kijk de filmpjes er maar op na
inderdaad gelukkig, in dat geval was Brian al lang verwijderd in een dwangbuisquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:46 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Niet heel Nederland kijkt de Gouden Kooi gelukkig![]()
Toch een prestatie dat moet je toegevenquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gewoon niet meer op hem reageren.Hij heeft half vol weggekregen en nu probeert hij hier de boel te verzieken.
Als hij geluk had..quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:51 schreef soza het volgende:
[..]
inderdaad gelukkig, in dat geval was Brian al lang verwijderd in een dwangbuis
Ik begreep dat hij wist dat Lieke er nog 3 had... die ze ook moest inleveren, hetgeen Brian weer niet wist.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:51 schreef Nostalgist het volgende:
Jezus, Jaap dacht dat iemand 3 CP's had gekregen.....
Hij is er niet echt bij meer.......
Het kan zo op je CV hoorquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:52 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Toch een prestatie dat moet je toegeven![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gewoon niet meer op hem reageren.Hij heeft half vol weggekregen en nu probeert hij hier de boel te verzieken.
Mooi gemaakt hoor.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:37 schreef Desii het volgende:
quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:52 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Toch een prestatie dat moet je toegeven![]()
![]()
je verheugd je nogal op een evt winst van brian geloof ik.quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:53 schreef Larisje het volgende:
Ik heb fons gemaild![]()
![]()
Hieronder staan stukken uit een topic wat hier op fok heeft gestaan vandaag.
Op wie?quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:48 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Kijk ik dan naar een psychologisch experiment ???
quote:Wordt Huub dan uiteindelijk de held ???
quote:De redactie gaat voor de kijkcijfers. Het trash wordt erin gehouden, omdat dat kijkers trekt.
Huub net zo goed...quote:Roel: (BB5) "Alles voor de kijkcijfers"
Iedere keer uittrekken enzo?? Dat is moeilijk met die lange nagelsquote:Amanda vertelt over haar ongelukjes met panties in Teasers.![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:53 schreef Larisje het volgende:
Ik heb fons gemaild![]()
![]()
Onderstaand stuk heb ik vanochtend geschreven op een forum en daar hebben ook nog wat andere mensen op gereageerd. Deze stukken wil ik u laten zien en dan wil ik u de vraag stellen hoe denkt RTL met dit gedrag weg te komen. Het is voor heel veel mensen zeer duidelijk dat door de makers van dit tv-programma moedwillig mensen kapot worden gemaakt. Ik ben zeer benieuwd tot hoever jullie hiermee doorgaan en jullie naam te grabbel willen gooien. Zoals voor menigeen al duidelijk is zitten jullie met dit programma in jullie maag. Ik zou zeggen maak er dan een waardig einde aan en dan nu meteen (nu een enigszins waardig einde nog kan). Geef daarbij alle mensen een eerlijke kans om te winnen en doe niet zoals nu dat 2 mensen zwaar gedupeerd worden door hun medebewoners, het “personeel” wat in de villa rondloopt en dan ook nog eens een redactie en loslopende oud-miljonairs die zomaar binnen mogen komen lopen.
De redactie van dit programma heeft kennelijk nog steeds het idee dat de mensen die het volgen dit niet allemaal doorhebben door constant met streamlocks te werken. Deze zijn echter te laat! We waren er al lang achter. Bewoner Jaap kraamt dit te pas en te onpas uit. Dit is geen real live show, maar gewoon een geregisseerde bende. Ik vind dat u veel kijkers en streamers voor gek verslijt door deze manier van programma maken. Ik weet dat u niet alle schuld treft. Het programma is namelijk nog maar kort van RTL, maar ik wil u dringend vragen om een potentieel goed programma toch nog tot een redelijk eind te brengen en mensen niet verder te beschadigen, zowel thuis als in de kooi!
Met vriendelijke groet,
Hieronder staan stukken uit een topic wat hier op fok heeft gestaan vandaag.
Anderen moeten moeite doen omdat jij te lui bent? Dacht 't niet. Updates, dat is het enige wat ik zeg.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:54 schreef Deisyy het volgende:
Wat was nou de uitslag van de popoll? Ik ben te lui om te zoeken![]()
pff. gaat niet lukken hoor. tis geen DGK...quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dennis heeft 8 (ACHT !!!) PROCENT van ALLE stemmen !!!!!quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:54 schreef Deisyy het volgende:
Wat was nou de uitslag van de popoll? Ik ben te lui om te zoeken![]()
Zonder na te kijken weet toch iedereen dat Hub weer winnaar is?quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Anderen moeten moeite doen omdat jij te lui bent? Dacht 't niet. Updates, dat is het enige wat ik zeg.
Ze hebben er zelf om gevraagd, alleen maar persoonlijke aanvallen schrijven en ik laat niet met me sollen dus dan kan je de bal terug verwachtenquote:
nee, nog niet, maar als ik ooit arbeidsongeschikt word of zo, koop ik zeker alle dvd's! dan hoor je nog van me!quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu weer, altijd bij een nummer van The Carpenters![]()
En heb jij nog naar Het Kleine Huis gekeken?
Staat dit vast. Ik heb het nergens horen zeggen of gelezen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:54 schreef gomi het volgende:
[..]
je verheugd je nogal op een evt winst van brian geloof ik.
ga nou maar niet al te hard dromen, anders is de teleurstelling des te groter als hij niet wint en zijn piekmoment t moment was dat hij 64% van de cp's mocht krijgen die anderen met hun populariteit hadden gewonnen waar hij zlef slechts tot 11% op eigen kracht kwam
Huub 49%quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kan iemand de popu-poll hier nog even mooi weergeven?![]()
Ze moeten die pc gewoon standaard bezetten, wordt japie op een gegeven moment helemaal para.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:41 schreef Dreamboy het volgende:
Jaap heeft een probleem zijn PC is bezet door Huub en Lieke.
[afbeelding]
Heeft het nog wel zin updates te schrijven?quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Reality hurts....quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
[..]
Winston gaat dood... room 101 remember
[..]
Sex sells... en Flodder ook....
[..]
Huub net zo goed...
[..]
Iedere keer uittrekken enzo?? Dat is moeilijk met die lange nagels
Ik had alleen je laatste post in de update gelezen, jij hebt dus gedaan waar ik te lui voor was. Bedankt Disanaquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Anderen moeten moeite doen omdat jij te lui bent? Dacht 't niet. Updates, dat is het enige wat ik zeg.
edit: @ Disana, ik ben niet te lui hoorquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Goed geschrevenquote:
We zullen zien maar ik heb het al gezegd vanaf het begin Brian wint op het eind dus we hoeven alleen maar te wachten nu, RTL heeft duidelijk gemaakt wie hun favoriet is vanavond en dat was niet huubquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:54 schreef gomi het volgende:
[..]
je verheugd je nogal op een evt winst van brian geloof ik.
ga nou maar niet al te hard dromen, anders is de teleurstelling des te groter als hij niet wint en zijn piekmoment t moment was dat hij 64% van de cp's mocht krijgen die anderen met hun populariteit hadden gewonnen waar hij zlef slechts tot 11% op eigen kracht kwam
Nope... not in 1984... maar jij mag mijn held wel zijn hoor, dan laat ik je wel winnenquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:59 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Reality hurts....![]()
Maarruh, de held wint toch altijd ? Please keep me in that dream.....![]()
Tuurlijk voor jou altijdquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tuurlijk, vooral doorgaan!quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Heeft het nog wel zin updates te schrijven?
En dat exact op 0:00uur, wat een timingquote:Op woensdag 5 september 2007 00:00 schreef ruby het volgende:
Joepie, wederom een streamlock.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
edit: @ Disana, ik ben niet te lui hoorIk weet hoe die eruit ziet, maar ik vind de uitslag zo leuk.
![]()
Huub en Lieke 64%quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
edit: @ Disana, ik ben niet te lui hoorIk weet hoe die eruit ziet, maar ik vind de uitslag zo leuk.
![]()
Heel veel te verbergen. Er klopt ook gewoon geen ruk van. De redactie komt hier ook niet mee weg.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:00 schreef Nostalgist het volgende:
En weer een SL omdat Lieke vertelt wat er gebeurd is....
HOEZO DAN???
Iets te verbergen ????
Precies en wat zei huub vanavond na de poll??quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:59 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Reality hurts....![]()
Maarruh, de held wint toch altijd ? Please keep me in that dream.....![]()
Je had het ook zelf kunnen copy/pastenquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kreeg het ook mee inderdaad. Zo gaat het al de hele dag helaas.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:00 schreef Nostalgist het volgende:
En weer een SL omdat Lieke vertelt wat er gebeurd is....
HOEZO DAN???
Iets te verbergen ????
Jawel hoor heel makkelijk zelfsquote:Op woensdag 5 september 2007 00:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
Heel veel te verbergen. Er klopt ook gewoon geen ruk van. De redactie komt hier ook niet mee weg.![]()
Brian is nog steeds beretrots op dat hele incident.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:02 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
altijd
![]()
Nu gaat Nena over de tong
Dat is de lach van een winnaar en zoete wraakquote:Op woensdag 5 september 2007 00:02 schreef yellowfirst het volgende:
Kwa ergernis top 3 blijft Brian toch met stip op èèn:
1: zijn onechte, geniepige, pijn aan je gehoor doende, valse, hijgende, zes octaven te hoog
"lachje"
2: Amanda: zòòòòò dom
3: Dennis: wie? totaal geen toegevoegde waarde
Dat verwacht ik niet. Je kunt niet 67% van de SMS-ers op deze manier oplichten. Ik denk dat ze daar allemaal snel een andere baan kunnen gaan zoeken.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:02 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Jawel hoor heel makkelijk zelfs
Nee joh, dat zou brrrian toch nooit doen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:49 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Brian moet een deel van de cp's terug doen in de koffer, had hij teveel achterover gedrukt?
quote:Op woensdag 5 september 2007 00:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope... not in 1984... maar jij mag mijn held wel zijn hoor, dan laat ik je wel winnen![]()
geweldig!!! Wat me hier opvalt is wat een mooie vrouw Lieke eigenlijk is en wat een knap stel samen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:37 schreef Desii het volgende:
Omdat Lieke de waarheid zegt, en dat mag niet.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:03 schreef farceman het volgende:
Gvrdm stomme kutredactie mogen we ook eens horen wat de mening van lieke is ipv de leugens van Brian?
Jaquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:59 schreef Disana het volgende:
[..]
meer de lach van schizofrene gekquote:Op woensdag 5 september 2007 00:03 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Dat is de lach van een winnaar en zoete wraak![]()
![]()
En terecht want zo ging wel die nietszeggende saaie muts nena wegquote:Op woensdag 5 september 2007 00:03 schreef Meganog het volgende:
[..]
Brian is nog steeds beretrots op dat hele incident.![]()
En weet je ook waarom?quote:Op woensdag 5 september 2007 00:00 schreef ruby het volgende:
Joepie, wederom een streamlock.
hoi lieverd. als brain dan wint, heb jij dan ook een beetje gewonnen?quote:Op woensdag 5 september 2007 00:00 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
We zullen zien maar ik heb het al gezegd vanaf het begin Brian wint op het eind dus we hoeven alleen maar te wachten nu, RTL heeft duidelijk gemaakt wie hun favoriet is vanavond en dat was niet huub![]()
![]()
Het waren de punten van Amanda, die moest ze inleveren, maar brian had ze eerst maar even in zijn jaszak gedaan, voor het geval ze het achter zouden vergeten.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:03 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Nee joh, dat zou brrrian toch nooit doen.![]()
![]()
Ja, kennelijk wel... Ik begin me echt af te vragen wat er achter zit... Maar zo te zien moet Brian winnenquote:Op woensdag 5 september 2007 00:04 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
You're too good.
1984 Is so 1993....![]()
Laat in DGK gewoon de sterkste winnen. Is dat nu echt teveel gevraagd ?![]()
Dankjequote:Op woensdag 5 september 2007 00:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
JaIk lees ze elke dag. Wisselende werktijden en het eerste wat ik doe voordat ik cossen ga nalezen. Twee keer per dag van huis en twee keer per dag weer thuis. Misschien heb ik er wel eens eentje gemist.
Top Disana. (off topic
, WTF
)
![]()
nah, als hij uiteindelijk wint is t geen winst, maar een gift van rtl. waarbij de gift door hen is gestolen van een ander. beetje netzo als de cp van vandaag.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:00 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
We zullen zien maar ik heb het al gezegd vanaf het begin Brian wint op het eind dus we hoeven alleen maar te wachten nu, RTL heeft duidelijk gemaakt wie hun favoriet is vanavond en dat was niet huub![]()
![]()
Ik vindt het maar een kwijl-filmpje. Volgens mij gemaaktquote:Op woensdag 5 september 2007 00:04 schreef soza het volgende:
[..]
geweldig!!! Wat me hier opvalt is wat een mooie vrouw Lieke eigenlijk is en wat een knap stel samen.
Huub is iets te jong voor me, maar ik zou er warm voor lopen!
Onzin, mensen hebben bewust ge SMS't er is geen dwang bij aan te pas gekomen en RTL maakt de regels dat staat namelijk in het contract waar ALLE miljonairs voor hebben getekend of je het nu leuk vindt of niet. Die contracten zijn ook redelijk waterdicht kan ik je vertellen en opgesteld door de beste juristenquote:Op woensdag 5 september 2007 00:03 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat verwacht ik niet. Je kunt niet 67% van de SMS-ers op deze manier oplichten. Ik denk dat ze daar allemaal snel een andere baan kunnen gaan zoeken.
wanneer zei Lieke dat? Heb ik dat dan net gemist? Ik zie steeds die 5-tallige dievenbende en het huis.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
En weet je ook waarom?
Lieke zei tegen Jaap dat ze het oneerlijk vond dat Huub's punten, let wel 490, gelijk staan aan de punten van Amanda, 50 dus. Straffen op deze manier raakt kant nog wal.
yups, nena was en is een leeghoofd idd. maar amanda is van t zelfde laken een pak. enige verschil is dat hij haar wel anaal mag nemenquote:Op woensdag 5 september 2007 00:05 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
En terecht want zo ging wel die nietszeggende saaie muts nena weg![]()
![]()
Ze wist niks, kon niks en had nergens zin in alleen slapen![]()
Ze had zo'n hoog IQ dat ze meteen belspelletjes kon gaan presenteren![]()
Het slaat gewoon helemaal nergens op.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
En weet je ook waarom?
Lieke zei tegen Jaap dat ze het oneerlijk vond dat Huub's punten, let wel 490, gelijk staan aan de punten van Amanda, 50 dus. Straffen op deze manier raakt kant nog wal.
Tja daar moet ik je wel gelijk in gevenquote:Op woensdag 5 september 2007 00:07 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik vindt het maar een kwijl-filmpje. Volgens mij gemaakt
door een nogal obsessieve Kikker-en-Sliko-adept !![]()
Mensen hebben geSMSt omdat er geadverteerd wordt dat SMSen voor jouw favoriete bewoner extra CP's voor diezelfde favoriete bewoner betekent.... en dat blijkt in deze niet het geval te zijn.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:08 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Onzin, mensen hebben bewust ge SMS't er is geen dwang bij aan te pas gekomen en RTL maakt de regels dat staat namelijk in het contract waar ALLE miljonairs voor hebben getekend of je het nu leuk vindt of niet. Die contracten zijn ook redelijk waterdicht kan ik je vertellen en opgesteld door de beste juristen![]()
Ach jij kan er ook niets aandoen dat je een afwijking hebt, ga eens met Anita praten, die praat je nog wel dieper in je afwijking.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:07 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik vindt het maar een kwijl-filmpje. Volgens mij gemaakt
door een nogal obsessieve Kikker-en-Sliko-adept !![]()
Idd, al zakt het nu wel een beetje in heb ik het ideequote:
Blijkbaar is dat wel te moeilijk ja. Ik kan me heus wel voorstellen dat er in de redactie ook bepaalde voorkeuren voor personen leven. Dat hebben we allemaal. Maar zorg dan dat je een systeem krijgt waarin ALLE miljonairs door iemand vertegenwoordigd worden en dat zoveel mogelijk de partijdigheid van de redactie wordt voorkomen. Zorg dat als sancties moeten worden bepaald dat de redactie alle betrokken partijen op een goede manier vertegenwoordigd en dat de situatie van alle kanten goed wordt bekeken.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:04 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Laat in DGK gewoon de sterkste winnen. Is dat nu echt teveel gevraagd ?![]()
de sms'ers hebben dat contract echter niet getekend en rtl geeft voor de sms niet hetgeen ze wel beloofd hebben via hun sms oproepen.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:08 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Onzin, mensen hebben bewust ge SMS't er is geen dwang bij aan te pas gekomen en RTL maakt de regels dat staat namelijk in het contract waar ALLE miljonairs voor hebben getekend of je het nu leuk vindt of niet. Die contracten zijn ook redelijk waterdicht kan ik je vertellen en opgesteld door de beste juristen![]()
je mag geen reclame maken en die dan niet nakomen. Er wordt opgeroepen om een sms te sturen om zo te zorgen dat je favoriete speler meer contactpunten krijgt. Als je dat vervolgens niet nakomt, is dat oplichtingquote:Op woensdag 5 september 2007 00:08 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Lekker belangrijk met ruim een miljoen op zakquote:Op woensdag 5 september 2007 00:06 schreef gomi het volgende:
[..]
nah, als hij uiteindelijk wint is t geen winst, maar een gift van rtl. waarbij de gift door hen is gestolen van een ander. beetje netzo als de cp van vandaag.
Oh jee ik zie dat de pro Huub meute er weer een adept bij heeft gekregen.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:09 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Of zoals Huub altijd zei, als je er niet tegenkunt ga je toch lekker naar huis!
quote:Op woensdag 5 september 2007 00:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mensen hebben geSMSt omdat er geadverteerd wordt dat SMSen voor jouw favoriete bewoner extra CP's voor diezelfde favoriete bewoner betekent.... en dat blijkt in deze niet het geval te zijn.
quote:Op woensdag 5 september 2007 00:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, kennelijk wel... Ik begin me echt af te vragen wat er achter zit... Maar zo te zien moet Brian winnen
Een advocaat erop en de cp verwisselen weer van eigenaar, is er een advocaat hier op Fok ?quote:Op woensdag 5 september 2007 00:10 schreef soza het volgende:
[..]
je mag geen reclame maken en die dan niet nakomen. Er wordt opgeroepen om een sms te sturen om zo te zorgen dat je favoriete speler meer contactpunten krijgt. Als je dat vervolgens niet nakomt, is dat oplichting
Als het een gratis SMSje is OK, maar dat is dus niet zo. Mensen betalen voor het SMSje en het is dus een dienst waar voorwaarden, rechten en plichten aan zijn verbonden, zowel de verstuurder als de ontvanger. De ontvanger zegt dat de SMS staat voor de pop van de bewoners en wordt omgezet in CP's voor desbetreffende bewoner.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:08 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Dat dus...quote:Op woensdag 5 september 2007 00:10 schreef Larisje het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat wel te moeilijk ja. Ik kan me heus wel voorstellen dat er in de redactie ook bepaalde voorkeuren voor personen leven. Dat hebben we allemaal. Maar zorg dan dat je een systeem krijgt waarin ALLE miljonairs door iemand vertegenwoordigd worden en dat zoveel mogelijk de partijdigheid van de redactie wordt voorkomen. Zorg dat als sancties moeten worden bepaald dat de redactie alle betrokken partijen op een goede manier vertegenwoordigd en dat de situatie van alle kanten goed wordt bekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |