Het kan zo op je CV hoorquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:52 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Toch een prestatie dat moet je toegeven![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gewoon niet meer op hem reageren.Hij heeft half vol weggekregen en nu probeert hij hier de boel te verzieken.
Mooi gemaakt hoor.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:37 schreef Desii het volgende:
Mijn eerste Youtube filmpje... zelf gemaakt .... gaat over Huub en Lieke
quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:52 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Toch een prestatie dat moet je toegeven![]()
![]()
je verheugd je nogal op een evt winst van brian geloof ik.quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:53 schreef Larisje het volgende:
Ik heb fons gemaild![]()
![]()
Hieronder staan stukken uit een topic wat hier op fok heeft gestaan vandaag.
Op wie?quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gewoon niet meer op hem reageren.Hij heeft half vol weggekregen en nu probeert hij hier de boel te verzieken.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:48 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Kijk ik dan naar een psychologisch experiment ???
quote:Wordt Huub dan uiteindelijk de held ???
quote:De redactie gaat voor de kijkcijfers. Het trash wordt erin gehouden, omdat dat kijkers trekt.
Huub net zo goed...quote:Roel: (BB5) "Alles voor de kijkcijfers"
Iedere keer uittrekken enzo?? Dat is moeilijk met die lange nagelsquote:Amanda vertelt over haar ongelukjes met panties in Teasers.![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:53 schreef Larisje het volgende:
Ik heb fons gemaild![]()
![]()
Onderstaand stuk heb ik vanochtend geschreven op een forum en daar hebben ook nog wat andere mensen op gereageerd. Deze stukken wil ik u laten zien en dan wil ik u de vraag stellen hoe denkt RTL met dit gedrag weg te komen. Het is voor heel veel mensen zeer duidelijk dat door de makers van dit tv-programma moedwillig mensen kapot worden gemaakt. Ik ben zeer benieuwd tot hoever jullie hiermee doorgaan en jullie naam te grabbel willen gooien. Zoals voor menigeen al duidelijk is zitten jullie met dit programma in jullie maag. Ik zou zeggen maak er dan een waardig einde aan en dan nu meteen (nu een enigszins waardig einde nog kan). Geef daarbij alle mensen een eerlijke kans om te winnen en doe niet zoals nu dat 2 mensen zwaar gedupeerd worden door hun medebewoners, het “personeel” wat in de villa rondloopt en dan ook nog eens een redactie en loslopende oud-miljonairs die zomaar binnen mogen komen lopen.
De redactie van dit programma heeft kennelijk nog steeds het idee dat de mensen die het volgen dit niet allemaal doorhebben door constant met streamlocks te werken. Deze zijn echter te laat! We waren er al lang achter. Bewoner Jaap kraamt dit te pas en te onpas uit. Dit is geen real live show, maar gewoon een geregisseerde bende. Ik vind dat u veel kijkers en streamers voor gek verslijt door deze manier van programma maken. Ik weet dat u niet alle schuld treft. Het programma is namelijk nog maar kort van RTL, maar ik wil u dringend vragen om een potentieel goed programma toch nog tot een redelijk eind te brengen en mensen niet verder te beschadigen, zowel thuis als in de kooi!
Met vriendelijke groet,
Hieronder staan stukken uit een topic wat hier op fok heeft gestaan vandaag.
Anderen moeten moeite doen omdat jij te lui bent? Dacht 't niet. Updates, dat is het enige wat ik zeg.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:54 schreef Deisyy het volgende:
Wat was nou de uitslag van de popoll? Ik ben te lui om te zoeken![]()
pff. gaat niet lukken hoor. tis geen DGK...quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dennis heeft 8 (ACHT !!!) PROCENT van ALLE stemmen !!!!!quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:54 schreef Deisyy het volgende:
Wat was nou de uitslag van de popoll? Ik ben te lui om te zoeken![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:37 schreef Desii het volgende:
Mijn eerste Youtube filmpje... zelf gemaakt .... gaat over Huub en Lieke
Zonder na te kijken weet toch iedereen dat Hub weer winnaar is?quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Anderen moeten moeite doen omdat jij te lui bent? Dacht 't niet. Updates, dat is het enige wat ik zeg.
Ze hebben er zelf om gevraagd, alleen maar persoonlijke aanvallen schrijven en ik laat niet met me sollen dus dan kan je de bal terug verwachtenquote:
nee, nog niet, maar als ik ooit arbeidsongeschikt word of zo, koop ik zeker alle dvd's! dan hoor je nog van me!quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu weer, altijd bij een nummer van The Carpenters![]()
En heb jij nog naar Het Kleine Huis gekeken?
Staat dit vast. Ik heb het nergens horen zeggen of gelezen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:54 schreef gomi het volgende:
[..]
je verheugd je nogal op een evt winst van brian geloof ik.
ga nou maar niet al te hard dromen, anders is de teleurstelling des te groter als hij niet wint en zijn piekmoment t moment was dat hij 64% van de cp's mocht krijgen die anderen met hun populariteit hadden gewonnen waar hij zlef slechts tot 11% op eigen kracht kwam
Huub 49%quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kan iemand de popu-poll hier nog even mooi weergeven?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |