Het kan zo op je CV hoorquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:52 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Toch een prestatie dat moet je toegeven![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gewoon niet meer op hem reageren.Hij heeft half vol weggekregen en nu probeert hij hier de boel te verzieken.
Mooi gemaakt hoor.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:37 schreef Desii het volgende:
Mijn eerste Youtube filmpje... zelf gemaakt .... gaat over Huub en Lieke
quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:52 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Toch een prestatie dat moet je toegeven![]()
![]()
je verheugd je nogal op een evt winst van brian geloof ik.quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:53 schreef Larisje het volgende:
Ik heb fons gemaild![]()
![]()
Hieronder staan stukken uit een topic wat hier op fok heeft gestaan vandaag.
Op wie?quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gewoon niet meer op hem reageren.Hij heeft half vol weggekregen en nu probeert hij hier de boel te verzieken.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:48 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Kijk ik dan naar een psychologisch experiment ???
quote:Wordt Huub dan uiteindelijk de held ???
quote:De redactie gaat voor de kijkcijfers. Het trash wordt erin gehouden, omdat dat kijkers trekt.
Huub net zo goed...quote:Roel: (BB5) "Alles voor de kijkcijfers"
Iedere keer uittrekken enzo?? Dat is moeilijk met die lange nagelsquote:Amanda vertelt over haar ongelukjes met panties in Teasers.![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:53 schreef Larisje het volgende:
Ik heb fons gemaild![]()
![]()
Onderstaand stuk heb ik vanochtend geschreven op een forum en daar hebben ook nog wat andere mensen op gereageerd. Deze stukken wil ik u laten zien en dan wil ik u de vraag stellen hoe denkt RTL met dit gedrag weg te komen. Het is voor heel veel mensen zeer duidelijk dat door de makers van dit tv-programma moedwillig mensen kapot worden gemaakt. Ik ben zeer benieuwd tot hoever jullie hiermee doorgaan en jullie naam te grabbel willen gooien. Zoals voor menigeen al duidelijk is zitten jullie met dit programma in jullie maag. Ik zou zeggen maak er dan een waardig einde aan en dan nu meteen (nu een enigszins waardig einde nog kan). Geef daarbij alle mensen een eerlijke kans om te winnen en doe niet zoals nu dat 2 mensen zwaar gedupeerd worden door hun medebewoners, het “personeel” wat in de villa rondloopt en dan ook nog eens een redactie en loslopende oud-miljonairs die zomaar binnen mogen komen lopen.
De redactie van dit programma heeft kennelijk nog steeds het idee dat de mensen die het volgen dit niet allemaal doorhebben door constant met streamlocks te werken. Deze zijn echter te laat! We waren er al lang achter. Bewoner Jaap kraamt dit te pas en te onpas uit. Dit is geen real live show, maar gewoon een geregisseerde bende. Ik vind dat u veel kijkers en streamers voor gek verslijt door deze manier van programma maken. Ik weet dat u niet alle schuld treft. Het programma is namelijk nog maar kort van RTL, maar ik wil u dringend vragen om een potentieel goed programma toch nog tot een redelijk eind te brengen en mensen niet verder te beschadigen, zowel thuis als in de kooi!
Met vriendelijke groet,
Hieronder staan stukken uit een topic wat hier op fok heeft gestaan vandaag.
Anderen moeten moeite doen omdat jij te lui bent? Dacht 't niet. Updates, dat is het enige wat ik zeg.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:54 schreef Deisyy het volgende:
Wat was nou de uitslag van de popoll? Ik ben te lui om te zoeken![]()
pff. gaat niet lukken hoor. tis geen DGK...quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dennis heeft 8 (ACHT !!!) PROCENT van ALLE stemmen !!!!!quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:54 schreef Deisyy het volgende:
Wat was nou de uitslag van de popoll? Ik ben te lui om te zoeken![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:37 schreef Desii het volgende:
Zonder na te kijken weet toch iedereen dat Hub weer winnaar is?quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Anderen moeten moeite doen omdat jij te lui bent? Dacht 't niet. Updates, dat is het enige wat ik zeg.
Ze hebben er zelf om gevraagd, alleen maar persoonlijke aanvallen schrijven en ik laat niet met me sollen dus dan kan je de bal terug verwachtenquote:
nee, nog niet, maar als ik ooit arbeidsongeschikt word of zo, koop ik zeker alle dvd's! dan hoor je nog van me!quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu weer, altijd bij een nummer van The Carpenters![]()
En heb jij nog naar Het Kleine Huis gekeken?
Staat dit vast. Ik heb het nergens horen zeggen of gelezen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:54 schreef gomi het volgende:
[..]
je verheugd je nogal op een evt winst van brian geloof ik.
ga nou maar niet al te hard dromen, anders is de teleurstelling des te groter als hij niet wint en zijn piekmoment t moment was dat hij 64% van de cp's mocht krijgen die anderen met hun populariteit hadden gewonnen waar hij zlef slechts tot 11% op eigen kracht kwam
Huub 49%quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kan iemand de popu-poll hier nog even mooi weergeven?![]()
Ze moeten die pc gewoon standaard bezetten, wordt japie op een gegeven moment helemaal para.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:41 schreef Dreamboy het volgende:
Jaap heeft een probleem zijn PC is bezet door Huub en Lieke.
[afbeelding]
Heeft het nog wel zin updates te schrijven?quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Reality hurts....quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
[..]
Winston gaat dood... room 101 remember
[..]
Sex sells... en Flodder ook....
[..]
Huub net zo goed...
[..]
Iedere keer uittrekken enzo?? Dat is moeilijk met die lange nagels
Ik had alleen je laatste post in de update gelezen, jij hebt dus gedaan waar ik te lui voor was. Bedankt Disanaquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Anderen moeten moeite doen omdat jij te lui bent? Dacht 't niet. Updates, dat is het enige wat ik zeg.
edit: @ Disana, ik ben niet te lui hoorquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Goed geschrevenquote:
We zullen zien maar ik heb het al gezegd vanaf het begin Brian wint op het eind dus we hoeven alleen maar te wachten nu, RTL heeft duidelijk gemaakt wie hun favoriet is vanavond en dat was niet huubquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:54 schreef gomi het volgende:
[..]
je verheugd je nogal op een evt winst van brian geloof ik.
ga nou maar niet al te hard dromen, anders is de teleurstelling des te groter als hij niet wint en zijn piekmoment t moment was dat hij 64% van de cp's mocht krijgen die anderen met hun populariteit hadden gewonnen waar hij zlef slechts tot 11% op eigen kracht kwam
Nope... not in 1984... maar jij mag mijn held wel zijn hoor, dan laat ik je wel winnenquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:59 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Reality hurts....![]()
Maarruh, de held wint toch altijd ? Please keep me in that dream.....![]()
Tuurlijk voor jou altijdquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tuurlijk, vooral doorgaan!quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Heeft het nog wel zin updates te schrijven?
En dat exact op 0:00uur, wat een timingquote:Op woensdag 5 september 2007 00:00 schreef ruby het volgende:
Joepie, wederom een streamlock.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
edit: @ Disana, ik ben niet te lui hoorIk weet hoe die eruit ziet, maar ik vind de uitslag zo leuk.
![]()
Huub en Lieke 64%quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
edit: @ Disana, ik ben niet te lui hoorIk weet hoe die eruit ziet, maar ik vind de uitslag zo leuk.
![]()
Heel veel te verbergen. Er klopt ook gewoon geen ruk van. De redactie komt hier ook niet mee weg.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:00 schreef Nostalgist het volgende:
En weer een SL omdat Lieke vertelt wat er gebeurd is....
HOEZO DAN???
Iets te verbergen ????
Precies en wat zei huub vanavond na de poll??quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:59 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Reality hurts....![]()
Maarruh, de held wint toch altijd ? Please keep me in that dream.....![]()
Je had het ook zelf kunnen copy/pastenquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kreeg het ook mee inderdaad. Zo gaat het al de hele dag helaas.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:00 schreef Nostalgist het volgende:
En weer een SL omdat Lieke vertelt wat er gebeurd is....
HOEZO DAN???
Iets te verbergen ????
Jawel hoor heel makkelijk zelfsquote:Op woensdag 5 september 2007 00:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
Heel veel te verbergen. Er klopt ook gewoon geen ruk van. De redactie komt hier ook niet mee weg.![]()
Brian is nog steeds beretrots op dat hele incident.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:02 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
altijd
![]()
Nu gaat Nena over de tong
Dat is de lach van een winnaar en zoete wraakquote:Op woensdag 5 september 2007 00:02 schreef yellowfirst het volgende:
Kwa ergernis top 3 blijft Brian toch met stip op èèn:
1: zijn onechte, geniepige, pijn aan je gehoor doende, valse, hijgende, zes octaven te hoog
"lachje"
2: Amanda: zòòòòò dom
3: Dennis: wie? totaal geen toegevoegde waarde
Dat verwacht ik niet. Je kunt niet 67% van de SMS-ers op deze manier oplichten. Ik denk dat ze daar allemaal snel een andere baan kunnen gaan zoeken.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:02 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Jawel hoor heel makkelijk zelfs
Nee joh, dat zou brrrian toch nooit doen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:49 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Brian moet een deel van de cp's terug doen in de koffer, had hij teveel achterover gedrukt?
quote:Op woensdag 5 september 2007 00:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope... not in 1984... maar jij mag mijn held wel zijn hoor, dan laat ik je wel winnen![]()
geweldig!!! Wat me hier opvalt is wat een mooie vrouw Lieke eigenlijk is en wat een knap stel samen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:37 schreef Desii het volgende:
Omdat Lieke de waarheid zegt, en dat mag niet.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:03 schreef farceman het volgende:
Gvrdm stomme kutredactie mogen we ook eens horen wat de mening van lieke is ipv de leugens van Brian?
Jaquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:59 schreef Disana het volgende:
[..]
meer de lach van schizofrene gekquote:Op woensdag 5 september 2007 00:03 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Dat is de lach van een winnaar en zoete wraak![]()
![]()
En terecht want zo ging wel die nietszeggende saaie muts nena wegquote:Op woensdag 5 september 2007 00:03 schreef Meganog het volgende:
[..]
Brian is nog steeds beretrots op dat hele incident.![]()
En weet je ook waarom?quote:Op woensdag 5 september 2007 00:00 schreef ruby het volgende:
Joepie, wederom een streamlock.
hoi lieverd. als brain dan wint, heb jij dan ook een beetje gewonnen?quote:Op woensdag 5 september 2007 00:00 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
We zullen zien maar ik heb het al gezegd vanaf het begin Brian wint op het eind dus we hoeven alleen maar te wachten nu, RTL heeft duidelijk gemaakt wie hun favoriet is vanavond en dat was niet huub![]()
![]()
Het waren de punten van Amanda, die moest ze inleveren, maar brian had ze eerst maar even in zijn jaszak gedaan, voor het geval ze het achter zouden vergeten.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:03 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Nee joh, dat zou brrrian toch nooit doen.![]()
![]()
Ja, kennelijk wel... Ik begin me echt af te vragen wat er achter zit... Maar zo te zien moet Brian winnenquote:Op woensdag 5 september 2007 00:04 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
You're too good.
1984 Is so 1993....![]()
Laat in DGK gewoon de sterkste winnen. Is dat nu echt teveel gevraagd ?![]()
Dankjequote:Op woensdag 5 september 2007 00:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
JaIk lees ze elke dag. Wisselende werktijden en het eerste wat ik doe voordat ik cossen ga nalezen. Twee keer per dag van huis en twee keer per dag weer thuis. Misschien heb ik er wel eens eentje gemist.
Top Disana. (off topic
, WTF
)
![]()
nah, als hij uiteindelijk wint is t geen winst, maar een gift van rtl. waarbij de gift door hen is gestolen van een ander. beetje netzo als de cp van vandaag.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:00 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
We zullen zien maar ik heb het al gezegd vanaf het begin Brian wint op het eind dus we hoeven alleen maar te wachten nu, RTL heeft duidelijk gemaakt wie hun favoriet is vanavond en dat was niet huub![]()
![]()
Ik vindt het maar een kwijl-filmpje. Volgens mij gemaaktquote:Op woensdag 5 september 2007 00:04 schreef soza het volgende:
[..]
geweldig!!! Wat me hier opvalt is wat een mooie vrouw Lieke eigenlijk is en wat een knap stel samen.
Huub is iets te jong voor me, maar ik zou er warm voor lopen!
Onzin, mensen hebben bewust ge SMS't er is geen dwang bij aan te pas gekomen en RTL maakt de regels dat staat namelijk in het contract waar ALLE miljonairs voor hebben getekend of je het nu leuk vindt of niet. Die contracten zijn ook redelijk waterdicht kan ik je vertellen en opgesteld door de beste juristenquote:Op woensdag 5 september 2007 00:03 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat verwacht ik niet. Je kunt niet 67% van de SMS-ers op deze manier oplichten. Ik denk dat ze daar allemaal snel een andere baan kunnen gaan zoeken.
wanneer zei Lieke dat? Heb ik dat dan net gemist? Ik zie steeds die 5-tallige dievenbende en het huis.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
En weet je ook waarom?
Lieke zei tegen Jaap dat ze het oneerlijk vond dat Huub's punten, let wel 490, gelijk staan aan de punten van Amanda, 50 dus. Straffen op deze manier raakt kant nog wal.
yups, nena was en is een leeghoofd idd. maar amanda is van t zelfde laken een pak. enige verschil is dat hij haar wel anaal mag nemenquote:Op woensdag 5 september 2007 00:05 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
En terecht want zo ging wel die nietszeggende saaie muts nena weg![]()
![]()
Ze wist niks, kon niks en had nergens zin in alleen slapen![]()
Ze had zo'n hoog IQ dat ze meteen belspelletjes kon gaan presenteren![]()
Het slaat gewoon helemaal nergens op.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
En weet je ook waarom?
Lieke zei tegen Jaap dat ze het oneerlijk vond dat Huub's punten, let wel 490, gelijk staan aan de punten van Amanda, 50 dus. Straffen op deze manier raakt kant nog wal.
Tja daar moet ik je wel gelijk in gevenquote:Op woensdag 5 september 2007 00:07 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik vindt het maar een kwijl-filmpje. Volgens mij gemaakt
door een nogal obsessieve Kikker-en-Sliko-adept !![]()
Mensen hebben geSMSt omdat er geadverteerd wordt dat SMSen voor jouw favoriete bewoner extra CP's voor diezelfde favoriete bewoner betekent.... en dat blijkt in deze niet het geval te zijn.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:08 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Onzin, mensen hebben bewust ge SMS't er is geen dwang bij aan te pas gekomen en RTL maakt de regels dat staat namelijk in het contract waar ALLE miljonairs voor hebben getekend of je het nu leuk vindt of niet. Die contracten zijn ook redelijk waterdicht kan ik je vertellen en opgesteld door de beste juristen![]()
Ach jij kan er ook niets aandoen dat je een afwijking hebt, ga eens met Anita praten, die praat je nog wel dieper in je afwijking.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:07 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik vindt het maar een kwijl-filmpje. Volgens mij gemaakt
door een nogal obsessieve Kikker-en-Sliko-adept !![]()
Idd, al zakt het nu wel een beetje in heb ik het ideequote:
Blijkbaar is dat wel te moeilijk ja. Ik kan me heus wel voorstellen dat er in de redactie ook bepaalde voorkeuren voor personen leven. Dat hebben we allemaal. Maar zorg dan dat je een systeem krijgt waarin ALLE miljonairs door iemand vertegenwoordigd worden en dat zoveel mogelijk de partijdigheid van de redactie wordt voorkomen. Zorg dat als sancties moeten worden bepaald dat de redactie alle betrokken partijen op een goede manier vertegenwoordigd en dat de situatie van alle kanten goed wordt bekeken.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:04 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Laat in DGK gewoon de sterkste winnen. Is dat nu echt teveel gevraagd ?![]()
de sms'ers hebben dat contract echter niet getekend en rtl geeft voor de sms niet hetgeen ze wel beloofd hebben via hun sms oproepen.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:08 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Onzin, mensen hebben bewust ge SMS't er is geen dwang bij aan te pas gekomen en RTL maakt de regels dat staat namelijk in het contract waar ALLE miljonairs voor hebben getekend of je het nu leuk vindt of niet. Die contracten zijn ook redelijk waterdicht kan ik je vertellen en opgesteld door de beste juristen![]()
je mag geen reclame maken en die dan niet nakomen. Er wordt opgeroepen om een sms te sturen om zo te zorgen dat je favoriete speler meer contactpunten krijgt. Als je dat vervolgens niet nakomt, is dat oplichtingquote:Op woensdag 5 september 2007 00:08 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Lekker belangrijk met ruim een miljoen op zakquote:Op woensdag 5 september 2007 00:06 schreef gomi het volgende:
[..]
nah, als hij uiteindelijk wint is t geen winst, maar een gift van rtl. waarbij de gift door hen is gestolen van een ander. beetje netzo als de cp van vandaag.
Oh jee ik zie dat de pro Huub meute er weer een adept bij heeft gekregen.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:09 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Of zoals Huub altijd zei, als je er niet tegenkunt ga je toch lekker naar huis!
quote:Op woensdag 5 september 2007 00:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mensen hebben geSMSt omdat er geadverteerd wordt dat SMSen voor jouw favoriete bewoner extra CP's voor diezelfde favoriete bewoner betekent.... en dat blijkt in deze niet het geval te zijn.
quote:Op woensdag 5 september 2007 00:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, kennelijk wel... Ik begin me echt af te vragen wat er achter zit... Maar zo te zien moet Brian winnen
Een advocaat erop en de cp verwisselen weer van eigenaar, is er een advocaat hier op Fok ?quote:Op woensdag 5 september 2007 00:10 schreef soza het volgende:
[..]
je mag geen reclame maken en die dan niet nakomen. Er wordt opgeroepen om een sms te sturen om zo te zorgen dat je favoriete speler meer contactpunten krijgt. Als je dat vervolgens niet nakomt, is dat oplichting
Als het een gratis SMSje is OK, maar dat is dus niet zo. Mensen betalen voor het SMSje en het is dus een dienst waar voorwaarden, rechten en plichten aan zijn verbonden, zowel de verstuurder als de ontvanger. De ontvanger zegt dat de SMS staat voor de pop van de bewoners en wordt omgezet in CP's voor desbetreffende bewoner.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:08 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Dat dus...quote:Op woensdag 5 september 2007 00:10 schreef Larisje het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat wel te moeilijk ja. Ik kan me heus wel voorstellen dat er in de redactie ook bepaalde voorkeuren voor personen leven. Dat hebben we allemaal. Maar zorg dan dat je een systeem krijgt waarin ALLE miljonairs door iemand vertegenwoordigd worden en dat zoveel mogelijk de partijdigheid van de redactie wordt voorkomen. Zorg dat als sancties moeten worden bepaald dat de redactie alle betrokken partijen op een goede manier vertegenwoordigd en dat de situatie van alle kanten goed wordt bekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |