Ze moeten die pc gewoon standaard bezetten, wordt japie op een gegeven moment helemaal para.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:41 schreef Dreamboy het volgende:
Jaap heeft een probleem zijn PC is bezet door Huub en Lieke.
[afbeelding]
Heeft het nog wel zin updates te schrijven?quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kan iemand de popu-poll hier nog even mooi weergeven?![]()
Reality hurts....quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
[..]
Winston gaat dood... room 101 remember
[..]
Sex sells... en Flodder ook....
[..]
Huub net zo goed...
[..]
Iedere keer uittrekken enzo?? Dat is moeilijk met die lange nagels
Ik had alleen je laatste post in de update gelezen, jij hebt dus gedaan waar ik te lui voor was. Bedankt Disanaquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Anderen moeten moeite doen omdat jij te lui bent? Dacht 't niet. Updates, dat is het enige wat ik zeg.
edit: @ Disana, ik ben niet te lui hoorquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Goed geschrevenquote:
We zullen zien maar ik heb het al gezegd vanaf het begin Brian wint op het eind dus we hoeven alleen maar te wachten nu, RTL heeft duidelijk gemaakt wie hun favoriet is vanavond en dat was niet huubquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:54 schreef gomi het volgende:
[..]
je verheugd je nogal op een evt winst van brian geloof ik.
ga nou maar niet al te hard dromen, anders is de teleurstelling des te groter als hij niet wint en zijn piekmoment t moment was dat hij 64% van de cp's mocht krijgen die anderen met hun populariteit hadden gewonnen waar hij zlef slechts tot 11% op eigen kracht kwam
Nope... not in 1984... maar jij mag mijn held wel zijn hoor, dan laat ik je wel winnenquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:59 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Reality hurts....![]()
Maarruh, de held wint toch altijd ? Please keep me in that dream.....![]()
Tuurlijk voor jou altijdquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tuurlijk, vooral doorgaan!quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Heeft het nog wel zin updates te schrijven?
En dat exact op 0:00uur, wat een timingquote:Op woensdag 5 september 2007 00:00 schreef ruby het volgende:
Joepie, wederom een streamlock.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
edit: @ Disana, ik ben niet te lui hoorIk weet hoe die eruit ziet, maar ik vind de uitslag zo leuk.
![]()
Huub en Lieke 64%quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
edit: @ Disana, ik ben niet te lui hoorIk weet hoe die eruit ziet, maar ik vind de uitslag zo leuk.
![]()
Heel veel te verbergen. Er klopt ook gewoon geen ruk van. De redactie komt hier ook niet mee weg.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:00 schreef Nostalgist het volgende:
En weer een SL omdat Lieke vertelt wat er gebeurd is....
HOEZO DAN???
Iets te verbergen ????
Precies en wat zei huub vanavond na de poll??quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:59 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Reality hurts....![]()
Maarruh, de held wint toch altijd ? Please keep me in that dream.....![]()
Je had het ook zelf kunnen copy/pastenquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |