quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Heeft het nog wel zin updates te schrijven?
Ik kreeg het ook mee inderdaad. Zo gaat het al de hele dag helaas.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:00 schreef Nostalgist het volgende:
En weer een SL omdat Lieke vertelt wat er gebeurd is....
HOEZO DAN???
Iets te verbergen ????
Jawel hoor heel makkelijk zelfsquote:Op woensdag 5 september 2007 00:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
Heel veel te verbergen. Er klopt ook gewoon geen ruk van. De redactie komt hier ook niet mee weg.![]()
Brian is nog steeds beretrots op dat hele incident.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:02 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
altijd
![]()
Nu gaat Nena over de tong
Dat is de lach van een winnaar en zoete wraakquote:Op woensdag 5 september 2007 00:02 schreef yellowfirst het volgende:
Kwa ergernis top 3 blijft Brian toch met stip op èèn:
1: zijn onechte, geniepige, pijn aan je gehoor doende, valse, hijgende, zes octaven te hoog
"lachje"
2: Amanda: zòòòòò dom
3: Dennis: wie? totaal geen toegevoegde waarde
Dat verwacht ik niet. Je kunt niet 67% van de SMS-ers op deze manier oplichten. Ik denk dat ze daar allemaal snel een andere baan kunnen gaan zoeken.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:02 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Jawel hoor heel makkelijk zelfs
Nee joh, dat zou brrrian toch nooit doen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:49 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Brian moet een deel van de cp's terug doen in de koffer, had hij teveel achterover gedrukt?
quote:Op woensdag 5 september 2007 00:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope... not in 1984... maar jij mag mijn held wel zijn hoor, dan laat ik je wel winnen![]()
geweldig!!! Wat me hier opvalt is wat een mooie vrouw Lieke eigenlijk is en wat een knap stel samen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:37 schreef Desii het volgende:
Mijn eerste Youtube filmpje... zelf gemaakt .... gaat over Huub en Lieke
Omdat Lieke de waarheid zegt, en dat mag niet.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:03 schreef farceman het volgende:
Gvrdm stomme kutredactie mogen we ook eens horen wat de mening van lieke is ipv de leugens van Brian?
Jaquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Heeft het nog wel zin updates te schrijven?
meer de lach van schizofrene gekquote:Op woensdag 5 september 2007 00:03 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Dat is de lach van een winnaar en zoete wraak![]()
![]()
En terecht want zo ging wel die nietszeggende saaie muts nena wegquote:Op woensdag 5 september 2007 00:03 schreef Meganog het volgende:
[..]
Brian is nog steeds beretrots op dat hele incident.![]()
En weet je ook waarom?quote:Op woensdag 5 september 2007 00:00 schreef ruby het volgende:
Joepie, wederom een streamlock.
hoi lieverd. als brain dan wint, heb jij dan ook een beetje gewonnen?quote:Op woensdag 5 september 2007 00:00 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
We zullen zien maar ik heb het al gezegd vanaf het begin Brian wint op het eind dus we hoeven alleen maar te wachten nu, RTL heeft duidelijk gemaakt wie hun favoriet is vanavond en dat was niet huub![]()
![]()
Het waren de punten van Amanda, die moest ze inleveren, maar brian had ze eerst maar even in zijn jaszak gedaan, voor het geval ze het achter zouden vergeten.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:03 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Nee joh, dat zou brrrian toch nooit doen.![]()
![]()
Ja, kennelijk wel... Ik begin me echt af te vragen wat er achter zit... Maar zo te zien moet Brian winnenquote:Op woensdag 5 september 2007 00:04 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
You're too good.
1984 Is so 1993....![]()
Laat in DGK gewoon de sterkste winnen. Is dat nu echt teveel gevraagd ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |