Voor iedereen geldt een 'persoonlijke' jackpot, dus wat je ook flikt, het kost je alleen maar X maal een ton van je eigen eventuele jackpot...quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:12 schreef Sonique het volgende:
Ik zou, als ik wist dat ik niet meer zou kunnen winnen, alle regels aan m'n laars lappen en zo het overige prijzengeld tot een minimum te beperken. Dit samen met Lieke kan behoorlijk hoog oplopen en ik denk dat Huub ook aardig weet hoever hij daarin kan gaan zonder eruit gknikkerd te worden.
Onder het motto 'If i go down... We all go down...'
MAar goed, vooralsnog ben ik nog niet bang dat Huub aan de verliezende kant staat. In tegendeel zelfs...
Ja, voor mij ook ..... Gewoon stoppen met streamen, lucht ontzettend opquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vandaag was imo het dieptepunt van DGK, dus over en sluiten. Succes voor de nachtploeg en tot morgen.
Omdat dat de enige "veilige" optie is, de andere bewoners zouden weleens iets kunnen zeggen of bespreken wat we niet mogen wetenquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom de streams op dat ziekmakende stel , ik begrijp er geen jota van![]()
het IS een snotneusquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:18 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Jankt ze of heeft ze alleen maar een snotneus?
kom je de boel ff verstieren hier ofzo???quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:20 schreef brainenamandagaanwinnen het volgende:
huub eigen schuld moet je je handjes maar thuis houden
Waarschijnlijk heeft ze d'r neus even gepoederd.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:18 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Jankt ze of heeft ze alleen maar een snotneus?
is een billemaatje van dennixquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:22 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
kom je de boel ff verstieren hier ofzo???
Teiltjes in alle kleuren leverbaar, met uitzondering van de kleur roze. Prijs op aanvraag.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:21 schreef Kinga het volgende:
Gadverdamme, dat gelebber van die 2.
verkoop je ook van die grote badteilen?quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Teiltjes in alle kleuren leverbaar, met uitzondering van de kleur roze. Prijs op aanvraag.![]()
Jaaaa! we hebben er weer een!!!quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:20 schreef brainenamandagaanwinnen het volgende:
huub eigen schuld moet je je handjes maar thuis houden
Kolere, hebben ze dat incompetente geval nou nog in dienst??quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:24 schreef kybe het volgende:
Lieke heeft een gesprekje gehad met Anita,wat zal dat helpen zeg![]()
alles beter als die 2 kleffe kerelsquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:27 schreef Sonique het volgende:
Kunnen ze niet beter wat herhalingen op de streams tonen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |