Voor iedereen geldt een 'persoonlijke' jackpot, dus wat je ook flikt, het kost je alleen maar X maal een ton van je eigen eventuele jackpot...quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:12 schreef Sonique het volgende:
Ik zou, als ik wist dat ik niet meer zou kunnen winnen, alle regels aan m'n laars lappen en zo het overige prijzengeld tot een minimum te beperken. Dit samen met Lieke kan behoorlijk hoog oplopen en ik denk dat Huub ook aardig weet hoever hij daarin kan gaan zonder eruit gknikkerd te worden.
Onder het motto 'If i go down... We all go down...'
MAar goed, vooralsnog ben ik nog niet bang dat Huub aan de verliezende kant staat. In tegendeel zelfs...
Ja, voor mij ook ..... Gewoon stoppen met streamen, lucht ontzettend opquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vandaag was imo het dieptepunt van DGK, dus over en sluiten. Succes voor de nachtploeg en tot morgen.
Omdat dat de enige "veilige" optie is, de andere bewoners zouden weleens iets kunnen zeggen of bespreken wat we niet mogen wetenquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom de streams op dat ziekmakende stel , ik begrijp er geen jota van![]()
het IS een snotneusquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:18 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Jankt ze of heeft ze alleen maar een snotneus?
kom je de boel ff verstieren hier ofzo???quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:20 schreef brainenamandagaanwinnen het volgende:
huub eigen schuld moet je je handjes maar thuis houden
Waarschijnlijk heeft ze d'r neus even gepoederd.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:18 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Jankt ze of heeft ze alleen maar een snotneus?
is een billemaatje van dennixquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:22 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
kom je de boel ff verstieren hier ofzo???
Teiltjes in alle kleuren leverbaar, met uitzondering van de kleur roze. Prijs op aanvraag.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:21 schreef Kinga het volgende:
Gadverdamme, dat gelebber van die 2.
verkoop je ook van die grote badteilen?quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Teiltjes in alle kleuren leverbaar, met uitzondering van de kleur roze. Prijs op aanvraag.![]()
Jaaaa! we hebben er weer een!!!quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:20 schreef brainenamandagaanwinnen het volgende:
Kolere, hebben ze dat incompetente geval nou nog in dienst??quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:24 schreef kybe het volgende:
Lieke heeft een gesprekje gehad met Anita,wat zal dat helpen zeg![]()
alles beter als die 2 kleffe kerelsquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:27 schreef Sonique het volgende:
Kunnen ze niet beter wat herhalingen op de streams tonen ofzo?
Van Anita word je nog depressiever na een gesprek..dat schiet dan ook niet op....quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:24 schreef kybe het volgende:
Lieke heeft een gesprekje gehad met Anita,wat zal dat helpen zeg![]()
Hee een Huub-en-Lieke fan die even vreemd wil gaanquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:20 schreef brainenamandagaanwinnen het volgende:
Huub heeft dat ook al eens geprobeerd. Hij had om een andere psycholoog gevraagd. Dat ging toen niet door.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kolere, hebben ze dat incompetente geval nou nog in dienst??
Ik snap niet dat Lieke daar nog mee heeft willen praten, ik had geweigerd![]()
Gewoon niet op reageren joh.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:22 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
kom je de boel ff verstieren hier ofzo???
Heeft hij zeker van de bewakers geleerd die hem toen moesten meenemenquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:23 schreef Nomrc2 het volgende:
brian heeft een nieuwe baan
bewaker in de goudenkooi
lief he brian als vredestischter
geld voor normale bewaking is op
De roze breng ik zo terug...hij is bijna vol..kun je hem weer hergebruiken!quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Teiltjes in alle kleuren leverbaar, met uitzondering van de kleur roze. Prijs op aanvraag.![]()
Dat wou ik ook net schrijvenquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Bannetje op Vol.En dan hier weer komen provoceren![]()
ja ja alsof ik een ban heb op VOL niet dus maar goed hier mag best een beetje tegenwicht komen tussen alle huubgroupiesquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
DEZE EIKEL IS NET VAN VOL GETRAPTquote:
zij wel horen bij de fifth clanquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:28 schreef Dreamboy het volgende:
CP punten mag je niet aan elkaar geven.
Je haalt de woorden uit mn mond inderdaadquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Prima, dan niet, maar ik had nog steeds geweigerd... dat mens is een belediging voor haar beroepsgroep.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
Huub heeft dat ook al eens geprobeerd. Hij had om een andere psycholoog gevraagd. Dat ging toen niet door.
dank u dank u!! Ik ben blij dat ik hieraan mag deelnemen. hahahaha en als huub en die billenkleefster nou ook nog even hun spullentjes bij elkaar gaan rapen en vertrekken kunnen mijn aankomende weken niet meer stuk!quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:25 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Jaaaa! we hebben er weer een!!!
Dit keer geen intelligent design, maar selectieve onwetendheid. Welkom op Fok!, namens bijna iedereen![]()
winner met een 3e plek?quote:
C-wannabe acteurs.... Hoe diep wil je zinken in je leven ????quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:29 schreef Kinga het volgende:
My god, ik kan het niet meer aanzien. Dennis KOM UIT DIE KAST JONGEN!! Hoe geforceerd kan iemand doen.![]()
alle fans zijn toch welkom hier? als je je maar gedraagt dacht ik zoquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:29 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
ja ja alsof ik een ban heb op VOL niet dus maar goed hier mag best een beetje tegenwicht komen tussen alle huubgroupies![]()
![]()
Absoluut mee eens.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Prima, dan niet, maar ik had nog steeds geweigerd... dat mens is een belediging voor haar beroepsgroep.
Maar iemand voor een ander uitnodigen wel.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:28 schreef Dreamboy het volgende:
CP punten mag je niet aan elkaar geven.
Op VOL heeft hij een Ban, nu mag hij bij jullie weerquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:27 schreef grazygirl het volgende:
[..]
op vol kotsen ze je uit, hier de meeste ook, heb jij een of andere missie??![]()
![]()
![]()
Ik gniffel en ga zo door.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:25 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Jaaaa! we hebben er weer een!!!
Dit keer geen intelligent design, maar selectieve onwetendheid. Welkom op Fok!, namens bijna iedereen![]()
Dat maak ik zelf wel uitquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:29 schreef johngrisham het volgende:
[..]
DEZE EIKEL IS NET VAN VOL GETRAPT
omdat hij constant loopt te zuigen en te iriteren
alleen maar afgeeft op huub en lieke en ze
voor de raarste scheldwoorden uitscheld
dus negeer hem aub
of schop hem hier dr ook uit
tis maar dat jullie het ff weten
truste allemaal
hee scholfilet, zat je in de bak of op vol?quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:29 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
ja ja alsof ik een ban heb op VOL niet dus maar goed hier mag best een beetje tegenwicht komen tussen alle huubgroupies![]()
![]()
ik deel je meningquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:30 schreef avonne het volgende:
Ik stel het me helemaal voor
Anita "maar wat zou je zelf kunnen doen om dat te verandeen? Zou je zelf kunnen voorkomen dat je die negatieve gevoelens krijgt? Hoe dan? Juist, door weg te lopen""
Verdomd, ik had een telefoon geeist en aangifte gedaan van mishandeling.
Laat de politie dan maar uitzoeken of Brian schuldig is of niet, als de Febo dat niet wil doen.
Nou, lekker danquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:32 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Op VOL heeft hij een Ban, nu mag hij bij jullie weer
Zo is dat sluit ik me helemaal bij aanquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:30 schreef brainenamandagaanwinnen het volgende:
[..]
dank u dank u!! Ik ben blij dat ik hieraan mag deelnemen. hahahaha en als huub en die billenkleefster nou ook nog even hun spullentjes bij elkaar gaan rapen en vertrekken kunnen mijn aankomende weken niet meer stuk!
en nogmaals!! huub moet zijn handjes thuis houden dan was er niks aan de hand geweest!! alle lof voor brain en mannie![]()
Of George Orwell... 1984quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:29 schreef Nostalgist het volgende:
Huub moet zich zolangzamerhand in een boek van Kafka voelen......
![]()
![]()
![]()
Onrecht; en zo machteloos zijn....
quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:29 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
De roze breng ik zo terug...hij is bijna vol..kun je hem weer hergebruiken!
Go for it!quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:29 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
![]()
dat zou je wel willen weten hequote:Op dinsdag 4 september 2007 23:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee scholfilet, zat je in de bak of op vol?![]()
Ze adverteren er toch mee? Sms de naam van jouw favoriete miljonair door naar 3040 en help hem/haar aan contactpuntenquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog maar een keer voor mensen die het hier echt niet begrijpen
Er zijn nieuwe regels, niet aan elkaars spullen zitten, niet gooien, geen fysiek contact.
Amanda, Huub en Lieke hebben zich daar schuldig aan gemaakt. Boete helemaal terecht.
Smsjes stuur je voor de populariteit, niet direct voor contactpunten.
Ik zou het een uitdaging vinden haar volledig te kakken te zetten voor streamend nederland.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Prima, dan niet, maar ik had nog steeds geweigerd... dat mens is een belediging voor haar beroepsgroep.
Dus hij begint al meteen met liegen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:32 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Op VOL heeft hij een Ban, nu mag hij bij jullie weer
Is het er dan eindelijk toch van gekomen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:29 schreef johngrisham het volgende:
[..]
DEZE EIKEL IS NET VAN VOL GETRAPT
omdat hij constant loopt te zuigen en te iriteren
alleen maar afgeeft op huub en lieke en ze
voor de raarste scheldwoorden uitscheld
dus negeer hem aub
of schop hem hier dr ook uit
tis maar dat jullie het ff weten
truste allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |