Van Anita word je nog depressiever na een gesprek..dat schiet dan ook niet op....quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:24 schreef kybe het volgende:
Lieke heeft een gesprekje gehad met Anita,wat zal dat helpen zeg![]()
Hee een Huub-en-Lieke fan die even vreemd wil gaanquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:20 schreef brainenamandagaanwinnen het volgende:
huub eigen schuld moet je je handjes maar thuis houden
Huub heeft dat ook al eens geprobeerd. Hij had om een andere psycholoog gevraagd. Dat ging toen niet door.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kolere, hebben ze dat incompetente geval nou nog in dienst??
Ik snap niet dat Lieke daar nog mee heeft willen praten, ik had geweigerd![]()
Gewoon niet op reageren joh.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:22 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
kom je de boel ff verstieren hier ofzo???
Heeft hij zeker van de bewakers geleerd die hem toen moesten meenemenquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:23 schreef Nomrc2 het volgende:
brian heeft een nieuwe baan
bewaker in de goudenkooi
lief he brian als vredestischter
geld voor normale bewaking is op
De roze breng ik zo terug...hij is bijna vol..kun je hem weer hergebruiken!quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Teiltjes in alle kleuren leverbaar, met uitzondering van de kleur roze. Prijs op aanvraag.![]()
Dat wou ik ook net schrijvenquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Bannetje op Vol.En dan hier weer komen provoceren![]()
ja ja alsof ik een ban heb op VOL niet dus maar goed hier mag best een beetje tegenwicht komen tussen alle huubgroupiesquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
DEZE EIKEL IS NET VAN VOL GETRAPTquote:
zij wel horen bij de fifth clanquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:28 schreef Dreamboy het volgende:
CP punten mag je niet aan elkaar geven.
Je haalt de woorden uit mn mond inderdaadquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Prima, dan niet, maar ik had nog steeds geweigerd... dat mens is een belediging voor haar beroepsgroep.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
Huub heeft dat ook al eens geprobeerd. Hij had om een andere psycholoog gevraagd. Dat ging toen niet door.
dank u dank u!! Ik ben blij dat ik hieraan mag deelnemen. hahahaha en als huub en die billenkleefster nou ook nog even hun spullentjes bij elkaar gaan rapen en vertrekken kunnen mijn aankomende weken niet meer stuk!quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:25 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Jaaaa! we hebben er weer een!!!
Dit keer geen intelligent design, maar selectieve onwetendheid. Welkom op Fok!, namens bijna iedereen![]()
winner met een 3e plek?quote:
C-wannabe acteurs.... Hoe diep wil je zinken in je leven ????quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:29 schreef Kinga het volgende:
My god, ik kan het niet meer aanzien. Dennis KOM UIT DIE KAST JONGEN!! Hoe geforceerd kan iemand doen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |