You bet !!!quote:
Dat ze hun borg kwijtraken mss?quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:11 schreef cindy10 het volgende:
vraag me af,wat huub en lieke nog tegenhoud om per direct de poort uit te lopen![]()
De borg?quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:11 schreef cindy10 het volgende:
vraag me af,wat huub en lieke nog tegenhoud om per direct de poort uit te lopen![]()
Inderdaad.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat daar harde woorden zullen vallen na vanavond...boetes kan ik mij in vinden maar de CP's moeten echt terug...dat slaat nergens op. Huub zat vanmiddag nog aan Lieke te vertellen dat hij CP's aan haar zou geven om iemand uit te nodigen. Die zal wel pisnijdig zijn.
Mag ook alleen via pm hoorquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:06 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon heel enthousiast als ik Dennis zieEn wil dat
graag met je delen.
Ik hoop dat ze het doen, of al gedaan hebben.....quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:11 schreef cindy10 het volgende:
dank, verzondenquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:11 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ik gok zo fons.van.westerloo@rtl.nl
Niet 100% zeker, maar het lijkt er wel opquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:10 schreef Zora01 het volgende:
Is het nou echt zo dat de punten die huub en lieke in moesten leveren naar Brian zijn gegaan????
Waarom de streams op dat ziekmakende stel , ik begrijp er geen jota vanquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:10 schreef Nostalgist het volgende:
Ik HAAT het soap deel van DGK
Shut up, Dennis en Nadia , je moet ooit nog naar buiten.
Ik zeg ik hou d'r van, hij heeft huub vanmorgen tegen moeten houden omdat hij amanda aan wilde vliegen en daarvoor mag je best worden beloond een keer want hoe vaak zat hij niet aan het andere eind en kwam huub ermee weg??quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:08 schreef Meganog het volgende:
[..]
Een beetje bizar inderdaad dat de punten die mensen voor Huub bij elkaar ge-smst hebben rechtstreeks naar Brian gaan...
????? ja zou kunnen, maar hij heeft totaal helemaal geen vrienden gehad in DGK, of alleen maar voor even. Iedereen haat hem of heeft hem gehaat. Ik dacht misschien dat het moeilijker word, wanneer mensen de hele dag met hem op moeten trekken. Vooral als hij gedronken heeft. Ik denk niet dat iemand echt 24 uur alles bekijkt of te zien krijgt?quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:07 schreef Zora01 het volgende:
[..]
heel simpel, het is van ons geen sterke tegenstander in een spel waar je zo dicht bij een grote som geld zit.. Net als wij zien ook zij in hem een winnaar.. en natuurlijk gunnen ze hem dat niet, omdat ze het zichzelf gunnen.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:11 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
You bet !!!
Ik heb het inmiddels voor elkaar gekregen dat ik 4 webcams (en bijbehorende pc's) heb
geregeld voor de DennisHouseWarmingParty volgend jaar !! Wat zal jouw fun over
zijn als je mij samen met Dennis ziet dansen rond de Jacuzi in De DennisKooi
terwijl je het zelf moet aanschouwen vanachter een beeldscherm !![]()
(bytheway: HiDiHo, kun jij de streams doorsturen dan ? Ik heb nog geen
provider gevonden die de doorsturing wil doen...)
Dat was niet serieus.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:08 schreef Meganog het volgende:
[..]
Een beetje bizar inderdaad dat de punten die mensen voor Huub bij elkaar ge-smst hebben rechtstreeks naar Brian gaan...
Tsja... heeft iets te maken met de psyche van de mens, heb ik laatst gehoord van een kaboutertje. Kop boven het maaiveld; hoge bomen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:04 schreef coldstar het volgende:
Ik zou wel eens willen weten waarom Huub in de vila altijd zo gehaat is, en daar buiten de populairste is???? Iemand een lochishe antwoord hierop?
En dan? Met frisse tegenzin weer de DGK volgen?quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:12 schreef ruby het volgende:
Tip: zet Drone Zone van Shoutcast (internetradio) aan en je komt helemaal tot rust.
Weg met al die negatieve gevoelens van de afgelopen dagen, weg met de stress. Ik voel me als herboren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |