abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 15:43:01 #1
137949 Disana
pi_52939074
De post is geweest. Jaap telde de post voor Huub en Lieke: 23 brieven en 3 pakjes. Volgens Jaap is dit het bewijs dat zijn strategie werkt.

Nadia bespreekt momenteel met Amanda een brief die haar duidelijk niet zint. Ze vindt niet dat ze de hele dag geil loopt te doen.

Carlos is terug van zijn vakantie op Bali. Brian mag vrij uitgebreid vertellen wat er in de villa aan de hand is:

Huub heeft zaterdag stiekem zitten drinken, dronk door terwijl er berichten op de plasma stonden.

Amanda, Brian en Nadia zijn gebeld om Dennis en Huub uit elkaar te halen. Huub kneep Dennis zijn gezicht fijn. Amanda zou in de paardenbak een trap hebben gekregen. Brian heeft Huub opgetild, Huub bleef spartelen, Lieke duwde en trok Amanda.

Vanmorgen was de makeuptas van Lieke weg. Niemands schuld. Lieke werd para, duwde op de trap. Er volgde geen boete.

Over dit laatste: Jaap zei eerder tegen Dennis dat het een stomme aktie van Amanda was om met een lade te gooien. Dit moet gebeurd zijn toen Lieke op zoek was naar haar toilettasje.

Hier leveren wij Commentaar Op de Streams

Als je over andere zaken dan de streams wilt babbelen, doe dat dan a.u.b niet hier maar in de gezellige slow chat:
[SC]

Voor wie meer wil bijdragen:

Veel users zijn niet in staat om voortdurend de streams te volgen. Als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het daarom op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic. Iedereen kan hieraan toevoegen, ook enkele regels over een gebeurtenis zijn zeer welkom:
[DGK] Updates

Kun je snel typen en vind je het leuk af en toe eens een gesprek of gebeurtenis te verslaan, dan is je bijdrage meer dan welkom in
[DGK] Streamverslagen

Ben je op de hoogte van alle ins en outs, dan is je kennis hier welkom:
[DGK] Vraag het een streamer

Deze COSsen zijn vaak tijdelijk zoek. Als je op Active Topics in de tweede menubalk hierboven klikt, kom je terecht in een lijst met links naar aktieve topics; de actuele COS staat hierbij.

[ Bericht 50% gewijzigd door Disana op 04-09-2007 15:54:49 ]
pi_52939091
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 15:17 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Dat moeten ze echt uit hun kop laten. Een homo mag net zo goed post sturen.
hmmm... misschien iets voor een homo-groepering?

Wij eisen dat Dennis zijn post ontvangt.
Het is schande dat post van homosexuelen wordt gediscrimineerd?
  dinsdag 4 september 2007 @ 15:45:10 #3
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_52939104
Nadia heeft een brief van haar vriendin
Ze moet zich niet als een slet gedragen, Nadia vind het niet leuk
pi_52939108
Nadia heeft een brief gekregen van een goede vriendin. De vriendin heeft haar gebeden om zichzelf meer classy en niet als slet neer te zetten
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_52939119
Amanda doet het voorkomen alsof de vriendin van Nadia jaloers is omdat Nadia op tv is.
  dinsdag 4 september 2007 @ 15:46:11 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52939121
Nadia wordt door een vriendin met haar neus op de sletterige feiten gedrukt?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_52939125
Jaap probeert constant achter te manipuleren met uitdpraken over de 44% van huub.
Achter is totaal de grip kwijt over Amanda en Jap, ze moeten nu hard optreden anders is het einde in zicht.
Amanda exit.
Dan komt spel ook weer ten goede
pi_52939136
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 15:46 schreef mootie het volgende:
Amanda doet het voorkomen alsof de vriendin van Nadia jaloers is omdat Nadia op tv is.
Dat is zo langzamerhand haar standaard antwoord aan het worden op alle negatieve reacties
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  dinsdag 4 september 2007 @ 15:48:22 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52939142
quote:
Dat is Amanda's wereldbeeld in een notendop: als je het niet met haar eens bent, ben je jaloers op haar. Lekker simpel, lekker makkelijk.
Ik denk ook dat ze Lieke zo haat omdat Lieke de aandacht van Huub van haar heeft afgepakt. Kan het proletenprinsesje niet hebben.
pi_52939143
Amanda is echt een smerig loeder, ze probeert nu Nadia tegen haar beste vriendin op te zetten
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 15:49:00 #11
135305 beequeen
Lost.
pi_52939147
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 15:46 schreef Copycat het volgende:
Nadia wordt door een vriendin met haar neus op de sletterige feiten gedrukt?
Yep, en vervolgens vraagt de ene slet an de andere slet: Vind je mij een slet?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_52939155
Jaap probeert met zijn opmerkingen de streamers te beinvloeden....

Wat loopt Nadia weer te zeuren... ipv dat ze der vriendin der advies ter harte neem en der wat mee gaat doen
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 15:50:30 #13
135305 beequeen
Lost.
pi_52939160
quote:
Hetzelfde verhaal had Amanda over Nena.
― Mark Twain
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 15:51:36 #14
137949 Disana
pi_52939170
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 15:49 schreef Desii het volgende:

Wat loopt Nadia weer te zeuren... ipv dat ze der vriendin der advies ter harte neem en der wat mee gaat doen
Jaap moet maar eens wat fanmail krijgen over hoe goed hij het doet. Met wat addertjes onder het gras.
pi_52939177
Nadat Brian zijn (eenzijdig) verhaal van zaterdag en vanmorgen aan Carlos had verteld, riep Japio nog wel een keer dat het voorval met het gooien van de lade (vanmorgen) een hele stomme fout was. Brian deed zichtbaar moeite om niet te reageren.
Keep the Sunny Side Up
pi_52939185
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 15:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat is Amanda's wereldbeeld in een notendop: als je het niet met haar eens bent, ben je jaloers op haar. Lekker simpel, lekker makkelijk.
Ik denk ook dat ze Lieke zo haat omdat Lieke de aandacht van Huub van haar heeft afgepakt. Kan het proletenprinsesje niet hebben.
klopt, vanaf die tijd is Amanda's houding t.o.v Huub veranderd.
Huub is, in de loop van de tijd, minder flirterig geworden ri. haar en dat vindt ze verschrikkelijk... alle aandacht moet naar haar toe.
pi_52939213
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 15:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadat Brian zijn (eenzijdig) verhaal van zaterdag en vanmorgen aan Carlos had verteld, riep Japio nog wel een keer dat het voorval met het gooien van de lade (vanmorgen) een hele stomme fout was. Brian deed zichtbaar moeite om niet te reageren.
Een nare combinatie hoor, die streamlocks en het mondjesmaat toelaten van informatie van enkele personen.
pi_52939227
de mening van zo'n beetje alle mensen is zo over jou Nadia...wen er maar vast aan...
je gedraagt je ook ontzettend ordi
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_52939228
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 15:48 schreef mootie het volgende:
Amanda is echt een smerig loeder, ze probeert nu Nadia tegen haar beste vriendin op te zetten
Die vriendin is terecht bezorgd om Nadia en wat doet ze? Ze gaat die brief bespreken met Amanda Ze zou hem voor zichzelf moeten houden en haar les eruit moeten trekken.
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 15:57:22 #20
135305 beequeen
Lost.
pi_52939249
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 15:49 schreef Desii het volgende:

Amanda doet ook een duit in het zakje door te zeggen dat zewel erg veel kreunt en oehhht en aaaahhht, als met Dennix kust of vrijt. De reactie van Naad is dat Amanda ook behoorlijk sletterig is.
De "dames" zeiken elkaar over en weer af maar geen van de twee wil dat toegeven of snappen het.
Naad is in dit geval nog gemener dan Amanda, die geeft gewoon haar domme mening.
― Mark Twain
pi_52939252
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 15:55 schreef Sug4r het volgende:

[..]

Die vriendin is terecht bezorgd om Nadia en wat doet ze? Ze gaat die brief bespreken met Amanda Ze zou hem voor zichzelf moeten houden en haar les eruit moeten trekken.
Het is mij al vaker opgevallen dat mensen elkaars post lezen en dat heel vanzelfsprekend vinden
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_52939259
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 15:48 schreef mootie het volgende:
Nou, je moet toegeven dat Amanda ook wel een ervaren raadgever is in dezen.

Zo vaak als zij "hartsvriendinnen" is kwijt geraakt.
pi_52939269
quote:

[..]

Vrienden, familie, mensen die van je houden vertellen je de waarheid om je voor nog meer fouten te behoeden (normaalgesproken). Maar dat hebben de dames liever niet
pi_52939270
[quote]Op dinsdag 4 september 2007 15:57 schreef beequeen het volgende:

[..]

Amanda doet ook een duit in het zakje door te zeggen dat zewel erg veel kreunt en oehhht en aaaahhht, als met Dennix kust of vrijt. De reactie van Naad is dat Amanda ook behoorlijk sletterig is.
De "dames" zeiken elkaar over en weer af maar geen van de twee wil dat toegeven of snappen het.
Naad is in dit geval nog gemener dan Amanda, die geeft gewoon haar domme mening.
[/quote

De brief van de vriendin was nog heulllll netjes geformuleerd............
pi_52939274
Mooie OP Disana
pi_52939277

† In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 15:59:40 #27
135305 beequeen
Lost.
pi_52939285
quote:

[..]

Dit zijn TVmomenten, snap dat dan.
― Mark Twain
pi_52939292
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 15:36 schreef mspoez het volgende:

[..]

Laat het die kinderbrief zijn Die vond ik ge-ni-aal.
Goed dat je het zegt, die zit nog in mijn tas! Die moet ik nog posten, doe ik vanavond!
pi_52939295
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 15:57 schreef avonne het volgende:

[..]

Samantha kreeg nog een aantal sneren mee in dit gesprek en ook Nena vertrouwt ze niet meer......
Goh..... aan wie zou het nou toch liggen
pi_52939296
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 15:57 schreef avonne het volgende:

[..]

Relatie-therapeute Amanda weet wat het probleem is : "Jouw vriendin kent jou gewoon niet goed genoeg"
Keep the Sunny Side Up
pi_52939309
die vriendin mag niet eens haar werkelijke mening geven...ze moet zeker praten zoals het in Nadia haar straatje uitkomt zoals ook Nadia wil dat die andere 4 in haar clubje in alles met haar meepraten.
Luister maar eens naar wat Huub en Lieke van je vinden...maar dat interessert je toch allemaal niet.
Je mag blij wezen als je baas je nog terug wil....ik zou zeggen,van mij hoef je niet terug te komen
pi_52939310
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 15:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat is volgens mij ook precies wat er aan de hand is.
Daarom vindt ze Dennis nog wel leuk want volgens Nadia wil die met Amanda naar bed en daar geniet ze wel van. Als iemand haar niet wil is het oorlog kennelijk.
pi_52939327
Ik blijf met 2 vragen zitten:

is nadia zo dom of doet zij alsof ?( als ik sex heb denk ik niet aan tv)

amanda s moeder is altijd zo positief (wanneer heeft zij dan contact met haar moeder?)
pi_52939331
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 15:58 schreef mootie het volgende:

[..]

Vrienden, familie, mensen die van je houden vertellen je de waarheid om je voor nog meer fouten te behoeden (normaalgesproken). Maar dat hebben de dames liever niet
Ze vergeten ook dat die vrienden, familieleden er op aangesproken worden wat ze in DGK doen. Zij zijn juist degene die de waarheid moeten kunnen zeggen omdat ze van hen houden.
Ze zijn alleen te dom om dat door te hebben.
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 16:05:42 #35
137949 Disana
pi_52939357
Die is helemaal mooi: Nadia heeft vriendin Kim zelf gevraagd om te vertellen hoe ze haar ziet.
pi_52939372
ze wil niet snappen dat iedereen in de buitenwereld tegen die vriendin zegt...mijn god,wat zet die vriendin van je(Nadia dus) zich compleet voor schut
pi_52939379
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 16:05 schreef Disana het volgende:
Die is helemaal mooi: Nadia heeft vriendin Kim zelf gevraagd om te vertellen hoe ze haar ziet.
En stomme Kim geeft heel onwenselijke antwoorden Afvoeren die hap!

Vriendin Lieke laat ook niks van zich horen, Nadia vermoedt dat ze zich voor haar schamen omdat ze sex op tv heeft
pi_52939385
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 15:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Pion offer

Wil Jaap van de situatie gebruik maken om Brian backup te laten verliezen?
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 16:07:57 #39
135305 beequeen
Lost.
pi_52939388
Dennix denkt dat er in de brief staat dat Naad zich net zo gedraagt als Amanda en er komt geen enkele reactie van Amanda.
Ik zou toch echt vragen wat hij daarmee wil zeggen.
― Mark Twain
pi_52939394
Ahahaha Kim schrijft Denniks!
  dinsdag 4 september 2007 @ 16:08:18 #41
168951 STAP01
body and brain
pi_52939396
ALSOF!!! ik me gedraag als een slet!!! Meid, je bent een SLET!
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_52939417
Die meiden snappen niet.... dat houden van betekend... juist ook is het aanspreken op je fouten
pi_52939420
Nou, ik scroll even door jullie posts, hoor!
Veel te veel Nadia.
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 16:09:43 #44
137949 Disana
pi_52939423
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 16:07 schreef mootie het volgende:

[..]

Vriendin Lieke laat ook niks van zich horen, Nadia vermoedt dat ze zich voor haar schamen omdat ze sex op tv heeft
Met andere woorden: Nadia weet zelf ook dat ze zich als een slet gedraagt - en ze dacht dat dat leuk was voor de kijkers.
pi_52939427
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 16:07 schreef mootie het volgende:

[..]

de sexuele activiteiten van huub en lieke komen toch veel discreter op mij over
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 16:10:32 #46
135305 beequeen
Lost.
pi_52939431
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 16:03 schreef ericahysterica het volgende:

amanda s moeder is altijd zo positief (wanneer heeft zij dan contact met haar moeder?)
Ja duh, ze kijkt eerst of de camera meekijkt voordat ze begint met Dennix. Denk aan zaterdagavond, buiten op het gazon vol in een spotlight gaan liggen zoenen, kreunen en steunen.
― Mark Twain
pi_52939450
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 16:07 schreef avonne het volgende:

[..]

Pion offer

Wil Jaap van de situatie gebruik maken om Brian backup te laten verliezen?
Dat was ook mijn eerste gedachte. Brian afhankelijk (lees onderdanig) maken, door z'n backup weg te laten sturen.
Keep the Sunny Side Up
pi_52939452
vriendin Lisa is dus eerlijker dan vriendin Kim of Kim heeft dezelfde slettenredenatie als amanda
pi_52939462
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 16:03 schreef ericahysterica het volgende:

Ik vond het ook zo vreemd dat ze lag te neuken met Dennis en wel kon horen dat Jaap boven aan het vloeken was. Oké soms ben je niet zo geconcentreerd en alles, maar volgens mij laat zij zich nooit echt gaan.
pi_52939464
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 16:10 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

de sexuele activiteiten van huub en lieke komen toch veel discreter op mij over
Even voor de duidelijkheid, Lieke is een vriendin van Nadia
pi_52939473
pi_52939484
nadia denkt dat haar vriendin het echt niet goed ziet omdat ze enkel de uitzendingen ziet.
NOU NADIA gelukkig ziet Lisa de streams niet anders had ze je nooit meer geschreven
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 16:17:16 #53
137949 Disana
pi_52939508
De 'classy' vorm van verbijten:

pi_52939519
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 16:12 schreef ericahysterica het volgende:
vriendin Lisa is dus eerlijker dan vriendin Kim of Kim heeft dezelfde slettenredenatie als amanda
Denk jij ook niet dat Nadia morgen nog 15+ brieven van Lisa en 10 van Kim zal krijgen
Keep the Sunny Side Up
pi_52939526
Nou, vooruit, dan maar.... een vraag over Nadia

Wordt van die vriendin Kim haar vuile was al op de streams uit gehangen?
Dat als wraak Nadia allemaal privé-dingen over Kim vertelt?
pi_52939527
  dinsdag 4 september 2007 @ 16:18:43 #57
168951 STAP01
body and brain
pi_52939529
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 16:17 schreef Disana het volgende:
De 'classy' vorm van verbijten:

[afbeelding]
ik zeg nix!
pi_52939534
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 16:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Denk jij ook niet dat Nadia morgen nog 15+ brieven van Lisa en 10 van Kim zal krijgen
tenzij ze nu streams kijken
  dinsdag 4 september 2007 @ 16:20:18 #59
168951 STAP01
body and brain
pi_52939542
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 16:14 schreef Dreamboy het volgende:
[afbeelding]
Bel me...0909 0123 want verder kom ik nie
pi_52939548
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 16:18 schreef avonne het volgende:
Nou, vooruit, dan maar.... een vraag over Nadia

Wordt van die vriendin Kim haar vuile was al op de streams uit gehangen?
Dat als wraak Nadia allemaal privé-dingen over Kim vertelt?
je vergist je Lisa is de lelijke jaloerse misselijke niet invoelende vriendin en Kim de hele loyale vriendin
  dinsdag 4 september 2007 @ 16:22:36 #61
521 ruby
Hell yeah!
pi_52939567
Ik hoop dat Nadia hierdoor nog onzekerder wordt. Ze verdient het.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 16:22:41 #62
137949 Disana
pi_52939569
Dennis is best wel vrouwelijk. Dat hebben ze besproken toen de gay post kwam.
pi_52939579
Dennis is er trots op dat hij er Gay uit ziet
  dinsdag 4 september 2007 @ 16:25:53 #64
168951 STAP01
body and brain
pi_52939606
De cameraman staat er bovenop! Dat weten deze 3 maar al te goed!
pi_52939613
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 16:20 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

je vergist je Lisa is de lelijke jaloerse misselijke niet invoelende vriendin en Kim de hele loyale vriendin
oowwww.... sorry KIM!

Vanmorgen zei Huub naar aanleiding van de komst van de Portugese lerares "er is meer dan alleen maar onze hele kleine wereld"

Maar Dennis en Amanda, die praten echt in cirkeltjes.
Nadia weet ik niet. Die is één en al act
pi_52939617

denk je dat..denk je dat denkje da tik..nee
Goedemorgen :W
pi_52939626
pi_52939632
* dennis mute

Ik hoor zijn redenering nu al voor de 5de keer in 10 minuten
pi_52939635

Dat kind gun je toch een fanta
  dinsdag 4 september 2007 @ 16:28:57 #70
521 ruby
Hell yeah!
pi_52939636
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 16:23 schreef avonne het volgende:
Dennis is er trots op dat hij er Gay uit ziet
Sja, hij moet toch wat zeggen.
  dinsdag 4 september 2007 @ 16:29:04 #71
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_52939639
Dit is niet leuk meer om te posten, tien minuten wachten tot er een pagina geladen is
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_52939676
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 16:29 schreef mazaru het volgende:
Dit is niet leuk meer om te posten, tien minuten wachten tot er een pagina geladen is
ja wat is er aan de hand de laatste paar dagen
mahe
pi_52939678
pi_52939687
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 16:29 schreef mazaru het volgende:
ik dacht al dat het aan mijn verbinding lag!
pi_52939694
Amanda: mensen in de gevangenis komen elkaar ook tegen en dan is het ook goed
  dinsdag 4 september 2007 @ 16:36:59 #76
521 ruby
Hell yeah!
pi_52939716
Alles wat Nadia zegt vind ik ongeloofwaardig.

Die vriendin moet 'r gewoon lozen. Wat heb je nou aan zo'n eng mens?
pi_52939738
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 16:38:50 #78
135305 beequeen
Lost.
pi_52939748
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 16:28 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Dat kind gun je toch een fanta
Je tekst
― Mark Twain
pi_52939775
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 16:38 schreef Dreamboy het volgende:
[afbeelding]
Hij (het hondje) begint zelfs op Jaap (het baasje) te lijken!
pi_52939777
Dus jaloezie is een positieve eigenschap volgens Nada en Dennix.
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_52939784
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 16:38 schreef Dreamboy het volgende:
[afbeelding]
Zoooo die is echt flink dikker geworden.!!!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_52939792
is nix nog steeds aan het vertellen wat voor een topgozer zijn vrienden hem vinden ?

kon het ff niet meer aanhoren
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 16:42:26 #83
137949 Disana
pi_52939801
Huub vertelt ook in heel algemene termen aan Carlos wat er dit weekend is gebeurd. Opstootje, geduwd, brief, niemand eruit. Te vaag om iets uit af te leiden.
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 16:43:41 #84
137949 Disana
pi_52939809
Over vanmorgen en Amanda mag hij dus niet zoveel vertellen. Maar hij zegt wel dat hij een lade tegen zich aan kreeg, en nu in afwachting is van (bericht hierover van achter).
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 16:43:54 #85
135305 beequeen
Lost.
pi_52939813
Conclusie van Naad: Ik ben superverliefd op je en ben blij dat ik bij en van je ben.
― Mark Twain
  dinsdag 4 september 2007 @ 16:43:55 #86
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52939814
Dennis maakt zich niet druk om de "automatische reactie" van een vriendin, Nadia vindt dat hij dat ook niet moet doen, maar hij moet zich er ook niet druk om maken dat zij daar heel veel waarde aan hecht.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 4 september 2007 @ 16:44:05 #87
186934 Jewscky
leven en laten leven
pi_52939817
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 16:41 schreef Nomrc2 het volgende:
is nix nog steeds aan het vertellen wat voor een topgozer zijn vrienden hem vinden ?

Volgens mij heeft hij geen vriende,dat bestaat niet ,het is een ongelovelijke grote NIX
pi_52939818
Huub praat net als Brian met Carlos over de incidenten van vanmorgen.
Amanda heeft dus een lade tegen Huub aangesmeten
  dinsdag 4 september 2007 @ 16:44:29 #89
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52939822
Stom FOK!

<Dubbel dus verwijderbaar >

[ Bericht 74% gewijzigd door Copycat op 04-09-2007 16:50:45 ]
  dinsdag 4 september 2007 @ 16:44:39 #90
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52939826
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 16:35 schreef ikreageer het volgende:
Amanda: mensen in de gevangenis komen elkaar ook tegen en dan is het ook goed
Ja ...

Ofwel
Buiten dat het mooi het referentiekader van Amanda weergeeft, is dat toch een opmerking die kant noch wal raakt?
  dinsdag 4 september 2007 @ 16:45:35 #91
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52939840
Nadia wil iets meer het gevoel hebben dat ze "met Dennis is"
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 4 september 2007 @ 16:45:55 #92
521 ruby
Hell yeah!
pi_52939844
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 16:41 schreef Nomrc2 het volgende:

Ik heb 'm ook weggedraaid. Die gozer wordt zo opgewonden van zichzelf.
pi_52939852

heeft ze weer haar rokje vergeten aan te doen.
pi_52939853
  dinsdag 4 september 2007 @ 16:47:29 #95
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52939857
Lieke: Sjezus wat een post man (terwijl er een hele mand post voor haar staat)
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 16:47:46 #96
137949 Disana
pi_52939864
Dennis krijgt kaarten van een vrouw op leeftijd die streamt en hem begrijpt.
pi_52939872
pi_52939880
  dinsdag 4 september 2007 @ 16:49:20 #99
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52939882
Had Nadia nou "1 minuutje" nodig om zich om te kleden voor de les van Carlos?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_52939893
  dinsdag 4 september 2007 @ 16:50:52 #101
521 ruby
Hell yeah!
pi_52939897
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 16:47 schreef Disana het volgende:
Dennis krijgt kaarten van een vrouw op leeftijd die streamt en hem begrijpt.
Zeker van Anneke Grönloh, de moeder der homo's.

Ik heb uiteraard niets tegen homo's maar wel tegen Dennis, moge dat ff duidelijk zijn.
pi_52939906
Wat zei Huub ?iets over weet je waarom Brian ziek is en Amanda.....
Lieke:''zo zou eens tijd worden dat er wat aan gedaan werd''?
pi_52939914

kaartje voor Huub en Jaap samen
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 16:53:03 #104
137949 Disana
pi_52939919
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 16:50 schreef ruby het volgende:

[..]

Zeker van Anneke Grönloh, de moeder der homo's.

Ik heb uiteraard niets tegen homo's maar wel tegen Dennis, moge dat ff duidelijk zijn.
Ik stel me er een vrij simpele vrouw bij voor die een beetje eenzaam is en best nog eens een jonge man zou willen hebben die haar het hof maakt
pi_52939936
Lieke krijgt een uitnodiging voor curaçao ojee.
pi_52939938
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 16:51 schreef kybe het volgende:
Lieke zo zou eens tijd worden dat er wat aan gedaan werd?
Daar doelt ze mee op de post.
Daar proberen ze de druk er een beetje mee af te halen bij Huub en Lieke verwacht ik.
  dinsdag 4 september 2007 @ 16:54:35 #107
521 ruby
Hell yeah!
pi_52939939
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 16:53 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik stel me er een vrij simpele vrouw bij voor die een beetje eenzaam is en best nog eens een jonge man zou willen hebben die haar het hof maakt
Met nadruk op vrij simpel inderdaad.

Dat zou ook een optie zijn ja.
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 16:55:29 #108
135305 beequeen
Lost.
pi_52939955
Dennix vertelde dat hij in RL nog agressiever is dan Brian als een ander iets met zijn vrouwtje flikt, dan flipt hij helemaal door, 100%.
Zijn vrienden zitten volgens hem stomverbaasd naar de streams te kijken, die kennen een heel andere Dennix.
Sure Dennix.
― Mark Twain
pi_52939966
  dinsdag 4 september 2007 @ 16:56:11 #110
521 ruby
Hell yeah!
pi_52939972
Wie heeft die helicopter ingehuurd?

Of is het een grasmaaier?
  dinsdag 4 september 2007 @ 16:57:26 #111
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52939985
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 16:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik gok dat het een vrouw is wiens zoon toevallig op Dennis lijkt... en waarschijnlijk net zo'n klaploper is
Of nog erger: Hij leek er vroeger op en het is helemaal misgegaan met hem...
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 16:58:34 #112
135305 beequeen
Lost.
pi_52939993
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 16:51 schreef kybe het volgende:
Lieke:''zo zou eens tijd worden dat er wat aan gedaan werd''?
Ik denk dat ze doelt op het gooien van een lade vanochtend. Brian maakt zich zorgen over de consequenties, Amanda uiteraard niet, die denkt dat alles kan en mag.
― Mark Twain
pi_52939996
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 16:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik gok dat het een vrouw is wiens zoon toevallig op Dennis lijkt... en waarschijnlijk net zo'n klaploper is
pi_52940001
Kaartje met een beer er op.
pi_52940015
pi_52940016
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 16:58 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik denk dat ze doelt op het gooien van een lade vanochtend. Brian maakt zich zorgen over de consequenties, Amanda uiteraard niet, die denkt dat alles kan en mag.
Amanda's maken zich pas zorgen wanneer ze in elkaar worden geslagen door hun vriend.

[ Bericht 9% gewijzigd door Borga op 04-09-2007 17:06:05 ]
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 17:01:54 #117
137949 Disana
pi_52940029
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 16:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan gok ik op een zoon met een vrouw waarmee deze dame niet blij is.
pi_52940037
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 16:58 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ok thanks,ik hoop ook dat de Febo nu eens de juiste beslissing maakt
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 17:02:57 #119
135305 beequeen
Lost.
pi_52940038
Naad drukt gewichten maar ligt niet lekker. Carlos staat nl achter haar en kan haar borsten niet zien, ze moet zich eeeeeeeeecht even omdraaien.
Alsof Carlos daar op zit te wachten.
― Mark Twain
  dinsdag 4 september 2007 @ 17:03:29 #120
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52940053
Zo...... wat een brief bij dat cadeau, een heel familiedrama wordt uit de doeken gedaan en vergeleken met de situatie in DGK

En het eindigt met: Ik heb zelfs een laptop en een internetverbinding voor mijn moeder van 79 aangeschaft zodat ze jullie op de voet kan volgen
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 4 september 2007 @ 17:03:52 #121
521 ruby
Hell yeah!
pi_52940060
79-jarige oma krijgt een laptop en internetverbinding om Huub en Lieke op de voet te volgen.
pi_52940074
  dinsdag 4 september 2007 @ 17:05:15 #123
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52940075
Het cadeau was overigens een prachtig honkbalboek wat Huub een "bizar mooi cadeau" noemt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 4 september 2007 @ 17:06:07 #124
521 ruby
Hell yeah!
pi_52940087
Huub is helemaal in de wolken van z'n cadeau. Goede keuze dus.
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 17:06:21 #125
135305 beequeen
Lost.
pi_52940091
Huub krijgt een prachtig boek met illustraties van alle baseballstadions in Amerika, oude en nieuwe. Hij is helemaal verguld.
― Mark Twain
pi_52940100

Huub is blij met de boeken.
  dinsdag 4 september 2007 @ 17:07:41 #127
130755 Kinga
versier hier
pi_52940110
Zal wel wat gekost hebben die boeken.
  dinsdag 4 september 2007 @ 17:08:33 #128
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52940125
Wel grappig, toen Lieke de brief bij het cadeau de eerste keer voorlas had Huub zoiets van WTF?? toen hij hoorde over het familiedrama (volgens mij in de zin van 'dat schrijf je toch niet') en nu hij het cadeau gezien heeft (en uiteraard helemaal verguld is) vindt hij het een "bijzondere brief"
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 4 september 2007 @ 17:10:03 #129
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52940166
En een kaart die "Walking on sunshine" van Katrina and the waves begint te spelen
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_52940170
  dinsdag 4 september 2007 @ 17:10:32 #131
521 ruby
Hell yeah!
pi_52940178
Alex en Desii (?) van FOK.
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 17:10:51 #132
135305 beequeen
Lost.
pi_52940185
Kaartje van Desii van FOK
― Mark Twain
pi_52940232
pi_52940242
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:10 schreef beequeen het volgende:
Kaartje van Desii van FOK
yes... its me

leuk he
pi_52940245

puzzelkaart?
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 17:15:23 #136
135305 beequeen
Lost.
pi_52940262
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:13 schreef Desii het volgende:

[..]

yes... its me

leuk he
Was dat die mooie cap van je?
― Mark Twain
pi_52940264
Puzelstukjes bij elkaar rapen.
  dinsdag 4 september 2007 @ 17:16:52 #138
521 ruby
Hell yeah!
pi_52940273
quote:

[..]

yes... its me

leuk he
Ook ene Alex? Of verstond dat ik dat verkeerd?
pi_52940287
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 17:19:02 #140
137949 Disana
pi_52940302
Huub hoopt zó dat Amanda een exit krijgt.
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 17:19:26 #141
135305 beequeen
Lost.
pi_52940305
Huub hoopt echt op een exit van Amanda en dat zonder streamlock, zou het dan toch?
― Mark Twain
pi_52940312
quote:

[..]

yes... its me

leuk he
Leuke kaart en je kaart werd leuk in beeld gelezen. Dat doen Lieke en Huub altijd, ze lezen de kaarten voor en je merkt aan alles dat ze het leuk vinden.
Keep the Sunny Side Up
  dinsdag 4 september 2007 @ 17:21:11 #143
521 ruby
Hell yeah!
pi_52940322
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:19 schreef Disana het volgende:
Ik ook.
pi_52940325
  dinsdag 4 september 2007 @ 17:22:08 #145
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52940326
Als dit de post is n.a.v. donderdag dan is Huub benieuwd naar de post die komt na afgelopen weekend...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_52940331
quote:

[..]

yes... its me

leuk he
Hey Dat ben ik toch nog steeds.

Ik geloof niet dat de febo het zelfs aan zou durven om Amanda er uit te gooien. Ze zijn te bang voor Brian en Jaap

Maar als ze niets ondernemen dan gaat het echt steeds verder. Dat garandeer ik ze.
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 17:24:00 #147
137949 Disana
pi_52940348
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:21 schreef ruby het volgende:

[..]

Ik ook.
Het vertrek van Amanda zou enorm veel veranderen in de villa, dus mij lijkt het ook heel interessant. En da's afgezien van dat ik het haar ook gun
pi_52940353
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:19 schreef Disana het volgende:
Als Amanda geen exit krijgt heeft de redactie echt alles verloren en zijn er geen grenzen meer.

Het zou ook mooi zijn voor de verhaallijn want 100% dat Nadia zich dan op Brian stort, en dan is er weer een swat anders te zien in de kooi.
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 17:25:36 #149
135305 beequeen
Lost.
pi_52940367
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Leuke kaart en je kaart werd leuk in beeld gelezen. Dat doen Lieke en Huub altijd, ze lezen de kaarten voor en je merkt aan alles dat ze het leuk vinden.
Als je dit ziet en bedenkt hoeveel post ze krijgen, Huub die altijd met kop en schouders boven iedereen uit stijgt, kan het toch niet anders dat Huub, via een eventuele BBstemming, wint.
― Mark Twain
pi_52940368
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:19 schreef beequeen het volgende:
Huub hoopt echt op een exit van Amanda en dat zonder streamlock, zou het dan toch?
Volgens mij voelt Brian de bui ook al hangen. Heel krampachtig reageerde hij niet op de opmerking van Japio. Toen de training begon vertelde Amanda aan Carlos dat Brian ziek was en op bed lag. (Carlos heeft daarna Brian omgepraat).

Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
Ik zuip me rot maar FOK wordt er niet sneller van .......
Keep the Sunny Side Up
pi_52940371
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 17:27:00 #152
137949 Disana
pi_52940377
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:24 schreef Yollie het volgende:

[..]

Als Amanda geen exit krijgt heeft de redactie echt alles verloren en zijn er geen grenzen meer.

Het zou ook mooi zijn voor de verhaallijn want 100% dat Nadia zich dan op Brian stort, en dan is er weer een swat anders te zien in de kooi.
Bij een gedwongen exit zou er normaal gesproken toch een vervanger komen, he? Beetje raar zo vlak voor het einde, maar ik denk daaraan omdat er anders maar 2 vrouwen over zijn. Dat zal achter niet willen.
pi_52940411
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:25 schreef beequeen het volgende:

[..]

Als je dit ziet en bedenkt hoeveel post ze krijgen, Huub die altijd met kop en schouders boven iedereen uit stijgt, kan het toch niet anders dat Huub, via een eventuele BBstemming, wint.
Los van het feit dat BB-stemmingen voor DGK alleen maar geruchten zijn, heb ik weinig vertrouwen in de eerlijkheid van de BB-stemmingen in het verleden.
Keep the Sunny Side Up
pi_52940420
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:27 schreef Disana het volgende:

[..]

Bij een gedwongen exit zou er normaal gesproken toch een vervanger komen, he? Beetje raar zo vlak voor het einde, maar ik denk daaraan omdat er anders maar 2 vrouwen over zijn. Dat zal achter niet willen.
1 vrouw en 1 slet, bedoel je toch?
Dolf is de baas
Insaantje
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 17:32:39 #155
137949 Disana
pi_52940431
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:31 schreef Lobasca het volgende:

[..]

1 vrouw en 1 slet, bedoel je toch?
Twee breedgeschouderde vrouwen
pi_52940434
Ik heb geen idee wie de honkbal-boeken heeft gestuurd maar het is een KNALLER !!!
Keep the Sunny Side Up
pi_52940438
quote:

[..]

Ja de verhoudingen worden dan duidelijk
Brian en Nadia
Jaap en Nix
Huub en Lieke

en de nieuwe vindt wel ergens aansluiting...
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
  dinsdag 4 september 2007 @ 17:33:17 #158
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52940441
quote:
[..]
En het probleem is??
Volgens mij kan Nadia dan bij Jaap terecht en kunnen Brian en Dennis eindelijk op elkaar losgaan....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_52940468
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

En het probleem is??
Volgens mij kan Nadia dan bij Jaap terecht en kunnen Brian en Dennis eindelijk op elkaar losgaan....
Brian gaat zeker Para worden als Amanda Exit is vanavond. Waarschijnlijk volgt er daarop dan heel snel nog een exit!!!! Al dan niet gedwongen of via ziekenhuis!!!
pi_52940472
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:32 schreef Disana het volgende:

[..]

Twee breedgeschouderde vrouwen
Waarvan 1 het flink achter d'r ellebogen heeft...
Dolf is de baas
Insaantje
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 17:35:35 #161
137949 Disana
pi_52940479
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

En het probleem is??
Het probleem is dan volgens mij dat de redactie zal vinden dat ze te weinig leuk beeldmateriaal overhouden voor de uitzendingen.
pi_52940481
quote:

[..]

Nee, niet raar hoor. De regels zeggen dat tot 23 sept kan/mag worden vervangen. Waarom zou het dan een maand daarvoor raar zijn ? Het 'maar 2 vrouwen over' argument is niet echt sterk, ze kunnen meteen een vrouw terug plaatsen.
Keep the Sunny Side Up
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 17:36:37 #163
137949 Disana
pi_52940498
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:33 schreef Yollie het volgende:

[..]

Ja de verhoudingen worden dan duidelijk
Brian en Nadia
Jaap en Nix
Huub en Lieke

en de nieuwe vindt wel ergens aansluiting...
Die verhoudingen zie ik wel gebeuren. Maar ik denk dat ze Amanda erin willen houden voor de plaatjes.
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 17:37:23 #164
137949 Disana
pi_52940510
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:35 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Waarvan 1 het flink achter d'r ellebogen heeft...
En de ander in haar kuiten
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 17:37:42 #165
135305 beequeen
Lost.
pi_52940518
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Los van het feit dat BB-stemmingen voor DGK alleen maar geruchten zijn, heb ik weinig vertrouwen in de eerlijkheid van de BB-stemmingen in het verleden.
Daar ben ik dus ook bang voor en heb me daar al over uitgesproken. Maar gezien de gebeurtenissen van vanochtend en een mogelijke exit van Amanda, ik blijf positief, zou dit een keerpunt kunnen zijn, zeg maar meer RTL.
Amanda weg betekent misschien ook Brian weg, je weet maar nooit.
― Mark Twain
pi_52940522
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:36 schreef Disana het volgende:

[..]

Die verhoudingen zie ik wel gebeuren. Maar ik denk dat ze Amanda erin willen houden voor de plaatjes.
ff serieus Amanda voor het plaatje ??? Ze wordt steeds dikker, haar haar ziet er niet uit! Er zijn toch wel mooiere vrouwen te vinden, waarschijnlijk ook eentje zonder hersens, om erin te komen!! Iemand met hersens gaat echt de kooi niet in!
pi_52940528
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:35 schreef Disana het volgende:

[..]

Het probleem is dan volgens mij dat de redactie zal vinden dat ze te weinig leuk beeldmateriaal overhouden voor de uitzendingen.
Mag ik openlijk zeggen dat ik je even niet serieus neem .........
Keep the Sunny Side Up
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 17:38:22 #168
137949 Disana
pi_52940529
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Nee, niet raar hoor. De regels zeggen dat tot 23 sept kan/mag worden vervangen. Waarom zou het dan een maand daarvoor raar zijn ? Het 'maar 2 vrouwen over' argument is niet echt sterk, ze kunnen meteen een vrouw terug plaatsen.
Ja, het leek me vrij duidelijk dat ik het daarom ook vroeg
pi_52940538
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:25 schreef beequeen het volgende:

[..]

Het zou zo moeten zijn, maar misschien ziet Fons Huub wel als potentieel verbaal bedreigend, omdat ze wel alle 2 slimme baasjes zijn.

Als dat zo is, gaat Huub volgens het huidige beleid exit en wordt het toch een overwinning voor Brian, die verbaal niet zo onderlegd is en die net als eerdere winnaars van BB roemloos ten onder gaat.
(M.u.v. dieenebart).
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  dinsdag 4 september 2007 @ 17:39:13 #170
130755 Kinga
versier hier
pi_52940543
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:36 schreef Disana het volgende:

[..]

Welke plaatjes? Dat ordinaire wicht heeft haar tijd gehad daar.
pi_52940552
Als Amanda er uit moet gaat Brian zo flippen,dan helpen de pammetjes of nachtje hotel niet meer.
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 17:40:05 #172
137949 Disana
pi_52940559
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:37 schreef petraa het volgende:

[..]

ff serieus Amanda voor het plaatje ??? Ze wordt steeds dikker, haar haar ziet er niet uit! Er zijn toch wel mooiere vrouwen te vinden, waarschijnlijk ook eentje zonder hersens, om erin te komen!! Iemand met hersens gaat echt de kooi niet in!
Ha ha. Ja, helemaal eens over Amanda's looks, maar ik redeneer vanuit de redactie. Jullie kijken zeker weinig naar de uitzendingen... daar lusten ze wel een 'lekker' shotje
pi_52940564
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:38 schreef Prospera het volgende:

[..]

(M.u.v. dieenebart).
Liess.nl helemaal up 2 deet!
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 17:41:27 #174
137949 Disana
pi_52940575
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Mag ik openlijk zeggen dat ik je even niet serieus neem .........
Ja dat mag, maar verwar je me niet met een andere user
  dinsdag 4 september 2007 @ 17:42:13 #175
130755 Kinga
versier hier
pi_52940584
Waar komen trouwens die geruchten vandaan dat Amanda exit zou gaan? Komt voor mij echt uit het niets.
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 17:43:04 #176
137949 Disana
pi_52940603
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:39 schreef Kinga het volgende:

[..]

Ik redeneer vanuit de redactie die de plaatjes maakt voor de uitzendingen. Die ik overigens praktisch niet meer zie aangezien het Nadia voor en na is
pi_52940615
Het zal wel slim zijn om Amandel eruit te knikkeren, dan gaat Brian achter Naat aan, een nieuwe verhaallijn krijg je dan.
Wat doet Dennix en Japio dan ?
Wie weet gaan Brian en Naat met Huub en Lieke verder.
Dat wordt spannend dan.
Ok Amandel, je mag wat mij betereft naar huis !!
  dinsdag 4 september 2007 @ 17:43:46 #178
8898 Darklight
pi_52940618
Zou wel cool zijn als die rotkop van Amanda verdwijnt
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 17:44:10 #179
137949 Disana
pi_52940624
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:42 schreef Kinga het volgende:

Waar komen trouwens die geruchten vandaan dat Amanda exit zou gaan? Komt voor mij echt uit het niets.
Jaap merkte op dat het een stomme aktie van Amanda was vanmorgen dat Amanda met een la gooide. Later werd duidelijk dat ze die la naar Huub gooide. Dit was toen Liekes makeuptasje weg was en ze ernaar zocht.
pi_52940626
Nadia: ik voel me zo een hondje nu.
Aman: ik ben een chihuahua
Dennis: Juicy Lickie

pi_52940628
Amanda gaat er helaas niet uit, ook al zou ik het heel graag willen, ik heb het idee dat het programma niet af wil gaan door nog een exit door fysiek geweld.
Na Nena is er zoveel fysiek geweld geweesten ze hebben er nooit iets mee gedaan, op die belagelijke boetes na.
pi_52940629
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:41 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja dat mag, maar verwar je me niet met een andere user
Nee, ik verwar je niet maar het virus blijkt dus overdraagbaar te zijn
Keep the Sunny Side Up
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 17:45:39 #183
135305 beequeen
Lost.
pi_52940643
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:42 schreef Kinga het volgende:
Amanda heeft vanochtend met een lade gegooid naar Huub, en dat steekt niemand onder stoelen of banken.
Brian is nogal van slag, dus datte.
― Mark Twain
pi_52940648
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:39 schreef Kinga het volgende:

[..]

Precies. Die vieze rot kop met dat afgekloven konijnen vacht er op. Alsjeblieft.

De sfeer zou zeker veranderen en het zou het spel weer interessant kunnen maken.
  dinsdag 4 september 2007 @ 17:46:36 #185
130755 Kinga
versier hier
pi_52940653
Ik word helemaal para van die streams.
pi_52940655
waarom een streamlock?
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 17:46:51 #187
137949 Disana
pi_52940658
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Nee, ik verwar je niet maar het virus blijkt dus overdraagbaar te zijn
Kijk nou wat je doet: algehele streamlock!
pi_52940663
Streamlock.

Dit slaat helemaal nergens op zeg niets aan de hand.
  dinsdag 4 september 2007 @ 17:47:11 #189
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52940664
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:43 schreef neehe het volgende:
Het zal wel slim zijn om Amandel eruit te knikkeren, dan gaat Brian achter Naat aan, een nieuwe verhaallijn krijg je dan.
Wat doet Dennix en Japio dan ?
Wie weet gaan Brian en Naat met Huub en Lieke verder.
Dat wordt spannend dan.
Ok Amandel, je mag wat mij betereft naar huis !!
Zou idd wel aardig zijn.... dan wordt Brian ineens "de vijand" van 100 % Terror Dennis
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 4 september 2007 @ 17:47:18 #190
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_52940666
O ik val weer binnen in een streamlock lekker weer
Ik ben niet lullig sommige mensen kunnen gewoon niet tegen de waarheid!
  dinsdag 4 september 2007 @ 17:47:22 #191
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_52940669
JC, zitten hier nu nog steeds mensen?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 17:47:30 #192
135305 beequeen
Lost.
pi_52940671
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:46 schreef Kinga het volgende:
Je bedoelt de steamlocks, zeker nu er niets aan de hand is
― Mark Twain
pi_52940674
waarom streamlock ?
pi_52940675
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:46 schreef Kinga het volgende:
en anders ik wel waarvoor nu dan bah bah bah
pi_52940678
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:40 schreef Disana het volgende:

[..]

Ha ha. Ja, helemaal eens over Amanda's looks, maar ik redeneer vanuit de redactie. Jullie kijken zeker weinig naar de uitzendingen... daar lusten ze wel een 'lekker' shotje
Ehm ik kijk en geen tv en geen streams meer ik ga af van de plaatje s die ik hier zie!!!
  dinsdag 4 september 2007 @ 17:48:38 #196
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_52940700
Was er een duidelijke aanleiding voor deze streamlock?
  dinsdag 4 september 2007 @ 17:48:48 #197
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_52940704
AmanDelleke eruit en NENA er weer in!!!!
oooh... wishfull thinking!!!!!!
... en huiver mee
  dinsdag 4 september 2007 @ 17:49:17 #198
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52940713
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:48 schreef pasjesjen het volgende:
Is dat tegenwoordig nodig??
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 4 september 2007 @ 17:49:30 #199
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_52940718
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:48 schreef Giggio het volgende:
Helaas wel ja
  dinsdag 4 september 2007 @ 17:50:05 #200
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_52940726
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Is dat tegenwoordig nodig??
oke ik geef toe stomme vraag
  dinsdag 4 september 2007 @ 17:50:08 #201
130755 Kinga
versier hier
pi_52940727
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:47 schreef HiDiHo het volgende:
JC, zitten hier nu nog steeds mensen?
Vroeg ik mij eergisteren ook af, totdat ik voor een dagje streams kocht
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 17:51:39 #202
135305 beequeen
Lost.
pi_52940758
Brian en Naad trainen samen met Carlos, Dennix en Amanda zijn weg. Is de nieuwe verhaallijn geboren?
Oeps, ik hoor Amanda nu ook nog.
― Mark Twain
pi_52940761
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:46 schreef itsme het volgende:

[..]

Precies. Die vieze rot kop met dat afgekloven konijnen vacht er op. Alsjeblieft.

De sfeer zou zeker veranderen en het zou het spel weer interessant kunnen maken.
pi_52940765
Lieke tegen Huub. vanavond met het eten hoe doen we dat nou?
Huub. ik heb geen zin in gezeik over het eten hoor! Weet je wat we doen we maken het samen klaar het eten en wie er met zijn poten aan zit die...(dat typ ik maar niet)
  dinsdag 4 september 2007 @ 17:52:10 #205
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52940772
quote:
Geweldig plan, de zomer is toch weer voorbij dus de kans dat Nena de komende maanden niet veel te doen heeft is relatief groot....
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 4 september 2007 @ 17:52:20 #206
38396 mazaru
pi_52940778
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:48 schreef pasjesjen het volgende:
Lieke wou eten bestellen, omdat als ze zou gaan koken die anderen het dan af zouden pakken.
Huub zei, we gaan gewoon samen koken, en de eerste de beste randdebiel die er aan zit, die trap ik hartstikke neer
Streamlock
  dinsdag 4 september 2007 @ 17:53:31 #207
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_52940802
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:52 schreef mazaru het volgende:

[..]

Lieke wou eten bestellen, omdat als ze zou gaan koken die anderen het dan af zouden pakken.
Huub zei, we gaan gewoon samen koken, en de eerste de beste randdebiel die er aan zit, die trap ik hartstikke neer
Streamlock
Dank
  dinsdag 4 september 2007 @ 17:53:40 #208
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52940805
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:51 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke tegen Huub. vanavond met het eten hoe doen we dat nou?
Huub. ik heb geen zin in gezeik over het eten hoor! Weet je wat we doen we maken het samen klaar het eten en wie er met zijn poten aan zit die...(dat typ ik maar niet)
[afbeelding]

Lijkt me sterk dat je hier een ban krijgt omdat je een bewoner quote
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 17:54:08 #209
137949 Disana
pi_52940810
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:52 schreef mazaru het volgende:

[..]

Streamlock
Hij had ook geen zin om als een twaalfjarige op het eten te gaan zitten wachten (omdat het anders misschien ingepikt zou worden).
pi_52940841
17:32 - Het valt wederom niet mee...

“Aaah”, klinkt het uit de fitnessruimte. Carlos is flink aan het drillen. Als er even een pauze wordt ingelast zakt Nadia op het trapje, compleet uitgeteld. “Ik shake helemaal”, zegt Amanda die naast haar vriendin gaat zitten. Maar we kennen Carlos inmiddels; een pauze duurt nooit lang. En hup, de gewichten gaan alweer de lucht in. Denk aan de bikini-contest dames!
10

Amanda blijft dus gewoon
pi_52940848
Vandaar dat er 2 streams op Jaap staan

Carlos has left the building.
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 17:56:47 #212
137949 Disana
pi_52940850
Brian zingt een twee drie vier hoedje van papier. En hij zegt steeds 'lipgloss is goed'.

Is Brian wel goed...
pi_52940866
quote:
De ene leeghoofd eruit, en de andere leeghoofd er weer in ???
Neehe !!
  dinsdag 4 september 2007 @ 17:57:43 #214
38396 mazaru
pi_52940870
Oh jeee Huub trekt zijn paarse overhemd aan, iedere keer als hij die aan heeft dan loopt het uit de hand
  dinsdag 4 september 2007 @ 17:57:56 #215
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_52940874
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:56 schreef Disana het volgende:
Brian zingt een twee drie vier hoedje van papier. En hij zegt steeds 'lipgloss is goed'.

Is Brian wel goed...
Die vraag staat ongeveer gelijk aan...was er een duidelijke aanleiding voor de streamlocks
pi_52940883
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:56 schreef Disana het volgende:

Is Brian wel goed...
Dat versta ik ook! Waarom zingt ie lipgloss is goed??
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 17:59:34 #217
137949 Disana
pi_52940901
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:57 schreef pasjesjen het volgende:

[..]

Die vraag staat ongeveer gelijk aan...was er een duidelijke aanleiding voor de streamlocks

Maar hij heeft wel twintig keer gezegd 'lipgloss is goed'. Dan wil ik een analyse van zijn geestesgesteldheid: is er een kans dat we hem vandaag nog zien flippen.
  dinsdag 4 september 2007 @ 18:00:35 #218
38396 mazaru
pi_52940915
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:58 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ik denk dat Lieke haar lipgloss verdwenen is
  dinsdag 4 september 2007 @ 18:01:09 #219
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_52940923
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:59 schreef Disana het volgende:

[..]

Maar hij heeft wel twintig keer gezegd 'lipgloss is goed'. Dan wil ik een analyse van zijn geestesgesteldheid: is er een kans dat we hem vandaag nog zien flippen.
t was idd raar ja, wellicht wordt ie nog para vandaag
pi_52940928
ik zie dat Amanda haar haren ook lekker heeft gewassen na het sporten
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 18:01:56 #221
137949 Disana
pi_52940938
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:58 schreef Taurus het volgende:

[..]

Zijn nieuwste mantra? Het lèlèlèlèlè is ingepikt door Dennis, namelijk.
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 18:02:06 #222
135305 beequeen
Lost.
pi_52940939
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:57 schreef mazaru het volgende:
Oh jeee Huub trekt zijn paarse overhemd aan, iedere keer als hij die aan heeft dan loopt het uit de hand
Ik denk juist het omgekeerde. Huub heeft even schijt aan de dresscode, ik zie iedereen netjes gekleed, dus lekker kont tegen de krib.
― Mark Twain
  dinsdag 4 september 2007 @ 18:02:16 #223
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_52940944
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 18:01 schreef Disana het volgende:

[..]

Zijn nieuwste mantra? Het lèlèlèlèlè is ingepikt door Dennis, namelijk.
  dinsdag 4 september 2007 @ 18:03:07 #224
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_52940959
Nadia pakt weer even haar handdoek momentje
  dinsdag 4 september 2007 @ 18:04:28 #225
38396 mazaru
pi_52940985
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 18:02 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik denk juist het omgekeerde. Huub heeft even schijt aan de dresscode, ik zie iedereen netjes gekleed, dus lekker kont tegen de krib.
Mooi zo!
En als ik H en L was geweest, dan had ik die lijpe slinger ook allang van mijn bed afgerukt
  dinsdag 4 september 2007 @ 18:04:59 #226
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_52940997
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 18:04 schreef mazaru het volgende:

[..]

Mooi zo!
En als ik H en L was geweest, dan had ik die lijpe slinger ook allang van mijn bed afgerukt
Ik heb het vermoeden dat dat als persoonlijk bezit wordt gezien
pi_52941001
Zo kwam Huub de villa binnen toen Natanael en Bart hem afmaakte in het kantor samen.
Dit duurde een paar dagen tot de PP er was.
  dinsdag 4 september 2007 @ 18:05:58 #228
130755 Kinga
versier hier
pi_52941017
Wat lief, Huub met de Donald Duck
pi_52941020
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 18:05 schreef Dreamboy het volgende:
[afbeelding]
Na de fanta krijgt hij nu een Donald Duckie
  dinsdag 4 september 2007 @ 18:07:10 #230
130755 Kinga
versier hier
pi_52941039
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 18:03 schreef pasjesjen het volgende:
Nadia pakt weer even haar handdoek momentje
Die vindt zichzelf sexy zeker. Pffff.
  dinsdag 4 september 2007 @ 18:08:21 #231
38396 mazaru
pi_52941063
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 18:04 schreef pasjesjen het volgende:

[..]

Ik heb het vermoeden dat dat als persoonlijk bezit wordt gezien
Maar hij hangt gewoon over Huub zijn kussen heen, dan lijkt het me een gift
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 18:09:25 #232
137949 Disana
pi_52941079
Huub zachtjes tegen Lieke in de keuken: That's bad for us all, you know.
pi_52941089
moeten ze op de bank??
  dinsdag 4 september 2007 @ 18:09:49 #234
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_52941091
Ze moeten op de bank of begrijp ik het verkeerd
  dinsdag 4 september 2007 @ 18:10:46 #235
38396 mazaru
pi_52941100
We hebben weer een Jaaplock, wat zei die pad nou weer?
  dinsdag 4 september 2007 @ 18:10:50 #236
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_52941102
  dinsdag 4 september 2007 @ 18:10:50 #237
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_52941103
Ik dacht al waar blijft de streamlock
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 18:11:04 #238
137949 Disana
pi_52941106
Huub: Wat er ook gaat gebeuren, er is niet echt een reden om blij te zijn.

Eerder zei Lieke dat ze 'haar' met plezier uitzwaait, en nu zegt ze weer dat ze er niet rouwig om zou zijn. Ze ziet wel interessante veranderingen (als Amanda eruit gaat).
pi_52941109
moeten ze nou op de bank?
misschien toch amanda eruit, ik zit er echt op te hopen....
pi_52941112
Jaap: Ik denk, Amanda gooit een la naar Huub.
Hoe kan je zo wreed zijn, ik denk een la ..... en weg beeld.
pi_52941113
Huub en Lieke verwachten dat er iets gaat komen.
Meschien een brief voor Amanda daar gaat het over.

STREAMLOCK
pi_52941114
Lieke had toch gisteren al eten besteld voor vandaag ?
Ik denk toch echt dat Amandel eruit gaat als ik Lieke en Huub zo hoor.
En streamlock, dat mochten wij eigenlijk niet horen.
De knoppenman was te laat he he.
  dinsdag 4 september 2007 @ 18:11:14 #243
8898 Darklight
pi_52941115
Jaap is nog steeds vol ongeloof
"Hoe kun je nou een la.." streamlock
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 18:12:25 #244
137949 Disana
pi_52941122
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 18:10 schreef mazaru het volgende:

Dat was een Huub en Lieke lock, zie mijn berichtje
pi_52941139
quote:
jaap zit al de hele dag stiekem Amanda te naaien vanwege haar fysiek geweld vanochtend.

Huub en Lieke houden zich wat dat betreft beter aan het klaarblijkelijke spreekverbod en hinten slechts dat ze er wellicht uitvliegt.

Jaap daarentegen kan het niet laten te melden hoe stom het van Amanda is om een hele la richting Huub te gooien, ook tot ergernis van Brian.
  dinsdag 4 september 2007 @ 18:14:02 #246
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_52941145
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 18:12 schreef Disana het volgende:

[..]

op stream 1 en 2 zei jaap ik denk een la.....naar iemand gooien ....
dus ook door jaap
pi_52941146
is het nou een herhaling op s 3 en 4? of zit hij weer op dezelfde plek de donald duck te lezen!??!
pi_52941150
nadia gaat dus zo janken en brian word weer para
pi_52941153
of de popupol
en als ze dan de laagste in de pol nu eens naar huis laten gaan
pi_52941156
quote:

[..]

bij jaap kwam er ook een lock
  dinsdag 4 september 2007 @ 18:14:40 #251
130755 Kinga
versier hier
pi_52941158
quote:
Wat een agressie in die posts van jou de laatste tijd.
pi_52941159
Wat me ook op val dat het voor de meeste streamer's betaaldag is en ze lopen nog steeds.
  dinsdag 4 september 2007 @ 18:15:53 #253
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_52941174
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 18:14 schreef Visual het volgende:
nadia gaat dus zo janken en brian word weer para
Nou als die para wordt hebben we een dubbele exit
pi_52941185
amanda is zich er niet van bewust denk?
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 18:16:21 #255
137949 Disana
pi_52941188
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 18:14 schreef Dreamboy het volgende:

Wat me ook op val dat het voor de meeste streamer's betaaldag is en ze lopen nog steeds.
Zolang je niet refresht of herstart blijven ze lopen
pi_52941191
quote:
Waar heb jij het toch de hele tijd over met je 'betaaldag' en 'ben benieuwt' en 'ze gaan iets regelen' ?
pi_52941198

Streamlock
pi_52941201
quote:
ik heb eerlijk gezegd al drie weken gratis streams..
  dinsdag 4 september 2007 @ 18:17:14 #259
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_52941202
*zet weer uit*

kijk 30 min, nog niets gezien, dag
  dinsdag 4 september 2007 @ 18:17:18 #260
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_52941203
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:40 schreef Liess het volgende:

[..]

Ja wat nou...!
  dinsdag 4 september 2007 @ 18:17:31 #261
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_52941209
weer streamlock op een donald duck lezende huub het moet niet gekker worden
pi_52941217
Of de stekker gaat eruit, en daarom hoeven we niet te betalen.
pi_52941240
plz plz plz plz plz plzzzzzzzzzzzzz laat Amanda exit gaan!
  dinsdag 4 september 2007 @ 18:20:13 #264
130755 Kinga
versier hier
pi_52941244
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 18:16 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat heb ik dus al paar keer gehad... gewoon een week streams ofzo terwijl ik voor 1 dag betaald had
pi_52941254
Streams mogen nu wel gratis worden zo
  dinsdag 4 september 2007 @ 18:21:35 #266
168951 STAP01
body and brain
pi_52941263
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 18:17 schreef neehe het volgende:
Of de stekker gaat eruit, en daarom hoeven we niet te betalen.
En de bikinicontest dan?
pi_52941266
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 18:13 schreef pullup het volgende:

[..]

jaap zit al de hele dag stiekem Amanda te naaien vanwege haar fysiek geweld vanochtend.

Huub en Lieke houden zich wat dat betreft beter aan het klaarblijkelijke spreekverbod en hinten slechts dat ze er wellicht uitvliegt.

Jaap daarentegen kan het niet laten te melden hoe stom het van Amanda is om een hele la richting Huub te gooien, ook tot ergernis van Brian.
Japio wil op alle mogelijke manieren dat Amanda wordt weggestuurd. Op die manier maakt hij Brian helemaal afhankelijk (lees = slaaf van Japio). Het past helemaal in de strategie van hem om stelletjetjes te breken.
Keep the Sunny Side Up
pi_52941268
moeten ze op de bank en mogen wij dat niet zien??
  dinsdag 4 september 2007 @ 18:22:28 #269
521 ruby
Hell yeah!
pi_52941273
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 18:16 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik heb vandaag meerdere malen moeten refreshen (wegens stemmen in slowmotion) en ik bleef gewoon streams houden.

Effe checken of m'n betaaldag toevallig niet de 5e is.
  dinsdag 4 september 2007 @ 18:23:09 #270
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_52941280
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 18:20 schreef Ricard0j het volgende:
idd
pi_52941287
die streamlock vindt ik echt vervelend,
ik wil haar hoofd zien, mocht er een brief komen.

Ik zit nu te denken, stel dat ze moet, zal ze dan vrijwillig gaan. Ik zie haar er wel voor aan om te blijven zodat ze haar met geweld eruit moeten zetten.
pi_52941294
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 18:20 schreef mootie het volgende:
plz plz plz plz plz plzzzzzzzzzzzzz laat Amanda exit gaan!
Dat zou nog wel is kunnen, denk de FEBO nu erg streng is tegen het 'kansloze groepje'.
En het zou de show eigenlijk best een pep-up geven, en daarna maar Brian eruit
  dinsdag 4 september 2007 @ 18:25:07 #273
186734 ikpikhetnietmeer
Villalux = incognito
pi_52941303
quote:
zijn ze all......als je maar oplet.........
pi_52941321
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 18:24 schreef miraculeus het volgende:
die streamlock vindt ik echt vervelend,
ik wil haar hoofd zien, mocht er een brief komen.

Ik zit nu te denken, stel dat ze moet, zal ze dan vrijwillig gaan. Ik zie haar er wel voor aan om te blijven zodat ze haar met geweld eruit moeten zetten.
Dan wordt het streamlock --> security --> en gaat Brain meteen mee
  dinsdag 4 september 2007 @ 18:27:27 #275
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52941336
quote:
Toen de streams nog gratis waren was het programma ook minder beroerd trouwens
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_52941352
Zo'n lange streamlock is toch niet nodig, er gebeurde niets.
Ze maken er wel een gewoonte van, te pas en te onpas een lock.
Zijn ze nou helemaal van de pot gerukt ??
pi_52941355
De Redactie heeft besloten dat Amanda de villa moet verlaten. In twee stappen wordt dit aan de bewoners verteld. Nu krijgen ze de officiele mededeling (met streamlock) en dadelijk wordt het nogmaals nagespeeld voor de streams.
Keep the Sunny Side Up
pi_52941367
misschien krijgt Brian alvast kalmeringsmiddelen
pi_52941381
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 18:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De Redactie heeft besloten dat Amanda de villa moet verlaten. In twee stappen wordt dit aan de bewoners verteld. Nu krijgen ze de officiele mededeling (met streamlock) en dadelijk wordt het nogmaals nagespeeld voor de streams.
En wie ben jij dan wel
  dinsdag 4 september 2007 @ 18:31:37 #280
38396 mazaru
pi_52941382
quote:

[..]

De H en L lock kwam na de Jaaplock
quote:
Op [target=http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=1831120#1831120]dinsdag 4 september 2007 @ 18:10[/target] schreef Merrick het volgende:

Echt, zegt Jaap, hoe kun je nu een la..........................
Streamlock.
pi_52941413
Kan ook niet even gaan eten koken en eten.
pi_52941426
ondertussen stapt brain over van de valium naae de morfine
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
pi_52941427
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 18:29 schreef lillkiss het volgende:
misschien krijgt Brian alvast kalmeringsmiddelen
kunnen ze eerst inwerken en dan kunnen ze het rustig vertellen.
mogen ze wel verhuizers inzetten, om al die spullen van haar te verhuizen.
pi_52941429
nou, amanda gaat helemaal nergens naartoe.
het kan niet volgens de regels, daarm mogen wij niets zien en weten.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_52941431
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 18:31 schreef Taurus het volgende:

[..]

En wie ben jij dan wel
Mijn naam is bright_side_of_life_ , wie ben jij ...... ?
Keep the Sunny Side Up
pi_52941438
Tjee de pee, fok is nog slomer dan Dennix.
Ik moet alweer wat te drinken halen hik hik.
  dinsdag 4 september 2007 @ 18:34:28 #287
521 ruby
Hell yeah!
pi_52941441
Hebben jullie al mannen in witte pakken door de tuin zien lopen toevallig?
  dinsdag 4 september 2007 @ 18:34:40 #288
38396 mazaru
pi_52941448
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 18:33 schreef rooie3 het volgende:
Kan ook niet even gaan eten koken en eten.
Ik ren ook al heen en weer van mijn gasfornuis naar de kamer.
Zal wel weer aangebrande aardappelen hebben vanavond
pi_52941454
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 18:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
mag het hopen
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_52941458
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 18:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Mijn naam is bright_side_of_life_ , wie ben jij ...... ?
Taurus Ik bedoel eigenlijk meer, waarom breng jij je vermoedens..? zo alsof je er met je neus bovenop zit, waar die beslissingen genomen worden?
  dinsdag 4 september 2007 @ 18:36:43 #291
168951 STAP01
body and brain
pi_52941472
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 18:34 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik ren ook al heen en weer van mijn gasfornuis naar de kamer.
Zal wel weer aangebrande aardappelen hebben vanavond
Troost je, ik eet al bijna een half jaar pizza en magnetron menuutjes
pi_52941475
De steam's moesten betaald worden,omdat er te veel kijkers waren.(bufferen)
  dinsdag 4 september 2007 @ 18:37:01 #293
521 ruby
Hell yeah!
pi_52941477
Ik doe het in fases, effe een paar broccoli's gesneden en daarna de champignons.
Biefstuk, uien en knoflook doe ik zometeen wel weer. Maar ja, ik kan die net zo goed nu doen want er is toch niets te zien.
  dinsdag 4 september 2007 @ 18:37:25 #294
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_52941489
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 18:36 schreef STAP01 het volgende:

[..]

dinsdag 4 september 2007 @ 18:38:23 #295
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52941502
Kan iemand die streamlockknop van de fucking kutredactie ff saboteren??

En als men dan toch bezig is... doe ff wat aan die server van FOK! die kennelijk dorst heeft
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 4 september 2007 @ 18:39:12 #296
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_52941510
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 18:38 schreef Leandra het volgende:

En als men dan toch bezig is... doe ff wat aan die server van FOK! die kennelijk dorst heeft
pi_52941514
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 18:35 schreef Taurus het volgende:

[..]

Taurus Ik bedoel eigenlijk meer, waarom breng jij je vermoedens..? zo alsof je er met je neus bovenop zit, waar die beslissingen genomen worden?
Als je dat 'eigenlijk meer zou bedoelen', waarom zeg je dat dan niet meteen ? Komt een beetje zwak over ....
Keep the Sunny Side Up
  dinsdag 4 september 2007 @ 18:39:33 #298
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_52941516
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 18:38 schreef Leandra het volgende:

Is dit een oproep tot DOSSEN ?
  dinsdag 4 september 2007 @ 18:40:23 #299
38396 mazaru
pi_52941531
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 18:36 schreef STAP01 het volgende:

[..]

pi_52941539
ik wil nadia horen gillen "NEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  dinsdag 4 september 2007 @ 18:41:02 #301
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_52941540
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 18:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Als je dat 'eigenlijk meer zou bedoelen', waarom zeg je dat dan niet meteen ? Komt een beetje zwak over ....
Maar hoe kom jij nou aan die rijke fantasie ?

VOL !!
verder > [COS # 2410] Waar de avond valt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')