hmmm... misschien iets voor een homo-groepering?quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat moeten ze echt uit hun kop laten. Een homo mag net zo goed post sturen.
Dat is zo langzamerhand haar standaard antwoord aan het worden op alle negatieve reactiesquote:Op dinsdag 4 september 2007 15:46 schreef mootie het volgende:
Amanda doet het voorkomen alsof de vriendin van Nadia jaloers is omdat Nadia op tv is.
Dat is Amanda's wereldbeeld in een notendop: als je het niet met haar eens bent, ben je jaloers op haar. Lekker simpel, lekker makkelijk.quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:46 schreef mootie het volgende:
Amanda doet het voorkomen alsof de vriendin van Nadia jaloers is omdat Nadia op tv is.
Yep, en vervolgens vraagt de ene slet an de andere slet: Vind je mij een slet?quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:46 schreef Copycat het volgende:
Nadia wordt door een vriendin met haar neus op de sletterige feiten gedrukt?
Hetzelfde verhaal had Amanda over Nena.quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:46 schreef mootie het volgende:
Jaap moet maar eens wat fanmail krijgen over hoe goed hij het doet. Met wat addertjes onder het gras.quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:49 schreef Desii het volgende:
Jaap probeert met zijn opmerkingen de streamers te beinvloeden....
Wat loopt Nadia weer te zeuren... ipv dat ze der vriendin der advies ter harte neem en der wat mee gaat doen
klopt, vanaf die tijd is Amanda's houding t.o.v Huub veranderd.quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is Amanda's wereldbeeld in een notendop: als je het niet met haar eens bent, ben je jaloers op haar. Lekker simpel, lekker makkelijk.
Ik denk ook dat ze Lieke zo haat omdat Lieke de aandacht van Huub van haar heeft afgepakt. Kan het proletenprinsesje niet hebben.
Een nare combinatie hoor, die streamlocks en het mondjesmaat toelaten van informatie van enkele personen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadat Brian zijn (eenzijdig) verhaal van zaterdag en vanmorgen aan Carlos had verteld, riep Japio nog wel een keer dat het voorval met het gooien van de lade (vanmorgen) een hele stomme fout was. Brian deed zichtbaar moeite om niet te reageren.
Die vriendin is terecht bezorgd om Nadia en wat doet ze? Ze gaat die brief bespreken met Amandaquote:Op dinsdag 4 september 2007 15:48 schreef mootie het volgende:
Amanda is echt een smerig loeder, ze probeert nu Nadia tegen haar beste vriendin op te zetten![]()
Amanda doet ook een duit in het zakje door te zeggen dat zewel erg veel kreunt en oehhht en aaaahhht, als met Dennix kust of vrijt. De reactie van Naad is dat Amanda ook behoorlijk sletterig is.quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:49 schreef Desii het volgende:
Jaap probeert met zijn opmerkingen de streamers te beinvloeden....
Wat loopt Nadia weer te zeuren... ipv dat ze der vriendin der advies ter harte neem en der wat mee gaat doen
Het is mij al vaker opgevallen dat mensen elkaars post lezen en dat heel vanzelfsprekend vindenquote:Op dinsdag 4 september 2007 15:55 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Die vriendin is terecht bezorgd om Nadia en wat doet ze? Ze gaat die brief bespreken met AmandaZe zou hem voor zichzelf moeten houden en haar les eruit moeten trekken.
Nou, je moet toegeven dat Amanda ook wel een ervaren raadgever is in dezen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:48 schreef mootie het volgende:
Amanda is echt een smerig loeder, ze probeert nu Nadia tegen haar beste vriendin op te zetten![]()
Vrienden, familie, mensen die van je houden vertellen je de waarheid om je voor nog meer fouten te behoeden (normaalgesproken). Maar dat hebben de dames liever nietquote:Op dinsdag 4 september 2007 15:55 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Die vriendin is terecht bezorgd om Nadia en wat doet ze? Ze gaat die brief bespreken met AmandaZe zou hem voor zichzelf moeten houden en haar les eruit moeten trekken.
Dit zijn TVmomenten, snap dat dan.quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:55 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, die zit nog in mijn tas! Die moet ik nog posten, doe ik vanavond!quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:36 schreef mspoez het volgende:
[..]
Laat het die kinderbrief zijnDie vond ik ge-ni-aal.
Samantha kreeg nog een aantal sneren mee in dit gesprek en ook Nena vertrouwt ze niet meer......quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:57 schreef avonne het volgende:
[..]
Nou, je moet toegeven dat Amanda ook wel een ervaren raadgever is in dezen.
Zo vaak als zij "hartsvriendinnen" is kwijt geraakt.
Relatie-therapeute Amanda weet wat het probleem is : "Jouw vriendin kent jou gewoon niet goed genoeg"quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:57 schreef avonne het volgende:
[..]
Nou, je moet toegeven dat Amanda ook wel een ervaren raadgever is in dezen.
Zo vaak als zij "hartsvriendinnen" is kwijt geraakt.
Dat is volgens mij ook precies wat er aan de hand is.quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is Amanda's wereldbeeld in een notendop: als je het niet met haar eens bent, ben je jaloers op haar. Lekker simpel, lekker makkelijk.
Ik denk ook dat ze Lieke zo haat omdat Lieke de aandacht van Huub van haar heeft afgepakt. Kan het proletenprinsesje niet hebben.
Ze vergeten ook dat die vrienden, familieleden er op aangesproken worden wat ze in DGK doen. Zij zijn juist degene die de waarheid moeten kunnen zeggen omdat ze van hen houden.quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Vrienden, familie, mensen die van je houden vertellen je de waarheid om je voor nog meer fouten te behoeden (normaalgesproken). Maar dat hebben de dames liever niet![]()
En stomme Kim geeft heel onwenselijke antwoordenquote:Op dinsdag 4 september 2007 16:05 schreef Disana het volgende:
Die is helemaal mooi: Nadia heeft vriendin Kim zelf gevraagd om te vertellen hoe ze haar ziet.
Pion offerquote:Op dinsdag 4 september 2007 15:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadat Brian zijn (eenzijdig) verhaal van zaterdag en vanmorgen aan Carlos had verteld, riep Japio nog wel een keer dat het voorval met het gooien van de lade (vanmorgen) een hele stomme fout was. Brian deed zichtbaar moeite om niet te reageren.
Met andere woorden: Nadia weet zelf ook dat ze zich als een slet gedraagt - en ze dacht dat dat leuk was voor de kijkers.quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:07 schreef mootie het volgende:
[..]
En stomme Kim geeft heel onwenselijke antwoordenAfvoeren die hap!
Vriendin Lieke laat ook niks van zich horen, Nadia vermoedt dat ze zich voor haar schamen omdat ze sex op tv heeft![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:07 schreef mootie het volgende:
[..]
En stomme Kim geeft heel onwenselijke antwoordenAfvoeren die hap!
Vriendin Lieke laat ook niks van zich horen, Nadia vermoedt dat ze zich voor haar schamen omdat ze sex op tv heeft![]()
Ja duh, ze kijkt eerst of de camera meekijkt voordat ze begint met Dennix. Denk aan zaterdagavond, buiten op het gazon vol in een spotlight gaan liggen zoenen, kreunen en steunen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:03 schreef ericahysterica het volgende:
Ik blijf met 2 vragen zitten:
is nadia zo dom of doet zij alsof ?( als ik sex heb denk ik niet aan tv)
amanda s moeder is altijd zo positief (wanneer heeft zij dan contact met haar moeder?)
Dat was ook mijn eerste gedachte. Brian afhankelijk (lees onderdanig) maken, door z'n backup weg te laten sturen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:07 schreef avonne het volgende:
[..]
Pion offer
Wil Jaap van de situatie gebruik maken om Brian backup te laten verliezen?
Ik vond het ook zo vreemd dat ze lag te neuken met Dennis en wel kon horen dat Jaap boven aan het vloeken was. Oké soms ben je niet zo geconcentreerd en alles, maar volgens mij laat zij zich nooit echt gaan.quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:03 schreef ericahysterica het volgende:
Ik blijf met 2 vragen zitten:
is nadia zo dom of doet zij alsof ?( als ik sex heb denk ik niet aan tv)
amanda s moeder is altijd zo positief (wanneer heeft zij dan contact met haar moeder?)
Even voor de duidelijkheid, Lieke is een vriendin van Nadiaquote:Op dinsdag 4 september 2007 16:10 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
de sexuele activiteiten van huub en lieke komen toch veel discreter op mij over
Denk jij ook niet dat Nadia morgen nog 15+ brieven van Lisa en 10 van Kim zal krijgenquote:Op dinsdag 4 september 2007 16:12 schreef ericahysterica het volgende:
vriendin Lisa is dus eerlijker dan vriendin Kim of Kim heeft dezelfde slettenredenatie als amanda
ik zeg nix!quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:17 schreef Disana het volgende:
De 'classy' vorm van verbijten:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Denk jij ook niet dat Nadia morgen nog 15+ brieven van Lisa en 10 van Kim zal krijgen
Bel me...0909 0123 want verder kom ik niequote:
je vergist je Lisa is de lelijke jaloerse misselijke niet invoelende vriendin en Kim de hele loyale vriendinquote:Op dinsdag 4 september 2007 16:18 schreef avonne het volgende:
Nou, vooruit, dan maar.... een vraag over Nadia
Wordt van die vriendin Kim haar vuile was al op de streams uit gehangen?
Dat als wraak Nadia allemaal privé-dingen over Kim vertelt?
oowwww.... sorry KIM!quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:20 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
je vergist je Lisa is de lelijke jaloerse misselijke niet invoelende vriendin en Kim de hele loyale vriendin
Sja, hij moet toch wat zeggen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:23 schreef avonne het volgende:
Dennis is er trots op dat hij er Gay uit ziet![]()
ja wat is er aan de hand de laatste paar dagenquote:Op dinsdag 4 september 2007 16:29 schreef mazaru het volgende:
Dit is niet leuk meer om te posten, tien minuten wachten tot er een pagina geladen is
ik dacht al dat het aan mijn verbinding lag!quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:29 schreef mazaru het volgende:
Dit is niet leuk meer om te posten, tien minuten wachten tot er een pagina geladen is
Je tekstquote:Op dinsdag 4 september 2007 16:28 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Dat kind gun je toch een fanta
Volgens mij heeft hij geen vriende,dat bestaat niet ,het is een ongelovelijke grote NIXquote:Op dinsdag 4 september 2007 16:41 schreef Nomrc2 het volgende:
is nix nog steeds aan het vertellen wat voor een topgozer zijn vrienden hem vinden ?
kon het ff niet meer aanhoren
Ja ...quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:35 schreef ikreageer het volgende:
Amanda: mensen in de gevangenis komen elkaar ook tegen en dan is het ook goed
Ik heb 'm ook weggedraaid. Die gozer wordt zo opgewonden van zichzelf.quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:41 schreef Nomrc2 het volgende:
is nix nog steeds aan het vertellen wat voor een topgozer zijn vrienden hem vinden ?
kon het ff niet meer aanhoren
Zeker van Anneke Grönloh, de moeder der homo's.quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:47 schreef Disana het volgende:
Dennis krijgt kaarten van een vrouw op leeftijd die streamt en hem begrijpt.
Ik stel me er een vrij simpele vrouw bij voor die een beetje eenzaam is en best nog eens een jonge man zou willen hebben die haar het hof maaktquote:Op dinsdag 4 september 2007 16:50 schreef ruby het volgende:
[..]
Zeker van Anneke Grönloh, de moeder der homo's.
Ik heb uiteraard niets tegen homo's maar wel tegen Dennis, moge dat ff duidelijk zijn.
Daar doelt ze mee op de post.quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:51 schreef kybe het volgende:
Wat zei Huub ?iets over weet je waarom Brian ziek is en Amanda.....
Lieke zo zou eens tijd worden dat er wat aan gedaan werd?
Met nadruk op vrij simpel inderdaad.quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik stel me er een vrij simpele vrouw bij voor die een beetje eenzaam is en best nog eens een jonge man zou willen hebben die haar het hof maakt![]()
Ik gok dat het een vrouw is wiens zoon toevallig op Dennis lijkt... en waarschijnlijk net zo'n klaploper isquote:Op dinsdag 4 september 2007 16:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik stel me er een vrij simpele vrouw bij voor die een beetje eenzaam is en best nog eens een jonge man zou willen hebben die haar het hof maakt![]()
Ik denk dat ze doelt op het gooien van een lade vanochtend. Brian maakt zich zorgen over de consequenties, Amanda uiteraard niet, die denkt dat alles kan en mag.quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:51 schreef kybe het volgende:
Wat zei Huub ?iets over weet je waarom Brian ziek is en Amanda.....
Lieke:''zo zou eens tijd worden dat er wat aan gedaan werd''?
quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik gok dat het een vrouw is wiens zoon toevallig op Dennis lijkt... en waarschijnlijk net zo'n klaploper is
Of nog erger: Hij leek er vroeger op en het is helemaal misgegaan met hem...
quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat ze doelt op het gooien van een lade vanochtend. Brian maakt zich zorgen over de consequenties, Amanda uiteraard niet, die denkt dat alles kan en mag.
Dan gok ik op een zoon met een vrouw waarmee deze dame niet blij is.quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik gok dat het een vrouw is wiens zoon toevallig op Dennis lijkt... en waarschijnlijk net zo'n klaploper is
Of nog erger: Hij leek er vroeger op en het is helemaal misgegaan met hem...
Ok thanks,ik hoop ook dat de Febo nu eens de juiste beslissing maaktquote:Op dinsdag 4 september 2007 16:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat ze doelt op het gooien van een lade vanochtend. Brian maakt zich zorgen over de consequenties, Amanda uiteraard niet, die denkt dat alles kan en mag.
Was dat die mooie cap van je?quote:
Leuke kaart en je kaart werd leuk in beeld gelezen. Dat doen Lieke en Huub altijd, ze lezen de kaarten voor en je merkt aan alles dat ze het leuk vinden.quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:19 schreef Disana het volgende:
Huub hoopt zó dat Amanda een exit krijgt.
Hey Dat ben ik toch nog steeds.quote:
Het vertrek van Amanda zou enorm veel veranderen in de villa, dus mij lijkt het ook heel interessant. En da's afgezien van dat ik het haar ook gunquote:
Als Amanda geen exit krijgt heeft de redactie echt alles verloren en zijn er geen grenzen meer.quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:19 schreef Disana het volgende:
Huub hoopt zó dat Amanda een exit krijgt.
Als je dit ziet en bedenkt hoeveel post ze krijgen, Huub die altijd met kop en schouders boven iedereen uit stijgt, kan het toch niet anders dat Huub, via een eventuele BBstemming, wint.quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Leuke kaart en je kaart werd leuk in beeld gelezen. Dat doen Lieke en Huub altijd, ze lezen de kaarten voor en je merkt aan alles dat ze het leuk vinden.
Volgens mij voelt Brian de bui ook al hangen. Heel krampachtig reageerde hij niet op de opmerking van Japio. Toen de training begon vertelde Amanda aan Carlos dat Brian ziek was en op bed lag. (Carlos heeft daarna Brian omgepraat).quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:19 schreef beequeen het volgende:
Huub hoopt echt op een exit van Amanda en dat zonder streamlock, zou het dan toch?![]()
Bij een gedwongen exit zou er normaal gesproken toch een vervanger komen, he? Beetje raar zo vlak voor het einde, maar ik denk daaraan omdat er anders maar 2 vrouwen over zijn. Dat zal achter niet willen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:24 schreef Yollie het volgende:
[..]
Als Amanda geen exit krijgt heeft de redactie echt alles verloren en zijn er geen grenzen meer.
Het zou ook mooi zijn voor de verhaallijn want 100% dat Nadia zich dan op Brian stort, en dan is er weer een swat anders te zien in de kooi.
Los van het feit dat BB-stemmingen voor DGK alleen maar geruchten zijn, heb ik weinig vertrouwen in de eerlijkheid van de BB-stemmingen in het verleden.quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je dit ziet en bedenkt hoeveel post ze krijgen, Huub die altijd met kop en schouders boven iedereen uit stijgt, kan het toch niet anders dat Huub, via een eventuele BBstemming, wint.![]()
1 vrouw en 1 slet, bedoel je toch?quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij een gedwongen exit zou er normaal gesproken toch een vervanger komen, he? Beetje raar zo vlak voor het einde, maar ik denk daaraan omdat er anders maar 2 vrouwen over zijn. Dat zal achter niet willen.
Twee breedgeschouderde vrouwenquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
1 vrouw en 1 slet, bedoel je toch?![]()
![]()
Ja de verhoudingen worden dan duidelijkquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij een gedwongen exit zou er normaal gesproken toch een vervanger komen, he? Beetje raar zo vlak voor het einde, maar ik denk daaraan omdat er anders maar 2 vrouwen over zijn. Dat zal achter niet willen.
En het probleem is??quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Brian gaat zeker Para worden als Amanda Exit is vanavond. Waarschijnlijk volgt er daarop dan heel snel nog een exit!!!! Al dan niet gedwongen of via ziekenhuis!!!quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
En het probleem is??
Volgens mij kan Nadia dan bij Jaap terecht en kunnen Brian en Dennis eindelijk op elkaar losgaan....![]()
Het probleem is dan volgens mij dat de redactie zal vinden dat ze te weinig leuk beeldmateriaal overhouden voor de uitzendingen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
En het probleem is??
Volgens mij kan Nadia dan bij Jaap terecht en kunnen Brian en Dennis eindelijk op elkaar losgaan....![]()
Nee, niet raar hoor. De regels zeggen dat tot 23 sept kan/mag worden vervangen. Waarom zou het dan een maand daarvoor raar zijn ? Het 'maar 2 vrouwen over' argument is niet echt sterk, ze kunnen meteen een vrouw terug plaatsen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Die verhoudingen zie ik wel gebeuren. Maar ik denk dat ze Amanda erin willen houden voor de plaatjes.quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:33 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ja de verhoudingen worden dan duidelijk
Brian en Nadia
Jaap en Nix
Huub en Lieke
en de nieuwe vindt wel ergens aansluiting...
En de ander in haar kuitenquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waarvan 1 het flink achter d'r ellebogen heeft...
Daar ben ik dus ook bang voor en heb me daar al over uitgesproken. Maar gezien de gebeurtenissen van vanochtend en een mogelijke exit van Amanda, ik blijf positief, zou dit een keerpunt kunnen zijn, zeg maar meer RTL.quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Los van het feit dat BB-stemmingen voor DGK alleen maar geruchten zijn, heb ik weinig vertrouwen in de eerlijkheid van de BB-stemmingen in het verleden.
ff serieus Amanda voor het plaatje ??? Ze wordt steeds dikker, haar haar ziet er niet uit! Er zijn toch wel mooiere vrouwen te vinden, waarschijnlijk ook eentje zonder hersens, om erin te komen!! Iemand met hersens gaat echt de kooi niet in!quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Die verhoudingen zie ik wel gebeuren. Maar ik denk dat ze Amanda erin willen houden voor de plaatjes.
Mag ik openlijk zeggen dat ik je even niet serieus neem .........quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Het probleem is dan volgens mij dat de redactie zal vinden dat ze te weinig leuk beeldmateriaal overhouden voor de uitzendingen.
Ja, het leek me vrij duidelijk dat ik het daarom ook vroegquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, niet raar hoor. De regels zeggen dat tot 23 sept kan/mag worden vervangen. Waarom zou het dan een maand daarvoor raar zijn ? Het 'maar 2 vrouwen over' argument is niet echt sterk, ze kunnen meteen een vrouw terug plaatsen.
Het zou zo moeten zijn, maar misschien ziet Fons Huub wel als potentieel verbaal bedreigend, omdat ze wel alle 2 slimme baasjes zijn.quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je dit ziet en bedenkt hoeveel post ze krijgen, Huub die altijd met kop en schouders boven iedereen uit stijgt, kan het toch niet anders dat Huub, via een eventuele BBstemming, wint.![]()
Welke plaatjes? Dat ordinaire wicht heeft haar tijd gehad daar.quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Die verhoudingen zie ik wel gebeuren. Maar ik denk dat ze Amanda erin willen houden voor de plaatjes.
Ha ha. Ja, helemaal eens over Amanda's looks, maar ik redeneer vanuit de redactie. Jullie kijken zeker weinig naar de uitzendingen... daar lusten ze wel een 'lekker' shotjequote:Op dinsdag 4 september 2007 17:37 schreef petraa het volgende:
[..]
ff serieus Amanda voor het plaatje ??? Ze wordt steeds dikker, haar haar ziet er niet uit! Er zijn toch wel mooiere vrouwen te vinden, waarschijnlijk ook eentje zonder hersens, om erin te komen!! Iemand met hersens gaat echt de kooi niet in!
Ja dat mag, maar verwar je me niet met een andere userquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Mag ik openlijk zeggen dat ik je even niet serieus neem .........![]()
![]()
![]()
Ik redeneer vanuit de redactie die de plaatjes maakt voor de uitzendingen. Die ik overigens praktisch niet meer zie aangezien het Nadia voor en na isquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:39 schreef Kinga het volgende:
[..]
Welke plaatjes? Dat ordinaire wicht heeft haar tijd gehad daar.
Jaap merkte op dat het een stomme aktie van Amanda was vanmorgen dat Amanda met een la gooide. Later werd duidelijk dat ze die la naar Huub gooide. Dit was toen Liekes makeuptasje weg was en ze ernaar zocht.quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:42 schreef Kinga het volgende:
Waar komen trouwens die geruchten vandaan dat Amanda exit zou gaan? Komt voor mij echt uit het niets.
Nee, ik verwar je niet maar het virus blijkt dus overdraagbaar te zijnquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat mag, maar verwar je me niet met een andere user![]()
Amanda heeft vanochtend met een lade gegooid naar Huub, en dat steekt niemand onder stoelen of banken.quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:42 schreef Kinga het volgende:
Waar komen trouwens die geruchten vandaan dat Amanda exit zou gaan? Komt voor mij echt uit het niets.
Precies. Die vieze rot kop met dat afgekloven konijnen vacht er op. Alsjeblieft.quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:39 schreef Kinga het volgende:
[..]
Welke plaatjes? Dat ordinaire wicht heeft haar tijd gehad daar.
Kijk nou wat je doet: algehele streamlock!quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, ik verwar je niet maar het virus blijkt dus overdraagbaar te zijn
Zou idd wel aardig zijn.... dan wordt Brian ineens "de vijand" van 100 % Terror Dennisquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:43 schreef neehe het volgende:
Het zal wel slim zijn om Amandel eruit te knikkeren, dan gaat Brian achter Naat aan, een nieuwe verhaallijn krijg je dan.
Wat doet Dennix en Japio dan ?
Wie weet gaan Brian en Naat met Huub en Lieke verder.
Dat wordt spannend dan.
Ok Amandel, je mag wat mij betereft naar huis !!
Je bedoelt de steamlocks, zeker nu er niets aan de hand isquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:46 schreef Kinga het volgende:
Ik word helemaal para van die streams.
en anders ik wel waarvoor nu dan bah bah bahquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:46 schreef Kinga het volgende:
Ik word helemaal para van die streams.
Ehm ik kijk en geen tv en geen streams meer ik ga af van de plaatje s die ik hier zie!!!quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha ha. Ja, helemaal eens over Amanda's looks, maar ik redeneer vanuit de redactie. Jullie kijken zeker weinig naar de uitzendingen... daar lusten ze wel een 'lekker' shotje![]()
Is dat tegenwoordig nodig??quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:48 schreef pasjesjen het volgende:
Was er een duidelijke aanleiding voor deze streamlock?
Helaas wel jaquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:48 schreef Giggio het volgende:
AmanDelleke eruit en NENA er weer in!!!!
oooh... wishfull thinking!!!!!!
oke ik geef toe stomme vraagquote:
quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:46 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies. Die vieze rot kop met dat afgekloven konijnen vacht er op. Alsjeblieft.
De sfeer zou zeker veranderen en het zou het spel weer interessant kunnen maken.![]()
Geweldig plan, de zomer is toch weer voorbij dus de kans dat Nena de komende maanden niet veel te doen heeft is relatief groot....quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:48 schreef Giggio het volgende:
Lieke wou eten bestellen, omdat als ze zou gaan koken die anderen het dan af zouden pakken.quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:48 schreef pasjesjen het volgende:
Was er een duidelijke aanleiding voor deze streamlock?
Dankquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lieke wou eten bestellen, omdat als ze zou gaan koken die anderen het dan af zouden pakken.
Huub zei, we gaan gewoon samen koken, en de eerste de beste randdebiel die er aan zit, die trap ik hartstikke neer![]()
Streamlock![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:51 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke tegen Huub. vanavond met het eten hoe doen we dat nou?
Huub. ik heb geen zin in gezeik over het eten hoor! Weet je wat we doen we maken het samen klaar het eten en wie er met zijn poten aan zit die...(dat typ ik maar niet)
[afbeelding]
Hij had ook geen zin om als een twaalfjarige op het eten te gaan zitten wachten (omdat het anders misschien ingepikt zou worden).quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lieke wou eten bestellen, omdat als ze zou gaan koken die anderen het dan af zouden pakken.
Huub zei, we gaan gewoon samen koken, en de eerste de beste randdebiel die er aan zit, die trap ik hartstikke neer![]()
Streamlock![]()
De ene leeghoofd eruit, en de andere leeghoofd er weer in ???quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:48 schreef Giggio het volgende:
Die vraag staat ongeveer gelijk aan...was er een duidelijke aanleiding voor de streamlocksquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:56 schreef Disana het volgende:
Brian zingt een twee drie vier hoedje van papier. En hij zegt steeds 'lipgloss is goed'.
Is Brian wel goed...
Dat versta ik ook! Waarom zingt ie lipgloss is goed??quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:56 schreef Disana het volgende:
Brian zingt een twee drie vier hoedje van papier. En hij zegt steeds 'lipgloss is goed'.
Is Brian wel goed...
quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:57 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Die vraag staat ongeveer gelijk aan...was er een duidelijke aanleiding voor de streamlocks![]()
Ik denk dat Lieke haar lipgloss verdwenen isquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:58 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat versta ik ook! Waarom zingt ie lipgloss is goed??![]()
![]()
t was idd raar ja, wellicht wordt ie nog para vandaagquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:59 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
Maar hij heeft wel twintig keer gezegd 'lipgloss is goed'. Dan wil ik een analyse van zijn geestesgesteldheid: is er een kans dat we hem vandaag nog zien flippen.
Zijn nieuwste mantra? Het lèlèlèlèlè is ingepikt door Dennis, namelijk.quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:58 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat versta ik ook! Waarom zingt ie lipgloss is goed??![]()
![]()
Ik denk juist het omgekeerde. Huub heeft even schijt aan de dresscode, ik zie iedereen netjes gekleed, dus lekker kont tegen de krib.quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:57 schreef mazaru het volgende:
Oh jeee Huub trekt zijn paarse overhemd aan, iedere keer als hij die aan heeft dan loopt het uit de hand
quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Zijn nieuwste mantra? Het lèlèlèlèlè is ingepikt door Dennis, namelijk.
Mooi zo!quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk juist het omgekeerde. Huub heeft even schijt aan de dresscode, ik zie iedereen netjes gekleed, dus lekker kont tegen de krib.![]()
Ik heb het vermoeden dat dat als persoonlijk bezit wordt gezienquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mooi zo!
En als ik H en L was geweest, dan had ik die lijpe slinger ook allang van mijn bed afgerukt![]()
Na de fanta krijgt hij nu een Donald Duckiequote:
Die vindt zichzelf sexy zeker. Pffff.quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:03 schreef pasjesjen het volgende:
Nadia pakt weer even haar handdoek momentje
Maar hij hangt gewoon over Huub zijn kussen heen, dan lijkt het me een giftquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:04 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat dat als persoonlijk bezit wordt gezien
Dat was een Huub en Lieke lock, zie mijn berichtjequote:Op dinsdag 4 september 2007 18:10 schreef mazaru het volgende:
We hebben weer een Jaaplock, wat zei die pad nou weer?
jaap zit al de hele dag stiekem Amanda te naaien vanwege haar fysiek geweld vanochtend.quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:10 schreef mazaru het volgende:
op stream 1 en 2 zei jaap ik denk een la.....naar iemand gooien ....quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat was een Huub en Lieke lock, zie mijn berichtje![]()
bij jaap kwam er ook een lockquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een agressie in die posts van jou de laatste tijd.quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:10 schreef mazaru het volgende:
Nou als die para wordt hebben we een dubbele exitquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:14 schreef Visual het volgende:
nadia gaat dus zo janken en brian word weer para
Zolang je niet refresht of herstart blijven ze lopenquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:14 schreef Dreamboy het volgende:
Wat me ook op val dat het voor de meeste streamer's betaaldag is en ze lopen nog steeds.
Waar heb jij het toch de hele tijd over met je 'betaaldag' en 'ben benieuwt' en 'ze gaan iets regelen' ?quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:14 schreef Dreamboy het volgende:
Wat me ook op val dat het voor de meeste streamer's betaaldag is en ze lopen nog steeds.
ik heb eerlijk gezegd al drie weken gratis streams..quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:14 schreef Dreamboy het volgende:
Dat heb ik dus al paar keer gehad... gewoon een week streams ofzo terwijl ik voor 1 dag betaald hadquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Zolang je niet refresht of herstart blijven ze lopen![]()
En de bikinicontest dan?quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:17 schreef neehe het volgende:
Of de stekker gaat eruit, en daarom hoeven we niet te betalen.
Japio wil op alle mogelijke manieren dat Amanda wordt weggestuurd. Op die manier maakt hij Brian helemaal afhankelijk (lees = slaaf van Japio). Het past helemaal in de strategie van hem om stelletjetjes te breken.quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:13 schreef pullup het volgende:
[..]
jaap zit al de hele dag stiekem Amanda te naaien vanwege haar fysiek geweld vanochtend.
Huub en Lieke houden zich wat dat betreft beter aan het klaarblijkelijke spreekverbod en hinten slechts dat ze er wellicht uitvliegt.
Jaap daarentegen kan het niet laten te melden hoe stom het van Amanda is om een hele la richting Huub te gooien, ook tot ergernis van Brian.
Ik heb vandaag meerdere malen moeten refreshen (wegens stemmen in slowmotion) en ik bleef gewoon streams houden.quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Zolang je niet refresht of herstart blijven ze lopen![]()
iddquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:20 schreef Ricard0j het volgende:
Streams mogen nu wel gratis worden zo![]()
Dat zou nog wel is kunnen, denk de FEBO nu erg streng is tegen het 'kansloze groepje'.quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:20 schreef mootie het volgende:
plz plz plz plz plz plzzzzzzzzzzzzz laat Amanda exit gaan!
zijn ze all......als je maar oplet.........quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:20 schreef Ricard0j het volgende:
Dan wordt het streamlock --> security --> en gaat Brain meteen meequote:Op dinsdag 4 september 2007 18:24 schreef miraculeus het volgende:
die streamlock vindt ik echt vervelend,
ik wil haar hoofd zien, mocht er een brief komen.
Ik zit nu te denken, stel dat ze moet, zal ze dan vrijwillig gaan. Ik zie haar er wel voor aan om te blijven zodat ze haar met geweld eruit moeten zetten.
Toen de streams nog gratis waren was het programma ook minder beroerd trouwensquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:20 schreef Ricard0j het volgende:
En wie ben jij dan welquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De Redactie heeft besloten dat Amanda de villa moet verlaten. In twee stappen wordt dit aan de bewoners verteld. Nu krijgen ze de officiele mededeling (met streamlock) en dadelijk wordt het nogmaals nagespeeld voor de streams.
De H en L lock kwam na de Jaaplockquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:12 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op [target=http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=1831120#1831120]dinsdag 4 september 2007 @ 18:10[/target] schreef Merrick het volgende:
Echt, zegt Jaap, hoe kun je nu een la..........................
Streamlock.
kunnen ze eerst inwerken en dan kunnen ze het rustig vertellen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:29 schreef lillkiss het volgende:
misschien krijgt Brian alvast kalmeringsmiddelen
Ik ren ook al heen en weer van mijn gasfornuis naar de kamer.quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:33 schreef rooie3 het volgende:
Kan ook niet even gaan eten koken en eten.
mag het hopenquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De Redactie heeft besloten dat Amanda de villa moet verlaten. In twee stappen wordt dit aan de bewoners verteld. Nu krijgen ze de officiele mededeling (met streamlock) en dadelijk wordt het nogmaals nagespeeld voor de streams.
Taurusquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Mijn naam is bright_side_of_life_ , wie ben jij ...... ?
Troost je, ik eet al bijna een half jaar pizza en magnetron menuutjesquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ren ook al heen en weer van mijn gasfornuis naar de kamer.
Zal wel weer aangebrande aardappelen hebben vanavond![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:36 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Troost je, ik eet al bijna een half jaar pizza en magnetron menuutjes
quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:38 schreef Leandra het volgende:
Kan iemand die streamlockknop van de fucking kutredactie ff saboteren??
En als men dan toch bezig is... doe ff wat aan die server van FOK! die kennelijk dorst heeft
Als je dat 'eigenlijk meer zou bedoelen', waarom zeg je dat dan niet meteen ? Komt een beetje zwak over ....quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:35 schreef Taurus het volgende:
[..]
TaurusIk bedoel eigenlijk meer, waarom breng jij je vermoedens..? zo alsof je er met je neus bovenop zit, waar die beslissingen genomen worden?
Is dit een oproep tot DOSSEN ?quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:38 schreef Leandra het volgende:
Kan iemand die streamlockknop van de fucking kutredactie ff saboteren??
En als men dan toch bezig is... doe ff wat aan die server van FOK! die kennelijk dorst heeft
quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:36 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Troost je, ik eet al bijna een half jaar pizza en magnetron menuutjes
Maar hoe kom jij nou aan die rijke fantasie ?quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als je dat 'eigenlijk meer zou bedoelen', waarom zeg je dat dan niet meteen ? Komt een beetje zwak over ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |