En wie ben jij dan welquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De Redactie heeft besloten dat Amanda de villa moet verlaten. In twee stappen wordt dit aan de bewoners verteld. Nu krijgen ze de officiele mededeling (met streamlock) en dadelijk wordt het nogmaals nagespeeld voor de streams.
De H en L lock kwam na de Jaaplockquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat was een Huub en Lieke lock, zie mijn berichtje![]()
quote:Op [target=http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=1831120#1831120]dinsdag 4 september 2007 @ 18:10[/target] schreef Merrick het volgende:
Echt, zegt Jaap, hoe kun je nu een la..........................
Streamlock.
kunnen ze eerst inwerken en dan kunnen ze het rustig vertellen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:29 schreef lillkiss het volgende:
misschien krijgt Brian alvast kalmeringsmiddelen
Ik ren ook al heen en weer van mijn gasfornuis naar de kamer.quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:33 schreef rooie3 het volgende:
Kan ook niet even gaan eten koken en eten.
mag het hopenquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De Redactie heeft besloten dat Amanda de villa moet verlaten. In twee stappen wordt dit aan de bewoners verteld. Nu krijgen ze de officiele mededeling (met streamlock) en dadelijk wordt het nogmaals nagespeeld voor de streams.
Taurusquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Mijn naam is bright_side_of_life_ , wie ben jij ...... ?
Troost je, ik eet al bijna een half jaar pizza en magnetron menuutjesquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ren ook al heen en weer van mijn gasfornuis naar de kamer.
Zal wel weer aangebrande aardappelen hebben vanavond![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:36 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Troost je, ik eet al bijna een half jaar pizza en magnetron menuutjes
quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:38 schreef Leandra het volgende:
Kan iemand die streamlockknop van de fucking kutredactie ff saboteren??
En als men dan toch bezig is... doe ff wat aan die server van FOK! die kennelijk dorst heeft
Als je dat 'eigenlijk meer zou bedoelen', waarom zeg je dat dan niet meteen ? Komt een beetje zwak over ....quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:35 schreef Taurus het volgende:
[..]
TaurusIk bedoel eigenlijk meer, waarom breng jij je vermoedens..? zo alsof je er met je neus bovenop zit, waar die beslissingen genomen worden?
Is dit een oproep tot DOSSEN ?quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:38 schreef Leandra het volgende:
Kan iemand die streamlockknop van de fucking kutredactie ff saboteren??
En als men dan toch bezig is... doe ff wat aan die server van FOK! die kennelijk dorst heeft
quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:36 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Troost je, ik eet al bijna een half jaar pizza en magnetron menuutjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |