Ik redeneer vanuit de redactie die de plaatjes maakt voor de uitzendingen. Die ik overigens praktisch niet meer zie aangezien het Nadia voor en na isquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:39 schreef Kinga het volgende:
[..]
Welke plaatjes? Dat ordinaire wicht heeft haar tijd gehad daar.
Jaap merkte op dat het een stomme aktie van Amanda was vanmorgen dat Amanda met een la gooide. Later werd duidelijk dat ze die la naar Huub gooide. Dit was toen Liekes makeuptasje weg was en ze ernaar zocht.quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:42 schreef Kinga het volgende:
Waar komen trouwens die geruchten vandaan dat Amanda exit zou gaan? Komt voor mij echt uit het niets.
Nee, ik verwar je niet maar het virus blijkt dus overdraagbaar te zijnquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat mag, maar verwar je me niet met een andere user![]()
Amanda heeft vanochtend met een lade gegooid naar Huub, en dat steekt niemand onder stoelen of banken.quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:42 schreef Kinga het volgende:
Waar komen trouwens die geruchten vandaan dat Amanda exit zou gaan? Komt voor mij echt uit het niets.
Precies. Die vieze rot kop met dat afgekloven konijnen vacht er op. Alsjeblieft.quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:39 schreef Kinga het volgende:
[..]
Welke plaatjes? Dat ordinaire wicht heeft haar tijd gehad daar.
Kijk nou wat je doet: algehele streamlock!quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, ik verwar je niet maar het virus blijkt dus overdraagbaar te zijn
Zou idd wel aardig zijn.... dan wordt Brian ineens "de vijand" van 100 % Terror Dennisquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:43 schreef neehe het volgende:
Het zal wel slim zijn om Amandel eruit te knikkeren, dan gaat Brian achter Naat aan, een nieuwe verhaallijn krijg je dan.
Wat doet Dennix en Japio dan ?
Wie weet gaan Brian en Naat met Huub en Lieke verder.
Dat wordt spannend dan.
Ok Amandel, je mag wat mij betereft naar huis !!
Je bedoelt de steamlocks, zeker nu er niets aan de hand isquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:46 schreef Kinga het volgende:
Ik word helemaal para van die streams.
en anders ik wel waarvoor nu dan bah bah bahquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:46 schreef Kinga het volgende:
Ik word helemaal para van die streams.
Ehm ik kijk en geen tv en geen streams meer ik ga af van de plaatje s die ik hier zie!!!quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha ha. Ja, helemaal eens over Amanda's looks, maar ik redeneer vanuit de redactie. Jullie kijken zeker weinig naar de uitzendingen... daar lusten ze wel een 'lekker' shotje![]()
Is dat tegenwoordig nodig??quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:48 schreef pasjesjen het volgende:
Was er een duidelijke aanleiding voor deze streamlock?
Helaas wel jaquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:48 schreef Giggio het volgende:
AmanDelleke eruit en NENA er weer in!!!!
oooh... wishfull thinking!!!!!!
oke ik geef toe stomme vraagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |