Ik heb het vermoeden dat dat als persoonlijk bezit wordt gezienquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mooi zo!
En als ik H en L was geweest, dan had ik die lijpe slinger ook allang van mijn bed afgerukt![]()

Na de fanta krijgt hij nu een Donald Duckiequote:

Die vindt zichzelf sexy zeker. Pffff.quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:03 schreef pasjesjen het volgende:
Nadia pakt weer even haar handdoek momentje

Maar hij hangt gewoon over Huub zijn kussen heen, dan lijkt het me een giftquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:04 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat dat als persoonlijk bezit wordt gezien

Dat was een Huub en Lieke lock, zie mijn berichtjequote:Op dinsdag 4 september 2007 18:10 schreef mazaru het volgende:
We hebben weer een Jaaplock, wat zei die pad nou weer?

jaap zit al de hele dag stiekem Amanda te naaien vanwege haar fysiek geweld vanochtend.quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:10 schreef mazaru het volgende:
We hebben weer een Jaaplock, wat zei die pad nou weer?

op stream 1 en 2 zei jaap ik denk een la.....naar iemand gooien ....quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat was een Huub en Lieke lock, zie mijn berichtje![]()

bij jaap kwam er ook een lockquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat was een Huub en Lieke lock, zie mijn berichtje![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |