quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:46 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies. Die vieze rot kop met dat afgekloven konijnen vacht er op. Alsjeblieft.
De sfeer zou zeker veranderen en het zou het spel weer interessant kunnen maken.![]()
Geweldig plan, de zomer is toch weer voorbij dus de kans dat Nena de komende maanden niet veel te doen heeft is relatief groot....quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:48 schreef Giggio het volgende:
AmanDelleke eruit en NENA er weer in!!!!
oooh... wishfull thinking!!!!!!
Lieke wou eten bestellen, omdat als ze zou gaan koken die anderen het dan af zouden pakken.quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:48 schreef pasjesjen het volgende:
Was er een duidelijke aanleiding voor deze streamlock?
Dankquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lieke wou eten bestellen, omdat als ze zou gaan koken die anderen het dan af zouden pakken.
Huub zei, we gaan gewoon samen koken, en de eerste de beste randdebiel die er aan zit, die trap ik hartstikke neer![]()
Streamlock![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:51 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke tegen Huub. vanavond met het eten hoe doen we dat nou?
Huub. ik heb geen zin in gezeik over het eten hoor! Weet je wat we doen we maken het samen klaar het eten en wie er met zijn poten aan zit die...(dat typ ik maar niet)
[afbeelding]
Hij had ook geen zin om als een twaalfjarige op het eten te gaan zitten wachten (omdat het anders misschien ingepikt zou worden).quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lieke wou eten bestellen, omdat als ze zou gaan koken die anderen het dan af zouden pakken.
Huub zei, we gaan gewoon samen koken, en de eerste de beste randdebiel die er aan zit, die trap ik hartstikke neer![]()
Streamlock![]()
De ene leeghoofd eruit, en de andere leeghoofd er weer in ???quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:48 schreef Giggio het volgende:
AmanDelleke eruit en NENA er weer in!!!!
oooh... wishfull thinking!!!!!!
Die vraag staat ongeveer gelijk aan...was er een duidelijke aanleiding voor de streamlocksquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:56 schreef Disana het volgende:
Brian zingt een twee drie vier hoedje van papier. En hij zegt steeds 'lipgloss is goed'.
Is Brian wel goed...
Dat versta ik ook! Waarom zingt ie lipgloss is goed??quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:56 schreef Disana het volgende:
Brian zingt een twee drie vier hoedje van papier. En hij zegt steeds 'lipgloss is goed'.
Is Brian wel goed...
quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:57 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Die vraag staat ongeveer gelijk aan...was er een duidelijke aanleiding voor de streamlocks![]()
Ik denk dat Lieke haar lipgloss verdwenen isquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:58 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat versta ik ook! Waarom zingt ie lipgloss is goed??![]()
![]()
t was idd raar ja, wellicht wordt ie nog para vandaagquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:59 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
Maar hij heeft wel twintig keer gezegd 'lipgloss is goed'. Dan wil ik een analyse van zijn geestesgesteldheid: is er een kans dat we hem vandaag nog zien flippen.
Zijn nieuwste mantra? Het lèlèlèlèlè is ingepikt door Dennis, namelijk.quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:58 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat versta ik ook! Waarom zingt ie lipgloss is goed??![]()
![]()
Ik denk juist het omgekeerde. Huub heeft even schijt aan de dresscode, ik zie iedereen netjes gekleed, dus lekker kont tegen de krib.quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:57 schreef mazaru het volgende:
Oh jeee Huub trekt zijn paarse overhemd aan, iedere keer als hij die aan heeft dan loopt het uit de hand
quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Zijn nieuwste mantra? Het lèlèlèlèlè is ingepikt door Dennis, namelijk.
Mooi zo!quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk juist het omgekeerde. Huub heeft even schijt aan de dresscode, ik zie iedereen netjes gekleed, dus lekker kont tegen de krib.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |