Denk jij ook niet dat Nadia morgen nog 15+ brieven van Lisa en 10 van Kim zal krijgenquote:Op dinsdag 4 september 2007 16:12 schreef ericahysterica het volgende:
vriendin Lisa is dus eerlijker dan vriendin Kim of Kim heeft dezelfde slettenredenatie als amanda
ik zeg nix!quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:17 schreef Disana het volgende:
De 'classy' vorm van verbijten:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Denk jij ook niet dat Nadia morgen nog 15+ brieven van Lisa en 10 van Kim zal krijgen
Bel me...0909 0123 want verder kom ik niequote:
je vergist je Lisa is de lelijke jaloerse misselijke niet invoelende vriendin en Kim de hele loyale vriendinquote:Op dinsdag 4 september 2007 16:18 schreef avonne het volgende:
Nou, vooruit, dan maar.... een vraag over Nadia
Wordt van die vriendin Kim haar vuile was al op de streams uit gehangen?
Dat als wraak Nadia allemaal privé-dingen over Kim vertelt?
oowwww.... sorry KIM!quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:20 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
je vergist je Lisa is de lelijke jaloerse misselijke niet invoelende vriendin en Kim de hele loyale vriendin
Sja, hij moet toch wat zeggen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:23 schreef avonne het volgende:
Dennis is er trots op dat hij er Gay uit ziet![]()
ja wat is er aan de hand de laatste paar dagenquote:Op dinsdag 4 september 2007 16:29 schreef mazaru het volgende:
Dit is niet leuk meer om te posten, tien minuten wachten tot er een pagina geladen is
ik dacht al dat het aan mijn verbinding lag!quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:29 schreef mazaru het volgende:
Dit is niet leuk meer om te posten, tien minuten wachten tot er een pagina geladen is
Je tekstquote:Op dinsdag 4 september 2007 16:28 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Dat kind gun je toch een fanta
Volgens mij heeft hij geen vriende,dat bestaat niet ,het is een ongelovelijke grote NIXquote:Op dinsdag 4 september 2007 16:41 schreef Nomrc2 het volgende:
is nix nog steeds aan het vertellen wat voor een topgozer zijn vrienden hem vinden ?
kon het ff niet meer aanhoren
Ja ...quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:35 schreef ikreageer het volgende:
Amanda: mensen in de gevangenis komen elkaar ook tegen en dan is het ook goed
Ik heb 'm ook weggedraaid. Die gozer wordt zo opgewonden van zichzelf.quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:41 schreef Nomrc2 het volgende:
is nix nog steeds aan het vertellen wat voor een topgozer zijn vrienden hem vinden ?
kon het ff niet meer aanhoren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |