hmmm... misschien iets voor een homo-groepering?quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat moeten ze echt uit hun kop laten. Een homo mag net zo goed post sturen.
Dat is zo langzamerhand haar standaard antwoord aan het worden op alle negatieve reactiesquote:Op dinsdag 4 september 2007 15:46 schreef mootie het volgende:
Amanda doet het voorkomen alsof de vriendin van Nadia jaloers is omdat Nadia op tv is.
Dat is Amanda's wereldbeeld in een notendop: als je het niet met haar eens bent, ben je jaloers op haar. Lekker simpel, lekker makkelijk.quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:46 schreef mootie het volgende:
Amanda doet het voorkomen alsof de vriendin van Nadia jaloers is omdat Nadia op tv is.
Yep, en vervolgens vraagt de ene slet an de andere slet: Vind je mij een slet?quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:46 schreef Copycat het volgende:
Nadia wordt door een vriendin met haar neus op de sletterige feiten gedrukt?
Hetzelfde verhaal had Amanda over Nena.quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:46 schreef mootie het volgende:
Jaap moet maar eens wat fanmail krijgen over hoe goed hij het doet. Met wat addertjes onder het gras.quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:49 schreef Desii het volgende:
Jaap probeert met zijn opmerkingen de streamers te beinvloeden....
Wat loopt Nadia weer te zeuren... ipv dat ze der vriendin der advies ter harte neem en der wat mee gaat doen
klopt, vanaf die tijd is Amanda's houding t.o.v Huub veranderd.quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is Amanda's wereldbeeld in een notendop: als je het niet met haar eens bent, ben je jaloers op haar. Lekker simpel, lekker makkelijk.
Ik denk ook dat ze Lieke zo haat omdat Lieke de aandacht van Huub van haar heeft afgepakt. Kan het proletenprinsesje niet hebben.
Een nare combinatie hoor, die streamlocks en het mondjesmaat toelaten van informatie van enkele personen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadat Brian zijn (eenzijdig) verhaal van zaterdag en vanmorgen aan Carlos had verteld, riep Japio nog wel een keer dat het voorval met het gooien van de lade (vanmorgen) een hele stomme fout was. Brian deed zichtbaar moeite om niet te reageren.
Die vriendin is terecht bezorgd om Nadia en wat doet ze? Ze gaat die brief bespreken met Amandaquote:Op dinsdag 4 september 2007 15:48 schreef mootie het volgende:
Amanda is echt een smerig loeder, ze probeert nu Nadia tegen haar beste vriendin op te zetten![]()
Amanda doet ook een duit in het zakje door te zeggen dat zewel erg veel kreunt en oehhht en aaaahhht, als met Dennix kust of vrijt. De reactie van Naad is dat Amanda ook behoorlijk sletterig is.quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:49 schreef Desii het volgende:
Jaap probeert met zijn opmerkingen de streamers te beinvloeden....
Wat loopt Nadia weer te zeuren... ipv dat ze der vriendin der advies ter harte neem en der wat mee gaat doen
Het is mij al vaker opgevallen dat mensen elkaars post lezen en dat heel vanzelfsprekend vindenquote:Op dinsdag 4 september 2007 15:55 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Die vriendin is terecht bezorgd om Nadia en wat doet ze? Ze gaat die brief bespreken met AmandaZe zou hem voor zichzelf moeten houden en haar les eruit moeten trekken.
Nou, je moet toegeven dat Amanda ook wel een ervaren raadgever is in dezen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:48 schreef mootie het volgende:
Amanda is echt een smerig loeder, ze probeert nu Nadia tegen haar beste vriendin op te zetten![]()
Vrienden, familie, mensen die van je houden vertellen je de waarheid om je voor nog meer fouten te behoeden (normaalgesproken). Maar dat hebben de dames liever nietquote:Op dinsdag 4 september 2007 15:55 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Die vriendin is terecht bezorgd om Nadia en wat doet ze? Ze gaat die brief bespreken met AmandaZe zou hem voor zichzelf moeten houden en haar les eruit moeten trekken.
Dit zijn TVmomenten, snap dat dan.quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:55 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, die zit nog in mijn tas! Die moet ik nog posten, doe ik vanavond!quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:36 schreef mspoez het volgende:
[..]
Laat het die kinderbrief zijnDie vond ik ge-ni-aal.
Samantha kreeg nog een aantal sneren mee in dit gesprek en ook Nena vertrouwt ze niet meer......quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:57 schreef avonne het volgende:
[..]
Nou, je moet toegeven dat Amanda ook wel een ervaren raadgever is in dezen.
Zo vaak als zij "hartsvriendinnen" is kwijt geraakt.
Relatie-therapeute Amanda weet wat het probleem is : "Jouw vriendin kent jou gewoon niet goed genoeg"quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:57 schreef avonne het volgende:
[..]
Nou, je moet toegeven dat Amanda ook wel een ervaren raadgever is in dezen.
Zo vaak als zij "hartsvriendinnen" is kwijt geraakt.
Dat is volgens mij ook precies wat er aan de hand is.quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is Amanda's wereldbeeld in een notendop: als je het niet met haar eens bent, ben je jaloers op haar. Lekker simpel, lekker makkelijk.
Ik denk ook dat ze Lieke zo haat omdat Lieke de aandacht van Huub van haar heeft afgepakt. Kan het proletenprinsesje niet hebben.
Ze vergeten ook dat die vrienden, familieleden er op aangesproken worden wat ze in DGK doen. Zij zijn juist degene die de waarheid moeten kunnen zeggen omdat ze van hen houden.quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Vrienden, familie, mensen die van je houden vertellen je de waarheid om je voor nog meer fouten te behoeden (normaalgesproken). Maar dat hebben de dames liever niet![]()
En stomme Kim geeft heel onwenselijke antwoordenquote:Op dinsdag 4 september 2007 16:05 schreef Disana het volgende:
Die is helemaal mooi: Nadia heeft vriendin Kim zelf gevraagd om te vertellen hoe ze haar ziet.
Pion offerquote:Op dinsdag 4 september 2007 15:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadat Brian zijn (eenzijdig) verhaal van zaterdag en vanmorgen aan Carlos had verteld, riep Japio nog wel een keer dat het voorval met het gooien van de lade (vanmorgen) een hele stomme fout was. Brian deed zichtbaar moeite om niet te reageren.
Met andere woorden: Nadia weet zelf ook dat ze zich als een slet gedraagt - en ze dacht dat dat leuk was voor de kijkers.quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:07 schreef mootie het volgende:
[..]
En stomme Kim geeft heel onwenselijke antwoordenAfvoeren die hap!
Vriendin Lieke laat ook niks van zich horen, Nadia vermoedt dat ze zich voor haar schamen omdat ze sex op tv heeft![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:07 schreef mootie het volgende:
[..]
En stomme Kim geeft heel onwenselijke antwoordenAfvoeren die hap!
Vriendin Lieke laat ook niks van zich horen, Nadia vermoedt dat ze zich voor haar schamen omdat ze sex op tv heeft![]()
Ja duh, ze kijkt eerst of de camera meekijkt voordat ze begint met Dennix. Denk aan zaterdagavond, buiten op het gazon vol in een spotlight gaan liggen zoenen, kreunen en steunen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:03 schreef ericahysterica het volgende:
Ik blijf met 2 vragen zitten:
is nadia zo dom of doet zij alsof ?( als ik sex heb denk ik niet aan tv)
amanda s moeder is altijd zo positief (wanneer heeft zij dan contact met haar moeder?)
Dat was ook mijn eerste gedachte. Brian afhankelijk (lees onderdanig) maken, door z'n backup weg te laten sturen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:07 schreef avonne het volgende:
[..]
Pion offer
Wil Jaap van de situatie gebruik maken om Brian backup te laten verliezen?
Ik vond het ook zo vreemd dat ze lag te neuken met Dennis en wel kon horen dat Jaap boven aan het vloeken was. Oké soms ben je niet zo geconcentreerd en alles, maar volgens mij laat zij zich nooit echt gaan.quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:03 schreef ericahysterica het volgende:
Ik blijf met 2 vragen zitten:
is nadia zo dom of doet zij alsof ?( als ik sex heb denk ik niet aan tv)
amanda s moeder is altijd zo positief (wanneer heeft zij dan contact met haar moeder?)
Even voor de duidelijkheid, Lieke is een vriendin van Nadiaquote:Op dinsdag 4 september 2007 16:10 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
de sexuele activiteiten van huub en lieke komen toch veel discreter op mij over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |