abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 15:43:01 #1
137949 Disana
pi_52939074
De post is geweest. Jaap telde de post voor Huub en Lieke: 23 brieven en 3 pakjes. Volgens Jaap is dit het bewijs dat zijn strategie werkt.

Nadia bespreekt momenteel met Amanda een brief die haar duidelijk niet zint. Ze vindt niet dat ze de hele dag geil loopt te doen.

Carlos is terug van zijn vakantie op Bali. Brian mag vrij uitgebreid vertellen wat er in de villa aan de hand is:

Huub heeft zaterdag stiekem zitten drinken, dronk door terwijl er berichten op de plasma stonden.

Amanda, Brian en Nadia zijn gebeld om Dennis en Huub uit elkaar te halen. Huub kneep Dennis zijn gezicht fijn. Amanda zou in de paardenbak een trap hebben gekregen. Brian heeft Huub opgetild, Huub bleef spartelen, Lieke duwde en trok Amanda.

Vanmorgen was de makeuptas van Lieke weg. Niemands schuld. Lieke werd para, duwde op de trap. Er volgde geen boete.

Over dit laatste: Jaap zei eerder tegen Dennis dat het een stomme aktie van Amanda was om met een lade te gooien. Dit moet gebeurd zijn toen Lieke op zoek was naar haar toilettasje.

Hier leveren wij Commentaar Op de Streams

Als je over andere zaken dan de streams wilt babbelen, doe dat dan a.u.b niet hier maar in de gezellige slow chat:
[SC]

Voor wie meer wil bijdragen:

Veel users zijn niet in staat om voortdurend de streams te volgen. Als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het daarom op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic. Iedereen kan hieraan toevoegen, ook enkele regels over een gebeurtenis zijn zeer welkom:
[DGK] Updates

Kun je snel typen en vind je het leuk af en toe eens een gesprek of gebeurtenis te verslaan, dan is je bijdrage meer dan welkom in
[DGK] Streamverslagen

Ben je op de hoogte van alle ins en outs, dan is je kennis hier welkom:
[DGK] Vraag het een streamer

Deze COSsen zijn vaak tijdelijk zoek. Als je op Active Topics in de tweede menubalk hierboven klikt, kom je terecht in een lijst met links naar aktieve topics; de actuele COS staat hierbij.

[ Bericht 50% gewijzigd door Disana op 04-09-2007 15:54:49 ]
pi_52939091
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 15:17 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Dat moeten ze echt uit hun kop laten. Een homo mag net zo goed post sturen.
hmmm... misschien iets voor een homo-groepering?

Wij eisen dat Dennis zijn post ontvangt.
Het is schande dat post van homosexuelen wordt gediscrimineerd?
  dinsdag 4 september 2007 @ 15:45:10 #3
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_52939104
Nadia heeft een brief van haar vriendin
Ze moet zich niet als een slet gedragen, Nadia vind het niet leuk
pi_52939108
Nadia heeft een brief gekregen van een goede vriendin. De vriendin heeft haar gebeden om zichzelf meer classy en niet als slet neer te zetten
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_52939119
Amanda doet het voorkomen alsof de vriendin van Nadia jaloers is omdat Nadia op tv is.
  dinsdag 4 september 2007 @ 15:46:11 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52939121
Nadia wordt door een vriendin met haar neus op de sletterige feiten gedrukt?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_52939125
Jaap probeert constant achter te manipuleren met uitdpraken over de 44% van huub.
Achter is totaal de grip kwijt over Amanda en Jap, ze moeten nu hard optreden anders is het einde in zicht.
Amanda exit.
Dan komt spel ook weer ten goede
pi_52939136
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 15:46 schreef mootie het volgende:
Amanda doet het voorkomen alsof de vriendin van Nadia jaloers is omdat Nadia op tv is.
Dat is zo langzamerhand haar standaard antwoord aan het worden op alle negatieve reacties
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  dinsdag 4 september 2007 @ 15:48:22 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52939142
quote:
Dat is Amanda's wereldbeeld in een notendop: als je het niet met haar eens bent, ben je jaloers op haar. Lekker simpel, lekker makkelijk.
Ik denk ook dat ze Lieke zo haat omdat Lieke de aandacht van Huub van haar heeft afgepakt. Kan het proletenprinsesje niet hebben.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_52939143
Amanda is echt een smerig loeder, ze probeert nu Nadia tegen haar beste vriendin op te zetten
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 15:49:00 #11
135305 beequeen
Lost.
pi_52939147
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 15:46 schreef Copycat het volgende:
Nadia wordt door een vriendin met haar neus op de sletterige feiten gedrukt?
Yep, en vervolgens vraagt de ene slet an de andere slet: Vind je mij een slet?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_52939155
Jaap probeert met zijn opmerkingen de streamers te beinvloeden....

Wat loopt Nadia weer te zeuren... ipv dat ze der vriendin der advies ter harte neem en der wat mee gaat doen
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 15:50:30 #13
135305 beequeen
Lost.
pi_52939160
quote:
Hetzelfde verhaal had Amanda over Nena.
― Mark Twain
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 15:51:36 #14
137949 Disana
pi_52939170
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 15:49 schreef Desii het volgende:

Wat loopt Nadia weer te zeuren... ipv dat ze der vriendin der advies ter harte neem en der wat mee gaat doen
Jaap moet maar eens wat fanmail krijgen over hoe goed hij het doet. Met wat addertjes onder het gras.
pi_52939177
Nadat Brian zijn (eenzijdig) verhaal van zaterdag en vanmorgen aan Carlos had verteld, riep Japio nog wel een keer dat het voorval met het gooien van de lade (vanmorgen) een hele stomme fout was. Brian deed zichtbaar moeite om niet te reageren.
Keep the Sunny Side Up
pi_52939185
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 15:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat is Amanda's wereldbeeld in een notendop: als je het niet met haar eens bent, ben je jaloers op haar. Lekker simpel, lekker makkelijk.
Ik denk ook dat ze Lieke zo haat omdat Lieke de aandacht van Huub van haar heeft afgepakt. Kan het proletenprinsesje niet hebben.
klopt, vanaf die tijd is Amanda's houding t.o.v Huub veranderd.
Huub is, in de loop van de tijd, minder flirterig geworden ri. haar en dat vindt ze verschrikkelijk... alle aandacht moet naar haar toe.
pi_52939213
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 15:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadat Brian zijn (eenzijdig) verhaal van zaterdag en vanmorgen aan Carlos had verteld, riep Japio nog wel een keer dat het voorval met het gooien van de lade (vanmorgen) een hele stomme fout was. Brian deed zichtbaar moeite om niet te reageren.
Een nare combinatie hoor, die streamlocks en het mondjesmaat toelaten van informatie van enkele personen.
pi_52939227
de mening van zo'n beetje alle mensen is zo over jou Nadia...wen er maar vast aan...
je gedraagt je ook ontzettend ordi
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_52939228
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 15:48 schreef mootie het volgende:
Amanda is echt een smerig loeder, ze probeert nu Nadia tegen haar beste vriendin op te zetten
Die vriendin is terecht bezorgd om Nadia en wat doet ze? Ze gaat die brief bespreken met Amanda Ze zou hem voor zichzelf moeten houden en haar les eruit moeten trekken.
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 15:57:22 #20
135305 beequeen
Lost.
pi_52939249
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 15:49 schreef Desii het volgende:

Amanda doet ook een duit in het zakje door te zeggen dat zewel erg veel kreunt en oehhht en aaaahhht, als met Dennix kust of vrijt. De reactie van Naad is dat Amanda ook behoorlijk sletterig is.
De "dames" zeiken elkaar over en weer af maar geen van de twee wil dat toegeven of snappen het.
Naad is in dit geval nog gemener dan Amanda, die geeft gewoon haar domme mening.
― Mark Twain
pi_52939252
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 15:55 schreef Sug4r het volgende:

[..]

Die vriendin is terecht bezorgd om Nadia en wat doet ze? Ze gaat die brief bespreken met Amanda Ze zou hem voor zichzelf moeten houden en haar les eruit moeten trekken.
Het is mij al vaker opgevallen dat mensen elkaars post lezen en dat heel vanzelfsprekend vinden
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_52939259
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 15:48 schreef mootie het volgende:
Nou, je moet toegeven dat Amanda ook wel een ervaren raadgever is in dezen.

Zo vaak als zij "hartsvriendinnen" is kwijt geraakt.
pi_52939269
quote:

[..]

Vrienden, familie, mensen die van je houden vertellen je de waarheid om je voor nog meer fouten te behoeden (normaalgesproken). Maar dat hebben de dames liever niet
pi_52939270
[quote]Op dinsdag 4 september 2007 15:57 schreef beequeen het volgende:

[..]

Amanda doet ook een duit in het zakje door te zeggen dat zewel erg veel kreunt en oehhht en aaaahhht, als met Dennix kust of vrijt. De reactie van Naad is dat Amanda ook behoorlijk sletterig is.
De "dames" zeiken elkaar over en weer af maar geen van de twee wil dat toegeven of snappen het.
Naad is in dit geval nog gemener dan Amanda, die geeft gewoon haar domme mening.
[/quote

De brief van de vriendin was nog heulllll netjes geformuleerd............
pi_52939274
Mooie OP Disana
pi_52939277

† In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 15:59:40 #27
135305 beequeen
Lost.
pi_52939285
quote:

[..]

Dit zijn TVmomenten, snap dat dan.
― Mark Twain
pi_52939292
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 15:36 schreef mspoez het volgende:

[..]

Laat het die kinderbrief zijn Die vond ik ge-ni-aal.
Goed dat je het zegt, die zit nog in mijn tas! Die moet ik nog posten, doe ik vanavond!
pi_52939295
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 15:57 schreef avonne het volgende:

[..]

Samantha kreeg nog een aantal sneren mee in dit gesprek en ook Nena vertrouwt ze niet meer......
Goh..... aan wie zou het nou toch liggen
pi_52939296
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 15:57 schreef avonne het volgende:

[..]

Relatie-therapeute Amanda weet wat het probleem is : "Jouw vriendin kent jou gewoon niet goed genoeg"
Keep the Sunny Side Up
pi_52939309
die vriendin mag niet eens haar werkelijke mening geven...ze moet zeker praten zoals het in Nadia haar straatje uitkomt zoals ook Nadia wil dat die andere 4 in haar clubje in alles met haar meepraten.
Luister maar eens naar wat Huub en Lieke van je vinden...maar dat interessert je toch allemaal niet.
Je mag blij wezen als je baas je nog terug wil....ik zou zeggen,van mij hoef je niet terug te komen
pi_52939310
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 15:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat is volgens mij ook precies wat er aan de hand is.
Daarom vindt ze Dennis nog wel leuk want volgens Nadia wil die met Amanda naar bed en daar geniet ze wel van. Als iemand haar niet wil is het oorlog kennelijk.
pi_52939327
Ik blijf met 2 vragen zitten:

is nadia zo dom of doet zij alsof ?( als ik sex heb denk ik niet aan tv)

amanda s moeder is altijd zo positief (wanneer heeft zij dan contact met haar moeder?)
pi_52939331
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 15:58 schreef mootie het volgende:

[..]

Vrienden, familie, mensen die van je houden vertellen je de waarheid om je voor nog meer fouten te behoeden (normaalgesproken). Maar dat hebben de dames liever niet
Ze vergeten ook dat die vrienden, familieleden er op aangesproken worden wat ze in DGK doen. Zij zijn juist degene die de waarheid moeten kunnen zeggen omdat ze van hen houden.
Ze zijn alleen te dom om dat door te hebben.
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 16:05:42 #35
137949 Disana
pi_52939357
Die is helemaal mooi: Nadia heeft vriendin Kim zelf gevraagd om te vertellen hoe ze haar ziet.
pi_52939372
ze wil niet snappen dat iedereen in de buitenwereld tegen die vriendin zegt...mijn god,wat zet die vriendin van je(Nadia dus) zich compleet voor schut
pi_52939379
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 16:05 schreef Disana het volgende:
Die is helemaal mooi: Nadia heeft vriendin Kim zelf gevraagd om te vertellen hoe ze haar ziet.
En stomme Kim geeft heel onwenselijke antwoorden Afvoeren die hap!

Vriendin Lieke laat ook niks van zich horen, Nadia vermoedt dat ze zich voor haar schamen omdat ze sex op tv heeft
pi_52939385
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 15:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Pion offer

Wil Jaap van de situatie gebruik maken om Brian backup te laten verliezen?
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 16:07:57 #39
135305 beequeen
Lost.
pi_52939388
Dennix denkt dat er in de brief staat dat Naad zich net zo gedraagt als Amanda en er komt geen enkele reactie van Amanda.
Ik zou toch echt vragen wat hij daarmee wil zeggen.
― Mark Twain
pi_52939394
Ahahaha Kim schrijft Denniks!
  dinsdag 4 september 2007 @ 16:08:18 #41
168951 STAP01
body and brain
pi_52939396
ALSOF!!! ik me gedraag als een slet!!! Meid, je bent een SLET!
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_52939417
Die meiden snappen niet.... dat houden van betekend... juist ook is het aanspreken op je fouten
pi_52939420
Nou, ik scroll even door jullie posts, hoor!
Veel te veel Nadia.
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 16:09:43 #44
137949 Disana
pi_52939423
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 16:07 schreef mootie het volgende:

[..]

Vriendin Lieke laat ook niks van zich horen, Nadia vermoedt dat ze zich voor haar schamen omdat ze sex op tv heeft
Met andere woorden: Nadia weet zelf ook dat ze zich als een slet gedraagt - en ze dacht dat dat leuk was voor de kijkers.
pi_52939427
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 16:07 schreef mootie het volgende:

[..]

de sexuele activiteiten van huub en lieke komen toch veel discreter op mij over
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 16:10:32 #46
135305 beequeen
Lost.
pi_52939431
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 16:03 schreef ericahysterica het volgende:

amanda s moeder is altijd zo positief (wanneer heeft zij dan contact met haar moeder?)
Ja duh, ze kijkt eerst of de camera meekijkt voordat ze begint met Dennix. Denk aan zaterdagavond, buiten op het gazon vol in een spotlight gaan liggen zoenen, kreunen en steunen.
― Mark Twain
pi_52939450
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 16:07 schreef avonne het volgende:

[..]

Pion offer

Wil Jaap van de situatie gebruik maken om Brian backup te laten verliezen?
Dat was ook mijn eerste gedachte. Brian afhankelijk (lees onderdanig) maken, door z'n backup weg te laten sturen.
Keep the Sunny Side Up
pi_52939452
vriendin Lisa is dus eerlijker dan vriendin Kim of Kim heeft dezelfde slettenredenatie als amanda
pi_52939462
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 16:03 schreef ericahysterica het volgende:

Ik vond het ook zo vreemd dat ze lag te neuken met Dennis en wel kon horen dat Jaap boven aan het vloeken was. Oké soms ben je niet zo geconcentreerd en alles, maar volgens mij laat zij zich nooit echt gaan.
pi_52939464
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 16:10 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

de sexuele activiteiten van huub en lieke komen toch veel discreter op mij over
Even voor de duidelijkheid, Lieke is een vriendin van Nadia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')