Dat heb ik dus al paar keer gehad... gewoon een week streams ofzo terwijl ik voor 1 dag betaald hadquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Zolang je niet refresht of herstart blijven ze lopen![]()
En de bikinicontest dan?quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:17 schreef neehe het volgende:
Of de stekker gaat eruit, en daarom hoeven we niet te betalen.
Japio wil op alle mogelijke manieren dat Amanda wordt weggestuurd. Op die manier maakt hij Brian helemaal afhankelijk (lees = slaaf van Japio). Het past helemaal in de strategie van hem om stelletjetjes te breken.quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:13 schreef pullup het volgende:
[..]
jaap zit al de hele dag stiekem Amanda te naaien vanwege haar fysiek geweld vanochtend.
Huub en Lieke houden zich wat dat betreft beter aan het klaarblijkelijke spreekverbod en hinten slechts dat ze er wellicht uitvliegt.
Jaap daarentegen kan het niet laten te melden hoe stom het van Amanda is om een hele la richting Huub te gooien, ook tot ergernis van Brian.
Ik heb vandaag meerdere malen moeten refreshen (wegens stemmen in slowmotion) en ik bleef gewoon streams houden.quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Zolang je niet refresht of herstart blijven ze lopen![]()
iddquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:20 schreef Ricard0j het volgende:
Streams mogen nu wel gratis worden zo![]()
Dat zou nog wel is kunnen, denk de FEBO nu erg streng is tegen het 'kansloze groepje'.quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:20 schreef mootie het volgende:
plz plz plz plz plz plzzzzzzzzzzzzz laat Amanda exit gaan!
zijn ze all......als je maar oplet.........quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:20 schreef Ricard0j het volgende:
Dan wordt het streamlock --> security --> en gaat Brain meteen meequote:Op dinsdag 4 september 2007 18:24 schreef miraculeus het volgende:
die streamlock vindt ik echt vervelend,
ik wil haar hoofd zien, mocht er een brief komen.
Ik zit nu te denken, stel dat ze moet, zal ze dan vrijwillig gaan. Ik zie haar er wel voor aan om te blijven zodat ze haar met geweld eruit moeten zetten.
Toen de streams nog gratis waren was het programma ook minder beroerd trouwensquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:20 schreef Ricard0j het volgende:
En wie ben jij dan welquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De Redactie heeft besloten dat Amanda de villa moet verlaten. In twee stappen wordt dit aan de bewoners verteld. Nu krijgen ze de officiele mededeling (met streamlock) en dadelijk wordt het nogmaals nagespeeld voor de streams.
De H en L lock kwam na de Jaaplockquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat was een Huub en Lieke lock, zie mijn berichtje![]()
quote:Op [target=http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=1831120#1831120]dinsdag 4 september 2007 @ 18:10[/target] schreef Merrick het volgende:
Echt, zegt Jaap, hoe kun je nu een la..........................
Streamlock.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |