Zeker van Anneke Grönloh, de moeder der homo's.quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:47 schreef Disana het volgende:
Dennis krijgt kaarten van een vrouw op leeftijd die streamt en hem begrijpt.
Ik stel me er een vrij simpele vrouw bij voor die een beetje eenzaam is en best nog eens een jonge man zou willen hebben die haar het hof maaktquote:Op dinsdag 4 september 2007 16:50 schreef ruby het volgende:
[..]
Zeker van Anneke Grönloh, de moeder der homo's.
Ik heb uiteraard niets tegen homo's maar wel tegen Dennis, moge dat ff duidelijk zijn.
Daar doelt ze mee op de post.quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:51 schreef kybe het volgende:
Wat zei Huub ?iets over weet je waarom Brian ziek is en Amanda.....
Lieke zo zou eens tijd worden dat er wat aan gedaan werd?
Met nadruk op vrij simpel inderdaad.quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik stel me er een vrij simpele vrouw bij voor die een beetje eenzaam is en best nog eens een jonge man zou willen hebben die haar het hof maakt![]()
Ik gok dat het een vrouw is wiens zoon toevallig op Dennis lijkt... en waarschijnlijk net zo'n klaploper isquote:Op dinsdag 4 september 2007 16:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik stel me er een vrij simpele vrouw bij voor die een beetje eenzaam is en best nog eens een jonge man zou willen hebben die haar het hof maakt![]()
Ik denk dat ze doelt op het gooien van een lade vanochtend. Brian maakt zich zorgen over de consequenties, Amanda uiteraard niet, die denkt dat alles kan en mag.quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:51 schreef kybe het volgende:
Wat zei Huub ?iets over weet je waarom Brian ziek is en Amanda.....
Lieke:''zo zou eens tijd worden dat er wat aan gedaan werd''?
quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik gok dat het een vrouw is wiens zoon toevallig op Dennis lijkt... en waarschijnlijk net zo'n klaploper is
Of nog erger: Hij leek er vroeger op en het is helemaal misgegaan met hem...
quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat ze doelt op het gooien van een lade vanochtend. Brian maakt zich zorgen over de consequenties, Amanda uiteraard niet, die denkt dat alles kan en mag.
Dan gok ik op een zoon met een vrouw waarmee deze dame niet blij is.quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik gok dat het een vrouw is wiens zoon toevallig op Dennis lijkt... en waarschijnlijk net zo'n klaploper is
Of nog erger: Hij leek er vroeger op en het is helemaal misgegaan met hem...
Ok thanks,ik hoop ook dat de Febo nu eens de juiste beslissing maaktquote:Op dinsdag 4 september 2007 16:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat ze doelt op het gooien van een lade vanochtend. Brian maakt zich zorgen over de consequenties, Amanda uiteraard niet, die denkt dat alles kan en mag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |