Wouter was één van de eersten die de juiste keuze maakte. Er volgden er nog tientallen de afgelopen jaren.quote:Op maandag 3 september 2007 15:16 schreef Yeahinho het volgende:
Overloper dat ie is!
Buiten het veld is ie al even onnavolgbaar.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:02 schreef tong80 het volgende:
Ik heb Schot gezien. Dat is een wereldspeler. Die gaat Hoek naar de top brengen.
Speler naar mijn hart dusquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
Buiten het veld is ie al even onnavolgbaar.
Dat vraagt om smeuïge details, mich.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
Buiten het veld is ie al even onnavolgbaar.
Hoek geldt ook niet echt als kampioenskandidaat. Twee jaar terug vlogen ze er trouwens als kampioenskandidaat bijna uit. Maar ze kunnen wel gaan verrassen, zeker met een excellerende Kleintje Pils.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:58 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, Hoek kampioenskandidaat gaat ook weer wat ver. Van wat ze gehaald hebben is eigenlijk alleen John Schot maar een bewezen topper en mag je wat van die Imagbudu verwachten. Maar goed, top 5 kunnen ze spelen.
Die krijg je nog wel als dit forum weer een beetje normaal werkt en je niet zes keer moet proberen voor er een post doorkomt.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:43 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Dat vraagt om smeuïge details, mich.
En terecht.quote:Op woensdag 5 september 2007 16:58 schreef tong80 het volgende:
Er staat inmiddels een linkje naar dit topic op de NIVO Sparta-site.
Ja is vlakbij. Kleine tien minuutjes lopen. Leuk dat je komt.quote:Op maandag 10 september 2007 17:44 schreef HPayne het volgende:
Tong.. vraagje.. sportpark van NIVO ligt toch vlakbij het station? Kan zaterdag de auto niet mee krijgen en zit er over te denken om met de trein te gaan..![]()
Scannen!quote:Op maandag 10 september 2007 22:47 schreef tong80 het volgende:
De nieuwe seizoensgids valt net op de mat. Met een interview met tong80.
Ik kom ook, alleen duurt dat nog wel evenquote:Op maandag 10 september 2007 22:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja is vlakbij. Kleine tien minuutjes lopen. Leuk dat je komt.
Hoeveel man nemen jullie mee naar uitwedstrijden ? Ik hoor steeds iets van 300 of 400 manquote:Op dinsdag 11 september 2007 00:38 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik kom ook, alleen duurt dat nog wel even
300 a 400 is wat veel. Ligt er ook aan welke wedstrijd en hoever het is. Denk dat je met gemiddeld zo'n 200 man goed in de buurt komt.quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoeveel man nemen jullie mee naar uitwedstrijden ? Ik hoor steeds iets van 300 of 400 man
Nee wel van Edwin Middelkoop.quote:Op dinsdag 11 september 2007 08:15 schreef Suijk het volgende:
Leuk interview tong. Zijn er van jou ook Panini plaatjes?
Jack was mijn ploeggenoot in ons B-1 kampioenselftal.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Stoer tong, heb je die Jack niets wijsgemaakt?
Ook zo genotenquote:Op zaterdag 15 september 2007 03:13 schreef HPayne het volgende:
[..]
Ga je ook kijken dan? Ik ben er in ieder geval...![]()
Had het al op teletekst gezien. Mooi, eerste punten binnen. En de manier waarop maakt het nog leuker.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:22 schreef tong80 het volgende:
NIVO heeft voor het eerst punten gehaald in de Hoofdklasse. En hoe ? Nunspeet was duidelijk de betere ploeg de eerste helft terechte 0-1. Tweede helft hetzelfde spelbeeld. Nunspeet in balbezit en NIVO kwam er niet aan te pas. Nunspeet scoort dan ook de 0-2. Onze beste speler wordt er wegens slaan vervolgens uitgestuurd. En niemand gaf meer een cent voor ons.
Maar voetballen is een rare sport. Vanaf dat moment golfden de aanvallen van NIVO op het doel van Nunspeet. 1-2, 2-2, veel kansen op de 3-2. Terwijl Nunspeet er niet meer aan te pas kwam.
Tien minuten voor tijd wordt de oude wonderspits Theo van Geffen er in gestuurd. Krijgt twee grote kansen mist ze helaas. Maar dan de 95ste minuut. Theo in de diepte, alleen op de doelman af en.....3-2.
Iedereen werd gek. Het Théo Theó schalde nog lang over het terrein.
Schandaaaaaaaaalig wat ik vandaag heb gezien in de 2e helftquote:
Bedankt .quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:13 schreef HPayne het volgende:
[..]
Schandaaaaaaaaalig wat ik vandaag heb gezien in de 2e helft![]()
![]()
geen vuiltje aan de lucht met 2-0 voorstaan de betere ploeg zijn, Nog een man meer ook!! Blamerender kan gewoon niet...![]()
Toen het 2-2 werd wist ik gewoon dat Theo in de laatste minuut zou gaan scoren..
Gefeliciteerd Tong
Dat geloof ik graagquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bedankt .Absurd hoe jullie in de tweede helft speelden.
Maar ik heb genoten HPayne.
vv-nunspeet.nlquote:Nivo Sparta-Nunspeet 3-2
Datum: 15-09-2007
Nivo Sparta-Nunspeet 3-2(0-1)
Zaterdag 15 september 2007
Competitiewedstrijd Hoofdklasse B.
Bespiegelingen vooraf:
Het succesverhaal van de weg naar de Hoofdklasse van het Bommelse Nivo Sparta leest als een sprookje. Na jarenlang in de derde klasse te hebben gespeeld brachten twee achtereenvolgende promoties Nivo Sparta in het seizoen 2005-2006 voor het eerst in de eerste klasse. Nivo Sparta wist zich moeizaam te handhaven in de eerste klasse D. Nunspeet, dat in datzelfde seizoen kampioen werd in de eerste klasse D, bewaart slechte herinneringen aan Nivo Sparta, daar tijdens de wedstrijd in Zaltbommel de kleedkamer van Nunspeet werd leeggeroofd. In het seizoen 2006-2007 werd LRC de terechte kampioen. Nivo Sparta kon zich gaan zich opmaken voor de nacompetitie.
Nivo Sparta heeft het contract met de inmiddels drie seizoenen aan het roer staande Bert Ruijsch en zijn assistent Rob Roding verlengd tot 2010. Spelen in de hoofdklasse is nooit de doelstelling geweest. Wel het worden en blijven van een stabiele eersteklasser, spelend om een plaats in het linkerrijtje onder het motto: niets moet, alles mag! Voorland uit Amsterdam en als grote verrassing Nivo Sparta uit Zaltbommel bereikten de promotie/degradatie finale door in hun klasse de nacompetitie te winnen. Nivo Sparta won deze finale door een bekeken lobje van de oude vos Theo van Geffen in de 4e minuut van de verlenging. Trainer Bert Ruijsch zei euforisch na afloop: ” We hebben het Walhalla van het zaterdagvoetbal bereikt”. Nivo Sparta heeft thuis de eerste wedstrijd in de hoofdklasse B tegen het ervaren stugge Hoek met 0-2 verloren en ging vervolgens onderuit in de uitwedstrijd tegen LRC uit Leerdam met 3-1, waar het dacht dat er wat te halen viel. Het zal noodzaak zijn voor Nivo Sparta en voor Nunspeet om de punten binnen te halen. Nivo Sparta zorgde vorig seizoen voor een grote verrassing en zal tegen Nunspeet ook willen stunten. Aan Nunspeet de taak om Nivo Sparta van zich af te houden. Het belooft op voorhand een interessante, boeiende en spannende ontmoeting te worden. Het linker rijtje halen in de hoofdklasse B betekent voor Nunspeet van begin af aan vol gaan voor de winst. Motto: Vecht voor je kleuren(en niet te vergeten de punten)!
Dat Nivo Sparta ook de punten van Nunspeet kan gaan afpakken is een ondraaglijke gedachte.
Een sportieve revanche is de beste remedie voor Nunspeet. Een overwinning zal extra zoet smaken!
(Geraadpleegde bron: de internetsite van Nivo Sparta).
De wedstrijd:
Nunspeet gaat na rust compleet af tegen tien man van N.i.v.o. Sparta na een voorsprong van 0-2.
Gezapig begin.
Nunspeet start opnieuw met Roy van Velzen als linksback en Paul Kloosterman als rechtsback. Ronald Hoek staat in de basis als linker middenvelder. Marco Drost is aan de rechterkant geposteerd als middenvelder. De van een blessure herstelde Gerjan Mulder staat in de spits met schaduwspits Arie Smit. Bram Zwaan en Frank van Twillert, vorig seizoen vaste basisspelers, zitten op de bank.De eerste helft kenmerkt zich tot aan de 39. m door o.a. de volgende schermutselingen over en weer.
In de 12. m zet Roberto Verhagen voor na een vloeiende aanval van Nivo Sparta. Paul Kloosterman verwerkt de bal koppend tot hoekschop. De hoekschop verdwijnt in de nastoot ver naast.
In de 16. m neemt Maurice Pot de vrije trap na een overtreding op Mathieu van Tienhoven. De doelman plukt de inzet van Pedro van de Bunte uit de bovenhoek. In de 23. m breekt Arie Smit op links door. Arie legt de bal terug op Pedro van de Bunte, die hard uithaalt en een meter naast schiet.
Nivo Sparta antwoordt met een aanval over de rechterflank. De bal wordt strak voorgezet en half geraakt. Deze kleine mogelijkheid van Nivo Sparta smoort in de verdediging van Nunspeet. Na een half uur neemt Maurice Pot opnieuw een vrije trap vanaf 25 meter op Gerjan Mulder. Gerjans bekeken inzet is echter te zacht om de uitstekende doelman Joris van der Cammen in de bovenhoek te verrassen. Dan volgt een gesmeerde combinatie van Nivo Sparta. Barry Reijs pakt de slappe inzet echter eenvoudig.
Iets van druk en zowaar een doelpunt.
Er lijkt aan het eind van de eerste helft iets van druk te ontstaan op het doel van Nivo Sparta.
Allereerst brengt doelman Joris van der Cammen stompend redding op een venijnig schot van Ronald Hoek. Uit de hoekschop, die in de 39. m genomen wordt door Marco Drost kopt Maurice Pot de bal bij de verre paal naar de grond. Uit de scrimmage weet Arie Smit de bal snoeihard in te schieten. 0-1. Nunspeet staat toch nog onverwachts voor aan het eind van de eerste helft.
Gerjan Mulder breekt nog door op de flank en uit zijn in de wacht gesleepte hoekschop laat Erwin Schouten het laatste wapenfeit voor Nunspeet aantekenen door hard over te knallen.
Tweede helft:
Paniek. Begin van de tweede helft ontstaat er paniek in de verdediging van Nivo Sparta. De bal wordt onbeholpen buiten de lijnen getrapt na een bal van Arie Smit op Ronald Hoek. In de 50. m speelt Maurice Pot na een ingooi Gerjan Mulder in de voeten aan, die de inkomende Erwin Schouten op een presenteerblaadje bedient. Erwin hoeft allen maar in te tikken en laat zijn eerste doelpunt aantekenen voor Nunspeet in deze competitie. 0-2. De koers lijkt gelopen voor Nunspeet. Niets is minder waar gezien het verdere verloop van de wedstrijd.
Rode kaart blijkt keerpunt.
Dan wordt Randy van Heijnsbergen met rood van het veld gestuurd. Hij is dreigend op Paul Kloosterman ingekomen en heeft volgens de overigens goed leidende scheidsrechter een slaande beweging gemaakt. Dit opstootje en de verwijdering van Randy betekent een keerpunt in de wedstrijd. Waar Nunspeet denkt de buit binnen te hebben gehaald, giert bij Nivo Sparta de adrenaline ineens door de aderen. De befaamde mysterieuze krachten in de sport maken zich meester van en halen het beste boven bij Nivo Sparta. In de 55. m kan Björn Cevat zo vrij als een paling in een emmer met snot door het centrum van Nunspeet opkomen en laat Barry Reijs kansloos in de verre hoek met een gerichte schuiver. 1-2. Er lijkt nog niets aan de hand voor Nunspeet. Na een kwartier in de tweede helft wordt Ronald Hoek gewisseld voor William van den Hul. Er wordt blijkbaar gegokt op de snelheid van William. Op het oog een logische wissel.
Dan geeft Mathieu van Tienhoven een perfecte bal van achteruit op Gerjan Mulder, die duelleert op de achterlijn en aflegt op Arie Smit. Arie schiet onberispelijk binnen. De scheidsrechter fluit voor een hoekschop. De bal is blijkbaar in het voorgaande duel net over de achterlijn geweest en door een verdediger van Nivo Sparta voor het laatst aangeraakt.
Cruciale wissel.
In de 65. m komt slimme oude vos Theo van Geffen erin voor Bas van de Berk en steekt het vuurtje aan. Dit blijkt een cruciale wissel te zijn. De supporters van Nivo Sparta beginnen zich onmiddellijk te roeren. Roberto Verhagen speelt Theo van Geffen aan die zich niet bedenkt en tegendraads de bal op zijn hoef neemt. Barry Reijs brengt redding. Nunspeet begint de kluts kwijt te raken en heeft geen antwoord op het felle ontketende met tien man spelende Nivo Sparta.
Meer wissels en aanvallen over en weer.
Nunspeet brengt Frank van Twillert in voor Gerjan Mulder. In de 75. m komt de bal vanaf de rechterflank terecht op de helemaal vrij gelaten Emiel van den Sanden. De voorzet wordt over gekopt. Daarna schiet Sterphan Netten naast. Bram Zwaan wordt erin gebracht voor Maurice Pot.
Het gevaar Theo van Geffen blijft op de loer liggen. William van den Hul breekt op de vleugel door. De doelman is er net op tijd bij. In de tegenaanval lift Roberto Verhagen de bal net over. In de 80. m komt voor Nivo Sparta Patrick Peelen erin voor Patrick Bijl. Frank van Twillert schiet voor Nunspeet laag en slim in de hoek. De bal verdwijnt via de doelman naast de paal.
Totale ontmaskering.
Dan begint in de 85. m de ontmaskering van Nunspeet. Björn Cevat geeft een voorzet over de hele op de bij de tweede paal opduikende Emiel van der Sanden, die de bal al klutsend binnen glijdt. 2-2. De mazzel wordt afgedwongen door Nivo Sparta. Nivo Sparta wordt gevaarlijk door een pass van Theo van Geffen op Roberto Verhagen en een schot van Stephan Netten. Barry Reijs houdt nog stand. Voor Nunspeet kan Marco Drost op een bal van Arie Smit vrij uithalen. Hoog over. Dan duikt ver in blessure tijd de diepstartende Theo van Geffen vogelvrij op voor Barry Reijs na een splijtende bal van achteruit en knalt beheerst binnen. 3-2. De discussie aan de zijlijn of het buitenspel is doet er niet meer toe. De scheidsrechter keurt het doelpunt goed. Weer Theo van Geffen, die in de verlenging scoort net als in de p/d wedstrijd tegen Voorland. Een ontluisterend voetbaldrama deze middag voor Nunspeet, dat de gifbeker helemaal leegdrinkt in deze wedstrijd. De aanhang van Nivo Sparta viert uiteraard uitbundig feest en de spelers rollen dronken van geluk over elkaar heen.
Volgende week zaterdag 22 september speelt Nunspeet thuis tegen koploper Sparta Nijkerk!
Nunspeet zal de mentale opdoffer snel moeten verwerken. Praatsessies helpen over algemeen niet. De trainersstaf en spelers weten wat hun te doen staat: de ploeg weer op de rails krijgen.
Oplossingsgericht denken en zelfreflectie zijn de middelen bij uitstek. Vraag: wat ging er wel goed en wat kan er beter! Een oude voetbalwet: De eerste winst komt steeds dichterbij. De ongeslagen koploper Sparta Nijkerk kan volgende week zaterdag rekenen op een hete middag op sportpark de Wiltsangh. Nunspeet zal werkelijk alles uit de kast trekken en er alles aandoen om het geschonden blazoen weer op te poetsen.
patje wordt over enkele maanden 40 kan helaas niet zoveel meer trainen door zijn werk maar anders vaste kracht bij ons hier link van enkele foto's van zaterdag met de oude vos (theo) er ook opquote:Op zondag 16 september 2007 19:39 schreef tong80 het volgende:
Peelen is dacht ik 38. Heeft nog even met ons een peuk gerookt na afloop.
Op _MG_9913.jpg tong zonder bierquote:Op maandag 17 september 2007 16:20 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
patje wordt over enkele maanden 40 kan helaas niet zoveel meer trainen door zijn werk maar anders vaste kracht bij ons hier link van enkele foto's van zaterdag met de oude vos (theo) er ook op![]()
http://www.pbase.com/elastic02/sportfotografie/
Ik sta ook op die foto, groen shirt en zonnebrilquote:Op maandag 17 september 2007 16:27 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Op _MG_9913.jpg tong zonder bier![]()
Whehe dat meen je niet!quote:Op maandag 17 september 2007 18:03 schreef tong80 het volgende:
Dan stond je naast me ik ben in het blauw blousje met zwart T-Shirt
Ja ik vond het wel een mooi plekje, in de zon, vlakbij de kantine.. Totdat jullie er kwamen haha..quote:Op maandag 17 september 2007 18:10 schreef tong80 het volgende:
Ik herinner me je nog wel. Ik vond het al zo raar dat ik je niet kende en je dus in je eentje tussen onze vaste aanhang stond.
Ja was toe aan deze heerlijke vakantie, heb het voetbal ff twee weken op 8000km afstand gevolgdquote:Op maandag 17 september 2007 17:25 schreef tong80 het volgende:
Die foto is dan ook uit de eerste helft beschouw
Elftalleider ik vond het al zo raar dat je hier niet meer postte.
Geweldig. Naast tong en mekaar niet kennen.quote:Op maandag 17 september 2007 17:36 schreef HPayne het volgende:
[..]
Ik sta ook op die foto, groen shirt en zonnebril![]()
Ik lig nog dubbel. Ik vond hem al zo moedigquote:Op maandag 17 september 2007 19:57 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Geweldig. Naast tong en mekaar niet kennen.![]()
![]()
Vredelievend volkje die Bommelarenquote:Op maandag 17 september 2007 20:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik lig nog dubbel. Ik vond hem al zo moedig
Mwa, hij komt ook wel eens bij VMN buurten, naast mij.quote:Op maandag 17 september 2007 20:16 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Vredelievend volkje die Bommelaren. In de ArenA, De Kuip en talloze andere stadions had HPayne het niet overleefd.
Ja en toen iedereen maar denken dat ik van ASWH was...quote:Op maandag 17 september 2007 21:02 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Mwa, hij komt ook wel eens bij VMN buurten, naast mij.
Inderdaad, toen ik vroeger nog in Spijkenisse woonde namen ze me het altijd kwalijk dat ik als enige voor Ajax was.quote:Op maandag 17 september 2007 20:16 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Vredelievend volkje die Bommelaren. In de ArenA, De Kuip en talloze andere stadions had HPayne het niet overleefd.
Ben je dat dan niet?quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:29 schreef HPayne het volgende:
[..]
Ja en toen iedereen maar denken dat ik van ASWH was...![]()
Dat is helemaal bizar.quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:29 schreef HPayne het volgende:
[..]
Ja en toen iedereen maar denken dat ik van ASWH was...![]()
Wat heeft Nunspeet gedaan ?quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:04 schreef HPayne het volgende:
Maar ze hebben wel verloren vandaag
Die draaien nog niet best en spelen midweeks nog om de beker tegen Ajax, kan een voordeel zijn voor jullie!quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:25 schreef tong80 het volgende:
A.s een mooie wedstrijd om revange te nemen tegen Kozakken Boys thuis.
Als jullie gelijkspelen zijn jullie net zo goed als Ajax!quote:Op woensdag 26 september 2007 22:51 schreef tong80 het volgende:
Zaterdag dus tegen de nieuwe topclub Kozakken Boys
Ja en heel erg anti ajax is ie hoor, maar ach iedereen maakt fouten in zijn levenquote:Op donderdag 27 september 2007 19:37 schreef Beschouw het volgende:
Vandaag Dik aan de lijn gehad. Ziet het somber in voor NIVO dit seizoen en verwacht volgend jaar weer in 1e klasse te spelen. Wat een zwartkijker! Valt me een beetje tegen. Vertelde en passant ook nog anti-Ajax te zijn.![]()
Denk er hard over een andere leverancier te zoeken.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:33 schreef Yeahinho het volgende:
2-1 gewonnen, even goed als Ajax dus.
Moet te doen zijnquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:08 schreef tong80 het volgende:
Volgende week even Spakenburg uit oprollen
Nee, 2x Bjorn Cevat. Trouwens verbazingwekkend hoe goed Nivo speelde. Uiteraard waren er periodes dat ze door Kozakken Boys werden overklast, maar...Nivo had, zeker in de 2e helft echt 100% kansen om uit te lopen naar 4 of 5-1. Theo geblesseerd, dus op de bank. Peelen viel erg sterk in, Brothwell uitgevallen met een knieblessure. Koswal kwam er nog in aan de zijde van Kozakken Boys; was af en toe erg dreigend, maar kwam op beslissende momenten net te kort. Complimenten aan alle spelers; zetten toch even een prestatie neer!! Waar was Tong???quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:52 schreef methodmich het volgende:
Hoe was de wedstrijd tong? Theo weer toegeslagen?
quote:Op zondag 30 september 2007 16:12 schreef methodmich het volgende:
Dat zou natuurlijk wel geniaal zijn. Dan maak je vrienden bij de Vogels.
Altijd gezellig, zeggen ze in Kloetingequote:Op zaterdag 29 september 2007 23:08 schreef tong80 het volgende:
Volgende week even Spakenburg uit oprollen
had ik de afgelopen week ook heerst een beetjequote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:19 schreef tong80 het volgende:. Ok zal ik het maar zeggen dan
Ik was aan de schijterij
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:31 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
had ik de afgelopen week ook heerst een beetje![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Niet vreemd in en tegen Spakenburg, kan gebeuren.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:55 schreef methodmich het volgende:
Jammer dat je niet mee kon reizen tong, is toch leuk om het daar eens te zien!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:13 schreef tong80 het volgende:
beschouw de laatste wedstrijd in de heenronde is uit tegen Ijsselmeervogels. Ik ga dan zeker kijken. Zin om dan ook te komen ?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:13 schreef tong80 het volgende:
beschouw de laatste wedstrijd in de heenronde is uit tegen Ijsselmeervogels. Ik ga dan zeker kijken. Zin om dan ook te komen ?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:19 schreef tong80 het volgende:
Ok spreken we af
Je kunt ook bij mij blijven slapen ik heb een opblaasbaar bed
Succes Tong.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:39 schreef tong80 het volgende:
Morgen thuis tegen Kloetinge. Ik heb er een goed gevoel over.
Gewoon met 10 man spelen dan komt het wel goedquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:39 schreef tong80 het volgende:
Spelen jullie op zondag dan?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:39 schreef tong80 het volgende:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 08:19 schreef Hertog_Martin het volgende:
NIVO Sparta, je mocht wensen dat jullie van hetzelfde nivo als Sparta Nijkerk waren.
THIS IS SPARTAAAAAAAAAA
Bunschotenquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:37 schreef Beschouw het volgende:
In Spakenburg loopt het nu al dun door de broek
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:40 schreef methodmich het volgende:
Als je Spakenburg zegt ben je blauw Beschouw.
quote:
Tegen GVVV dan maar?quote:De laatste plaats blijft voor Nivo maar als je het de koploper zo lastig kunt maken dan moeten de punten snel een keer gaan komen.
Nee. We hebben een nieuwe consul. De oude had op kosten van NIVO betaalde pornosites bezocht en bier opgezopen dat niet voor hem was. Dus het had wel gekundquote:
Daar wil ik best uitleg over geven hoor....quote:Op zondag 25 november 2007 16:42 schreef methodmich het volgende:
Ja, de ook wel eens hier postende Brotje kreeg twee keer geel en dus rood. Wellicht kan ie hier uitleg geven!
Ja idd... Ik weet alleen niet of ik er echt blij mee moet zijn.. Kheb altijd wel veel vertrouwen van hem gehad, op de laatste weken na dan... Maar achteraf gezien, was hij dus ook met andere dingen bezig... Ben benieuwd of hij het seizoen kan, wil en mag afmaken...quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:18 schreef tong80 het volgende:
Trouwens Dave je bent volgend jaar van hem af
Jij zou hem toch schaduwen? Lekker dan, 2 x Van Meegdenburg.quote:
Als het een keer moet kunnen lukken is het volgende week, al zie ik het niet gebeuren.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:11 schreef tong80 het volgende:
Dan maar winnen van Ijsselmeervogels volgende week.
Losertje dan.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:08 schreef Yeahinho het volgende:
Opmerkelijk trouwens, de manier waarop Joris vd Cammen terugkijkt op OJC. Kan me niet herinneren dat ie hier onder-gewaardeerd werd.
Zal wel aan de basis beginnen, die Grondman.quote:Op zondag 2 december 2007 16:41 schreef methodmich het volgende:
Frans Grondman dus interim-trainer bij Nivo. Vertrouwen in tong?
Zeker. Was de eerste naam die ik suggereerde.quote:Op zondag 2 december 2007 16:41 schreef methodmich het volgende:
Frans Grondman dus interim-trainer bij Nivo. Vertrouwen in tong?
Jij doet toch niet anders..?quote:Op maandag 3 december 2007 17:31 schreef tong80 het volgende:
Nog niet definitief ben vervoer aan het regelen. Maar ik heb het weekend een vriend uit Almelo op visite. Met de suportersbus ga ik niet. Mag je 2 uur na de wedstrijd eindelijk mee terugreizen omdat ze zitten te hijzen in de kantine.
quote:Op zondag 2 december 2007 18:47 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat Rob Roding de trainingen gaat doen. Is nu assistent coach
quote:Op maandag 3 december 2007 21:20 schreef tong80 het volgende:
Het is idd een rare constructie. Ik baal hiervan
Ach, seizoen is toch al verloren.quote:Op maandag 3 december 2007 21:20 schreef tong80 het volgende:
Het is idd een rare constructie. Ik baal hiervan
Nee hoorquote:Op maandag 3 december 2007 22:07 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ach, seizoen is toch al verloren.
quote:Op maandag 3 december 2007 22:07 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Wij gaan jou nog verassen, let op mijn woorden.quote:Op maandag 3 december 2007 22:07 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Je hoeft hem toch niet in brand te steken?quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:02 schreef Brotje het volgende:
[..]
Wij gaan jou nog verassen, let op mijn woorden..................... Het verschil tussen ons en onze concurenten, is in te halen
We hebben het over een verschil van 1 punt, en we zijn geen eens op de helft van de competitie.......
Maar wie moeten jullie nog voorbij gaan denk je? Kloetinge en Nunspeet zie ik nog wel gebeuren, misschien LRC... maar veel meer ook niet denk ik.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:02 schreef Brotje het volgende:
[..]
Wij gaan jou nog verassen, let op mijn woorden..................... Het verschil tussen ons en onze concurenten, is in te halen
We hebben het over een verschil van 1 punt, en we zijn geen eens op de helft van de competitie.......
Of zaterdag, voor mij dan.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Maar wie moeten jullie nog voorbij gaan denk je? Kloetinge en Nunspeet zie ik nog wel gebeuren, misschien LRC... maar veel meer ook niet denk ik.
Nou ja, op 15-1 Nivo maar eens scouten.
Nou dan zijn we toch veiligquote:Op woensdag 5 december 2007 17:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Maar wie moeten jullie nog voorbij gaan denk je? Kloetinge en Nunspeet zie ik nog wel gebeuren, misschien LRC... maar veel meer ook niet denk ik.
Nou ja, op 15-1 Nivo maar eens scouten.
Welke speler??quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:00 schreef F1Bas het volgende:
4-0 voor IJsselmeervogels dus, met een beetje meer inzet in de tweede helft had het meer kunnen worden. Bij de rust stond het al 3-0.
Ben benieuwd hoe het met jullie speler is afgelopen, die ging niet heel fris het veld af.
Zou kunnen ja, vlak voor rust.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:45 schreef methodmich het volgende:
Denk Björn Cevat, die is in een niet zo gebruikelijke minuut (44e) gewisseld.
Ja;Theo inderdaad aardig op leeftijd. Nivo uiteraard wel minder dan de Vogels,maar.....1e doelpunt zuiver buitenspel en Theo had vlak daarvoor een penalty moeten krijgen. Zul je altijd zien; op dat soort momenten kiest de scheids voor de veiligste weg. Overigens had Nivo toch waarschijnlijk wel verloren, maar toch even deze nuance; het was niet zo kansloos als het qua stand eruit zag!!quote:
Mooi.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:27 schreef tong80 het volgende:
2-1 gewonnen.
THEEEEEOOOOOOOO,THEEEEEEOOOOOOOO
quote:Op donderdag 27 december 2007 19:05 schreef MahirBurekovic het volgende:
tong80 woont in zaltbommelretard
ik vond je altijd al een vervelende idioot, en nu ik weet dat je in zaltbommel woont nog meer.quote:
Staat ook op VOZ http://www.voetbalopzaterdag.com/?nid=3404quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:58 schreef tong80 het volgende:
Hoe kom je aan die informatie ? Dacht dat Leon Hutten de belangrijkste kandidaat was ?
Vanwege meer haar op z'n ...... dan op z'n schedel?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:16 schreef steegje het volgende:
Theo van Geffen nieuwe trainer Hedel
Helaas verdraait Philip hier de boel een beetje of de verslaggever interpreteert het verkeerd. Feit is dat Den Haan zelf naar ASWH gebeld heeft, maar nooit een serieuze optie is geweest. Dat is wat anders dan geïnteresseerd zijn. Ook Barendrecht lijkt me onzin, tenzij dat voor een andere functie dan die van hoofdtrainer was geweest.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 07:11 schreef tong80 het volgende:
'Het is puur een kwestie van gevoel'
door Wout Pluijmert
Dat Den Haan niet de eerste de beste is, werd meteen al duidelijk toen hij op 16 december bekend maakte dat hij bij Unitas/Gorinchem aan zijn laatste seizoen bezig was. Barendrecht, ASWH en nog een hoofdklasser waren geïnteresseerd. Met die laatste club, waarvan hij de naam niet wil noemen, had hij na zijn contact met Nivo Sparta nog een gesprek.
Ach ja ben er blij mee, morgen gesprek met hemquote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
Helaas verdraait Philip hier de boel een beetje of de verslaggever interpreteert het verkeerd. Feit is dat Den Haan zelf naar ASWH gebeld heeft, maar nooit een serieuze optie is geweest. Dat is wat anders dan geïnteresseerd zijn. Ook Barendrecht lijkt me onzin, tenzij dat voor een andere functie dan die van hoofdtrainer was geweest.
De derde club was, voor de liefhebber, TOGR. Overigens ook op eigen verzoek.
Eerst nog ff een half jaar bij SHO trainer, wel een clubhopper.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:13 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Ach ja ben er blij mee, morgen gesprek met hem
quote:Den Haan trainer van SHO
REGIO - Philip den Haan is de rest van het seizoen trainer van zaterdag hoofdklasser SHO.
Den Haan, in 2005 kampioen met het Spakenburgse IJsselmeervogels, volgt Arnold Scholten op. Scholten werd onlangs ontslagen.
Den Haan is momenteel ook trainer van zondag eerste klasser Unitas. Met zijn extra job keert Den Haan eerder terug in het zaterdagvoetbal dan verwacht. Volgend seizoen wordt hij trainer van Nivo Sparta.
Je mag er ook blij mee zijn hoor, het is een zeer sympathieke man.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:13 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Ach ja ben er blij mee, morgen gesprek met hem
Kon je mij ontmoeten en toen kwam je nietquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:26 schreef tong80 het volgende:
Helaas ASWH - NIVO afgelast. Zou met elftalleider meerijden en voor het eerst in 4 jaar mijn internet maat Methodmich ontmoeten.
Daar ben je ontmaagd?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:35 schreef tong80 het volgende:
Zal vreemd zijn, na 40 jaar naar de Oude Bosche weg te zijn gefietst.
Ik mis zelfs het tunneltje al uit nostalgische overwegingen
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:35 schreef tong80 het volgende:
petanquevereniging Jeu de Bommel
Is het wel zo leuk om te winnen?quote:Op maandag 21 januari 2008 17:12 schreef tong80 het volgende:
Wielrenster Marianne Vos en turner Yuri van Gelder zijn vrijdagavond opnieuw gehuldigd als de beste sporters uit het Land van Heusden en Altena, De Bommelerwaard en De Langstraat. De vernietigingen worden al vele jaren georganiseerd door Jetty Duister en stammen nog uit de tijd dat ze samen met andere mensen het programma SportFM organiseerde voor de toenmalige regionale zender in de gemeente Aalburg.
No shit Sherlock!quote:Op maandag 21 januari 2008 18:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zojuist was Zaltbommel op TV, er komt misschien een nieuw sportpark bij de watertoren. Volgens mij moet NIVO Sparta daar dan ook gaan spelen.
Ow jaquote:Op maandag 21 januari 2008 19:23 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
No shit Sherlock!
Kijk eens 6 posts boven je.
Ja weer te slap begonnen dus goal tegen daarna een zeer goed partij op de mat gelegd en vele kansen gecreeerd, maar niet kunnen afmaken, hopen dat het vanavond tegen ASWH ook zo goed gaat.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:19 schreef methodmich het volgende:
Verloren van TOGR door een goal van de Braziliaan Wagner da Silva Cardoso zie ik.
Dinsdagavond weer ASWH - Nivo Sparta, alleen dan ben ik verhinderd. Dus tong kan de auto wel pakken, maar we kunnen niet meeten....
Toch wel! Vergadering is wegens ziekte van diverse collega's verzet!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:38 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Ja weer te slap begonnen dus goal tegen daarna een zeer goed partij op de mat gelegd en vele kansen gecreeerd, maar niet kunnen afmaken, hopen dat het vanavond tegen ASWH ook zo goed gaat.
Jammer dat je er niet bent mich
Nog even, en JVC heeft geen tegenstanders meer. Ze kopen echt de hele hoofdklasse leegquote:JVC Cuijk trekt doelman Joris van der Cammen aan
CUIJK - De huidige keeper van Nivo Sparta, Joris van der Cammen, zal volgend seizoen aansluiten bij de A-selectie van JVC Cuijk. De 29-jarige Van der Cammen kwam enkele dagen geleden tot overeenstemming met de ambitieuze Cuijkenaren en staat al jaren bekend als een uitstekende doelman op het hoogste amateurniveau.
En wat vond je van de toekomstig amateurkampioen?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Toch wel! Vergadering is wegens ziekte van diverse collega's verzet!
Dus vanavond zal ik de helden van Nivo eens in actie zien.
Sorry mich, had je post niet meer gelezen maar je had me even op kunnen zoeken, vond het best een leuke pot beetje vlak en weinig kansen maar wel nuttig voor ons. Wat vond jij er van ?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Toch wel! Vergadering is wegens ziekte van diverse collega's verzet!
Dus vanavond zal ik de helden van Nivo eens in actie zien.
Ja balen dat joris vertrekt maar hij heeft daar een hele goede aanbieding gekregen dat ie dit niet kon laten schieten en hij koos ook voor cuijck met het oog op de topklassequote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:13 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Nog even, en JVC heeft geen tegenstanders meer. Ze kopen echt de hele hoofdklasse leeg.
Vrij saai.quote:Op woensdag 23 januari 2008 08:54 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Sorry mich, had je post niet meer gelezen maar je had me even op kunnen zoeken, vond het best een leuke pot beetje vlak en weinig kansen maar wel nuttig voor ons. Wat vond jij er van ?
2e helft kwamen jullie er niet meer uit mich, creeerde nog 1 kansje wel mee eens dat het balletje beter rond gaat bij jullie. Maar dat opstootje kwam dus echt niet door onze aanvoeder ten eerste jullie nummer 8 maakt een smerige overtreding trapt daarna nog na en onze aanvoerder zegt daar iets over en daarna wordt hij 2x uitgescholden voor k.nk.rlijer door jullie 8 tja natuurlijk dat er dan verhaal gehaald wordt maar ik kwam alleen even het veld in om de jongens uit elkaar te houdenquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:27 schreef methodmich het volgende:
Nou tong, het was de waarheid helaas.... Overigens is VoZ het ermee eens dat Nivo hard speelde, zie de kop "Oefenwedstrijden".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |