abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55579176
quote:
Op donderdag 27 december 2007 19:10 schreef tong80 het volgende:

[..]

ik vond je altijd al een vervelende idioot, en nu ik weet dat je in zaltbommel woont nog meer.
pi_55591480
hebben we er een beetje zin an!!!

Aangezien er aardig wat fokkers naar rotterdam komen is het misschien wel gezellig als jullie ook naar dat ene cafe bij het kasteel gaan.. geen idee hoe het heet, ligt er ongeveer 200 meter vandaan. Hebben we een toffe meeting
pi_55603971
dolledingo is verdwaald in het topic van een ander Sparta?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_55604058
Het duurt niet lang meer voordat ook de Kasteelclub in de hoofdklasse speelt .

[/inkoppertje]
  Trouwste user 2022 vrijdag 28 december 2007 @ 19:09:33 #255
7889 tong80
Spleenheup
pi_55607076

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_55608818
Wat verwarrend...
  Trouwste user 2022 dinsdag 1 januari 2008 @ 05:58:36 #257
7889 tong80
Spleenheup
pi_55698500
De beste wensen NIVO-Spartanen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_55708837
Phillip de Haan Nieuwe trainer Nivo Sparta.
Wat zeg je me daar van.
  Trouwste user 2022 dinsdag 1 januari 2008 @ 20:58:13 #259
7889 tong80
Spleenheup
pi_55709449
Hoe kom je aan die informatie ? Dacht dat Leon Hutten de belangrijkste kandidaat was ?

pi_55715476
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 20:58 schreef tong80 het volgende:
Hoe kom je aan die informatie ? Dacht dat Leon Hutten de belangrijkste kandidaat was ?

Staat ook op VOZ http://www.voetbalopzaterdag.com/?nid=3404
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_55725575
Den Haan.... Tja.

Je krijgt een fantastische vent in de omgang nu, iemand die veel wil doen voor een club waar hij een goed gevoel bij heeft en voor een groep een prima motivator / teambuilder is.

Over zijn tactisch vermogen zijn de meningen wel zeer verdeeld. De uitspraak "met het materiaal van IJsselmeervogels word je altijd wel een keer kampioen" werd ook vaak met hem in verband gebracht tijdens zijn periode daar. Maar goed, hij won wel mooi een titel.

Lijkt me voor Nivo een goede trainer. Overigens was hij ook één van de vele trainers die zelf naar ASWH heeft gebeld om Tukker te vervangen.
www.thuisuiteten.nl
pi_55804111
Theo van Geffen nieuwe trainer Hedel
pi_55805490
Hedel? Wat moet ie daar nou weer?!
  Trouwste user 2022 zondag 6 januari 2008 @ 02:01:02 #264
7889 tong80
Spleenheup
pi_55815575
Grappig

pi_55825060
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 20:16 schreef steegje het volgende:
Theo van Geffen nieuwe trainer Hedel
Vanwege meer haar op z'n ...... dan op z'n schedel?
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 dinsdag 8 januari 2008 @ 07:10:12 #266
7889 tong80
Spleenheup
pi_55864996
Nivo Sparta wilde Den Haan en niemand anders
door Linda van Gorkum

04 jan 2008, 03:40 - ZALTBOMMEL - 'Een absolute kanjer', 'het voelde meteen goed', 'een man met een enorme staat van dienst'. Zoveel lovende woorden, je zou er bijna verlegen van worden. Maar voorzitter Peter Remie van Nivo Sparta komt nu eenmaal superlatieven te kort om onder woorden te brengen hoe blij hij is met de nieuwe trainer voor volgend seizoen.

Lachend: "Al zou het ook raar zijn als ik dat niet was, ik heb 'm zelf aangenomen." Om daar aan toe te voegen dat 'alles en iedereen bij Nivo blij is met de aanstelling van Philip den Haan.'

De voorzitter kan tenminste weer weer lachen, dat was eind november wel anders. "Het vertrek van Ruisch heeft ons allemaal overvallen." En van de plek op de ranglijst wordt natuurlijk geen elke voetballiefhebber in Zaltbommel vrolijk. Toen Bert Ruisch ruim drie jaar geleden werd binnengehaald, moest Remie nogal wat mensen binnen de club overtuigen, maar dat was nu niet nodig, vertelt hij. "Destijds was de situatie ook anders. We wilden met Nivo zo snel mogelijk naar de hoofdklasse, er veranderde een hoop bij de club. Er zijn dan altijd mensen die sceptisch zijn."

Dat ligt nu anders, nu wil de club koste wat kost op het hoogste niveau in het amateurvoetbal blijven. Die klus moet interim Frans Grondman zien te klaren.

Want het is niet de bedoeling dat opvolger Philip den Haan zich nu actief met Nivo Sparta gaat bemoeien. Remie: "Ten eerste moet hij het seizoen bij Unitas (Gorinchem) afmaken, ten tweede doet Grondman goed werk."

Kandidaten om Grondman op te volgen, waarin er overigens volop. "Ongelooflijk", vindt Remie dat. "Toen bekend werd dat we een nieuwe trainer zochten, stroomden de sollicitaties binnen. Blijkbaar is trainer van een hoofdklasser een gewilde bijbaan."

Opmerkelijk is dat Den Haan niet zelf sollicteerde. "Wij hebben zelf contact gezocht. Hij staat bekend als een fantastische trainer en de gesprekken waren prima. De keus was zo gemaakt."

Dat Haan ook wel 'mister Kozakken-Boys' - toch een concurrent - wordt genoemd, deert hem en de supporters niet. "Die rivaliteit speelt hier niet zo." Dus met een beetje mazzel gaat Nivo volgend seizoen met Den Haan voor de drie punten in Werkendam. "Dat zou mooi zijn, ja."

Trouwste user 2022 dinsdag 8 januari 2008 @ 07:11:31 #267
7889 tong80
Spleenheup
pi_55864999
'Het is puur een kwestie van gevoel'
door Wout Pluijmert

04 jan 2008, 03:40 - WERKENDAM - Rond de jaarwisseling komen de meeste trainerstransfers los. Opmerkelijk nieuws kwam er vanuit Zaltbommel. Nivo Sparta slaagde er met het binnenhalen van Philip den Haan in een 'grote naam' in het trainerswereldje aan zich te binden. Beide partijen kwamen een overeenkomst van een jaar overeen, met een optie voor nog een jaar.

Tussen kerst en oud en nieuw waren beide partijen er snel uit. Den Haan: ,,Het is wat mij betreft puur een kwestie van gevoel. In gesprekken met Nivo Sparta's vice-voorzitter Cees Rike werd ik steeds enthousiaster. De club weet echt wel dat de groei heel erg snel gaat. Ik hoop natuurlijk dat de huidige interim-trainer Frans Grondman (in december gingen Nivo Sparta en trainer Bert Ruijsch uiteen) de ploeg voor de hoofdklasse behoudt, maar mocht het onverhoopt niet lukken dan is het de bedoeling dat Nivo Sparta binnen drie jaar weer terug is op het huidige niveau." Dat Den Haan niet de eerste de beste is, werd meteen al duidelijk toen hij op 16 december bekend maakte dat hij bij Unitas/Gorinchem aan zijn laatste seizoen bezig was. Barendrecht, ASWH en nog een hoofdklasser waren geïnteresseerd. Met die laatste club, waarvan hij de naam niet wil noemen, had hij na zijn contact met Nivo Sparta nog een gesprek. "Maar toen stond mijn besluit al vast." Voor aanvang van dit seizoen had Hoek al interesse in de Werkendammer. " Ik had echter mijn contract bij Unitas al verlengd." Overigens moet Den Haan nog maar zien of hij Unitas in de eerste klasse kan houden. Unitas begon met twee gemakkelijke overwinningen maar daarna sloeg het noodlot toe. Twee basisspelers, Mark Damen (ex Roda Boys) en Matthieu Versluis, moesten door omstandigheden stoppen. Daarnaast viel de complete as, Johan van der Stelt, Richard van Gils en Jeremy Geleijns met zware kruisbandblessures weg. Spits Christian Perrier revalideerde toen al van een drievoudige beenbreuk. " Ik loop al weken met acht of negen spelers op de training. Op de wedstrijddagen zit er een B- en een A-junior naast mij op de bank. Het is ongelooflijk wat een pech de club dit seizoen heeft." Nivo Sparta is niet helemaal vreemd voor Den Haan. "Dit seizoen heb ik twee competitiewedstrijden gezien, waaronder de 2-1 winst op Kozakken Boys. In mei heb ik de twee beslissingswedstrijden (Roda Boys en Voorland) voor promotie naar de hoofdklasse gezien. Wat mij opviel was dat het een heel hechte groep is. Goed opgeleid door Ruijsch. Ik hoef er alleen nog maar mijn eigen sausje overheen te gieten." Den Haan zal de komende maanden benutten om zijn nieuwe ploeg te volgen. ,,Op de achtergrond uiteraard. Binnenkort heb ik wel al een gesprek met Frans Grondman en Stichting De Spartanen." Den Haan is eigenaar van SportSteward Promotion een samenwerkingsverband van Feyenoord, Sparta en Excelsior, waarbij voetbalstewards worden opgeleid. Hij is manager bij Voetbalscholen Nederland, dat in maart op vijftien locaties weer start met lokale voetbalscholen. Ook houdt hij zich bezig met het organiseren van trainingskampen voor prof- en amateursportverenigingen.

Philip den Haan
Geboren en woonachtig in: Werkendam.
Leeftijd: 48 jaar.

Clubs als voetballer: Kozakken Boys (16 jaar), Unitas (1,5 jaar), Woudrichem (1 jaar).

Hoogtepunt als voetballer: kampioenschap Kozakken Boys 1993. Verkiezing Mr. Kozakken Boys van de eeuw.

Clubs als trainer: Woudrichem (2 jaar), VVGZ (1jaar), Kozakken Boys (2 jaar), Zwart Wit '28 (1,5 jaar), IJsselmeervogels (3,5 jaar), Unitas (3 jaar)

Hoogtepunt als trainer: Kampioenschappen met VVGZ, IJsselmeervogels en Unitas.

pi_55877752
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 07:11 schreef tong80 het volgende:
'Het is puur een kwestie van gevoel'
door Wout Pluijmert

Dat Den Haan niet de eerste de beste is, werd meteen al duidelijk toen hij op 16 december bekend maakte dat hij bij Unitas/Gorinchem aan zijn laatste seizoen bezig was. Barendrecht, ASWH en nog een hoofdklasser waren geïnteresseerd. Met die laatste club, waarvan hij de naam niet wil noemen, had hij na zijn contact met Nivo Sparta nog een gesprek.
Helaas verdraait Philip hier de boel een beetje of de verslaggever interpreteert het verkeerd. Feit is dat Den Haan zelf naar ASWH gebeld heeft, maar nooit een serieuze optie is geweest. Dat is wat anders dan geïnteresseerd zijn. Ook Barendrecht lijkt me onzin, tenzij dat voor een andere functie dan die van hoofdtrainer was geweest.

De derde club was, voor de liefhebber, TOGR. Overigens ook op eigen verzoek.
www.thuisuiteten.nl
pi_55945775
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 17:29 schreef methodmich het volgende:

[..]

Helaas verdraait Philip hier de boel een beetje of de verslaggever interpreteert het verkeerd. Feit is dat Den Haan zelf naar ASWH gebeld heeft, maar nooit een serieuze optie is geweest. Dat is wat anders dan geïnteresseerd zijn. Ook Barendrecht lijkt me onzin, tenzij dat voor een andere functie dan die van hoofdtrainer was geweest.

De derde club was, voor de liefhebber, TOGR. Overigens ook op eigen verzoek.
Ach ja ben er blij mee, morgen gesprek met hem
Rood, Wit, Zwart zijn de kleuren van onze N.I.V.O. vlag
pi_55964985
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 11:13 schreef Elftalleider het volgende:

[..]

Eerst nog ff een half jaar bij SHO trainer, wel een clubhopper.
quote:
Den Haan trainer van SHO

REGIO - Philip den Haan is de rest van het seizoen trainer van zaterdag hoofdklasser SHO.

Den Haan, in 2005 kampioen met het Spakenburgse IJsselmeervogels, volgt Arnold Scholten op. Scholten werd onlangs ontslagen.

Den Haan is momenteel ook trainer van zondag eerste klasser Unitas. Met zijn extra job keert Den Haan eerder terug in het zaterdagvoetbal dan verwacht. Volgend seizoen wordt hij trainer van Nivo Sparta.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_56029943
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 11:13 schreef Elftalleider het volgende:

[..]

Je mag er ook blij mee zijn hoor, het is een zeer sympathieke man.

Wel opvallend dat ie ook nog SHO gaat doen, druk werk voor Philip de komende maanden!
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 dinsdag 15 januari 2008 @ 14:26:53 #272
7889 tong80
Spleenheup
pi_56048310
Helaas ASWH - NIVO afgelast. Zou met elftalleider meerijden en voor het eerst in 4 jaar mijn internet maat Methodmich ontmoeten.

pi_56054754
Tja, zonde. Zat er alleen wel al een beetje in, het regende dusdanig veel dat er geen risico genomen wordt met het veld.
www.thuisuiteten.nl
pi_56057504
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 14:26 schreef tong80 het volgende:
Helaas ASWH - NIVO afgelast. Zou met elftalleider meerijden en voor het eerst in 4 jaar mijn internet maat Methodmich ontmoeten.

Kon je mij ontmoeten en toen kwam je niet
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  Trouwste user 2022 dinsdag 15 januari 2008 @ 23:25:41 #275
7889 tong80
Spleenheup
pi_56061632
Volgend jaar, want we blijven er gewoon in

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')