abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53202018
Van harte tong!
That's all folks!
  Trouwste user 2022 zaterdag 15 september 2007 @ 19:22:54 #52
7889 tong80
Spleenheup
pi_53202217
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 19:13 schreef HPayne het volgende:

[..]

Schandaaaaaaaaalig wat ik vandaag heb gezien in de 2e helft
geen vuiltje aan de lucht met 2-0 voorstaan de betere ploeg zijn, Nog een man meer ook!! Blamerender kan gewoon niet...
Toen het 2-2 werd wist ik gewoon dat Theo in de laatste minuut zou gaan scoren..
Gefeliciteerd Tong
Bedankt . Absurd hoe jullie in de tweede helft speelden. Maar ik heb genoten HPayne.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_53202490
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 19:22 schreef tong80 het volgende:

[..]

Bedankt . Absurd hoe jullie in de tweede helft speelden. Maar ik heb genoten HPayne.

Dat geloof ik graag Zo'n wedstrijd maak je maar zelden mee natuurlijk. Dan weer uitgerekend tegen ons
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
  Trouwste user 2022 zaterdag 15 september 2007 @ 19:41:17 #54
7889 tong80
Spleenheup
pi_53202670
We hebben iets met jullie

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_53221409
quote:
Nivo Sparta-Nunspeet 3-2

Datum: 15-09-2007

Nivo Sparta-Nunspeet 3-2(0-1)
Zaterdag 15 september 2007

Competitiewedstrijd Hoofdklasse B.

Bespiegelingen vooraf:
Het succesverhaal van de weg naar de Hoofdklasse van het Bommelse Nivo Sparta leest als een sprookje. Na jarenlang in de derde klasse te hebben gespeeld brachten twee achtereenvolgende promoties Nivo Sparta in het seizoen 2005-2006 voor het eerst in de eerste klasse. Nivo Sparta wist zich moeizaam te handhaven in de eerste klasse D. Nunspeet, dat in datzelfde seizoen kampioen werd in de eerste klasse D, bewaart slechte herinneringen aan Nivo Sparta, daar tijdens de wedstrijd in Zaltbommel de kleedkamer van Nunspeet werd leeggeroofd. In het seizoen 2006-2007 werd LRC de terechte kampioen. Nivo Sparta kon zich gaan zich opmaken voor de nacompetitie.
Nivo Sparta heeft het contract met de inmiddels drie seizoenen aan het roer staande Bert Ruijsch en zijn assistent Rob Roding verlengd tot 2010. Spelen in de hoofdklasse is nooit de doelstelling geweest. Wel het worden en blijven van een stabiele eersteklasser, spelend om een plaats in het linkerrijtje onder het motto: niets moet, alles mag! Voorland uit Amsterdam en als grote verrassing Nivo Sparta uit Zaltbommel bereikten de promotie/degradatie finale door in hun klasse de nacompetitie te winnen. Nivo Sparta won deze finale door een bekeken lobje van de oude vos Theo van Geffen in de 4e minuut van de verlenging. Trainer Bert Ruijsch zei euforisch na afloop: ” We hebben het Walhalla van het zaterdagvoetbal bereikt”. Nivo Sparta heeft thuis de eerste wedstrijd in de hoofdklasse B tegen het ervaren stugge Hoek met 0-2 verloren en ging vervolgens onderuit in de uitwedstrijd tegen LRC uit Leerdam met 3-1, waar het dacht dat er wat te halen viel. Het zal noodzaak zijn voor Nivo Sparta en voor Nunspeet om de punten binnen te halen. Nivo Sparta zorgde vorig seizoen voor een grote verrassing en zal tegen Nunspeet ook willen stunten. Aan Nunspeet de taak om Nivo Sparta van zich af te houden. Het belooft op voorhand een interessante, boeiende en spannende ontmoeting te worden. Het linker rijtje halen in de hoofdklasse B betekent voor Nunspeet van begin af aan vol gaan voor de winst. Motto: Vecht voor je kleuren(en niet te vergeten de punten)!
Dat Nivo Sparta ook de punten van Nunspeet kan gaan afpakken is een ondraaglijke gedachte.
Een sportieve revanche is de beste remedie voor Nunspeet. Een overwinning zal extra zoet smaken!
(Geraadpleegde bron: de internetsite van Nivo Sparta).

De wedstrijd:

Nunspeet gaat na rust compleet af tegen tien man van N.i.v.o. Sparta na een voorsprong van 0-2.

Gezapig begin.
Nunspeet start opnieuw met Roy van Velzen als linksback en Paul Kloosterman als rechtsback. Ronald Hoek staat in de basis als linker middenvelder. Marco Drost is aan de rechterkant geposteerd als middenvelder. De van een blessure herstelde Gerjan Mulder staat in de spits met schaduwspits Arie Smit. Bram Zwaan en Frank van Twillert, vorig seizoen vaste basisspelers, zitten op de bank.De eerste helft kenmerkt zich tot aan de 39. m door o.a. de volgende schermutselingen over en weer.

In de 12. m zet Roberto Verhagen voor na een vloeiende aanval van Nivo Sparta. Paul Kloosterman verwerkt de bal koppend tot hoekschop. De hoekschop verdwijnt in de nastoot ver naast.
In de 16. m neemt Maurice Pot de vrije trap na een overtreding op Mathieu van Tienhoven. De doelman plukt de inzet van Pedro van de Bunte uit de bovenhoek. In de 23. m breekt Arie Smit op links door. Arie legt de bal terug op Pedro van de Bunte, die hard uithaalt en een meter naast schiet.
Nivo Sparta antwoordt met een aanval over de rechterflank. De bal wordt strak voorgezet en half geraakt. Deze kleine mogelijkheid van Nivo Sparta smoort in de verdediging van Nunspeet. Na een half uur neemt Maurice Pot opnieuw een vrije trap vanaf 25 meter op Gerjan Mulder. Gerjans bekeken inzet is echter te zacht om de uitstekende doelman Joris van der Cammen in de bovenhoek te verrassen. Dan volgt een gesmeerde combinatie van Nivo Sparta. Barry Reijs pakt de slappe inzet echter eenvoudig.

Iets van druk en zowaar een doelpunt.
Er lijkt aan het eind van de eerste helft iets van druk te ontstaan op het doel van Nivo Sparta.
Allereerst brengt doelman Joris van der Cammen stompend redding op een venijnig schot van Ronald Hoek. Uit de hoekschop, die in de 39. m genomen wordt door Marco Drost kopt Maurice Pot de bal bij de verre paal naar de grond. Uit de scrimmage weet Arie Smit de bal snoeihard in te schieten. 0-1. Nunspeet staat toch nog onverwachts voor aan het eind van de eerste helft.
Gerjan Mulder breekt nog door op de flank en uit zijn in de wacht gesleepte hoekschop laat Erwin Schouten het laatste wapenfeit voor Nunspeet aantekenen door hard over te knallen.

Tweede helft:
Paniek. Begin van de tweede helft ontstaat er paniek in de verdediging van Nivo Sparta. De bal wordt onbeholpen buiten de lijnen getrapt na een bal van Arie Smit op Ronald Hoek. In de 50. m speelt Maurice Pot na een ingooi Gerjan Mulder in de voeten aan, die de inkomende Erwin Schouten op een presenteerblaadje bedient. Erwin hoeft allen maar in te tikken en laat zijn eerste doelpunt aantekenen voor Nunspeet in deze competitie. 0-2. De koers lijkt gelopen voor Nunspeet. Niets is minder waar gezien het verdere verloop van de wedstrijd.

Rode kaart blijkt keerpunt.
Dan wordt Randy van Heijnsbergen met rood van het veld gestuurd. Hij is dreigend op Paul Kloosterman ingekomen en heeft volgens de overigens goed leidende scheidsrechter een slaande beweging gemaakt. Dit opstootje en de verwijdering van Randy betekent een keerpunt in de wedstrijd. Waar Nunspeet denkt de buit binnen te hebben gehaald, giert bij Nivo Sparta de adrenaline ineens door de aderen. De befaamde mysterieuze krachten in de sport maken zich meester van en halen het beste boven bij Nivo Sparta. In de 55. m kan Björn Cevat zo vrij als een paling in een emmer met snot door het centrum van Nunspeet opkomen en laat Barry Reijs kansloos in de verre hoek met een gerichte schuiver. 1-2. Er lijkt nog niets aan de hand voor Nunspeet. Na een kwartier in de tweede helft wordt Ronald Hoek gewisseld voor William van den Hul. Er wordt blijkbaar gegokt op de snelheid van William. Op het oog een logische wissel.
Dan geeft Mathieu van Tienhoven een perfecte bal van achteruit op Gerjan Mulder, die duelleert op de achterlijn en aflegt op Arie Smit. Arie schiet onberispelijk binnen. De scheidsrechter fluit voor een hoekschop. De bal is blijkbaar in het voorgaande duel net over de achterlijn geweest en door een verdediger van Nivo Sparta voor het laatst aangeraakt.

Cruciale wissel.
In de 65. m komt slimme oude vos Theo van Geffen erin voor Bas van de Berk en steekt het vuurtje aan. Dit blijkt een cruciale wissel te zijn. De supporters van Nivo Sparta beginnen zich onmiddellijk te roeren. Roberto Verhagen speelt Theo van Geffen aan die zich niet bedenkt en tegendraads de bal op zijn hoef neemt. Barry Reijs brengt redding. Nunspeet begint de kluts kwijt te raken en heeft geen antwoord op het felle ontketende met tien man spelende Nivo Sparta.

Meer wissels en aanvallen over en weer.
Nunspeet brengt Frank van Twillert in voor Gerjan Mulder. In de 75. m komt de bal vanaf de rechterflank terecht op de helemaal vrij gelaten Emiel van den Sanden. De voorzet wordt over gekopt. Daarna schiet Sterphan Netten naast. Bram Zwaan wordt erin gebracht voor Maurice Pot.
Het gevaar Theo van Geffen blijft op de loer liggen. William van den Hul breekt op de vleugel door. De doelman is er net op tijd bij. In de tegenaanval lift Roberto Verhagen de bal net over. In de 80. m komt voor Nivo Sparta Patrick Peelen erin voor Patrick Bijl. Frank van Twillert schiet voor Nunspeet laag en slim in de hoek. De bal verdwijnt via de doelman naast de paal.

Totale ontmaskering.
Dan begint in de 85. m de ontmaskering van Nunspeet. Björn Cevat geeft een voorzet over de hele op de bij de tweede paal opduikende Emiel van der Sanden, die de bal al klutsend binnen glijdt. 2-2. De mazzel wordt afgedwongen door Nivo Sparta. Nivo Sparta wordt gevaarlijk door een pass van Theo van Geffen op Roberto Verhagen en een schot van Stephan Netten. Barry Reijs houdt nog stand. Voor Nunspeet kan Marco Drost op een bal van Arie Smit vrij uithalen. Hoog over. Dan duikt ver in blessure tijd de diepstartende Theo van Geffen vogelvrij op voor Barry Reijs na een splijtende bal van achteruit en knalt beheerst binnen. 3-2. De discussie aan de zijlijn of het buitenspel is doet er niet meer toe. De scheidsrechter keurt het doelpunt goed. Weer Theo van Geffen, die in de verlenging scoort net als in de p/d wedstrijd tegen Voorland. Een ontluisterend voetbaldrama deze middag voor Nunspeet, dat de gifbeker helemaal leegdrinkt in deze wedstrijd. De aanhang van Nivo Sparta viert uiteraard uitbundig feest en de spelers rollen dronken van geluk over elkaar heen.

Volgende week zaterdag 22 september speelt Nunspeet thuis tegen koploper Sparta Nijkerk!
Nunspeet zal de mentale opdoffer snel moeten verwerken. Praatsessies helpen over algemeen niet. De trainersstaf en spelers weten wat hun te doen staat: de ploeg weer op de rails krijgen.
Oplossingsgericht denken en zelfreflectie zijn de middelen bij uitstek. Vraag: wat ging er wel goed en wat kan er beter! Een oude voetbalwet: De eerste winst komt steeds dichterbij. De ongeslagen koploper Sparta Nijkerk kan volgende week zaterdag rekenen op een hete middag op sportpark de Wiltsangh. Nunspeet zal werkelijk alles uit de kast trekken en er alles aandoen om het geschonden blazoen weer op te poetsen.
vv-nunspeet.nl
pi_53221496
Terugblik zaterdaghoofdklasse speeldag 3

Daar staat het ook, deze mijlpaal in Nivo historie.

Die Peelen, die is toch gewoon bijna 40 trouwens?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zondag 16 september 2007 @ 19:39:29 #57
7889 tong80
Spleenheup
pi_53225962
Peelen is dacht ik 38. Heeft nog even met ons een peuk gerookt na afloop.

pi_53246199
theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo theo zo mannen ik ben weer terug uit jamaica en gelijk 3 punten in de pocket
Rood, Wit, Zwart zijn de kleuren van onze N.I.V.O. vlag
pi_53246598
quote:
Op zondag 16 september 2007 19:39 schreef tong80 het volgende:
Peelen is dacht ik 38. Heeft nog even met ons een peuk gerookt na afloop.

patje wordt over enkele maanden 40 kan helaas niet zoveel meer trainen door zijn werk maar anders vaste kracht bij ons hier link van enkele foto's van zaterdag met de oude vos (theo) er ook op

http://www.pbase.com/elastic02/sportfotografie/
pi_53246789
quote:
Op maandag 17 september 2007 16:20 schreef Elftalleider het volgende:

[..]

patje wordt over enkele maanden 40 kan helaas niet zoveel meer trainen door zijn werk maar anders vaste kracht bij ons hier link van enkele foto's van zaterdag met de oude vos (theo) er ook op

http://www.pbase.com/elastic02/sportfotografie/
Op _MG_9913.jpg tong zonder bier
  Trouwste user 2022 maandag 17 september 2007 @ 17:25:38 #61
7889 tong80
Spleenheup
pi_53248096

Die foto is dan ook uit de eerste helft beschouw

Elftalleider ik vond het al zo raar dat je hier niet meer postte.

pi_53248328
quote:
Op maandag 17 september 2007 16:27 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Op _MG_9913.jpg tong zonder bier
Ik sta ook op die foto, groen shirt en zonnebril
  Trouwste user 2022 maandag 17 september 2007 @ 18:03:09 #63
7889 tong80
Spleenheup
pi_53248934
Dan stond je naast me ik ben in het blauw blousje met zwart T-Shirt

Trouwste user 2022 maandag 17 september 2007 @ 18:06:46 #64
7889 tong80
Spleenheup
pi_53249029
Heel de eerste helft naast je gestaan

pi_53249100
quote:
Op maandag 17 september 2007 18:03 schreef tong80 het volgende:
Dan stond je naast me ik ben in het blauw blousje met zwart T-Shirt

Whehe dat meen je niet! Nou aangenaam dan nog maar
Ik stond er al langer, maar bleek dus de plek van de echte NIVO aanhangers te zijn, 2e helft maar verkast bij alle Nunspeters.
  Trouwste user 2022 maandag 17 september 2007 @ 18:10:49 #66
7889 tong80
Spleenheup
pi_53249143
Ik herinner me je nog wel. Ik vond het al zo raar dat ik je niet kende en je dus in je eentje tussen onze vaste aanhang stond.

pi_53249246
quote:
Op maandag 17 september 2007 18:10 schreef tong80 het volgende:
Ik herinner me je nog wel. Ik vond het al zo raar dat ik je niet kende en je dus in je eentje tussen onze vaste aanhang stond.

Ja ik vond het wel een mooi plekje, in de zon, vlakbij de kantine.. Totdat jullie er kwamen haha.. Had er misschien moeten blijven staan, eerste helft ging nogwel zo goed
  Trouwste user 2022 maandag 17 september 2007 @ 18:18:19 #68
7889 tong80
Spleenheup
pi_53249347
FF mijn broer gebeld die herinderde jou ook nog. 'Ik had al snel in de gaten dat ie van Nunspeet was, maar hij vond het acht ik wel gezellig.' Mijn broer staat tussen ons in.

pi_53250514
quote:
Op maandag 17 september 2007 17:25 schreef tong80 het volgende:

Die foto is dan ook uit de eerste helft beschouw

Elftalleider ik vond het al zo raar dat je hier niet meer postte.

Ja was toe aan deze heerlijke vakantie, heb het voetbal ff twee weken op 8000km afstand gevolgd
pi_53252145
quote:
Op maandag 17 september 2007 17:36 schreef HPayne het volgende:

[..]

Ik sta ook op die foto, groen shirt en zonnebril
Geweldig. Naast tong en mekaar niet kennen.
  Trouwste user 2022 maandag 17 september 2007 @ 20:12:38 #71
7889 tong80
Spleenheup
pi_53252696
quote:
Op maandag 17 september 2007 19:57 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Geweldig. Naast tong en mekaar niet kennen.
Ik lig nog dubbel. Ik vond hem al zo moedig

pi_53252834
quote:
Op maandag 17 september 2007 20:12 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik lig nog dubbel. Ik vond hem al zo moedig

Vredelievend volkje die Bommelaren . In de ArenA, De Kuip en talloze andere stadions had HPayne het niet overleefd.
pi_53254673
quote:
Op maandag 17 september 2007 20:16 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Vredelievend volkje die Bommelaren . In de ArenA, De Kuip en talloze andere stadions had HPayne het niet overleefd.
Mwa, hij komt ook wel eens bij VMN buurten, naast mij.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_53256322
Mwaaa, ik denk dat NIVO wel blijft dit jaar, ik gun het ze wel
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_53260921
quote:
Op maandag 17 september 2007 21:02 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Mwa, hij komt ook wel eens bij VMN buurten, naast mij.
Ja en toen iedereen maar denken dat ik van ASWH was...
pi_53261008
quote:
Op maandag 17 september 2007 20:16 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Inderdaad, toen ik vroeger nog in Spijkenisse woonde namen ze me het altijd kwalijk dat ik als enige voor Ajax was.
pi_53273475
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 00:29 schreef HPayne het volgende:

[..]

Ben je dat dan niet?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_53279425
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 00:29 schreef HPayne het volgende:

[..]

Dat is helemaal bizar.

Maar wel lachen, tong en HPayne gemeet zonder te weten.
www.thuisuiteten.nl
pi_53377904
Nog even NIVO hart onder de riem steken. Zet hem op! Rijg Geinoord aan het spit.
pi_53386360
.
pi_53386387
Maar ze hebben wel verloren vandaag
  Trouwste user 2022 zaterdag 22 september 2007 @ 19:22:08 #82
7889 tong80
Spleenheup
pi_53386814

Trouwste user 2022 zaterdag 22 september 2007 @ 19:22:30 #83
7889 tong80
Spleenheup
pi_53386823
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 19:04 schreef HPayne het volgende:
Maar ze hebben wel verloren vandaag
Wat heeft Nunspeet gedaan ?

pi_53386848
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 19:22 schreef tong80 het volgende:

Tja je speelt niet iedere week tegen Nunspeet
pi_53386856
4-0 tegen een voorname concurrent in de degradatiestrijd is geen fijne tong.... En weer een paar kaarten, dat is ook niet fijn.
www.thuisuiteten.nl
pi_53386865
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 19:22 schreef tong80 het volgende:

[..]

Wat heeft Nunspeet gedaan ?

Geen idee
  Trouwste user 2022 zaterdag 22 september 2007 @ 19:25:06 #87
7889 tong80
Spleenheup
pi_53386899
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 19:23 schreef HPayne het volgende:

[..]

Geen idee

Trouwste user 2022 zaterdag 22 september 2007 @ 19:25:31 #88
7889 tong80
Spleenheup
pi_53386911
A.s een mooie wedstrijd om revange te nemen tegen Kozakken Boys thuis.

pi_53386935
Wacht met smart op wedstrijdverslag.
pi_53386999
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 19:25 schreef tong80 het volgende:
A.s een mooie wedstrijd om revange te nemen tegen Kozakken Boys thuis.

Die draaien nog niet best en spelen midweeks nog om de beker tegen Ajax, kan een voordeel zijn voor jullie!
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 maandag 24 september 2007 @ 20:23:03 #91
7889 tong80
Spleenheup
pi_53441908
Na het ‘Wonder van Bommel’ tegen Nunspeet volgde zaterdag ‘De domper van Nieuwegein’!

Nivo-Sparta zakte op bezoek bij Geinoord keihard door het ijs en keerde met een 4-0 nederlaag huiswaarts. Als Nivo alle zeilen bij zet is het tot veel in staat maar als inzet, passie en gedrevenheid ontbreken dan hebben de rood-witten niets in de pap te brokkelen. De ploeg van Bert Ruijsch speelde zaterdag zonder de geschorste Randy van Heijnsbergen en de geblesseerde Niels Blom. Koen van Kessel kreeg door de afwezigheid van Blom een kans in de basis en als rechtsback deed de jongeling het naar behoren. Nivo had zaterdag geen enkel recht op een goed resultaat. De Bommelaren speelden tam en gezapig en met de spaarzame momenten van balbezit werd erg slordig omgegaan waardoor enige serieuze dreiging voor het doel van Geinoord uitbleef. Voor rust was er een grote kans voor aanvoerder Björn Jongste maar zijn inzet van dichtbij ging huizenhoog over. De thuisploeg stond toen al op een comfortabele 2-0 voorsprong.

De eerste treffer kwam tot stand uit een strafschop die in eerste instantie knap gestopt werd door Joris van der Cammen maar in de rebound alsnog werd binnen geschoten. Geen enkele Spartaan toonde zich attent na de redding van Van der Cammen waardoor Daan van der Valk van dichtbij kon scoren. Ook bij de tweede tegentreffer kraakte de verdediging. Man of the match Tom van Lijf mocht vlak voor het doel van Nivo een lage voorzet vanaf rechts kinderlijk eenvoudig binnen tikken waardoor de marge verdubbeld werd. Ruijsch had toen noodgedwongen al één keer moeten wisselen omdat verdediger Stephan Netten door een blessure al vroeg in de wedstrijd niet meer verder kon. Theo van Geffen was zijn vervanger maar waar deze sluwe vos zijn ploeg vorige week nog langs Nunspeet loodste daar bleef zijn optreden tegen Geinoord beperkt tot een twintigtal minuten. Van Geffen moest zich met een liesblessure laten vervangen door Patrick Peelen. “Wakker mannen”, riep Peelen aan het begin van de tweede helft maar zijn ploeggenoten bleken ook na rust verre van wakker.

Nadat Emiel van der Sanden meteen na rust op aangeven van Peelen een goede kans op de aansluitingstreffer onbenut liet volgde de definitieve knock-out. Van Lijf kreeg alle vrijheid in het Bommelse strafschopgebied waarna de 3-0 een feit was. Doelman Van der Cammen viel zaterdag overigens weinig te verwijten. Met een aantal fanatiek trommelende Geinoord-aanhangers achter zijn doel lag hij een aantal keer goed in de weg waardoor de uitslag niet nog hoger opliep. Ook bij de laatste treffer redde hij knap op een inzet vanaf de rand van het strafschopgebied maar was hij bij de kopbal van de mee opgekomen Wim de Boer kansloos. Geinoord vond het daarna wel best maar weigerde desondanks een ‘tegentreffer voor de moeite’ te incasseren. Maar eigenlijk was er ook geen sprake van enige moeite bij Nivo-Sparta. In de slotfase volgden nog wat kleine speldenprikjes maar het overgrote deel van de spelers gaf zaterdag niet thuis en liet zien niet goed te beseffen wat degradatievoetbal vraagt. Passie en strijd vanaf minuut één, duels winnen, bikkelen voor elke meter, inzet voor de volle honderd procent! En niet alleen bij een achterstand, nee, vanaf het eerste fluitsignaal.

Ondanks de totale offday in Nieuwegein staan de ‘eerstelingen’ nog altijd op de veilige elfde plaats. GVVV, Ajax en Nunspeet verloren immers ook waardoor deze clubs nog onder Nivo staan. Geluk of niet, het maakt het debacle tegen Geinoord in ieder geval wat minder erg. Toch zal het technische duo Ruijsch-Roding er de komende week voor moeten zorgen dat de scherpte en passie terugkomt in de ploeg. Volgende week volgt tegen Kozakken Boys de kans op eerherstel. De ‘Boys’ draaien ook nog verre van goed en hebben bovendien een drukke week voor de boeg. Midweeks mag de ploeg uit Werkendam immers nog even aantreden tegen het grote Ajax in de strijd om de KNVB-beker.

Opstelling Nivo-Sparta: Van der Cammen, Van Kessel, Netten (23. Van Geffen; 46. Peelen), Jongste , Bijl (65. Janssen), Brothwell, Paijmans, Verhagen, Van den Berk, Cevat, Van der Sanden

Scoreverloop: 17. Van der Valk 1-0; 26. Van Lijf 2-0; 48. Van Lijf 3-0; 63. De Boer 4-0

Trouwste user 2022 woensdag 26 september 2007 @ 22:51:46 #92
7889 tong80
Spleenheup
pi_53501894
Zaterdag dus tegen de nieuwe topclub Kozakken Boys

pi_53505424
quote:
Op woensdag 26 september 2007 22:51 schreef tong80 het volgende:
Zaterdag dus tegen de nieuwe topclub Kozakken Boys

Als jullie gelijkspelen zijn jullie net zo goed als Ajax!
  Trouwste user 2022 donderdag 27 september 2007 @ 01:59:07 #94
7889 tong80
Spleenheup
pi_53505530
Wij gaan winnen

pi_53520388
Wie van jullie moet Willem Looijen afstoppen dan Manus??
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 donderdag 27 september 2007 @ 18:39:34 #96
7889 tong80
Spleenheup
pi_53522879
Patrick Peelen geeft hem geen schijn van kans

pi_53524450
Vandaag Dik aan de lijn gehad. Ziet het somber in voor NIVO dit seizoen en verwacht volgend jaar weer in 1e klasse te spelen. Wat een zwartkijker! Valt me een beetje tegen. Vertelde en passant ook nog anti-Ajax te zijn.
Denk er hard over een andere leverancier te zoeken.
  Trouwste user 2022 donderdag 27 september 2007 @ 19:54:43 #98
7889 tong80
Spleenheup
pi_53524976

pi_53536235
quote:
Op donderdag 27 september 2007 19:37 schreef Beschouw het volgende:
Vandaag Dik aan de lijn gehad. Ziet het somber in voor NIVO dit seizoen en verwacht volgend jaar weer in 1e klasse te spelen. Wat een zwartkijker! Valt me een beetje tegen. Vertelde en passant ook nog anti-Ajax te zijn.
Denk er hard over een andere leverancier te zoeken.
Ja en heel erg anti ajax is ie hoor, maar ach iedereen maakt fouten in zijn leven
  Trouwste user 2022 vrijdag 28 september 2007 @ 21:32:06 #100
7889 tong80
Spleenheup
pi_53555065
Succes morgen Mike

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')