Losertje dan.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:08 schreef Yeahinho het volgende:
Opmerkelijk trouwens, de manier waarop Joris vd Cammen terugkijkt op OJC. Kan me niet herinneren dat ie hier onder-gewaardeerd werd.

Zal wel aan de basis beginnen, die Grondman.quote:Op zondag 2 december 2007 16:41 schreef methodmich het volgende:
Frans Grondman dus interim-trainer bij Nivo. Vertrouwen in tong?

Zeker. Was de eerste naam die ik suggereerde.quote:Op zondag 2 december 2007 16:41 schreef methodmich het volgende:
Frans Grondman dus interim-trainer bij Nivo. Vertrouwen in tong?

Jij doet toch niet anders..?quote:Op maandag 3 december 2007 17:31 schreef tong80 het volgende:
Nog niet definitief ben vervoer aan het regelen. Maar ik heb het weekend een vriend uit Almelo op visite. Met de suportersbus ga ik niet. Mag je 2 uur na de wedstrijd eindelijk mee terugreizen omdat ze zitten te hijzen in de kantine.

quote:Op zondag 2 december 2007 18:47 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat Rob Roding de trainingen gaat doen. Is nu assistent coach

quote:Op maandag 3 december 2007 21:20 schreef tong80 het volgende:
Het is idd een rare constructie. Ik baal hiervan

Ach, seizoen is toch al verloren.quote:Op maandag 3 december 2007 21:20 schreef tong80 het volgende:
Het is idd een rare constructie. Ik baal hiervan

Nee hoorquote:Op maandag 3 december 2007 22:07 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ach, seizoen is toch al verloren.

quote:Op maandag 3 december 2007 22:07 schreef Beschouw het volgende:
[..]

Wij gaan jou nog verassen, let op mijn woorden.quote:Op maandag 3 december 2007 22:07 schreef Beschouw het volgende:
[..]

Je hoeft hem toch niet in brand te steken?quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:02 schreef Brotje het volgende:
[..]
Wij gaan jou nog verassen, let op mijn woorden..................... Het verschil tussen ons en onze concurenten, is in te halen
We hebben het over een verschil van 1 punt, en we zijn geen eens op de helft van de competitie.......

Maar wie moeten jullie nog voorbij gaan denk je? Kloetinge en Nunspeet zie ik nog wel gebeuren, misschien LRC... maar veel meer ook niet denk ik.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:02 schreef Brotje het volgende:
[..]
Wij gaan jou nog verassen, let op mijn woorden..................... Het verschil tussen ons en onze concurenten, is in te halen
We hebben het over een verschil van 1 punt, en we zijn geen eens op de helft van de competitie.......

Of zaterdag, voor mij dan.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Maar wie moeten jullie nog voorbij gaan denk je? Kloetinge en Nunspeet zie ik nog wel gebeuren, misschien LRC... maar veel meer ook niet denk ik.
Nou ja, op 15-1 Nivo maar eens scouten.

Nou dan zijn we toch veiligquote:Op woensdag 5 december 2007 17:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Maar wie moeten jullie nog voorbij gaan denk je? Kloetinge en Nunspeet zie ik nog wel gebeuren, misschien LRC... maar veel meer ook niet denk ik.
Nou ja, op 15-1 Nivo maar eens scouten.

Welke speler??quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:00 schreef F1Bas het volgende:
4-0 voor IJsselmeervogels dus, met een beetje meer inzet in de tweede helft had het meer kunnen worden. Bij de rust stond het al 3-0.
Ben benieuwd hoe het met jullie speler is afgelopen, die ging niet heel fris het veld af.

Zou kunnen ja, vlak voor rust.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:45 schreef methodmich het volgende:
Denk Björn Cevat, die is in een niet zo gebruikelijke minuut (44e) gewisseld.

Ja;Theo inderdaad aardig op leeftijd. Nivo uiteraard wel minder dan de Vogels,maar.....1e doelpunt zuiver buitenspel en Theo had vlak daarvoor een penalty moeten krijgen. Zul je altijd zien; op dat soort momenten kiest de scheids voor de veiligste weg. Overigens had Nivo toch waarschijnlijk wel verloren, maar toch even deze nuance; het was niet zo kansloos als het qua stand eruit zag!!quote:

Mooi.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:27 schreef tong80 het volgende:
2-1 gewonnen.
THEEEEEOOOOOOOO,THEEEEEEOOOOOOOO

quote:Op donderdag 27 december 2007 19:05 schreef MahirBurekovic het volgende:
tong80 woont in zaltbommelretard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |