abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54980667
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 23:08 schreef Yeahinho het volgende:
Opmerkelijk trouwens, de manier waarop Joris vd Cammen terugkijkt op OJC. Kan me niet herinneren dat ie hier onder-gewaardeerd werd.
Losertje dan.
  Trouwste user 2022 zondag 2 december 2007 @ 00:09:01 #202
7889 tong80
Spleenheup
pi_54980784
Hoezo. Hij was reserve doelman bij OJC

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_54993206
Frans Grondman dus interim-trainer bij Nivo. Vertrouwen in tong?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_54994529
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:41 schreef methodmich het volgende:
Zal wel aan de basis beginnen, die Grondman.
  Trouwste user 2022 zondag 2 december 2007 @ 18:34:35 #205
7889 tong80
Spleenheup
pi_54995682
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:41 schreef methodmich het volgende:
Zeker. Was de eerste naam die ik suggereerde.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_54995954
Op zaterdag NIVO, en op zondag RKDVC... hoe doet ie dat doordeweeks bij de trainingen dan?!
  Trouwste user 2022 zondag 2 december 2007 @ 18:47:35 #207
7889 tong80
Spleenheup
pi_54996019
Ik denk dat Rob Roding de trainingen gaat doen. Is nu assistent coach

Trouwste user 2022 maandag 3 december 2007 @ 13:15:12 #208
7889 tong80
Spleenheup
pi_55011628
Bestuursmededeling....

Zaltbommel, 2-12-2007
Zoals u hier op onze site en via andere media reeds heeft kunnen lezen is Bert Ruijsch per direct gestopt als hoofdtrainer van Nivo-Sparta. In het begin van vorige week maakte de trainer bij het bestuur bekend dat hij per volgend seizoen als trainer aan de slag gaat bij zondaghoofdklasser Gemert. Hoewel hij enige tijd geleden op eigen verzoek zijn contract verlengd zag tot 2010 tekende hij toch een contract bij Gemert. Dit alles zorgde voor zeer veel onrust en commotie binnen de vereniging. Met name zijn handelswijze en het moment waarop zorgde voor veel teleurstelling bij het bestuur, De Spartanen, hoofdsponsors en de spelers waardoor donderdag in onderling overleg besloten is per direct uit elkaar te gaan. Bert Ruijsch blijft wel aan als trainer van de D1.

Bert Ruijsch begon in seizoen 2004-2005 bij Nivo-Sparta en pakte meteen de titel in de tweede klasse. Na twee jaar eerste klasse promoveerde hij vorig seizoen via de nacompetitie naar de hoofdklasse. Sportief gezien kijken we terug op een zeer succesvolle periode. Menselijk gezien betreuren wij de manier waarop de trainer zijn vertrek uiteindelijk bekend maakte. Desondanks moeten alle partijen verder en wij wensen Bert Ruijsch dan ook veel succes bij zijn nieuwe club.

Na de definitieve breuk zijn wij als bestuur zo snel mogelijk op zoek gegaan naar een voor alle partijen zo goed mogelijke invulling van de vacant gekomen trainersfunctie.

Frans Grondman is bereid gevonden als interim-trainer het seizoen af te maken. Hij zal dit combineren met zijn trainerschap bij RKDVC dat op zondag speelt en uitkomt in de tweede klasse. In het verleden was Grondman eerder succesvol werkzaam bij Nivo-Sparta en loodste hij de club van de derde naar de tweede klasse. Vorig seizoen werd hij met LRC kampioen in de eerste klasse. Grondman, dit seizoen al vaak als toeschouwer gespot op ons sportpark, heeft een ‘Nivo-verleden’ en heeft bij de clubs waar hij werkzaam was bewezen een goede, betrouwbare en ambitieuze trainer te zijn. Hij gaat dan ook graag de uitdaging aan Nivo-Sparta te behouden voor de hoofdklasse.

Frans Grondman houdt zich aan zijn reeds gegeven woord aan RKDVC voor volgend seizoen waardoor wij wel op zoek moeten naar een trainer voor het nieuwe seizoen. Er hebben al veel trainers gesolliciteerd en dat zegt zeker iets over hoe onze vereniging op dit moment op de ‘trainerskaart’ staat. Het bestuur heeft de spelersgroep inmiddels gevraagd een profielschets op te stellen van hun ideale trainer voor het nieuwe seizoen.

Nog dit jaar wil het bestuur de nieuwe trainer voor seizoen 2008-2009 presenteren.

Voor het vervolg van het nog lopende seizoen zijn rust en vooral punten van belang. Er ligt een plan van aanpak klaar om er voor te zorgen na de winterstop sterker voor de dag te kunnen komen met als uiteindelijk doel handhaving in de hoofdklasse. Binnen de vereniging zullen de technische staf en spelersgroep, De Spartanen en het bestuur er gezamenlijk alles aan moeten doen om ook in de toekomst hoofdklasser te blijven. Met de steun van een ieder die onze vereniging een warm hart toedraagt biedt dit voldoende perspectief voor een sportief succesvolle toekomst.

Het bestuur

pi_55016323
Tong, kom je zaterdag definitief naar de Westmaat?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  Trouwste user 2022 maandag 3 december 2007 @ 17:31:52 #210
7889 tong80
Spleenheup
pi_55016525
Nog niet definitief ben vervoer aan het regelen. Maar ik heb het weekend een vriend uit Almelo op visite. Met de suportersbus ga ik niet. Mag je 2 uur na de wedstrijd eindelijk mee terugreizen omdat ze zitten te hijzen in de kantine.

pi_55017556
quote:
Op maandag 3 december 2007 17:31 schreef tong80 het volgende:
Nog niet definitief ben vervoer aan het regelen. Maar ik heb het weekend een vriend uit Almelo op visite. Met de suportersbus ga ik niet. Mag je 2 uur na de wedstrijd eindelijk mee terugreizen omdat ze zitten te hijzen in de kantine.

Jij doet toch niet anders..?
  Trouwste user 2022 maandag 3 december 2007 @ 18:28:54 #212
7889 tong80
Spleenheup
pi_55017636
Niet bij de vijand

pi_55020878
dat klinkt niet echt idiaal om de boel weer op de rid te krijgen.
quote:
Op zondag 2 december 2007 18:47 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat Rob Roding de trainingen gaat doen. Is nu assistent coach

Trouwste user 2022 maandag 3 december 2007 @ 21:20:36 #214
7889 tong80
Spleenheup
pi_55021065
Het is idd een rare constructie. Ik baal hiervan

pi_55021382
ben ook wel benieuwt wat dat plan van aanpak van het bestuur dan wel mag zijn
quote:
Op maandag 3 december 2007 21:20 schreef tong80 het volgende:

pi_55022068
quote:
Op maandag 3 december 2007 21:20 schreef tong80 het volgende:

Ach, seizoen is toch al verloren.
  Trouwste user 2022 maandag 3 december 2007 @ 22:12:36 #217
7889 tong80
Spleenheup
pi_55022183
quote:
Op maandag 3 december 2007 22:07 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Nee hoor

pi_55026763
hoezo doelstelling was toch stabiele 1e klasser en nu een jaartje genieten (heb ik ergens gelezen) en volgens mij kan dat nog steeds of is er iets verandert?
quote:

[..]

pi_55029276
Ik zal even duidelijkheid geven over de trainingen van NIVO-sparta , al dat gespeculeer.....

We trainen maandag, woensdag en donderdag. Je moet minimaal 2 van de 3 x trainen... Op maandag en woensdag zal Frans Grondman gewoon aanwezig zijn en de donderdag doet Rob Roding...
Er zullen een paar spelers zijn die op maandag en donderdag trainen, de rest komt gewoon 3 x trainen...
pi_55029407
quote:

[..]

Wij gaan jou nog verassen, let op mijn woorden. .................... Het verschil tussen ons en onze concurenten, is in te halen We hebben het over een verschil van 1 punt, en we zijn geen eens op de helft van de competitie.......
  Trouwste user 2022 dinsdag 4 december 2007 @ 12:09:14 #221
7889 tong80
Spleenheup
pi_55030919
That's the spirit

pi_55039660
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:02 schreef Brotje het volgende:

[..]

Wij gaan jou nog verassen, let op mijn woorden. .................... Het verschil tussen ons en onze concurenten, is in te halen We hebben het over een verschil van 1 punt, en we zijn geen eens op de helft van de competitie.......
Je hoeft hem toch niet in brand te steken? .
pi_55061398
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:02 schreef Brotje het volgende:

[..]

Maar wie moeten jullie nog voorbij gaan denk je? Kloetinge en Nunspeet zie ik nog wel gebeuren, misschien LRC... maar veel meer ook niet denk ik.

Nou ja, op 15-1 Nivo maar eens scouten.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_55070078
quote:
Op woensdag 5 december 2007 17:19 schreef methodmich het volgende:

[..]

Maar wie moeten jullie nog voorbij gaan denk je? Kloetinge en Nunspeet zie ik nog wel gebeuren, misschien LRC... maar veel meer ook niet denk ik.

Of zaterdag, voor mij dan.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_55083073
quote:
Op woensdag 5 december 2007 17:19 schreef methodmich het volgende:

[..]

Nou dan zijn we toch veilig .............. heb je 3 ploegen onder je. Maar als ik eerlijk moet zijn, teken ik ook voor de 12e plaats.

Ik denk alleen dat Geinoord er ook nog bij komt en heel misschien ook Ajax... Niet dat we die voorbij gaan of moeten, maar die gaan het denk ik ook nog lastig krijgen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')