Daar ben je ontmaagd?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:35 schreef tong80 het volgende:
Zal vreemd zijn, na 40 jaar naar de Oude Bosche weg te zijn gefietst.
Ik mis zelfs het tunneltje al uit nostalgische overwegingen
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:35 schreef tong80 het volgende:
petanquevereniging Jeu de Bommel
Is het wel zo leuk om te winnen?quote:Op maandag 21 januari 2008 17:12 schreef tong80 het volgende:
Wielrenster Marianne Vos en turner Yuri van Gelder zijn vrijdagavond opnieuw gehuldigd als de beste sporters uit het Land van Heusden en Altena, De Bommelerwaard en De Langstraat. De vernietigingen worden al vele jaren georganiseerd door Jetty Duister en stammen nog uit de tijd dat ze samen met andere mensen het programma SportFM organiseerde voor de toenmalige regionale zender in de gemeente Aalburg.
No shit Sherlock!quote:Op maandag 21 januari 2008 18:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zojuist was Zaltbommel op TV, er komt misschien een nieuw sportpark bij de watertoren. Volgens mij moet NIVO Sparta daar dan ook gaan spelen.
Ow jaquote:Op maandag 21 januari 2008 19:23 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
No shit Sherlock!
Kijk eens 6 posts boven je.
Ja weer te slap begonnen dus goal tegen daarna een zeer goed partij op de mat gelegd en vele kansen gecreeerd, maar niet kunnen afmaken, hopen dat het vanavond tegen ASWH ook zo goed gaat.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:19 schreef methodmich het volgende:
Verloren van TOGR door een goal van de Braziliaan Wagner da Silva Cardoso zie ik.
Dinsdagavond weer ASWH - Nivo Sparta, alleen dan ben ik verhinderd. Dus tong kan de auto wel pakken, maar we kunnen niet meeten....
Toch wel! Vergadering is wegens ziekte van diverse collega's verzet!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:38 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Ja weer te slap begonnen dus goal tegen daarna een zeer goed partij op de mat gelegd en vele kansen gecreeerd, maar niet kunnen afmaken, hopen dat het vanavond tegen ASWH ook zo goed gaat.
Jammer dat je er niet bent mich
Nog even, en JVC heeft geen tegenstanders meer. Ze kopen echt de hele hoofdklasse leegquote:JVC Cuijk trekt doelman Joris van der Cammen aan
CUIJK - De huidige keeper van Nivo Sparta, Joris van der Cammen, zal volgend seizoen aansluiten bij de A-selectie van JVC Cuijk. De 29-jarige Van der Cammen kwam enkele dagen geleden tot overeenstemming met de ambitieuze Cuijkenaren en staat al jaren bekend als een uitstekende doelman op het hoogste amateurniveau.
En wat vond je van de toekomstig amateurkampioen?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Toch wel! Vergadering is wegens ziekte van diverse collega's verzet!
Dus vanavond zal ik de helden van Nivo eens in actie zien.
Sorry mich, had je post niet meer gelezen maar je had me even op kunnen zoeken, vond het best een leuke pot beetje vlak en weinig kansen maar wel nuttig voor ons. Wat vond jij er van ?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Toch wel! Vergadering is wegens ziekte van diverse collega's verzet!
Dus vanavond zal ik de helden van Nivo eens in actie zien.
Ja balen dat joris vertrekt maar hij heeft daar een hele goede aanbieding gekregen dat ie dit niet kon laten schieten en hij koos ook voor cuijck met het oog op de topklassequote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:13 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Nog even, en JVC heeft geen tegenstanders meer. Ze kopen echt de hele hoofdklasse leeg.
Vrij saai.quote:Op woensdag 23 januari 2008 08:54 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Sorry mich, had je post niet meer gelezen maar je had me even op kunnen zoeken, vond het best een leuke pot beetje vlak en weinig kansen maar wel nuttig voor ons. Wat vond jij er van ?
2e helft kwamen jullie er niet meer uit mich, creeerde nog 1 kansje wel mee eens dat het balletje beter rond gaat bij jullie. Maar dat opstootje kwam dus echt niet door onze aanvoeder ten eerste jullie nummer 8 maakt een smerige overtreding trapt daarna nog na en onze aanvoerder zegt daar iets over en daarna wordt hij 2x uitgescholden voor k.nk.rlijer door jullie 8 tja natuurlijk dat er dan verhaal gehaald wordt maar ik kwam alleen even het veld in om de jongens uit elkaar te houdenquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:27 schreef methodmich het volgende:
Nou tong, het was de waarheid helaas.... Overigens is VoZ het ermee eens dat Nivo hard speelde, zie de kop "Oefenwedstrijden".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |