abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 vrijdag 18 januari 2008 @ 11:35:07 #276
7889 tong80
Spleenheup
pi_56125078
Clubs kunnen zich opmaken voor verhuizing
door Bertjan Kers

18 jan 2008, 04:00 - ZALTBOMMEL - Nivo Sparta, VV Zaltbommel, Mixed Hockeyclub Bommelerwaard, de Zaltbommelse Tennisvereniging en petanquevereniging Jeu de Bommel tekenen volgende maand de intentieovereenkomst voor verhuizing naar een gezamenlijk sportcomplex bij de Zaltbommelse watertoren.

Daarmee is de verplaatsingsoperatie naar de Middelsteeg in gang gezet. Dit jaar zullen de gemeente en de besturen de puntjes op de i zetten. Daarbij gaat het om details als de inrichting en ontsluiting van het sportcomplex, het beheer en de exploitatie. Zijn clubs en gemeente eruit, dan wordt er aan het eind van het jaar een verplaatsingsovereenkomst gesloten, waarna de verhuizing in 2009 een feit kan zijn. Insteek van de gemeente is in ieder geval verplaatsing op zo kort mogelijke termijn mogelijk te maken. Uit een nota aan de raad blijkt dat gedeputeerde Verdaas al de bereidheid heeft uitgesproken om mee te willen werken aan de planologische wijzigingen die het project vergt.

Met de ontwikkeling van een buitensportpark lijkt tevens een definitieve oplossing gevonden voor de huisvestingsproblemen van tennisvereniging ZTV. Al jaren zijn gemeente en de ruim 800 leden tellende vereniging bezig een alternatief te vinden voor het complex aan de P.M. Winkstraat. Daar is uitbreiding geen optie meer. Anderhalf jaar geleden was de Beersteeg nog in beeld voor ZTV.

De gemeente kan daarnaast aan de slag met de voltooiing van De Waluwe. De voetbal- en hockeyvelden nemen nu nog een belangrijk deel van het terrein in beslag waar de laatste fase van de Zaltbommelse wijk moet verrijzen.

Zal vreemd zijn, na 40 jaar naar de Oude Bosche weg te zijn gefietst.

Ik mis zelfs het tunneltje al uit nostalgische overwegingen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_56127321
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:35 schreef tong80 het volgende:

Zal vreemd zijn, na 40 jaar naar de Oude Bosche weg te zijn gefietst.

Ik mis zelfs het tunneltje al uit nostalgische overwegingen

Daar ben je ontmaagd?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  Trouwste user 2022 vrijdag 18 januari 2008 @ 14:54:38 #278
7889 tong80
Spleenheup
pi_56130584
Nou wel eens gebloed idd. Tegen het muurtje aan gereden. Bommelaars begrijpen wat ik bedoel

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_56180343
Verloren van TOGR door een goal van de Braziliaan Wagner da Silva Cardoso zie ik.

Dinsdagavond weer ASWH - Nivo Sparta, alleen dan ben ik verhinderd. Dus tong kan de auto wel pakken, maar we kunnen niet meeten....
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 maandag 21 januari 2008 @ 17:12:57 #280
7889 tong80
Spleenheup
pi_56202905
Wielrenster Marianne Vos en turner Yuri van Gelder zijn vrijdagavond opnieuw gehuldigd als de beste sporters uit het Land van Heusden en Altena, De Bommelerwaard en De Langstraat. De vernietigingen worden al vele jaren georganiseerd door Jetty Duister en stammen nog uit de tijd dat ze samen met andere mensen het programma SportFM organiseerde voor de toenmalige regionale zender in de gemeente Aalburg. Jetty is na het ter ziele gaan van het radiostation altijd de verkiezingen blijven organiseren, en langzamerhand is het traditie geworden dat de prijsuitreikingavond altijd in de derde week van januari in Wijk en Aalburg plaatsvindt. Het was dan ook vrijdagavond weer een drukte van belang in de grote zaal van MFC d’Alburcht waar alle sportmensen met aanhang zich verzameld hadden. Ook dit jaar waren er in elke categorie weer vijf genomineerden, vervolgens konden 20 juryleden meestal sportverslaggevers en oud topsporters hun punten geven aan de sporters en daaruit kwamen uiteindelijk de winnaars tevoorschijn. Bij de vrouwen won opnieuw Marianne Vos de winnares van de Europese titel en een aantal wereldbekerwedstrijden bleef haar mede kandidaten ruim voor. Bij de mannen ging de titel ook nat als de voorgaande jaren naar turner Yuri van Gelder, al had hij wel behoorlijke concurrentie van marathonschaatser Pieter Jan van Eck. Beste sportploeg werd Nivo Sparta voor hun promotie naar de hoofdklasse. In punten stonden ze gelijk met Wilhelmina’26 dat voor het tweede achtereenvolgende jaar kampioen werd. De meeste eerste plaatsen bij de juryleden waren echter voor de ploeg uit Zaltbommel waardoor zei uiteindelijk de beker kregen. De titels voor de beste junioren gingen beide naar Waspik. Bij de jongens won schaatser Jurgen van der Velden en bij de meisjes turnster Anne Tritten. Beste junioren sportploeg werd het zwemteam van ZV Zaltbommel.

pi_56203010
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:35 schreef tong80 het volgende:
petanquevereniging Jeu de Bommel
, .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_56204243
Zojuist was Zaltbommel op TV, er komt misschien een nieuw sportpark bij de watertoren. Volgens mij moet NIVO Sparta daar dan ook gaan spelen.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_56204276
quote:
Op maandag 21 januari 2008 17:12 schreef tong80 het volgende:
Wielrenster Marianne Vos en turner Yuri van Gelder zijn vrijdagavond opnieuw gehuldigd als de beste sporters uit het Land van Heusden en Altena, De Bommelerwaard en De Langstraat. De vernietigingen worden al vele jaren georganiseerd door Jetty Duister en stammen nog uit de tijd dat ze samen met andere mensen het programma SportFM organiseerde voor de toenmalige regionale zender in de gemeente Aalburg.

Is het wel zo leuk om te winnen?
  Trouwste user 2022 maandag 21 januari 2008 @ 18:30:54 #284
7889 tong80
Spleenheup
pi_56204560

pi_56205850
quote:
Op maandag 21 januari 2008 18:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zojuist was Zaltbommel op TV, er komt misschien een nieuw sportpark bij de watertoren. Volgens mij moet NIVO Sparta daar dan ook gaan spelen.
No shit Sherlock!

Kijk eens 6 posts boven je .
pi_56209945
quote:
Op maandag 21 januari 2008 19:23 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

No shit Sherlock!

Kijk eens 6 posts boven je .
Ow ja

Ach ja, nu was het dus ook op TV
pi_56218364
quote:
Op zondag 20 januari 2008 16:19 schreef methodmich het volgende:
Verloren van TOGR door een goal van de Braziliaan Wagner da Silva Cardoso zie ik.

Dinsdagavond weer ASWH - Nivo Sparta, alleen dan ben ik verhinderd. Dus tong kan de auto wel pakken, maar we kunnen niet meeten....
Ja weer te slap begonnen dus goal tegen daarna een zeer goed partij op de mat gelegd en vele kansen gecreeerd, maar niet kunnen afmaken, hopen dat het vanavond tegen ASWH ook zo goed gaat.

Jammer dat je er niet bent mich
Rood, Wit, Zwart zijn de kleuren van onze N.I.V.O. vlag
pi_56228963
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 10:38 schreef Elftalleider het volgende:

[..]

Ja weer te slap begonnen dus goal tegen daarna een zeer goed partij op de mat gelegd en vele kansen gecreeerd, maar niet kunnen afmaken, hopen dat het vanavond tegen ASWH ook zo goed gaat.

Jammer dat je er niet bent mich
Toch wel! Vergadering is wegens ziekte van diverse collega's verzet!

Dus vanavond zal ik de helden van Nivo eens in actie zien.
www.thuisuiteten.nl
pi_56234541
quote:
JVC Cuijk trekt doelman Joris van der Cammen aan

CUIJK - De huidige keeper van Nivo Sparta, Joris van der Cammen, zal volgend seizoen aansluiten bij de A-selectie van JVC Cuijk. De 29-jarige Van der Cammen kwam enkele dagen geleden tot overeenstemming met de ambitieuze Cuijkenaren en staat al jaren bekend als een uitstekende doelman op het hoogste amateurniveau.
Nog even, en JVC heeft geen tegenstanders meer. Ze kopen echt de hele hoofdklasse leeg .
  Trouwste user 2022 dinsdag 22 januari 2008 @ 23:22:26 #290
7889 tong80
Spleenheup
pi_56238834
Klote. Onze beste speler

pi_56241661
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 17:22 schreef methodmich het volgende:

[..]

En wat vond je van de toekomstig amateurkampioen?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_56242772
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 17:22 schreef methodmich het volgende:

[..]

Sorry mich, had je post niet meer gelezen maar je had me even op kunnen zoeken, vond het best een leuke pot beetje vlak en weinig kansen maar wel nuttig voor ons. Wat vond jij er van ?
pi_56242803
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 21:13 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Nog even, en JVC heeft geen tegenstanders meer. Ze kopen echt de hele hoofdklasse leeg .
Ja balen dat joris vertrekt maar hij heeft daar een hele goede aanbieding gekregen dat ie dit niet kon laten schieten en hij koos ook voor cuijck met het oog op de topklasse
pi_56256491
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 08:54 schreef Elftalleider het volgende:

[..]

Sorry mich, had je post niet meer gelezen maar je had me even op kunnen zoeken, vond het best een leuke pot beetje vlak en weinig kansen maar wel nuttig voor ons. Wat vond jij er van ?
Vrij saai.

ASWH was wel beter en had meer balbezit, maar kreeg niet echt grote kansen. Op zich niet vreemd als je met Mike van Gool in de spits speelt, die is helaas echt bij lange na niet goed genoeg. Maar je moet wat, als drie spitsen ontbreken. Wel veel inzet altijd. Verder nog wat basisspelers er niet bij, dus op zich was het aardig om een ander systeem te testen en wat spelers ritme te laten opdoen. Nivo kreeg nog een aardige kans cadeau van onze defensie, maar die ging voorlangs.

Vond bij Nivo alleen nummer 8 en 10 wel aardig, verder vond ik het niet heel bijzonder. Speelden een beetje zoals eerste klassers vaak tegen ons doen in oefenpotjes of bekerduels, vrij fysiek en afwachtend. Die aanvoerder wel een vreemde, die ging een opstootje veroorzaken terwijl er helemaal niks aan de hand was. En toen heb ik jou ook nog in actie gezien, want je stormde het veld in toch?

Verder had ik je bij de warming-up gemist en had ik in de rust geen tijd.

[ Bericht 0% gewijzigd door methodmich op 23-01-2008 19:43:49 ]
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 woensdag 23 januari 2008 @ 19:19:55 #295
7889 tong80
Spleenheup
pi_56257153
Praat niet zo denigrerend over ons

pi_56257337
Nou tong, het was de waarheid helaas.... Overigens is VoZ het ermee eens dat Nivo hard speelde, zie de kop "Oefenwedstrijden".
www.thuisuiteten.nl
pi_56268192
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 19:27 schreef methodmich het volgende:
Nou tong, het was de waarheid helaas.... Overigens is VoZ het ermee eens dat Nivo hard speelde, zie de kop "Oefenwedstrijden".
2e helft kwamen jullie er niet meer uit mich, creeerde nog 1 kansje wel mee eens dat het balletje beter rond gaat bij jullie. Maar dat opstootje kwam dus echt niet door onze aanvoeder ten eerste jullie nummer 8 maakt een smerige overtreding trapt daarna nog na en onze aanvoerder zegt daar iets over en daarna wordt hij 2x uitgescholden voor k.nk.rlijer door jullie 8 tja natuurlijk dat er dan verhaal gehaald wordt maar ik kwam alleen even het veld in om de jongens uit elkaar te houden , maar ben het er niet mee eens hoor dat nivo hard speelde dat mogen ze zaterdag weer doen tegen LRC dan moet er voor 500% gestreden worden. Ik was in de warming up met John onze keeper bezig vandaar dat je me niet gezien hebt
pi_56281217
Je trok een aardige sprint anders. En was in gesprek met enkele spelers van ons, ging vast niet over het weer.

Maar vanaf de kant leek het of jullie captain toch ineens de boel een beetje begon op te naaien. Was van onze kant toch de algemene opinie dat er flink wat houthakkersacties waren, met name Alex de Jong kreeg een paar charges te verwerken.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 donderdag 24 januari 2008 @ 19:14:23 #299
7889 tong80
Spleenheup
pi_56281383
  Trouwste user 2022 donderdag 24 januari 2008 @ 19:14:52 #300
7889 tong80
Spleenheup
pi_56281397
Dan kan deze dicht

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')