abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53008879
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 12:19 schreef Starfighter_Pilot het volgende:

[..]

Tja, om eerlijk te zijn vond ik je reactie ook nogal goedkoop.
Je bent bijna twee keer zo oud als TS. Tegen de tijd dat ie jouw leeftijd bereikt heeft kun je er vanuit gaan dat hij zijn problemen onderhand echt wel een keertje opgelost heeft hoor.

Zo verschrikkelijk heftig en onoverkomelijk zijn zijn problemen nou ook weer niet.
Menig puber zit in hetzelfde schuitje en verreweg de meeste komen er (met of zonder hulp van buitenaf) wel weer uit.
Het heeft echter tijd nodig.
Hem pushen en onder druk zetten werkt alleen maar averechts zoals je ziet.
Juist
  vrijdag 7 september 2007 @ 19:13:56 #127
180432 ShadowOfMe
Omg Wtf Nooo!
pi_53012929
Ik heb vroeger ook soort van situatie zoals dat gehad.
Al had ik wel 2 vrienden buiten school om.
Was best een moeilijke tijd. Het erge is, is dat ik er nu nog steeds last van heb.
Als er gelachen word denk ik meteen dat het negatief is en door mij komt.
Om 1 of andere reden vind ik het ook heel belangrijk wat mensen van me denken.

Het is gewoon het algemene beeld, je wilt geaccepteerd worden door de wereld om je heen.
Als je eenmaal buiten de groepjes op school ligt, gaat dat echterlijk heel, heel moeilijk.

Dus probeer het ergens anders ? Ga op een vechtsport, hobby club of iets dergelijks.
Daar kent niemand je. Weet niemand hoe mensen tegen je doen op school.
Dus zullen ze sneller openstaan voor contact met jou, als jij je gewoon aardig en normaal gedraagt.

Ook is het echt beter om te proberen om ze te negeren. Ik weet niet of je van muziek houdt?
Maar wat ik altijd deed was toen op ik op de middelbare school zat. Vragen aan de lerares/leraar of ik bijvoorbeeld mijn mp3 op mocht houden. Gewoon normaal volume. Hoor je ze niet. Dan is er niks om op te reageren.
En probeer er echt over te praten. Het lucht op. Je gaat je echt beter voelen. Dat had ik tenminste.
Ik ben zeer goed terecht gekomen. Werk nu nog aan een aantal problemen. Maar ik heb hulp.
Als je eenmaal uit die neerwaardse spiraal bent met je gedachten. Gaat het alleen maar beter.

Succes
Get a life? I am a gamer, I got LOTS of lives :D
pi_53014016
Ok, ik heb een afspraak gemaakt met iemand op school volgende week, en ik hoop dat dat eventueel iets zal oplossen voor me.

Ik moet nog wel even nadenken over hoe ik het probleem ga omschrijven e.d., en ik vind dit niet leuk om te doen. Maar er moet een oplossing komen.
pi_53014074
Goed van je! En het is idd niet leuk om te doen en zwaar, maar je gaat achteraf zo blij zijn dat je deze stappen neemt!

Als je het moeilijk vindt om te verwoorden wat je dwars zit zou je ook een paar van je posts uit dit topic uit kunnen printen. Dat kan misschien als basis dienen voor een gesprek.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_53014152
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 00:22 schreef Grumpey het volgende:

Wat TS het liefste wil is een gewoon een vriendinnetje. Wat TS daarbij vergeet is dat het niet een kwestie is van een vriendinnetje krijgen, maar er eentje verdienen door je persoonlijkheid.
Eigenlijk maf, want dat betekent dat de mensen die een vriendin harder nodig hebben dan anderen, dat juist niet kunnen krijgen.

Maar er zit wel een punt.
quote:
Werk aan je humor, kan je grappen maken?
Een van de dingen die ik absoluut niet kan, zelfs als ik grappen van anderen kopieer, maar volgens mij ligt dat enigzins aan het feit dat mijn timing meestal screwed is. Net als op die momenten dat ik ineens een meisje wel durf aan te spreken, terwijl ze net heel erg druk bezig zijn en in zichzelf gekeerd zitten e.d.

Maar je hebt gelijk, en misschien, heel misschien, als ik mijn problemen straks wegkrijg dan zit het er voor mij ook in
pi_53015689
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 20:06 schreef benzin het volgende:
Ok, ik heb een afspraak gemaakt met iemand op school volgende week, en ik hoop dat dat eventueel iets zal oplossen voor me.
Top!
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_53015823
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 20:12 schreef benzin het volgende:

[..]

Eigenlijk maf, want dat betekent dat de mensen die een vriendin harder nodig hebben dan anderen, dat juist niet kunnen krijgen.
Niet helemaal waar want een vriendin kan niet jouw hulp worden wat dit betreft, ze kan je er misschien wel doorheen helpen maar uiteindelijk zal je het zelf moeten doen. Het is ontzettend goed dat je deze stap hebt gezet.
Over dat verwoorden van je probleem, zo iemand zal jouw waarschijnlijk ook wel wat gerichtere vragen stellen als je eenmaal wat op weg bent. Daar moet je wel uit kunnen komen zeker als ik zie wat je hier al gepost hebt! Veel duidelijker kan het haast niet lijkt me. Succes!
pi_53016296
Hoe was het vandaag op school Benzin?
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  vrijdag 7 september 2007 @ 22:00:43 #134
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_53016930
Voelt TS geen haat? Doe dan wat met die haat.
Ga naar de lokale school-vertrouwenspersoon en zeg dat je gepest wordt (want dat is het) en zeg tegen haar dat als er niks gedaan wordt het haar/zijn verantwoordelijkheid is als er iets gebeurt. Gebeurt er niets, molesteer dan zo'n opmerking-maker met een voorwerp.

Het zal je een gevoel van rechtvaardigheid en zelfvertrouwen geven.

Zij zitten je dwars. Nu wordt het tijd om je omgeving die je tegenwerkt dwars te zitten. Wat boeit het jou als je daardoor van school getrapt wordt. Je hebt genoeg betere omgevingen waar jejezelf (je persoonlijkheid dus) WEL kunt ontplooien.
Era Vulgaris
pi_53017006
Is het bier nu al op ofzo?:P
pi_53017076
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 21:39 schreef Flashwin het volgende:
Hoe was het vandaag op school Benzin?
Het was wel redelijk, ondanks at ik veel alleen heb gezeten en 1 van de pauzes alleen heb moeten doorbrengen ben ik er ok vanaf gekomen, en ik ben nu dus niet eens in zo'n slechte bui.

Ik hoop echt dat die gesprekken op school iets opleveren trouwens (Ik nbegin nu alweer te twijfelen of het wel de juiste beslissing was, maar ik heb nu een afspraak dus tja.. )
  vrijdag 7 september 2007 @ 22:07:04 #137
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_53017120
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 22:05 schreef benzin het volgende:

[..]

Het was wel redelijk, ondanks at ik veel alleen heb gezeten en 1 van de pauzes alleen heb moeten doorbrengen ben ik er ok vanaf gekomen, en ik ben nu dus niet eens in zo'n slechte bui.

Ik hoop echt dat die gesprekken op school iets opleveren trouwens (Ik nbegin nu alweer te twijfelen of het wel de juiste beslissing was, maar ik heb nu een afspraak dus tja.. )
Het ergste wat kan gebeuren is dat het niet helpt, verder wegzakken zit er niet in
Op donderdag 17 januari 2008 15:49 schreef Burdie het volgende: Je bent in elk geval niet zo'n ingelikt en opgeschoten pubertje die wel even de wijsneus uit gaat hangen
  vrijdag 7 september 2007 @ 22:07:12 #138
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_53017125
quote:
Op donderdag 6 september 2007 18:18 schreef benzin het volgende:

[..]

D. Het was voor zover het kan best een aardige dag op school eigenlijk.

Ik heb er nog eens over nagedacht, en ik denk nog steeds niet dat ik echt hulpverlening nodig heb, en dat hulpverlening misschien mijn situatie erger zou maken.

Gewoon eens vaker dagen die wel te doen zijn en het leven zou in ieder geval draagbaar zijn.

Ik moet gewoon echt invulling aan mijn leven geven. Toch iets nuttigs met mijn leven zien te doen. En dat zou niet heel moeilijk moeten zijn aangezien alleen maar piekeren over problemen, fantaseren hoe fantastich zou zijn om een vriendin te hebben e.d. nou niet echt heel veel nuttigs toevoegen aan mijn leven behalve ellende.

Ik moet echt iets doen.
Er is niks nuttigs in het leven als je het existentialistisch bekijkt. Niemand heeft een concreet levensdoel. Dat is 1 van de redenen waarom religie scoort.
Era Vulgaris
pi_53017473
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 22:05 schreef benzin het volgende:
Je hebt weinig goede ervaringen en je vertrouwen in de mensheid is geschonden. Laat het op je afkomen. Als iemand oprecht het beste met je voorheeft, merk je dat vanzelf.. om de simpele reden dat je je op je gemak voelt.

Enne.. ik zag al Flashwin heel aardig tegen je is, en dat wil imo wel wat zeggen
(posts die ik van hem lees zijn meestal bot en direct, en bij jou komt hij vriendelijk en met oprechte interesse over)

Hoop dat je iemand treft die je kunt vertrouwen, echt.
  vrijdag 7 september 2007 @ 22:46:11 #140
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_53018225
Door te zeggen dat je dingen moet schiet het sowieso al niet op.

Kijk ik heb ook zeker van mn 14e tot mn 20 in zo'n situatie gezeten. Maar je moet je goed beseffen dat achter dingen aanjagen helemaal niet werkt. En met dat weinig vrienden zal het ook wel meevallen. Ik bedoel, ik ben mn hele middelbare schooltijd overal buiten gevallen, zero vrienden op school. Wel een paar in de buurt, maarja die waren ook meer met zichzelf bezig. Uiteindelijk telt het gewoon dat je alles een beetje van je afzet. En dan op n end... ik heb me er echt over verbaasd hoe veel mensen mij uiteindelijk tof vonden. Als je ze maar n beetje interesse schenkt. En slap met ze mee ouwehoert.

Maarja dat moet je allemaal n beetje uitzoeken. Wat ik op die leeftijd ook had was dat ik me continu achter muziek luisteren verschuilde, als een soort drug. 18 uur per dag superinensief muziek luisteren enzo. Maarja je hoeft er geen profetische gaven voor te hebben om te snappe ndat je daar niet wijzer van gaat worden.

En ik weet het het is natuurlijk helemaal niet stoer, maar probeer gewoon eens lekker na het eten te denken van, fuck alles ik hoef helemaal niks, alles loslaten, Jacobson oefeningen (bij elke psycholoog te leren), goede houding, eventueel meditatie, en niks maar dan ook niks aan je kop. Geen afleiding, geen entertainment. En dan gewoon om een uur of 9 voor pampus. Logisch want je MOET ook niks 's avonds. En dan vervolgens heb je een paar weken later elke volgende dag weer meer energie, waardoor je neit in de stress geraakt, etc etc etc (positieve spiraal jeweet).

Maar k weet het is heel lastig. Zoals ik dat nu opsom ziet het er ook weer uit als een Mont Ventouxje. Maarja, doe wat je er mee wilt. t 'Is als je het accepteert allemaal veel makkelijker dan je denkt
  vrijdag 7 september 2007 @ 22:57:33 #141
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_53018563
quote:
Op donderdag 6 september 2007 14:42 schreef RealZeus het volgende:

[..]

En ik moet nu even denken aan een regel uit een numer van Talk Talk:"Life's what you make it."
Hier nog 1 van Golden Earring.

Don't let your head hang down
Try to raise it up to the sky
This is life my friend
I know it ain't far from dying
Don't hide in mist all day and night
To fade your scars and pain away
The world is glass my friend
Look at the other side of life today
pi_53023869
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 20:06 schreef benzin het volgende:
Ik moet nog wel even nadenken over hoe ik het probleem ga omschrijven e.d., en ik vind dit niet leuk om te doen. Maar er moet een oplossing komen.
Goed van je. Misschien is het een idee om dit hele topic uit te printen en aan haar/hem te laten lezen. Volgens mij geeft dat wel een goed beeld.
pi_53033530
Sorry voor de kloon maar ik had nog geen account op dit forum.
Ik voelde me nadat een klasgenoot me naar dit topic gelinkt had wel verplicht om even te posten.
Ik kan jullie iig wel met zekerheid zeggen dat de verhalen van benzin geen hoaxes zijn.
Verder hoop ik dat het niet een te grote schok voor benzin is dat mensen uit zijn omgeving opeens achter zijn forumaccount zijn gekomen. Ik kan je in ieder geval alvast zeggen dat wat ik hier post niet is om je de grond in te boren.
quote:
Op maandag 3 september 2007 13:22 schreef benzin het volgende:

Ik ben nooit opzettelijk slecht geweest tegen iemand, sterker nog, ik sta altijd klaar voor mensen, ik ben altijd bereid te helpen.

Alle klootzakken die voortdurend mij op de hak nemen, voortdurend mij proberen kapot te maken met hun opmerkingen, die zijn wel gelukkig, die hebben wel vrienden, die krijgen wel aandacht van meiden?
Je vind me blijkbaar een klootzak. Opzich begrijbelijk denk ik.
Als ik voor onze groep spreek kan ik zeggen dat we je echt niet kapot willen maken. maar het punt is gewoon dat jij elke pause bij ons probeert te staan. Waarna je vervolgens nooit iets inbrengt en als je het dan doet is het meestal over computers, geklaag, een slechte grap of een botte opmerking. Dus hadden wij op een gegevenmoment zoiets van kan die jongen niet ergens anders vrienden zoeken. wij zitten namelijk niet te wachten op deze toevoeging en zelf heeft hij niks aan nep-vrienden. Na een tijdje zeiden we dat gewoon recht voor de raap: 'benzin zou je niet beter ergens anders gaan staan wij worden niet blijer van je opmerkingen.' Maar daar trek jij je helemaal niks van aan je reageert er niet eens op. Dus na een tijdje hadden we zoiets van nou laten we dan maar wat grover geschut bovenhalen en dan komen inderdaad de veel vervelender opmerkingen. Daar zat serieus helemaal niemand op te wachten. Je 'vrienden' vonden dat we je te hard aanpakten, de rest op 2 na voelden zich schuldig na zon kutopmerking maarja je lijkt niet voor normale rede vatbaar te zijn.

Ik vrees ook dat ookal zou je graag mensen willen helpen je eerst je eigen leven op de rails zal moeten krijgen.

Wat ik verder ook niet snap is dat je ons 'vijanden' noemt en dan vervolgens wel opkomt dagen op een feestje van een van je 'vijanden'. We hadden je dan ook uitgenodigd met het idee we hebben iedereen uitgenodigd dus laten we niet kinderachtig doen benzin mag ook komen. Ik denk niet dat iemand had verwacht dat je zou komen. Maar dat deed je wel en ik kan je vertellen dat vrijwel iedereen vond dat dat van ballen getuigde. Volgens mij had je wel lol daar ook nog. Dus dan zie je dat niet alle beslissingen die je neemt slecht zijn.
quote:
Op maandag 3 september 2007 13:55 schreef benzin het volgende:

Ik probeer ze te negeren, maar na een tijdje ga ik toch terug reageren, waarna ze mij eigenlijk op mijn reactie pakken. Vorig jaar maakte iemand me zo kwaad dat ik hem een klap verkocht heb, en ondanks dat hij toen een paar dagen niets heeft gezegd was, begon hij daarna weer harder dan ooit. En hij kan nu ook steeds zeggen, 'oh, sla me dan' en dergelijke.
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 22:00 schreef Vassili_Z het volgende:
Voelt TS geen haat? Doe dan wat met die haat.
Gebeurt er niets, molesteer dan zo'n opmerking-maker met een voorwerp.

Het zal je een gevoel van rechtvaardigheid en zelfvertrouwen geven.

Zij zitten je dwars. Nu wordt het tijd om je omgeving die je tegenwerkt dwars te zitten. Wat boeit het jou als je daardoor van school getrapt wordt. Je hebt genoeg betere omgevingen waar jejezelf (je persoonlijkheid dus) WEL kunt ontplooien.
Vasili ben jij echt zo ongelooflijk dom, hij schrijft zelf al dat hij door een keer uit zijn schulp te schieten zich alleen maar meer gezeik op de hals heeft gehaald. Dan adviseer jij hem een beetje met wapens aan te komen zetten Ik denk niet dat benzin ook nog gezeik met justitie erbij wilt plus het feit dat je dan helemaal een outcast bent. Ik weet niet of jij meer hebt dan een basisschool diploma maar ik neem aan dat iedereen wel begrijpt dat het dom is om in je eindexamenjaar van school getrapt te worden voor iets waar je niks verder mee komt.
quote:
Op woensdag 5 september 2007 20:01 schreef benzin het volgende:

[..]

Het is niet mijn uiterlijk, het is meer hoe ik me gedraag denk ik.

Daarnaast heb ik in het verleden ook heel stom gedaan toen ik verliefd was op een meisje. Zo'n heel populair meisje. Oftewel, iedereen vond me gelijk compleet maf.

Daarnaast zal ik vast wel angst of negativiteit uitstralen

Weetje, ik denk dat meiden van te voren zien dat ik onzeker ben. We hadden zo'n uitwisselingsproject waardoor er hier groep leerlingen kwam uit het buitenland. Al die jongens mochten mij gelijk (wat ik heel maf vond overigens), terwijl al die meiden mij compleet negeerden. Gewoon vanaf begin af aan deden ze geen moeite.
Het is een combinatie van uiterlijk en gedragen, waarbij het overgrote deel afhangt van je uitstraling en gedrag. Op het moment dat de italianen kwamen en jij met ons mee uitging leek je veel meer lol in het leven te hebben. en zie gelijk vinden ze je een aardige kerel. Dus nog niet alles is verloren zoals je ziet.
quote:
Op maandag 3 september 2007 17:40 schreef Stefanovich het volgende:
Over die kut opmerkingen op school, het zijn vooral de onzekere mensen die dat soort opmerkingen maken, om zichzelf beter te voelen
Dat gaat in dit geval niet op gezien de opmerkingen in een groep vrienden worden gemaakt en er echt geen voldoening te halen is uit het neerhalen van een onzekere niet lekker in zijn vel zittende jongen.

Als slot

Hang on dude, als je je school afmaakt kan je als student een heel nieuw leven beginnen. Als je dan dit jaar wat aan je uitstraling en gedrag doet kan je in no-time een vriendengroep opbouwen gezien veel studenten in het begin weinig mensen kennen in hun nieuwe stad kennen en dus naar vrienden opzoek zijn. Sowieso kan ik je met zekerheid vertellen dat als je wat meer gaat doen en wat socialer word en dan uitgaat je gewoon vrienden opdoet. Dus zet hem op!

Ik denk trouwens dat het soapgehalte van dit topic wel weer wat hoger is geworden
pi_53033680
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 18:26 schreef MannGegenMann het volgende:
Ik denk trouwens dat het soapgehalte van dit topic wel weer wat hoger is geworden
Ik hoop dat niet iedereen zich er nu mee gaat bemoeien en dat jullie communicatie niet alleen blijft via posten via dit forum (if you both know what I mean).
pi_53033851
mooie post MannGegenMann.
ik hoop dat bezin dit ziet als iets positiefs.
hij speelt nu openkaart (niet bewust) maar ik denk dat MannGegenMann nu iets meer begrip heeft voor je. namelijk dat bezin het helemaal niet zo bedoeld en dat dit komt door zijn weinige ervaring/onzekerheid etc.
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
  zaterdag 8 september 2007 @ 18:45:10 #146
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_53033919
vraag me aleen al hoef je erachter komt dat het een bekend persoon van je is, aangezien benzin alleen maar details heeft weggegeven waarmee hij elke inwisselbare puber met problemen had kunnen zijn. Maar inderdaad, wat MNR zegt, doe wat goeds met de info.
pi_53033956
quote:
*lap tekst.
Dit is dan ook weer érg ok.
Uitstekend dat je de moeite neemt om het verhaal van 'de anderen' uit te leggen.
Dit, dus.
pi_53034768
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 18:45 schreef Grumpey het volgende:
vraag me aleen al hoef je erachter komt dat het een bekend persoon van je is, aangezien benzin alleen maar details heeft weggegeven waarmee hij elke inwisselbare puber met problemen had kunnen zijn. Maar inderdaad, wat MNR zegt, doe wat goeds met de info.
Als je naar zijn posthistory kijkt zie je wel dingen die echt niet elke willekeurige puber heeft, zie bijvoorbeeld dat topic
Probleem met een meisje. en dan was er nog een ander vrij recent topic over een feestje toevalligerwijs precies op dezelfde datum dat ik er een had.
Regio zuid holland zuid.
Iemand slaan die een kutopmerking maakt en dan vervolgens uitgedaagd worden om weer de controle te verliezen. Dat is echt allemaal geen toeval.
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 18:34 schreef MNR het volgende:

[..]

Ik hoop dat niet iedereen zich er nu mee gaat bemoeien en dat jullie communicatie niet alleen blijft via posten via dit forum (if you both know what I mean).
Ik snap wat je bedoelt, maar ik denk niet dat ik van heel grote hulp kan zijn behalve mijn inzichten geven die misschien van iets dichterbij komen. Ik als 17 jarige kan niet iemand op sleeptouw nemen om een heel andere mindset te krijgen. Net alsof ik perfect ben. Ik kan alleen aandringen bij mijn vrienden om wat normaler te doen tegen benzin omdat hij het gewoon moeilijk heeft. Jullie zien hier ook dat benzin altijd wel goede plannen maakt maar ze niet vaak uitvoerd. (heb ik ook nog wel eens last van ) Dat maakt het er allemaal niet echt makkelijker op.

Het is trouwens niet zo alsof er in een groepsgesprek rond is gegaan van kijk wat die gast nou weer post!!!!!!!! en dat nu het hele jaar hier zit, denk niet dat meer dan een paar mensen het weten.

Zo en nu naar appelpop ik reageer morgen denkik nog wel
  zaterdag 8 september 2007 @ 19:41:40 #149
119507 Demarest
Mission Phailed
pi_53035085
quote:
Vasili ben jij echt zo ongelooflijk dom, hij schrijft zelf al dat hij door een keer uit zijn schulp te schieten zich alleen maar meer gezeik op de hals heeft gehaald. Dan adviseer jij hem een beetje met wapens aan te komen zetten Ik denk niet dat benzin ook nog gezeik met justitie erbij wilt plus het feit dat je dan helemaal een outcast bent. Ik weet niet of jij meer hebt dan een basisschool diploma maar ik neem aan dat iedereen wel begrijpt dat het dom is om in je eindexamenjaar van school getrapt te worden voor iets waar je niks verder mee komt.
Kijk kijk, dát zijn nog eens wijze woorden. Het beste is dat TS zich zo onopvallend mogelijk gedraagt op school. Onopvallend gedrag heeft ook voor mij positief uitgepakt, nadat ik in het voorjaar van 2003 het presteerde om me de woede van 45 man op de hals te halen op school.
quote:
Waarvoor dank.
Onopvallend doch zeer scherpzinnig...
pi_53036356
Allereerst, ik zal zo op de eerste langere post een reactie schrijven, maar aangezien ik daar wel even over zal doen, eerst dit;
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 18:45 schreef Grumpey het volgende:
vraag me aleen al hoef je erachter komt dat het een bekend persoon van je is, aangezien benzin alleen maar details heeft weggegeven waarmee hij elke inwisselbare puber met problemen had kunnen zijn.
Precies, alle details, behalve mijn locatie (ZH) waren allemaal zelfs enigszins verdraaid. Hoe het mogelijk is dat iemand van school dit heeft gevonden en dan dus zelfs doorgestuurd is mij niet duidelijk, maar uit de post van MannGegenMann kan ik wel degelijk afleiden dat die persoon mij kent, ik weet alleen niet precies wie hij is. (ook al heb ik een idee)
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 19:25 schreef MannGegenMann het volgende:

Als je naar zijn posthistory kijkt zie je wel dingen die echt niet elke willekeurige puber heeft, zie bijvoorbeeld dat topic
Probleem met een meisje. en dan was er nog een ander vrij recent topic over een feestje toevalligerwijs precies op dezelfde datum dat ik er een had.
In dat topic over problemen met een meisje blijkt dat er meer mensen iets dergelijks hebben gedaan, daarnaast had ik ook daar details verdraaid.
Als je goed kijkt, dat feestje, heb ik op een andere dag gezet, ook details kloppen niet, dus het is enigzins vreemd en eng/beangstigend, dat iemand schijnbaar in staat is geweest mij hieraan te koppelen.
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 19:25 schreef MannGegenMann het volgende:
Het is trouwens niet zo alsof er in een groepsgesprek rond is gegaan van kijk wat die gast nou weer post!!!!!!!! en dat nu het hele jaar hier zit, denk niet dat meer dan een paar mensen het weten.
Gelukkig. Ik schrok alleen door de eerste paar regels al gigantisch van de post. Mijn hartslag is nog steeds van slag.

Dat is ook de reden voor het verdraaien van de details, ik wilde niet dat iemand uit het dagelijks leven erachter zou komen, dat zou zoveel extra schade kunnen aanrichten. Ook dat er nog bij.

Ik hoop echt dat niet al teveel mensen hierachter komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')