quote:Harley-Davidson & Champ Car Grand Prix veroveren Europese continent
Op 1 en 2 september 2007 vormt het TT Circuit Assen het toneel van de lang verwachte Europese comeback van de Amerikaanse tegenhanger van de Formule 1.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
IOH![]()
[..]
Je gaat mee?![]()
Wel vaag, Roderick die aan z'n bike gaat sleutelen.
We houden je in de gaten
quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ooohhhhhw
[..]ben benieuwd wat het wordt, wanneer het af is ensauvoortsch
quote:
feli beidenquote:Op zaterdag 1 september 2007 15:18 schreef Roderick2085 het volgende:
Pics![]()
Gezellig samen onder het afdakje![]()
heb je mijn nieuwe bike al gezien?quote:Op zondag 2 september 2007 13:06 schreef -XX- het volgende:
JAWEL HOOR.
nice roderick.hihi.
CONGRATS![]()
EN WBzo tof!!!!!!!!!
congrats.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
geen idee nog..ws iets zwaardersquote:Op zondag 2 september 2007 16:42 schreef Makster het volgende:
OPM, toch de fighter de verkoop in, wat wil je er voor terug
Ik weet wel wat zwaar is.quote:Op zondag 2 september 2007 17:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
geen idee nog..ws iets zwaarders![]()
Aardig gek die foto.quote:[message=7899752,noline]silver bullit schreef op 02 september 2007 @ 17:22[/message]:![]()
![]()
![]()
Het was een kort ritje tot Scharwoude![]()
De rit met de ambulance was langer![]()
![]()
Okay.... voor het eerst rustig aan rijden en dan gaat het toch fout !
Ik reed voorop en een auto stond stil. Op het moment dat ik er naast zat trok ie op om linksaf te slaan...... daar reed ik dus![]()
![]()
Voordat ik het wist lag ik.....
Typisch weer een gevalletje van "ik had je niet gezien"![]()
Na controle in het ziekenhuis bleek dat er geen gebrokken botten zijn, alleen kneusingen en schaafwonden. Ook is weer duidelijk geworden dat beschermende kleding van enorm groot belang is !! In het ziekenhuis werd gezegd dat zonder het pak ik waarschijnlijk op 1 been verder had gemoeten '(
De materiele schade lijkt op het eerste oog mee te vallen, maar kan nog zomaar tegenvallen....
Voor de liefhebbers: foto's van de schade volgen nog.
@Karin en Juud en David: Bedankt voor de ballon, de steun en de gezelligheid![]()
![]()
Het ritje Marken komt nog wel een keer goed !
[large]Actiefoto:[/large]
En voor de anti-rokers: Waar de motor stopte met roken ging ik lekker verder (tegen de schrik)
OPM met een M&M verslaving.quote:
Streettriple een leuk fietsje dusquote:Op zondag 2 september 2007 16:09 schreef Worldbeater het volgende:
En er was een motordealer uit Zaandam, vanochtend om 9.30 daar aanvang, koffie met koek. [afbeelding]
Ze .........
Oh ja, de Street Triple is ook leuk. Sturen met je bilspieren.![]()
Alleen 5.000 Rpm bij 90 km/u.Dan rij ik toch liever 130.
![]()
geen prob met die verslavingquote:
quote:En een vriendin met boulimia.![]()
Maar bevestigd door El Presidente .. veel lomper dan een Trophy kan niet.![]()
![]()
Cool, ik zoek nog mensen uit de buurt om is beschaafd mee rond te tuffen in deze regionenquote:Op zondag 2 september 2007 19:55 schreef Makster het volgende:
Ja, de Heer OPM vertoefd daar vaker dan goed voor hem is
Anders rij je toch een keer mee als we met zijn allen gaanquote:Op zondag 2 september 2007 20:25 schreef Cageon het volgende:
[..]
Cool, ik zoek nog mensen uit de buurt om is beschaafd mee rond te tuffen in deze regionen![]()
In mijn eentje is wel leuk, maar ook maar zo alleen, bovendien gaat zo'n TLR al snel vervelen.![]()
O ja, ik kom uit nijmegenquote:Op zondag 2 september 2007 18:29 schreef Cageon het volgende:
Kwam er hier nog iemand uit de buurt van arnhem/Zutphen?
Owja jij komt daar ook vandaan jaquote:
autoscout24.bequote:Op zondag 2 september 2007 20:56 schreef Makster het volgende:
Welke sites zijn er allemaal om 2dehands motoren te bekijken in het buitenland
Duitsland is de bekenste wel mobile.de en voor Belgie kom je een stukje verder met 2dehands.be , maar welke heb je nog meer
quote:Op zondag 2 september 2007 21:02 schreef Rib-i het volgende:
Ik voel dat WP zo iets verrassends gaat posten
Ik weet nog wel een schadefiets in Duitsland ...quote:Op zondag 2 september 2007 20:56 schreef Makster het volgende:
Welke sites zijn er allemaal om 2dehands motoren te bekijken in het buitenland
Duitsland is de bekenste wel mobile.de en voor Belgie kom je een stukje verder met 2dehands.be , maar welke heb je nog meer
Kenker jantje vriendquote:Op zondag 2 september 2007 21:03 schreef worldpimber het volgende:
Ehz tantoe dope vrindjes [afbeelding]
Alhier een kort fotoverslag van onze aller ere lid pimbah [afbeelding]
De dag begon al aardig kêk, temperatuur was ok, voorbereiding was een stuk beter als vorig keer en er hing dit keer gelukkig geen mist die het zicht van alles na 50m ontnam.Dus lekker met een kruissnelheid van 160 richting Duitsland en daar de snelheid opgeschroefd tot alle snelheden die bestaan boven de 200.
Hier en daar een stop alwaar het voorwiel hier en daar het luchtruim verkoos. [afbeelding]
Uiteraard had dit niet echt een positieve invloed op de vastgesnoerde bagage die op een gegeven moment aan 1 draadje hingmaar ook het verbruik was niet echt je van het.
Dus wilde het voorkomen dat ik 3km voor het tanktstation bij Se Ring stil kwam te staan.
![]()
Gelukkig had ik een backup bij me die het een en ander wilde doen voor me ... [afbeelding]
Benzine halen dus![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En na het bijvullen in 1 keer weer lopen [afbeelding]
[FLASHFORWARD] 2,5 ronden Ring later [afbeelding] [/FLASHFORWARD]
Totally pwned by miself. [afbeelding]
We hadden 2 ronden gereden en vervolgens weer een aantal tickets gekocht waarna ik de baan opging. Eerst een BMW toerer gepwned die de regels van Se Ring kennelijk niet had gelezen en flink in de weg reed van alle auto's. Verder reed ik nog een beetje warm, wat betreft baankennis en de motor zelf.![]()
[afbeelding]
Mejeh, lang verhaal kort, BMW reed achter me die ik wilde laten inhalen, ik reed tamelijk relaxed (zeker geen bocht waar ik moeite mee had) een bocht in en het volgende moment lag ik over de baan te schuiven. Ik heb zelf nix~!!~!~!!~23 eins [afbeelding] Maar ik vermoed dat de motor via de curbstones en de vangrail aardig kapot is gesmashed
Picz. [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Er waren direct mensen die ervoor zorgden dat een en ander aan aanstormend verkeerd werd afgeremd.
[afbeelding]
Verder lekte de bike geen mL vloeistof, zag alleen dat ie flink ver was geschoven en zelf kon ik meteen opstaan en de baan verlaten. Erg apart om mee te maken moet ik zeggenDe baan hoefde er verder niet voor afgesloten te worden en aan de vangrail was ook weinig. Dus die kosten zijn me bespaard gebleven
Verder heb ik ANWB Europe, dus ALLES werd gratis voor me geregeld. Afslepen van de baan, naar garage brengen, vervangend vervoer en papierwerk. [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]!
Ondanks luchtige vertelwijze al met al allemaal wel een beetje kut natuurlijkMaar ik kon lekker relaxed terug naar huis en me mattie reed gewoon achter me aan. Nu morgen de auto inleveren en afwachten wat de ANWB doet, bij geen total loss komt ie naar Nederland toe en ga ik bedenken wat ik met de motor wil doen
![]()
Ik heb WA+ en ik besefte in het gras pas dat het toch wel redelijk kut is.Majah, All Risk blijft te duur.
[afbeelding]
quote:
Wat vind je nou van die knippers voorquote:Op zondag 2 september 2007 21:11 schreef Rib-i het volgende:
OPM, projectje op basis van een ZX-12R niets voor jou
Akra ziet er nog goed uit
Wat een opmerking weerquote:Op zondag 2 september 2007 21:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een schadefiets in Duitsland ... [afbeelding]
Echt kleinquote:Op zondag 2 september 2007 21:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat vind je nou van die knippers voor![]()
![]()
Eigenlijk zouden we je me zijn alle een paar broodjes Ros moeten verkopen, conjoquote:Op zondag 2 september 2007 21:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat vind je nou van die knippers voor![]()
![]()
Ik begrijp dat ze nu knock-out in de gang ligt naast de schoenen vanwege het flirten met een ander?quote:Op zondag 2 september 2007 21:17 schreef Rib-i het volgende:
Mijn vriendin vraagt:
"Heb je zelf niks Youssef?"
Oh kut, nou je het zegt! Goddverdertering, m'n arm ligt d'r nog.quote:Op zondag 2 september 2007 21:17 schreef Rib-i het volgende:
Mijn vriendin vraagt:
"Heb je zelf niks Youssef?"
quote:Op zondag 2 september 2007 21:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ze nu knock-out in de gang ligt naast de schoenen vanwege het flirten met een ander?
ik woon in Arnhemquote:Op zondag 2 september 2007 18:29 schreef Cageon het volgende:
Kwam er hier nog iemand uit de buurt van arnhem/Zutphen?
quote:Op zondag 2 september 2007 21:20 schreef Cageon het volgende:
Tering WP, sterkte met het verlies dat is toch erg KUT..
GroupHUG!
goed k#t heequote:Op zondag 2 september 2007 21:03 schreef worldpimber het volgende:
Alhier een kort fotoverslag van onze aller ere lid pimbah
Je kan je kleding wel vergoed krijgen hè. Is een ander onderdeel van je verzekering. Ik heb nog wel een dure helmquote:Op zondag 2 september 2007 21:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh kut, nou je het zegt! Goddverdertering, m'n arm ligt d'r nog.![]()
![]()
![]()
![]()
Zelf alleen gegleden en gerold over de baan. Dus het zal wel bij spierpijn morgen blijven
![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 21:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh kut, nou je het zegt! Goddverdertering, m'n arm ligt d'r nog.![]()
![]()
![]()
![]()
Zelf alleen gegleden en gerold over de baan. Dus het zal wel bij spierpijn morgen blijven
![]()
OW kut ja, damn ik ben gepownedquote:Op zondag 2 september 2007 21:20 schreef Cageon het volgende:
@makster
Dat was uiteraard sarcastisch...
Ik moet de fiets nog erg leren kennen dus vervelen doet het niet
Waarom een TLR.
Ik wou graag een V-Twin een zoemende 4 cillinder vind ik ook niet alles en "iedereen" rijd erop.
Ik wou wat anders! Dus zat te kijken naar een VTR SP1, SV1000S en toen kwam de TLR binnen bij de motor zaak waar ik geregeld kom. Nou het was proefrijden en praktisch meteen verkocht.
Dag erna moest ik op vakantie naar kreta (ja, wat een ramp...)
Bij terug komst dezelfde dag maar besloten de TLR te kopen.
Koppel, Sexy uiterlijk en het geluid natuurlijk.
Het leeft!
Uiteraard wil ik ook wel is met u allen samen rijden.
beschaafd rondtuffen gaat snel vervelenquote:Op zondag 2 september 2007 20:25 schreef Cageon het volgende:
Cool, ik zoek nog mensen uit de buurt om is beschaafd mee rond te tuffen in deze regionen![]()
In mijn eentje is wel leuk, maar ook maar zo alleen, bovendien gaat zo'n TLR al snel vervelen.![]()
Je zit zelfs bij mij op schoolquote:
Gepwned why?quote:Op zondag 2 september 2007 21:24 schreef Makster het volgende:
[..]
OW kut ja, damn ik ben gepowned![]()
Maar TLR is idd beter dan die 4 in lijn poopers
Ik hoef niet aan kop te staan, ben ook maar een newbeequote:Op zondag 2 september 2007 21:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
Magoed, jij mag met de TLR nu weer ff aan kop staan binnen FokMC![]()
Vandaar, ik heb een leer meester nodig!quote:Op zondag 2 september 2007 21:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
beschaafd rondtuffen gaat snel vervelen![]()
Omdat ik graag genomineerd wil worden voor koning sarcastisch en jij gooit volop roet in mijn etenquote:Op zondag 2 september 2007 21:29 schreef Cageon het volgende:
Gepwned why?
Nouja beter wil ik niet zeggen, het trekt mij gewoon meer.
Al dat toeren gejank, nu hoef de gashendel maar te bedienen en de TLR schiet ervandoor
[..]
Ehhz ook al op de HANquote:Op zondag 2 september 2007 21:29 schreef Cageon het volgende:
Vandaar, ik heb een leer meester nodig!![]()
Nietquote:Op zondag 2 september 2007 21:32 schreef Makster het volgende:
Hoe kom ik achter de cataloguswaarde van motoren die niet eerder in Nederland zijn ingeschreven
Daar is de AG voor tochquote:Op zondag 2 september 2007 21:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Ehhz ook al op de HAN3 Hanners hiero
Wil best een keer rijden, paar dijkjes pakken ofzeauwaan b.r.tuffen doe ik niet
![]()
Wat nou nietquote:
Jij OOK op de HAN? fscking hell, wat een spanning!quote:Op zondag 2 september 2007 21:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Ehhz ook al op de HAN3 Hanners hiero
Wil best een keer rijden, paar dijkjes pakken ofzeauwaan b.r.tuffen doe ik niet
![]()
Dan kan je het beste de RDW vragen of er een homologatierapport over de desbetreffende motor (merk/type) is voor Nederlandquote:Op zondag 2 september 2007 21:38 schreef Makster het volgende:
[..]
Wat nou niet![]()
Moet dat toch weten om een realistisch BPM bedrag op te snorren bij import hee![]()
Verzekering keert volgens mij bij rijden op de ring nooit uit, ook niet bij all risk.quote:Op zondag 2 september 2007 21:03 schreef worldpimber het volgende:
Ik heb WA+ en ik besefte in het gras pas dat het toch wel redelijk kut is.![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 21:39 schreef Cageon het volgende:
@Makster
Sorry man, zal het niet meer doen![]()
Elk voertuig wat zich op de openbare weg mag begeven is uitoverig getest en staat geregistreerd. Als jij iets wil gaan invoeren wat mogelijk nog niet geregistreerd is kan jou wat administratieve rompslomp gevenquote:
bij mij ookquote:Op zondag 2 september 2007 21:29 schreef Cageon het volgende:
[..]
Je zit zelfs bij mij op school![]()
De HAN.
Maandag staat mijn fiets voor de deur bij de ICA.
Ja dat snap ik ook wel chef, kom niet helemaal uit een eiquote:Op zondag 2 september 2007 21:57 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Elk voertuig wat zich op de openbare weg mag begeven is uitoverig getest en staat geregistreerd. Als jij iets wil gaan invoeren wat mogelijk nog niet geregistreerd is kan jou wat administratieve rompslomp geven
In het ergste geval wordt de motor niet goedgekeurd en mag het voertuig zich niet op de openbare weg begeven. Overigens is je voertuig dan ook niet te verzekeren
bijvoorbeeldquote:Op zondag 2 september 2007 21:39 schreef Cageon het volgende:
Dijkjes, top! Achter Arnhem bij heeteren/Randwijk/zette enzo?
Bij de McDonalds in Duiven erop en maar knallen![]()
die was ws wel aan het rondtuffenquote:Ook leuk, toen tijd terug eerste keer met de LC2 (KTM 125cc 2-takt SM) over de dijk daar.
Komt er zo'n poser op een ducatie voorbij geklapt. Ik erachter aan, maar uitlopen deed die niet echt (hard).
En dat met een top van 120 op de KTM
quote:Op zondag 2 september 2007 22:01 schreef Makster het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel chef, kom niet helemaal uit een ei![]()
Welke exotische motor is het danquote:Maar ik wil dus die gore cataloguswaarde wetenBij Independer kon je aan de hand van het kenteken altijd de originele waarde opritselen. Maar ja, hoe nu verder
![]()
![]()
![]()
quote:
Goed puntquote:[..]
die was ws wel aan het rondtuffen
Welke moto moet ik dinsdag naar zoeken?quote:Op zondag 2 september 2007 21:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
bij mij ookbij de ICA
![]()
nou ja.. soms
![]()
kan het lopen![]()
alleen op de dinsdagen moet ik met de motor omdat ik dan om half 1 op mn werk moet zijn
![]()
Ben ik nog in de buurt geweest vandaagquote:Op zondag 2 september 2007 22:15 schreef Geerd het volgende:
Motorbloempje : Wat moet je divje opbrengen dan![]()
Cageon: Lochem![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt helemaalquote:Op zondag 2 september 2007 21:48 schreef Worldbeater het volgende:
Damn WP. [afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Verzekering keert volgens mij bij rijden op de ring nooit uit, ook niet bij all risk.![]()
[afbeelding] Sterkte de komende uren, dagen, weken. [afbeelding]
ik zeg verzamelen @ G'domequote:Op zondag 2 september 2007 22:17 schreef Cageon het volgende:
Nou kunnen we misschien een keer aan deze kant van nederland rijden met zijn allen![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 22:18 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Klopt helemaalMaar daar is de "badkeukentegel strategie" voor uitgevonden.
-Men nemen een schade motor.
-Plempt deze ergens op de straat en sleept deze een eindje over de weg. (maak goed zichtbare krassen. evt. voorzien van extra verf strepen)
-Neem een badkeuken tegeltje en en schuif deze in de zelfd e richting over de weg. (zorg ook hierbij voor giede strepen en beschadigingen aan de tegel. een barstje is altijd oké voor de dramatiek)
-Maak van de zojuist gemaakte situatie goede foto's. En zoek je verzekeringsmaatschappij op![]()
[/Rib-i]
Jij verzint een ritje?quote:Op zondag 2 september 2007 22:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik zeg verzamelen @ G'dome![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 22:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Whahahaquote:Op zondag 2 september 2007 22:18 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
-Plempt deze ergens op de straat en sleept deze een eindje over de weg. (maak goed zichtbare krassen. evt. voorzien van extra verf strepen)
-Neem een badkeuken tegeltje en en schuif deze in de zelfd e richting over de weg. (zorg ook hierbij voor giede strepen en beschadigingen aan de tegel. een barstje is altijd oké voor de dramatiek)
-Maak van de zojuist gemaakte situatie goede foto's. En zoek je verzekeringsmaatschappij op![]()
[/Rib-i]
Zoals velen al zeiden...... gelukkig heb je zelf niksquote:Op zondag 2 september 2007 21:03 schreef worldpimber het volgende:
De dag begon al aardig kêk, temperatuur was ok, voorbereiding was een stuk beter als vorig keer en er hing dit keer gelukkig geen mist die het zicht van alles na 50m ontnam.Dus lekker met een kruissnelheid van 160 richting Duitsland en daar de snelheid opgeschroefd tot alle snelheden die bestaan boven de 200.
Hier en daar een stop alwaar het voorwiel hier en daar het luchtruim verkoos. [afbeelding]
Uiteraard had dit niet echt een positieve invloed op de vastgesnoerde bagage die op een gegeven moment aan 1 draadje hingmaar ook het verbruik was niet echt je van het.
Dus wilde het voorkomen dat ik 3km voor het tanktstation bij Se Ring stil kwam te staan.
![]()
Gelukkig had ik een backup bij me die het een en ander wilde doen voor me ... [afbeelding]
Benzine halen dus![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
We hadden 2 ronden gereden en vervolgens weer een aantal tickets gekocht waarna ik de baan opging. Eerst een BMW toerer gepwned die de regels van Se Ring kennelijk niet had gelezen en flink in de weg reed van alle auto's. Verder reed ik nog een beetje warm, wat betreft baankennis en de motor zelf.![]()
[afbeelding]
Mejeh, lang verhaal kort, BMW reed achter me die ik wilde laten inhalen, ik reed tamelijk relaxed (zeker geen bocht waar ik moeite mee had) een bocht in en het volgende moment lag ik over de baan te schuiven. Ik heb zelf nix~!!~!~!!~23 eins [afbeelding] Maar ik vermoed dat de motor via de curbstones en de vangrail aardig kapot is gesmashed
Picz. [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Er waren direct mensen die ervoor zorgden dat een en ander aan aanstormend verkeerd werd afgeremd.
[afbeelding]
Verder lekte de bike geen mL vloeistof, zag alleen dat ie flink ver was geschoven en zelf kon ik meteen opstaan en de baan verlaten. Erg apart om mee te maken moet ik zeggenDe baan hoefde er verder niet voor afgesloten te worden en aan de vangrail was ook weinig. Dus die kosten zijn me bespaard gebleven
Verder heb ik ANWB Europe, dus ALLES werd gratis voor me geregeld. Afslepen van de baan, naar garage brengen, vervangend vervoer en papierwerk. [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]!
Ondanks luchtige vertelwijze al met al allemaal wel een beetje kut natuurlijkMaar ik kon lekker relaxed terug naar huis en me mattie reed gewoon achter me aan. Nu morgen de auto inleveren en afwachten wat de ANWB doet, bij geen total loss komt ie naar Nederland toe en ga ik bedenken wat ik met de motor wil doen
![]()
Ik heb WA+ en ik besefte in het gras pas dat het toch wel redelijk kut is.Majah, All Risk blijft te duur.
[afbeelding]
Je vergeet de acteurs in politieuniform en Volkswagen Golf in politieuitvoeringquote:Op zondag 2 september 2007 22:18 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[/Rib-i]
Ojaquote:Op zondag 2 september 2007 22:22 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je vergeet de acteurs in politieuniform en Volkswagen Golf in politieuitvoering
quote:Op zondag 2 september 2007 21:03 schreef worldpimber het volgende:
![]()
Benzine halen dus![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Picz. [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]!
![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 2 september 2007 22:18 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[/Rib-i]
quote:Op zondag 2 september 2007 22:22 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zoals velen al zeiden...... gelukkig heb je zelf nikszonde
![]()
[afbeelding]
[afbeelding] Wel goeie hengel
Kut manquote:Op zondag 2 september 2007 21:03 schreef worldpimber het volgende:
Lamzakquote:Op zondag 2 september 2007 22:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Bummer manquote:Op zondag 2 september 2007 21:03 schreef worldpimber het volgende:
Alhier een kort fotoverslag van onze aller ere lid pimbah
[..]
[afbeelding]
Jij bent ook niet echt open minderquote:
Veels te vroeguh morguh.quote:
Huh, hoezo weet je niet waar je heen gaat?quote:Op maandag 3 september 2007 09:56 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Koffer inpakken en weg wezen hiero![]()
Om 20:00 uur vliegen, nog steeds GEEN idee waar naartoe maar er is sowieso zon![]()
Op schiphol joren we pas hoe en wat, maar goed, een weekje weg dus![]()
Mijn schoonouders zijn 25 jaar getrouwd en nemen ons mee op vakantie. Hun hebben geboekt en hun weten dus precies hoe en wat en ze vinden het leuk om pas op Schiphol te vertellen waar we heen gaan. Sowieso EU omdat een identiteitkaart genoeg is en we kunnen er met Euro's betalen. Dus beter gaan we naar de Azoren ofzoquote:Op maandag 3 september 2007 09:59 schreef Cageon het volgende:
[..]
Huh, hoezo weet je niet waar je heen gaat?
@bloem
Welk lokaal zit je?
Toch geen D209i?![]()
Nicequote:Op maandag 3 september 2007 10:09 schreef Makster het volgende:
[..]
Mijn schoonouders zijn 25 jaar getrouwd en nemen ons mee op vakantie. Hun hebben geboekt en hun weten dus precies hoe en wat en ze vinden het leuk om pas op Schiphol te vertellen waar we heen gaan. Sowieso EU omdat een identiteitkaart genoeg is en we kunnen er met Euro's betalen. Dus beter gaan we naar de Azoren ofzo
Spanje dusquote:Op maandag 3 september 2007 10:09 schreef Makster het volgende:
Mijn schoonouders zijn 25 jaar getrouwd en nemen ons mee op vakantie. Hun hebben geboekt en hun weten dus precies hoe en wat en ze vinden het leuk om pas op Schiphol te vertellen waar we heen gaan. Sowieso EU omdat een identiteitkaart genoeg is en we kunnen er met Euro's betalen. Dus beter gaan we naar de Azoren ofzo
Je weet toch een beetje hoe het voelt?quote:Op maandag 3 september 2007 10:19 schreef -XX- het volgende:
Wow, pimperrr..![]()
Dat is echt zwaar kut.
Sterkte ermee.![]()
neen, C209quote:Op maandag 3 september 2007 09:59 schreef Cageon het volgende:
[..]
Huh, hoezo weet je niet waar je heen gaat?
@bloem
Welk lokaal zit je?
Toch geen D209i?![]()
Ik zal even zwaaien mocht ik in de buurt komen, maar ik ben bang van niet, zit hier de hele dagquote:
quote:Op maandag 3 september 2007 10:09 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat zit er niet in, ben druk aan het werkquote:Op maandag 3 september 2007 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
loop anders nu even naar buitenga ff broodje eten buiten
fresh air
![]()
bruine broek, groene trui, blond haar in een knot
Heel de dag tussen de BazzieKtjes lopen dusquote:Op maandag 3 september 2007 13:05 schreef motorbloempje het volgende:
ach joh.. heb nu SLB uurtje, iedereen zich voorstellen enzo
hallo, ik ben piet, en ik kom uit blabla, en ik heb havo gedaan.
halo, ik ben henk, ik kom uit blabla, en ik heb havo gedaan
alleen ik en een andere gozer van 24 (ben zelf 22) hebben zich fatsoenlijk voorgesteld![]()
wat een saaie jongetjes hier..
Zo'n SLB gesprek neem je toch ook niet serieus?quote:Op maandag 3 september 2007 13:05 schreef motorbloempje het volgende:
alleen ik en een andere gozer van 24 (ben zelf 22) hebben zich fatsoenlijk voorgesteld![]()
fijne bedoelingquote:Op maandag 3 september 2007 13:25 schreef motorbloempje het volgende:
nou, de SLB-ers rennen nu ook bijna het lokaal weer uit..dus serieus? Nee
enneh.. gewoon even duidelijk zeggen wie je bent, je naam, leeftijd, hobbies
we waren dan ook de enige die verstaanbaar waren..
wel leuk overigens.. achternaam is Schaap, er is nog iemand in de klas die Schaap heet.. en.. er zit ook iemand die Scheerder heet
ben de enige vwo-er sowiesoquote:Op maandag 3 september 2007 13:27 schreef Cageon het volgende:
[..]
fijne bedoeling
Achja die jongens hebben het ook zwaar gehad op de havo!
Prettige vakantiequote:Op maandag 3 september 2007 14:18 schreef Makster het volgende:
Nu echt pleite
BijlmerSounds nice
Adios compadres!
En dit gaat over?quote:Op maandag 3 september 2007 16:33 schreef Den_Haag het volgende:
Even een update voor de Wiki. Kan mijn oude bericht niet wijzigen.
Getest en oke:
• Yamaha
XJR 1300
TDM 850
YZF 1000 Thunderace
YZF 600 Thunderrace
Triumph Trophy 1200
Triumph 900
Yamaha FZR 1000
Honda CBR1100 Blackbird
Honda CB1000
Nog te testen
• Honda VFR 750
• Kawasaki GPZ 1000
• Kawasaki GPX 750
• Kawasaki ZZR 1100/600
• Ducati 900 SS
• Ducati Paso 750
Getest en niet oke:
Kawasaki ZX 600 Ninja
Honda CBR 600
Honda CB 600
Suzuki GSX-R 1100/750
Kawasaki ZXR 750
Jammer van dat ielige pijpje en die lelijke kontquote:Op maandag 3 september 2007 16:46 schreef -XX- het volgende:
Fighter van maken, [afbeelding] fighter van maken. [afbeelding]
[afbeelding]
Idd, die verhoudingenquote:Op maandag 3 september 2007 16:49 schreef Cageon het volgende:
[..]
Jammer van dat ielige pijpje en die lelijke kont
Wachten is vervelend he?quote:Op maandag 3 september 2007 16:50 schreef motorbloempje het volgende:![]()
ja, leuk idee
succes Den_Haag![]()
nog 5 nachtjes tot mn nieuwe motor![]()
Mag hopen dat jou verhoudingen beter zijnquote:
Posen dan hoor!quote:Op maandag 3 september 2007 16:50 schreef motorbloempje het volgende:![]()
ja, leuk idee
succes Den_Haag![]()
nog 5 nachtjes tot mn nieuwe motor![]()
Wel op de WB manier ingereden?quote:Op maandag 3 september 2007 01:04 schreef Snelwagen het volgende:
@WP kenker gek![]()
, gelukkig alles gucci, op de motor na
.
Nice bike roderick, of had ik dat al een x gepost
. Nouja iig mooi ding
![]()
Mn motor is ingereden![]()
Dan staat alles naar ielig.quote:Op maandag 3 september 2007 16:55 schreef Cageon het volgende:
[..]
Mag hopen dat jou verhoudingen beter zijn![]()
de bout om de olie eruit te laten lopen eruit schroeven en een olie tank op de rug, die aangesloten is op je blok?quote:
Vraag me af hoe ik dat op moet vattenquote:
Je bedoelt de halve kontquote:Op maandag 3 september 2007 16:49 schreef Cageon het volgende:
[..]
Jammer van dat ielige pijpje en die lelijke kont
Ja het "studenten" leven is geen pannekoek vrind.quote:Op maandag 3 september 2007 17:12 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Je bedoelt de halve kont
Den_Haag: succes
Makster veel plezierniet dat ie dit nog leest ofzo
Pff, ik heb m'n eerste dagje ook overleefd... wel weer ff wennen zo vroeg opstaan
Gelijk ook weer met een boek mogen slepen van bijna 3,5 kgstond al wel eerder op een lijstje wat aangeraden werd om te lezen als voorbereiding, maar daar stonden maar 20 blz bij, ga ik geen boek voor kopen van 83 euro
blijkt nu dus alleen dat ik hem ook voor 2 andere vakken nodig heb
Als ze dat nou eerder hadden gezegt, had bol.com hem mooi thuisbezorgt![]()
Trein ben ik inmiddels ook alweer zatom 8 uur heen en om 4 uur terug en je kan mooi allebei de ritten staan
![]()
Kon vandaag toch op de motor?quote:Op maandag 3 september 2007 17:12 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Je bedoelt de halve kont
Den_Haag: succes
Makster veel plezierniet dat ie dit nog leest ofzo
Pff, ik heb m'n eerste dagje ook overleefd... wel weer ff wennen zo vroeg opstaan
Gelijk ook weer met een boek mogen slepen van bijna 3,5 kgstond al wel eerder op een lijstje wat aangeraden werd om te lezen als voorbereiding, maar daar stonden maar 20 blz bij, ga ik geen boek voor kopen van 83 euro
blijkt nu dus alleen dat ik hem ook voor 2 andere vakken nodig heb
Als ze dat nou eerder hadden gezegt, had bol.com hem mooi thuisbezorgt![]()
Trein ben ik inmiddels ook alweer zatom 8 uur heen en om 4 uur terug en je kan mooi allebei de ritten staan
![]()
Op het HBO was het wel pannekoekquote:Op maandag 3 september 2007 17:14 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ja het "studenten" leven is geen pannekoek vrind.
Was blij dat ik de auto kon gebruiken.
De begin periodes is t altijd fscking druk.
Had gekuntquote:Op maandag 3 september 2007 17:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kon vandaag toch op de motor?
Mooi weer heur.
Hier op 't HBO is het goed te doen (lees makkelijk).quote:Op maandag 3 september 2007 17:23 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Op het HBO was het wel pannekoekzeker de laatste 2 jaar
alleen vroeg opgestaan toen voor 2x een half jaar stage, andere jaar vet relaxed 3 of 4 dagen per week een aantal uur naar school
ik mis het nu al
[..]
Had gekuntmaar ik heb geen zin om met de gs te gaan, en met de blade mag ik nog niet
Gs met z'n lekke keerringen blijft zoveel mogelijk staan wachten op een nieuwe eigenaar
quote:Op maandag 3 september 2007 16:46 schreef -XX- het volgende:
Fighter van maken, [afbeelding] fighter van maken. [afbeelding]
[afbeelding]
Ik zou voor het laatste gaan, een sexy motorfiets verdient geen verbouwing.quote:Op maandag 3 september 2007 17:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding] Netjes geshopt
Nu is het Pepijns beurt![]()
Neh, maar bike komt ergens volgende week bij Motomaat terecht, daar moeten ze maar even kijken hoe slecht de motor er aan toe is. Subframe heb ik mijn twijfels overDe rest lijkt me wel redelijk ok, maar vraag me af in hoeverre het tellerophangpunt aan de voorvork het geheel daarzo heeft gesloopt
Als alles te maken is twijfel ik nog. Of iets moois ervan bouwen -> nu is het moment
Of in originele staat herstellen met wat mooie extra's - want hij was zo phatzzz
Zonde dat ie niet alleen geschoven is maar ook obstakels moest tegenkomen
Lastig. [afbeelding]
Jeweetsch tog?quote:Op maandag 3 september 2007 10:17 schreef worldpimber het volgende:
Tnx @ all![]()
Snelwagen .... alles gucci? <---
quote:Op maandag 3 september 2007 17:14 schreef Cageon het volgende:
Ja het "studenten" leven is geen pannekoek vrind.
Dan doe je vast niet genoeg je best, net als op de nordschleifequote:Op maandag 3 september 2007 17:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]Accepteerden ze me maar op een of andere HBO of Universiteit
!
quote:Op maandag 3 september 2007 17:29 schreef Cageon het volgende:
Ik zou voor het laatste gaan, een sexy motorfiets verdient geen verbouwing.
My 0.02 cents.
Was iedereen maar zoals jij!quote:Op maandag 3 september 2007 13:25 schreef motorbloempje het volgende:
nou, de SLB-ers rennen nu ook bijna het lokaal weer uit..dus serieus? Nee
enneh.. gewoon even duidelijk zeggen wie je bent, je naam, leeftijd, hobbies
we waren dan ook de enige die verstaanbaar waren..
wel leuk overigens.. achternaam is Schaap, er is nog iemand in de klas die Schaap heet.. en.. er zit ook iemand die Scheerder heet
Wel beetje last van matige spierpijn en m'n knie.quote:Op maandag 3 september 2007 17:29 schreef Snelwagen het volgende:
Jeweetsch tog?![]()
Viel de spierpijn mee ofuh?
Laten we hopen dat die trend hier over waaitquote:Op maandag 3 september 2007 17:31 schreef -XX- het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=ZPaMdxC6CQI wel hoooooooooor
Volgens mij deden koffiekoekje en IOH dit ook al als opwarmer voor het knikkerenquote:Op maandag 3 september 2007 17:40 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Laten we hopen dat die trend hier over waait![]()
jump evolutie![]()
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Zat je te zoeken of ik het al had gepostquote:Op maandag 3 september 2007 18:01 schreef BazzieK het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/view_message/7883874
Zat even in Rib-I/IOH lurker modusquote:Op maandag 3 september 2007 18:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zat je te zoeken of ik het al had gepost!
Voordat iemand anders hem dan gaat posten om te pesten 14 ronden![]()
Neequote:
quote:Op maandag 3 september 2007 18:32 schreef Worldbeater het volgende:
Hey maatjes.Druk daggie@werk, en niet posten.
![]()
Sommige mensen die vallen moet geopereerd worden..
Nick ligt nu op de uitslaapkamer van het ziekenhuis.![]()
Bij het afnemen van het gips bleek ook nog even zijn elleboog verbrijzeld.![]()
En vorig weekend zeiden ze bij het verwisselen van het gips om zijn arm dat hij zich niet zo moest aanstellen.![]()
bikkOlquote:Op maandag 3 september 2007 18:32 schreef Worldbeater het volgende:
En vorig weekend zeiden ze bij het verwisselen van het gips om zijn arm dat hij zich niet zo moest aanstellen.![]()
Je schreef asValt!!quote:Op maandag 3 september 2007 18:27 schreef BazzieK het volgende:
Al is je asfalt nog zo snel, Phatzak achterhaalt je wel![]()
![]()
U heeft paddo's gegeten dat merk ik gelijkquote:Op maandag 3 september 2007 18:39 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik zal het uitleggen, op zich is het natuurlijk niet prettig, want je wordt helemaal nat en vies, maar het geeft wel leuke plaatjes.
Regel iemand om foto's te maken en rijd door een grote plas heen.
En falderiefaldera, leuke foto's!
Nee, heb er sindsdien niet meer mee gereden. Maar niet verkopen is ook een optie.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:17 schreef ikookhier het volgende:
@ WB is het klikje alweer weg ?! of was het een excuus om ze uit de verkoop te halen![]()
Nee, een beetje stevig voor de zuigerveren en met korte intervallen+afkoelen inrijden voor de rest.quote:Op maandag 3 september 2007 17:01 schreef Cageon het volgende:
de bout om de olie eruit te laten lopen eruit schroeven en een olie tank op de rug, die aangesloten is op je blok?
Elke ronde die het blok maakt verse olie, dat vind die fijn.
Ik schat dat je er hier nog wel twee om krijg ook.quote:Op maandag 3 september 2007 18:39 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik zal het uitleggen, op zich is het natuurlijk niet prettig, want je wordt helemaal nat en vies, maar het geeft wel leuke plaatjes.
Regel iemand om foto's te maken en rijd door een grote plas heen.
En falderiefaldera, leuke foto's!
quote:
Doe's niet zo denegrerend over je klasgenootjes, jij bent degene die daar niet hoort te zittenquote:Op maandag 3 september 2007 13:05 schreef motorbloempje het volgende:
quote:
Hij doet dit toch niet voor een extra kaartje heH?quote:Op maandag 3 september 2007 18:32 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Yeahquote:Op maandag 3 september 2007 18:18 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Volgens mij deden koffiekoekje en IOH dit ook al als opwarmer voor het knikkerenWeet je nog KK
![]()
En dat konden ze niet zien op de fotoquote:Op maandag 3 september 2007 18:32 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
quote:Op maandag 3 september 2007 19:06 schreef JamesBrownie het volgende:
Hallo ik ben Truus, 24 jaar en ik doe woody woodpecker na.
O ja, en ik heb havo gedaan.
quote:Op maandag 3 september 2007 18:32 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Ik vraag me af wie de man is achter deze smileyserie die gekopieerd is van alle andere smiliesquote:
quote:Dankert en Dankert - Dramaserie
Doortje is verdwenen en Josien weet wie het is, Tanco! Na de waarschuwing van Leny vertrouwt ze het niet en gaat ze 's nachts naar Tanco toe. Ze schakelt de politie in en heel de buurt is op de hoogte van het verleden van Tanco en bedreigt hem. Een grote hond valt hem aan en stenen vliegen door de ruiten. Jelle en Pieter heropenen het dossier van Tanco en vinden nog een niet uitgezocht DNA-spoor en willen hier meer van weten. Dit laten ze uitzoeken in het NFI en zien mogelijkheden. Maar is Tanco wel te vertrouwen en waar is Doortje?.
Hoe heet dat programma ook alweer, iets met strips, met die dikke presentator die volgens mij dood is.quote:
Het moge evident zijn dat uwer studiebol is geëxpandeerd na de start van het nieuwe schooljaar, derhalve heeft een neuspootje het begeven onder de toenemende drukquote:Op maandag 3 september 2007 19:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
toch niet helemaal B12-proof
Ze hadden alleen een foto van zijn arm gemaakt, niet van de ellenboog.quote:Op maandag 3 september 2007 19:05 schreef koffiekoekje het volgende:
En dat konden ze niet zien op de foto
Moet je bij OPM zijn.quote:En uhhh.... Haal die foto van OPM is wegwe/ik zijn/ben dat photobucket plaatje zat
Alleen Rib-i en ik kunnen dat weten.quote:Op maandag 3 september 2007 19:18 schreef JamesBrownie het volgende:
Hoe heet dat programma ook alweer, iets met strips, met die dikke presentator die volgens mij dood is.
Ik geloof niet dat hij het ooit over motoren heeft gehad trouwens.
Wordt vervolgdquote:Op maandag 3 september 2007 19:18 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Hoe heet dat programma ook alweer, iets met strips, met die dikke presentator die volgens mij dood is.
Ik geloof niet dat hij het ooit over motoren heeft gehad trouwens.
ongetwijfeldquote:Op maandag 3 september 2007 19:26 schreef hicham het volgende:
Het moge evident zijn dat uwer studiebol is geëxpandeerd na de start van het nieuwe schooljaar, derhalve heeft een neuspootje het begeven onder de toenemende druk
Denk niet dat je jezelf compleet gaat voelen als je t antwoord weetquote:Op maandag 3 september 2007 19:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie de man is achter deze smileyserie die gekopieerd is van alle andere smilies
Misschien dat plakband helptquote:Op maandag 3 september 2007 19:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
toch niet helemaal B12-proof
quote:Op maandag 3 september 2007 19:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kom jij ook naar de reunie op 21mei 2005 in De Meerpaal te Dronten?![]()
Misschien omdat een andere dikzak die wel dood is op em lijkt misschien?quote:Op maandag 3 september 2007 19:30 schreef JamesBrownie het volgende:
Dank jullie!
Hoe kom ik erbij dat ie dood is dan?
quote:
Correctie, BWT moet het ook weten.quote:Op maandag 3 september 2007 20:06 schreef bvvt het volgende:
Misschien omdat een andere dikzak die wel dood is op em lijkt misschien?
Hmmm, hoezo achterhaald??????quote:Op maandag 3 september 2007 19:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kom jij ook naar de reunie op 21mei 2005 in De Meerpaal te Dronten?![]()
Leuk volk !!!quote:Op maandag 3 september 2007 20:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Nog even het bewijs van goed gedrag gisteren. *zoek de Worldbeater*![]()
Hoewel er rechts iemand mijn motor parkeert.![]()
[afbeelding]
Want ik reed op de Street Triple.![]()
![]()
![]()
![]()
En iemand anders dezelfde motor had/heeft..
[afbeelding]
Was ik even niet in beeld.![]()
![]()
![]()
En bij de lunch heb je wel meer kale koppen.![]()
[afbeelding]
En gelukkig ben ik even niet in de buurt van de Triumph bikerchicks.![]()
[afbeelding]
Maar dan, overduidelijk tussen zijn vrienden.![]()
[afbeelding]
Alibi voltooid. [afbeelding]
Leuk gedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd. Gelukkig is hij weer goed uit de narcose, en klonk bijzonder relaxt. Het gaat wel goed.quote:Op maandag 3 september 2007 20:31 schreef Den_Haag het volgende:
Sterkte met Nick. Wel goed gedaan weer van dat ziekenhuis!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sow, onder narcose zelfs... Dat is wel pittigquote:Op maandag 3 september 2007 21:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Idd. Gelukkig is hij weer goed uit de narcose, en klonk bijzonder relaxt. Het gaat wel goed.![]()
quote:[..]Niets voor FOK dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 3 september 2007 20:51 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Leuk gedaan
Maar dat ben ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch.
Sowieso schrijf je zo.
Damn, onder narcosequote:Op maandag 3 september 2007 21:02 schreef Worldbeater het volgende:
Idd. Gelukkig is hij weer goed uit de narcose, en klonk bijzonder relaxt. Het gaat wel goed.![]()
quote:
quote:En toch bijzonder relaxt, vriendelijk, open minded etc.![]()
Man naast me op het terras is directeur van een multinational.![]()
En aan de andere kant een putjesschepper. Helemaal top.![]()
Alleen kende niemand MF.
Uwe detail voor foto's.quote:
Los botje en splinters in de elleboog.quote:Op maandag 3 september 2007 21:09 schreef Rib-i het volgende:
Sow, onder narcose zelfs... Dat is wel pittig
Smilies kennen ze ook amper.quote:Niets voor FOK dus![]()
quote:Op maandag 3 september 2007 21:28 schreef worldpimber het volgende:
Damn, onder narcoseIk zeg nog zo, slaan met de vlakke hand onder een hoek van 30 graden
![]()
quote:![]()
![]()
![]()
Specificeer.quote:Op maandag 3 september 2007 21:23 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i] gaat even nuttig werk doen [afbeelding
Rib-i goat de panne uut lik'nquote:Op maandag 3 september 2007 21:23 schreef Rib-i het volgende:
* ]Rib-i gaat even nuttig werk doen [afbeelding
Zo die twee mogen de motor bij mij ook wel verkeerd parkerenquote:Op maandag 3 september 2007 21:49 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zoveel P-tjes met een pijltje, en nog verkeerd parkeren
Ik zou ze gewoon op de bok zetten.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zo die twee mogen de motor bij mij ook wel verkeerd parkeren![]()
Ja oke maar wel eerst parkerenquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:17 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ik zou ze gewoon op de bok zetten.
Slapen,..
IOHquote:Op maandag 3 september 2007 20:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Correctie, BWT moet het ook weten.![]()
![]()
Reeds vele malen gepost. En ondanks het schrikeffect niet blijven hangen.quote:Op maandag 3 september 2007 22:33 schreef -XX- het volgende:
Wb, wat is dat nu weer voor popgroep!?
![]()
Wototot, slaaaaaaaaapeennnnnnnnnnnnn![]()
Irl zagen ze er wel een stukje beter uit, zeker zonder motorkleding.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:17 schreef Cageon het volgende:
Ik zou ze gewoon op de bok zetten.
Slapen,..
Heb je het over mijn ZZR 600quote:Op dinsdag 4 september 2007 08:44 schreef Worldbeater het volgende:
Die ene verdenk ik nog wel van plastic fantastic. Superslank, en toch euh.. goede maten.
hebbie een nieuwe liefde gevonden?quote:
Foto's!quote:Op dinsdag 4 september 2007 08:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Reeds vele malen gepost. En ondanks het schrikeffect niet blijven hangen.![]()
[..]
Irl zagen ze er wel een stukje beter uit, zeker zonder motorkleding.
Motorkleding maakt dik -XX- weet er alles van.
Die ene verdenk ik nog wel van plastic fantastic. Superslank, en toch euh.. goede maten.
die rijden lekkerquote:
ja dat vind je tegenwoordig niet meer, comfortabel zitten op een sportfiets.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:44 schreef worldpimber het volgende:
ZZR sportief![]()
Een keertje op die van Rib-I gereden, voor ik het wist lag ik in coma omdat het zo relaxed zat
Die pijn moet je ff doorheen, dan merk je het niet meer.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
@worldpimber:
ik zeg ook "VOOR MIJ" zit het te sportief.. ik kan gewoon niet veel druk op mn polsen hebben, dus na een tijd gaat het gewoon pijn doen!|( de een zit comfortabel op een R1, de ander gaat na 10 minuten dood van de pijn in de polsen
TeLeuRstellingquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:04 schreef Cageon het volgende:
Jezus, wat een bijlees materiaal voor een avondje afwezigheid..
WP, Je kan er wel tegen volgens mij![]()
Daar hou ik wel van![]()
Hopelijk morgen op de TLR naar school, weet iemand nog een bijnaampje voor de TLR?
Oude liefde roest niet.quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:41 schreef bvvt het volgende:
hebbie een nieuwe liefde gevonden?
Foto'sFoto's
Toen ik de TLR nog had zeiden jullie altijd Total Loss.quote:
Ach dan kopen we toch weer wat anders, eeneeeuh VTR SP-2 ofzo?quote:
Niet? Zo lang had je hem niet eens.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:34 schreef Worldbeater het volgende:
Toen ik de TLR nog had zeiden jullie altijd Total Loss.![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
@worldpimber:
ik zeg ook "VOOR MIJ" zit het te sportief.. ik kan gewoon niet veel druk op mn polsen hebben, dus na een tijd gaat het gewoon pijn doen!|( de een zit comfortabel op een R1, de ander gaat na 10 minuten dood van de pijn in de polsen
Zonnetje schijnt inderdaad lekker hierquote:Op maandag 3 september 2007 17:17 schreef Geerd het volgende:
Mooi weer heur.
Traag issie zeker!quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Niet? Zo lang had je hem niet eens.Maar dis wel een puike pic, erg mooie motor.
![]()
![]()
Uiteraard hoef ik hem zelf niet te temmen, dat mogen anderen doen
[afbeelding]
(traag hok)
quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:56 schreef cdgrit het volgende:
[...]
Zonnetje schijnt inderdaad lekker hier
quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:56 schreef Cageon het volgende:
Traag issie zeker!
Die ben ik idd ook al is tegen gekomenquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:04 schreef worldpimber het volgende:
[..]Geef hem in ieder geval niet een of andere kutnaam, zoals KLEintje ofzo.
Zoals dit topic, dacht maanden dat het om de motor van iemands vriendin gaat. Is het gewoon de bijnaam van zijn motor. [afbeelding]
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/169514
edit: TIS EEN VROUW!
edit2: "vrouw"
[afbeelding]
Zijn inzendig op briefgeheimen.nl spreekt ook boekdelenquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:09 schreef Cageon het volgende:
Het verweerd wel
wtfquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zijn inzendig op briefgeheimen.nl spreekt ook boekdelen(zeker na z'n laatste mededeling
)
[afbeelding]
Over Pepijn die opeens een kleine op komst heeft.quote:
Sorry maar dat is mij te snel en te zwaarquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
Iemand nog interesse in een Blade uit 92
[afbeelding]
te ruil aangeboden gekregen op me fighter..
Ahquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Over Pepijn die opeens een kleine op komst heeft.![]()
En die vage site kwam ik toevallig tegen, maar wel ingewikkeld ja. Sorry.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:34 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ahkwartje valt
Maxter heeft er ook 1 gestuurd
[afbeelding]
Was istquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
Iemand nog interesse in een Blade uit 92
[afbeelding]
te ruil aangeboden gekregen op me fighter..
Nah..zo een blade gaat geen opvolger wordenquote:
quote:
Net overheen gelezen@werk. EN EN EN?quote:Op dinsdag 4 september 2007 08:20 schreef Den_Haag het volgende:
Morguh! Over twee uurtjes moet ik
RSV= soepele 60 graden twin, rijdt bijna als een vierputter.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:51 schreef Cageon het volgende:
Ach dan kopen we toch weer wat anders, eeneeeuh VTR SP-2 ofzo?
Of toch een dikke Aprillia RSV Mille Factory.
Zag er zaterdag een bij de motor zaak, wat een *fap* machine was dat zeg
Mijn andere matties.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:51 schreef worldpimber het volgende:
Niet?
Lek prikkenquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:28 schreef worldpimber het volgende:
Over Pepijn die opeens een kleine op komst heeft.![]()
En die vage site kwam ik toevallig tegen, maar wel ingewikkeld ja. Sorry.
[ Bericht 14% gewijzigd door Worldbeater op 04-09-2007 13:04:47 ]
Ik zie er niets geniaal aan.quote:
Site gezien n.a.v een foto die ik zocht.quote:http://gophotosthenakedtruth.blogspot.com/
Biology teacher being sued for askingstudents to masturbate for a class project!!The teacher asked threeteenagers to provide sperm samples (in other words: masturbate) so theclass could study the sperm under the microscope in lesson.
Balen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:26 schreef Den_Haag het volgende:
![]()
gezakt. door de drukte kwam ik enkele keren klem te zitten op de snelweg en had daar volgens hem anders op moeten reageren. gelijk heeft hij wel maar zoiets komt met ervaring
![]()
de eerstvolgende mogelijkheid is pas 23 november
quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:26 schreef Den_Haag het volgende:
![]()
gezakt. door de drukte kwam ik enkele keren klem te zitten op de snelweg en had daar volgens hem anders op moeten reageren. gelijk heeft hij wel maar zoiets komt met ervaring
![]()
Zonde man,Volgende keer beterquote:Op dinsdag 4 september 2007 13:26 schreef Den_Haag het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:26 schreef Den_Haag het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:58 schreef Worldbeater het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dreigde ze ook soms stiekem te stoppen met de pil?
![]()
Welke pil?quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:41 schreef worldpimber het volgende:Dreigde ze ook soms stiekem te stoppen met de pil?
Ga kijken of de rijschool niet ergens anders een plekje kan kopen of regelen. Maar eerst deze week even rust. uitbalen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding] Sux voor je, 23 november is ook wel ver weg. [afbeelding]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Klote voor jequote:Op dinsdag 4 september 2007 13:45 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ga kijken of de rijschool niet ergens anders een plekje kan kopen of regelen. Maar eerst deze week even rust. uitbalen.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:47 schreef Rib-i het volgende:
Rare naam, heeft helemaal geen vorm van een "Z"
quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:47 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Z-pil
[afbeelding]
Rare naam, heeft helemaal geen vorm van een "Z"
En nu is het je hobbyquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:00 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb ooit eens bij de apotheek ruzie gemaakt omdat ik zetpillen kreeg
Echt zo van: Je denkt toch niet dat ik iets in mijn kont duw [afbeelding] !?
Je post het op de verkeerde sitequote:Op dinsdag 4 september 2007 14:00 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb ooit eens bij de apotheek ruzie gemaakt omdat ik zetpillen kreeg
Echt zo van: Je denkt toch niet dat ik iets in mijn kont duw [afbeelding] !?
Is geen geheim meer sinds BazzieK over "het strand" heeft gepostquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:17 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je post het op de verkeerde siteje moet bij briefgehijmen.nl zijn
quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Jij kan het weten![]()
En BazzieK en Makster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |