quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:12 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet gaan halen als ik jou was![]()
Niet eens een duits woordquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:55 schreef Roderick2085 het volgende:
Kan iemand mij van een vertaling voorzien van: Hupernverlängerungskabel
Waar ben ik precies onzeker over volgens jou?quote:
Voor het onbekende.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:20 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Waar ben ik precies onzeker over volgens jou?
Ga dan eens naar en motor opstapdag of ga een keer op een stille weg met je vriendjequote:Ik rijd niet zo graag auto, denk dat ik motorrijden ook niet geweldig zal vinden.
Vandaar dat ik het niet zo zie zitten.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:30 schreef Gawaine het volgende:
[..]
op een stille weg met je vriendje oefenen.
Ik wist niet dat je zoon al zo oud wasquote:Een motorrijder zonder rijbewijs is met 192 kilometer per uur op de vlucht geslagen voor de politie, waar 80 kilometer is toegestaan. Hij viel op omdat hij een wheely maakte.
Agenten in een surveillanceauto zagen twee motorrijders een wheely maken. Toen de bestuurders een stopteken te zien kregen, wist een van de twee zijn motor om te keren en ervandoor te gaan. De andere motorrijder besloot kennelijk om door het rijden met hoge snelheid de politie te ontlopen.
De man voerde zijn snelheid op tot 192 km/u terwijl daar maar 80 km/u is toegestaan.
Na een achtervolging waarbij meerdere politie-eenheden werden ingezet gaf de man zijn vluchtpoging op en werd hij staande gehouden.
De man, een 22-jarige inwoner van Zaltbommel, bleek in verband met hetzelfde rijgedrag al eerder met justitie kennis te hebben gemaakt. In maart van dit jaar was hem de bevoegdheid tot het besturen van een motorvoertuig ontzegd tot maart 2008. Hij had dus geen rijbewijs, de motor was niet verzekerd en hij betaalde ook geen wegenbelasting.
Tegen de man zijn diverse processen-verbaal opgemaakt.
Ook de andere motorrijder is later aangehouden en mocht zijn rijbewijs inleveren.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:02 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Penisverlengvacuumpomp
Eerst schaam jij je, daarna heb je zoiets van: Schijt!, ik vraag het gewoon
Ik bedoelde het niet zo, je hebt me verkeerd begrepen
quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:14 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Niet eens een duits woord![]()
1 hit op google![]()
Toch zonde om een goed rijdende machine om te bouwen om het slechter te laten rijdenquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:45 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Is dat ook nog eens nodig... dan toch maar zo'n compleet setje kopen ipv alles los bestellen
quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Toch zonde om een goed rijdende machine om te bouwen om het slechter te laten rijden
Als je het alleen voor je vriend zal doen moet je het niet doen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:05 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Je kan toch ook ergens anders op rijden, of in...Auto, fiets, brommer, trein, bus, en nog veel meer.
Maar ik heb geen motor nee. Vriendlief wil wel dat ik mijn motorrijbewijs ga halen, maar ik zie dat tot nu toe niet zo zitten.
Doe ik ook niet.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:55 schreef -XX- het volgende:
[..]
Als je het alleen voor je vriend zal doen moet je het niet doen.![]()
Je laten pushen door je vriendlief. NEIN. Nicht gut.![]()
Mits je het natuurlijk wel erg leuk vind. JAAAAAAAAAA DAN ZEKER NIET LATEN.
WANT.
HET
IS LEUK.
HIHI.
Eenmaal een keer achterop gezeten bij eine super sporter is besmet raken met het motorvirus. JEP.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:56 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Doe ik ook niet.
Maar misschien dat ik het wel leuk ga vinden als ik een keer bij hem achterop zit ofzo,
of misschien wil ik dan gewoon heel vaak achterop.
Theoretisch komt het zwaartepunt hoger te liggenquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:54 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]Ik dacht dat het een wat meer rechtop zithouding gaf... heeft het verder nog veel effect op het rijden dan
Wat lekker om weer n00bvragen te kunnen stellen
achterop is leuk, zelf rijden is goddelijkquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:56 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Doe ik ook niet.
Maar misschien dat ik het wel leuk ga vinden als ik een keer bij hem achterop zit ofzo,
of misschien wil ik dan gewoon heel vaak achterop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Omdat je iets rechterop zitquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Theoretisch komt het zwaartepunt hoger te liggen
Ik denk het ook nietquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:19 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Omdat je iets rechterop zitdenk dus zo maar dat ik daar geen ene fuck van merk
quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:29 schreef motorbloempje het volgende:
[afbeelding]isn't that cute...
Niet echt andere of mooie foto'squote:Op zaterdag 1 september 2007 21:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Heb je meer foto's van WP @ Zhe Ringgggg
Net of je op een Zondag door Winkel rijdtquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Niet echt andere of mooie foto's![]()
Maar morgen nieuwe kansen. [img]url=http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/rolleyes.gif[/img]
Meerijder
Hey WB, maak eens een macro zodat de kleuren ook meteen goed worden![]()
Geen foto's gemaaktquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:02 schreef worldpimber het volgende:
Vandaag nog speedohealer willen monteren om de echte 300 km/u te kunnen rijden,
maar hij werkte niet meer
Dus alleen puike voorknipperlichtjes gemonteerd, undertail wacht ik nog op
Jah, hoe krijg ik dat weg?quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:04 schreef Rib-i het volgende:
De ZX-12R is dus begrensd op 300 Km/uJammer man
![]()
Ehquote:
Meisjequote:Op zaterdag 1 september 2007 22:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jah, hoe krijg ik dat weg? [afbeelding] You got the knowledge
Winkel!!Dat is toch dat dorp waar dat schuwe meisje vandaan komt
En daarna de motor schoonmakenquote:[..]
EhMorgen misschien
Hij's wel goor nu męn, BazzieK mag wel ff een karweitje voor een heitje doen.![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:45 schreef worldpimber het volgende:
Roderick een nieuwe bike![]()
Maar waar ben je mee bezig dan prutz0rSuperbike stuur ofzo? [afbeelding]
Ga je morgen weer een dagje op en neerquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Niet echt andere of mooie foto's![]()
Maar morgen nieuwe kansen. [afbeelding]
[afbeelding]
Meerijder
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hey WB, maak eens een macro zodat de kleuren ook meteen goed worden![]()
Hej, wanneer ga jij je icoon wijzigen?quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:31 schreef Worldbeater het volgende:
Vanaaf ruitje nog even gemonteerd, oliepijl 1 mm boven max gezet, ketting met WD40 gangbaar gemaakt.![]()
[afbeelding]
Afwerkrandje zat hier nog niet op, dat maakt het nog vijf keer beter.
Morgen 8.30 rijden.![]()
![]()
![]()
IOHquote:
Je gaat mee?quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:48 schreef Roderick2085 het volgende:
Ga je morgen weer een dagje op en neer![]()
![]()
Ooohhhhhwquote:
quote:[..]
Je gaat mee?![]()
Wel vaag, Roderick die aan z'n bike gaat sleutelen.
We houden je in de gaten
hihi, hoiquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:31 schreef E.G.J. het volgende:
[..]
Toen ik deze foto zag dacht ik al iets bekends te zien uit een ander forum, maar na het fotoboek te hebben ingezien weet ik het zeker.
3 Weken terug reden wij in de zelfde tourtocht en aten vlees van de zelfde BBQ![]()
![]()
Ik pis je lak er af manquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jah, hoe krijg ik dat weg? [afbeelding] You got the knowledge
Winkel!!Dat is toch dat dorp waar dat schuwe meisje vandaan komt [afbeelding]
[..]
EhMorgen misschien
Hij's wel goor nu męn, BazzieK mag wel ff een karweitje voor een heitje doen.![]()
Dat zijn geen grappen he!quote:
Volgens mij behoorlijk vermoeiend van wat ik laatst begreep, maar er waren nog wat rondjes over op z'n kaart dus hij 'moest' sowieso die kan weer opquote:Op zondag 2 september 2007 09:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]
is het een beetje te doen, zo op rijden, paar rondjes knallen en weer neer rijden
1 overnachting leek mij al beterquote:Op zondag 2 september 2007 10:19 schreef hicham het volgende:
Volgens mij behoorlijk vermoeiend van wat ik laatst begreep, maar er waren nog wat rondjes over op z'n kaart dus hij 'moest' sowieso die kan weer op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |