Toen ik deze foto zag dacht ik al iets bekends te zien uit een ander forum, maar na het fotoboek te hebben ingezien weet ik het zeker.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:29 schreef motorbloempje het volgende:
vooruit
[afbeelding]isn't that cute...
and it's NOT wrong
Nice bike!quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:18 schreef Roderick2085 het volgende:
Picshad geen zin om weer heel moeilijk te doen om genoeg ruimte te maken om echt goeie foto's te maken, dus maar zo
Gezellig samen onder het afdakje![]()
Zoek het verschil
[afbeelding][afbeelding]
Niet helemaal dusquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:40 schreef Cageon het volgende:
[..]
Nice bike!
Kom jij toevallig uit de buurt van zutphen/brummen ofzo?
profiel lezen kan ook geen kwaad
Barmhartige Antiliaanquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat ben je toch weer goed voor de wereld
Als je de fiets een maandje bij mij laat heb je genoeg te knutselenquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:04 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]Wat aardig dat je dat voor me over hebt
maar ik ga komende maand er wel gewoon aan knutselen
Bike al gefixt ?! meneer de barmhartigequote:
Niet dusquote:
quote:
Qutquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:11 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Bike al gefixt ?! meneer de barmhartige![]()
Netjesquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Qut
Bike is half-om-half gefixed![]()
Ik kan rijdenmaar ik weet niet hoelang
quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Barmhartige Antiliaan [afbeelding]
[..]
Als je de fiets een maandje bij mij laat heb je genoeg te knutselen
RIJDEN OP JE VRIEND. JA.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:16 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik wil ook rijden.
Maar niet op een motor.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:21 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]Tegel afdrukken zijn zo lastig te verwijderen... liever niet dus
quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:26 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]Ik zat er nog aan te denken om dat erbij te zetten ja
Riep er iemand ?quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:16 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik wil ook rijden.
Maar niet op een motor.
Tuurlijk durf ik datquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:14 schreef ikookhier het volgende:
[..]
NetjesDurf je ook naar NH te rijden
volgende week of zo!
quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:28 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Zo direct heb ik Rib-i weer huilend aan de telefoon
![]()
Tegelafdruk valt mee, stoepranden zijn het moeilijkstquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:21 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]Tegel afdrukken zijn zo lastig te verwijderen... liever niet dus
Dat is mijn dingquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:33 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]Sorry Rib-i ik bedoelde het niet gemeen
Alles ondervoorbehoud natuurlijk van jou en deze kantquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:33 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Tuurlijk durf ik dat [afbeelding]
Ik laat wel weten Zaterdag of Zondag
* Rib-i schrijft op *olie meenemen
quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:34 schreef Geerd het volgende:
Ik was zo vanmiddag aan het raggen op dat ding.
En rond 7000/8000 trapte ik wat te hard op de rem, gevolg achterwiel blokeerde.
De hamvraag is, wat gebeurt er dan met die krachten de zuigers lopen nog(blijkbaar), en die zitten weer aan de drijfstang etc en aan de ketting.
Maarja die staat stil.
Dus wat gebeurt er dan?
Dat viel overigens best wel mee:Pquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:40 schreef Rib-i het volgende:
[..]Je staat heel snel stil Je glijd weg en de motor ligt heel snel stil Je knijpt je koppeling niet in, motor slaat af en je staat heel snel stil Je knijpt je koppeling wel in, haalt de krachten van je aandrijving en je staat heel snel stil Je staat zo snel stil dat de aarde een moment nodig heeft om weer verder te draaien
Gaarne aanvullen![]()
Nergens.quote:
Nou en daarna rij je weer verder naar de Macquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:40 schreef Rib-i het volgende:
[..]Je staat heel snel stil Je glijd weg en de motor ligt heel snel stil Je knijpt je koppeling niet in, motor slaat af en je staat heel snel stil Je knijpt je koppeling wel in, haalt de krachten van je aandrijving en je staat heel snel stil Je staat zo snel stil dat de aarde een moment nodig heeft om weer verder te draaien
Gaarne aanvullen![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Tegelafdruk valt mee, stoepranden zijn het moeilijkst
Waar blijft je excuus nu danquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat is mijn ding![]()
Eerst een kutopmerking plaatsen en dan zeggen dat je het niet zo bedoeldOf dat ze je verkeerd hebben begrepen
Zo snel sta je niet stil hoorquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:40 schreef Rib-i het volgende:
Gaarne aanvullen![]()
Lord of the Stringsquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:43 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nergens.
Ik zei dat ik wil rijden, niet dat ik wil meeten.
En ik heb zin in een goeie film.
Mag met motoren zijn![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:43 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Waar blijft je excuus nu dan![]()
Er zijn er die er beter in zijnquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:43 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Nou en daarna rij je weer verder naar de Mac![]()
Heb je Geert nog niet gezienquote:[..]
Zo snel sta je niet stil hoorervan uitgaande dat ie alleen met achter remde
quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Er zijn er die er beter in zijn
[..]
Heb je Geert nog niet gezien
quote:
quote:
Penisverlengvacuumpompquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:55 schreef Roderick2085 het volgende:
Kan iemand mij van een vertaling voorzien van: Hupernverlängerungskabel
Ik neem aan dat je zelf geen motor hebt, dus je moet iemand meeten om bovenop achteropquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:47 schreef JamesBrownie het volgende:
Waarom niet?
Ik kom niet verder dan 简体中文版:quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:55 schreef Roderick2085 het volgende:
Kan iemand mij van een vertaling voorzien van: Hupernverlängerungskabel
Je kan toch ook ergens anders op rijden, of in...Auto, fiets, brommer, trein, bus, en nog veel meer.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:03 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je zelf geen motor hebt, dus je moet iemand meeten om bovenop achterop
te komen![]()
Pak dan de auto, fiets, brommer, trein, bus, en nog veel meer.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:05 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Je kan toch ook ergens anders op rijden, of in...Auto, fiets, brommer, trein, bus, en nog veel meer.
Maar ik heb geen motor nee. Vriendlief wil wel dat ik mijn motorrijbewijs ga halen, maar ik zie dat tot nu toe niet zo zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |