Achmed zei de buurjongen gisteren.quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:43 schreef koffiekoekje het volgende:
Nu moeten we hier namen gaan verzinnen voor WB[afbeelding]
Diaper meeten [afbeelding] en beschuit met muisjes eten[afbeelding]
quote:
AHa, we hebben wel de lusten, maar niet de lasten.quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:48 schreef koffiekoekje het volgende:
Neeals in, "kut, het huilt.... hier heb je em terug
"
Dat zei vriendinnetje vorige week. Dus je verkoopt beide motoren, en koopt er een andere voor terug?quote:Snel! doe alsof je neus bloed en bestel een Fireblade![]()
T is immers nog geen 10 september![]()
Wat moet ik met een Z1000 als ik een T1200 heb.quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:52 schreef ikookhier het volgende:
Goedemiddag![]()
@ WB je kan ook een Z1000 kopen en in april aan Rib-i verpatsenhouden we het een beetje binnen de MC
![]()
Voor er bij danquote:Op zaterdag 1 september 2007 10:59 schreef Worldbeater het volgende:
Wat moet ik met een Z1000 als ik een T1200 heb.![]()
Net al een plaatsje belooft aan iemand met een FZ750.quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:05 schreef ikookhier het volgende:
Voor er bij danstaat mooi in de woonkamer
![]()
Modern kamer ornamentjequote:Op zaterdag 1 september 2007 11:05 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Voor er bij danstaat mooi in de woonkamer
![]()
1 stuks Z1000 is meer waard dan de hele inboedel.quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Net al een plaatsje belooft aan iemand met een FZ750.![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De tuin gratis, in huis voor verhuur. Zoekt een veilige stalling.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:24 schreef ikookhier het volgende:
Gast
Geld voor drank, eten en gamen, wat wil je nog meer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar afgezien van andere praktische problemen, wat doet het weer?quote:Uw aller aandacht voor de nieuwste aanwinst, de Noordhollandse Molenroute.
Een spik-splinter-nieuwe 170 kilometer lange rit.
Aanvang 2 september 10.30 bij De Weer motoren in Zaanstad.![]()
No excuuuuuuszzzz.quote:Wolkenvelden en zonneschijn wisselen elkaar vandaag af, waarbij de kans op zon vanmiddag het grootste is. Hier en daar valt een buitje, maar feitelijk overheersen de droge perioden. Bij een meest matige westelijke wind lopen de temperaturen op tot rond 19 graden.
Vanavond en vannacht zijn er wolkenvelden en kan regionaal een beetje motregen vallen. Het koelt af tot 12 graden. Morgen lijkt het weer op dat van vandaag. Het wordt wel iets warmer met maxima rond 20 graden.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:53 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
[afbeelding]
Winkel heeft een motorclub!!!!!!
Met klompen. Boeren!!!!! [/ikookhier]![]()
[afbeelding]
Clickable
En nog hier starten ook.quote:="pahov"He WB,
rijdt er nog iemand vanuit Rotterdam die kant op?
ja dus,
op de parkeerplaats van de MacDrive Hoogvliet om 08:45 uur ?
wtfquote:Op zaterdag 1 september 2007 11:53 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
[afbeelding]
Winkel heeft een motorclub!!!!!!
Met klompen. Boeren!!!!! [/ikookhier]![]()
[afbeelding]
Clickable
quote:
Een hoofd zonder lichaamquote:van links naar rechts :
Iwan, Chris, Jan, Saskia, Toine, Brenda, Juul, Inge, Bert, Marcel, Josh, Johan, Hans en Lowie.
Helaas niet op deze foto onze leden Bert v.W., Lotte en Marianne.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Rib-i op 01-09-2007 13:12:07 ]
quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:29 schreef Worldbeater het volgende:
Er komt een nieuwe WBjr.![]()
[afbeelding]
Hij is al opgepompt.![]()
Maar even serieus, volgend jaar april is het semi rustige leventje voorbij.![]()
Dag Fireblade.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:48 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
tijd voor een pol
[..]
Neeals in, "kut, het huilt.... hier heb je em terug
"
[..]
Snel! doe alsof je neus bloed en bestel een Fireblade![]()
T is immers nog geen 10 september![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:04 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Blade staat in de tuin![]()
Toen ik hem zo goed als mogelijk onder de hoes van de gs had gezet bedacht ik me dat ik nog foto's moest maken
quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:04 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Een hoofd zonder lichaam [afbeelding]Op de linker motor zit een half persoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vermoed dat er meer liquidaties volgen![]()
Een "Heej luitjes, ik wil ook op de fotooooow"quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:10 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[/spoiler]
Op de linker motor zit een half persoon
Ik vermoed dat er meer liquidaties volgen [afbeelding]
quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:29 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Maar even serieus, volgend jaar april is het semi rustige leventje voorbij.![]()
Dag Fireblade.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliciteerd
![]()
![]()
Ik niet ik moet mijn ketting sparenquote:Op zaterdag 1 september 2007 13:19 schreef ikookhier het volgende:
IOH Gaat op zn liefje zitten en rijden![]()
![]()
Hmm, feli.quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:29 schreef Worldbeater het volgende:
Dag Fireblade.![]()
![]()
Vergeten pics te makenquote:Op zaterdag 1 september 2007 16:11 schreef Worldbeater het volgende:
Vette motorhoe beviel het terugrijden? Want een uitvoerig verslag never has been.
![]()
![]()
Welkom.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:17 schreef E.G.J. het volgende:
Hee hoi, allemaal hier.
Tijd voor een circuitdagjeop Zandvoort, Assen, Zolder, Croix etc ?quote:Ik ben niet zon openbaarverkeer rijder eigenlijk. Toch maak ik soms wel een uitzondering. Die uitzondering maak ik dan wanneer er eens een tourtocht of meeting is. Verders verveel ik mij ter pletter op de openbare weg en vind er daarom ook niets aan.
Zie de OP van ieder topic.quote:Maar goed, ff over de fok motorclub. Organiseren jullie ook tochten? ( ik ben nog niet ingelezen op dit punt)
quote:Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby! We hebben al verschillende meets gehouden waarbij de eerste meet in november 2003 was, met als route de Havenroute op de Maasvlakte nabij Rotterdam. Intussen zijn er al meer dan 150 meets geweest. Met mooi weer wordt er zeer regelmatig gereden, vaak op zondag.
OK, op de aanhangerquote:Op zaterdag 1 september 2007 16:19 schreef Roderick2085 het volgende:
Vergeten pics te maken![]()
Terugrijden was relaxedblade op de aanhanger en m'n pa achter het stuur
Verder is er eigenlijk ook niet echt te vertellennaar postkantoor, kenteken overschrijven (heeft de verkoper betaald), gelijk kenteken geschorst als ik er toch nog een maand niet op mag rijden ga ik natuurlijk ook niet al verzekering betalen
geld ingeleverd
motor op de aanhanger en weer richting huis
quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Damn, en Nick lag al weken huilend wakker omdat het poppetje kwijt was.
Hij niet, jij niet, of jullie niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb het slechts 3x gepost
Hoesquote:Op zaterdag 1 september 2007 13:04 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Blade staat in de tuin![]()
Toen ik hem zo goed als mogelijk onder de hoes van de gs had gezet bedacht ik me dat ik nog foto's moest makenJe hebt toch een afdakje nu
En minstens twee mensen zijn eraf gehaald, zouden ze ook wel eens een relletje hebben met vertrekkende leden??quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:10 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Op de linker motor zit een half persoon
Ik vermoed dat er meer liquidaties volgen
Verders...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beide, tt-circuit is mijn achtertuin (nog wel) en daar wil ik in 2008 mijn eerste meters eens op het nieuwe circuit gaan maken.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:22 schreef Worldbeater het volgende:
Tijd voor een circuitdagjeop Zandvoort, Assen, Zolder, Croix etc ?![]()
Of liever gewoon in de blubber.![]()
Ga ik doen.quote:Zie de OP van ieder topic.![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Welkom.![]()
[..]
Tijd voor een circuitdagjeop Zandvoort, Assen, Zolder, Croix etc ?![]()
Of liever gewoon in de blubber.![]()
[..]
Zie de OP van ieder topic.![]()
[..]
[..]
OK, op de aanhanger, dus als je er volgende maand niet mee kan omgaan is er een Blade voor weinig.
![]()
![]()
![]()
Ja, maar aan de kant van de schutting steekt het afdakje boven de schutting uit, dat gaat nog een keer dichtgemaakt worden, maar nu met 2 motoren eronder naar ff hoes eroverquote:Op zaterdag 1 september 2007 16:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Hij niet, jij niet, of jullie niet?Heb het slechts 3x gepost
[..]
HoesJe hebt toch een afdakje nu
quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:02 schreef motorbloempje het volgende:
yihaaaaaaaaaaaaaa
deze week wordt de Div vervangen
door een GSX600F uit 1992 (zwart) met een geil Laser K2 uitlaatje![]()
Feliquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:02 schreef motorbloempje het volgende:
yihaaaaaaaaaaaaaa
Ik wil niet lullig doen maarreh, ga je er nu op vooruit of achteruitquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:02 schreef motorbloempje het volgende:
yihaaaaaaaaaaaaaa
Wat ben je toch weer goed voor de wereldquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:23 schreef Rib-i het volgende:
Hola
Ey Roderick, is een beetje krapjes nu onder je afdakje
Weet je wat, ik schrijf de CBR over op mijn naam, rij een maandje rond en als je nog steeds de CBR terug wil kan je die op komen halen![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:45 schreef JamesBrownie het volgende:
flutding
quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:23 schreef Rib-i het volgende:
Hola
Ey Roderick, is een beetje krapjes nu onder je afdakje
Weet je wat, ik schrijf de CBR over op mijn naam, rij een maandje rond en als je nog steeds de CBR terug wil kan je die op komen halen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |