Correctie, BWT moet het ook weten.quote:Op maandag 3 september 2007 20:06 schreef bvvt het volgende:
Misschien omdat een andere dikzak die wel dood is op em lijkt misschien?
Hmmm, hoezo achterhaald??????quote:Op maandag 3 september 2007 19:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kom jij ook naar de reunie op 21mei 2005 in De Meerpaal te Dronten?![]()
Leuk volk !!!quote:Op maandag 3 september 2007 20:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Nog even het bewijs van goed gedrag gisteren. *zoek de Worldbeater*![]()
Hoewel er rechts iemand mijn motor parkeert.![]()
[afbeelding]
Want ik reed op de Street Triple.![]()
![]()
![]()
![]()
En iemand anders dezelfde motor had/heeft..
[afbeelding]
Was ik even niet in beeld.![]()
![]()
![]()
En bij de lunch heb je wel meer kale koppen.![]()
[afbeelding]
En gelukkig ben ik even niet in de buurt van de Triumph bikerchicks.![]()
[afbeelding]
Maar dan, overduidelijk tussen zijn vrienden.![]()
[afbeelding]
Alibi voltooid. [afbeelding]
Leuk gedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd. Gelukkig is hij weer goed uit de narcose, en klonk bijzonder relaxt. Het gaat wel goed.quote:Op maandag 3 september 2007 20:31 schreef Den_Haag het volgende:
Sterkte met Nick. Wel goed gedaan weer van dat ziekenhuis!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sow, onder narcose zelfs... Dat is wel pittigquote:Op maandag 3 september 2007 21:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Idd. Gelukkig is hij weer goed uit de narcose, en klonk bijzonder relaxt. Het gaat wel goed.![]()
quote:[..]Niets voor FOK dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 3 september 2007 20:51 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Leuk gedaan
Maar dat ben ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch.
Sowieso schrijf je zo.
Damn, onder narcosequote:Op maandag 3 september 2007 21:02 schreef Worldbeater het volgende:
Idd. Gelukkig is hij weer goed uit de narcose, en klonk bijzonder relaxt. Het gaat wel goed.![]()
quote:
quote:En toch bijzonder relaxt, vriendelijk, open minded etc.![]()
Man naast me op het terras is directeur van een multinational.![]()
En aan de andere kant een putjesschepper. Helemaal top.![]()
Alleen kende niemand MF.
Uwe detail voor foto's.quote:
Los botje en splinters in de elleboog.quote:Op maandag 3 september 2007 21:09 schreef Rib-i het volgende:
Sow, onder narcose zelfs... Dat is wel pittig
Smilies kennen ze ook amper.quote:Niets voor FOK dus![]()
quote:Op maandag 3 september 2007 21:28 schreef worldpimber het volgende:
Damn, onder narcoseIk zeg nog zo, slaan met de vlakke hand onder een hoek van 30 graden
![]()
quote:![]()
![]()
![]()
Specificeer.quote:Op maandag 3 september 2007 21:23 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i] gaat even nuttig werk doen [afbeelding
Rib-i goat de panne uut lik'nquote:Op maandag 3 september 2007 21:23 schreef Rib-i het volgende:
* ]Rib-i gaat even nuttig werk doen [afbeelding
Zo die twee mogen de motor bij mij ook wel verkeerd parkerenquote:Op maandag 3 september 2007 21:49 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zoveel P-tjes met een pijltje, en nog verkeerd parkeren
Ik zou ze gewoon op de bok zetten.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zo die twee mogen de motor bij mij ook wel verkeerd parkeren![]()
Ja oke maar wel eerst parkerenquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:17 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ik zou ze gewoon op de bok zetten.
Slapen,..
IOHquote:Op maandag 3 september 2007 20:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Correctie, BWT moet het ook weten.![]()
![]()
Reeds vele malen gepost. En ondanks het schrikeffect niet blijven hangen.quote:Op maandag 3 september 2007 22:33 schreef -XX- het volgende:
Wb, wat is dat nu weer voor popgroep!?
![]()
Wototot, slaaaaaaaaapeennnnnnnnnnnnn![]()
Irl zagen ze er wel een stukje beter uit, zeker zonder motorkleding.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:17 schreef Cageon het volgende:
Ik zou ze gewoon op de bok zetten.
Slapen,..
Heb je het over mijn ZZR 600quote:Op dinsdag 4 september 2007 08:44 schreef Worldbeater het volgende:
Die ene verdenk ik nog wel van plastic fantastic. Superslank, en toch euh.. goede maten.
hebbie een nieuwe liefde gevonden?quote:
Foto's!quote:Op dinsdag 4 september 2007 08:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Reeds vele malen gepost. En ondanks het schrikeffect niet blijven hangen.![]()
[..]
Irl zagen ze er wel een stukje beter uit, zeker zonder motorkleding.
Motorkleding maakt dik -XX- weet er alles van.
Die ene verdenk ik nog wel van plastic fantastic. Superslank, en toch euh.. goede maten.
die rijden lekkerquote:
ja dat vind je tegenwoordig niet meer, comfortabel zitten op een sportfiets.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:44 schreef worldpimber het volgende:
ZZR sportief![]()
Een keertje op die van Rib-I gereden, voor ik het wist lag ik in coma omdat het zo relaxed zat
Die pijn moet je ff doorheen, dan merk je het niet meer.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
@worldpimber:
ik zeg ook "VOOR MIJ" zit het te sportief.. ik kan gewoon niet veel druk op mn polsen hebben, dus na een tijd gaat het gewoon pijn doen!|( de een zit comfortabel op een R1, de ander gaat na 10 minuten dood van de pijn in de polsen
TeLeuRstellingquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:04 schreef Cageon het volgende:
Jezus, wat een bijlees materiaal voor een avondje afwezigheid..
WP, Je kan er wel tegen volgens mij![]()
Daar hou ik wel van![]()
Hopelijk morgen op de TLR naar school, weet iemand nog een bijnaampje voor de TLR?
Oude liefde roest niet.quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:41 schreef bvvt het volgende:
hebbie een nieuwe liefde gevonden?
Foto'sFoto's
Toen ik de TLR nog had zeiden jullie altijd Total Loss.quote:
Ach dan kopen we toch weer wat anders, eeneeeuh VTR SP-2 ofzo?quote:
Niet? Zo lang had je hem niet eens.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:34 schreef Worldbeater het volgende:
Toen ik de TLR nog had zeiden jullie altijd Total Loss.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |