Normaal gesproken moet de laatste die heeft gepost een nieuwe openenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:13 schreef bvvt het volgende:
shit ben je me net voor
Respectquote:
cross poster....quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:24 schreef bvvt het volgende:
Tsja, welke moet er dan dicht hè
of gaan we wachten op het topic van geert?
sorry IOHquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:57 schreef hicham het volgende:
Dit topic was eerder (smaak, twisten), slotje op ander topic
Als hij een crosser heeftquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:33 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Waneer gaan we deze regeling treffen![]()
nopequote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kwam je vannochtend over de kwinkweerd?
Dit topic mag dichtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:55 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Als hij een crosser heeftnu
- whooops, bericht vergeten-
Te laatquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:06 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Dit topic mag dicht
Wordt teveel onzin gepost![]()
quote:
Niet dat je echt kan posen met een crosserquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:13 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Helmpje bevalt me trouwens goed, direct een nieuw vizier voor mn crossbril besteld. Oranje spiegelend....
Sowieso is dit ook veel fijner met de regen.... Maar om te posen![]()
Ja man ik was echt populairquote:
Ligt aan de rijstijl hequote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:19 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Niet dat je echt kan posen met een crosser![]()
Ongemak is nog zacht uitgedrukt.....quote:
En snelwagen maar in mn fobo lurken,rare wereldquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:29 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Die -XX- blijft maar F5-ven [afbeelding]
Jah ik klikte op ikookhier in je ondertitelquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:36 schreef ikookhier het volgende:
[..]
En snelwagen maar in mn fobo lurken,rare wereld![]()
quote:[message=7885297,noline]ikookhier schreef op 30 augustus 2007 @ 20:47[/message]:
[...]
B| nee,vandaag weer gebeld,zonder sucses
quote:
OPM's beurtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:32 schreef ikookhier het volgende:
Volgens mij hebben we nog wat foto's tegoed![]()
![]()
En die knippers danquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:48 schreef hicham het volgende:
[..]
Die teenslippers kunnen écht niet heH?
Zie em gaan zegquote:
Nóg nietquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:03 schreef Rib-i het volgende:
Hicham, is die van jou serieus te koop![]()
![]()
WHHAAAAT de nieuwe Pepijn is bornquote:
quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:51 schreef hicham het volgende:
Voor 2000 kun je 'n klap op je tanden krijgen
[/toetsenbordridder]
Heeft ie alweer een nieuw vriendinnetje?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:41 schreef Worldbeater het volgende:
En een beterschapsbriefje voor Nick Worldbeater.![]()
![]()
Vanaaf pics.![]()
![]()
kquote:
NeeeeJ ..vriendinnetje.. een baardmans uit Amsterdam.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:08 schreef hicham het volgende:
Heeft ie alweer een nieuw vriendinnetje?Wat lief van haar
![]()
Had alles in 5'jes gevraagdquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:02 schreef Roderick2085 het volgende:
Eerste spiegeltje voor de motor gehaald
[afbeelding]
Kon ze iedere keer niet op ebay vinden.... 15 euri's bij de fietsenwinkel
Gelijk maar ff bij de bank binnen gelopen om geld te halen
[afbeelding]
Geef maar aan mij als je er toch niets mee doetquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:02 schreef Roderick2085 het volgende:
Alleen zat ik niet helemaal na te denken toen ze vroeg wat voor briefjes ik wouresultaat: verhuurder van de aanhanger krijgt als borg een briefje van 100
waarna ik daarna dus maar weer eens bij de bank binnenloop om dat briefje weer op m'n rekening te zetten, want die krengen nemen ze toch nergens aan
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:05 schreef Worldbeater het volgende:
Hadde ze nog lelijkere spiegels bij de fietsenboer? [afbeelding]
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:05 schreef Rib-i het volgende:
Stoer man zoveel geld
Ruilen
[afbeelding]
Waarom heb je een brownie als avathar?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:11 schreef JamesBrownie het volgende:
Waarom post je een foto van geld?
Dat hoort bij een standaard verslag 'nieuwe motor halen'quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:11 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb het niet gedaan, maarja heb sowieso geen verslag gemaaktquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:19 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Dat hoort bij een standaard verslag 'nieuwe motor halen'
Geld is mooi.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:11 schreef JamesBrownie het volgende:
What happened to briefgeheimquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
NeeeeJ ..vriendinnetje.. een baardmans uit Amsterdam.![]()
Dude, zoveel moeite gedaan om ze te vinden en dan zijn 't gewoon fietsspiegeltjes ... whehehequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:02 schreef Roderick2085 het volgende:
Eerste spiegeltje voor de motor gehaald
Kon ze iedere keer niet op ebay vinden.... 15 euri's bij de fietsenwinkel
Omdat ie stiekem mocrobloed heeftquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:11 schreef JamesBrownie het volgende:
AHA DIE!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:21 schreef Roderick2085 het volgende:Zelfde spiegel die hicham en OPM op hun motor hebben zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:57 schreef hicham het volgende:
[..]
What happened to briefgeheim [afbeelding] Hij was toch niet aan jou geadresseerd? [afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Dude, zoveel moeite gedaan om ze te vinden en dan zijn 't gewoon fietsspiegeltjes ... whehehe
quote:
quote:[..]
Omdat ie stiekem mocrobloed heeft
quote:Oh ja, ik bedacht me net dat OPM waarschijnlijk al op cursus is gegaan, vandaar dat ie dus geen verslagjes en foto's postDan zal ik 't maar afmaken [afbeelding]
Maar is het qua bevestiging ook wel dezelfde dan, en geen andere diameter.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:01 schreef Roderick2085 het volgende:Ik kwam op het idee om bij een fietsenwinkel te kijken nadat ik hem op een scootmobiel had gezien
Toen dacht ik, die heeft hem vast niet van ebay
Is het zelfdequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar is het qua bevestiging ook wel dezelfde dan, en geen andere diameter.![]()
Huh die motor is toch nieuw voor jou? Even inrijden hequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:08 schreef Cageon het volgende:
Zo de eerste 500km voor mij op de TLR zijn gereden![]()
Wanneer is er een meet?
Is gewoon een trekbandje waar je't mee vast kunt zetten, kan desnoods om de achterbrugquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar is het qua bevestiging ook wel dezelfde dan, en geen andere diameter.![]()
heH, TLR gekocht?!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:08 schreef Cageon het volgende:
Zo de eerste 500km voor mij op de TLR zijn gereden![]()
Wanneer is er een meet?
Yes afgelopen dinsdag opgehaaldquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Is gewoon een trekbandje waar je't mee vast kunt zetten, kan desnoods om de achterbrug
[..]
heH, TLR gekocht?!pics, specs, pr0n???
![]()
![]()
Moet je het nog vragenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:57 schreef hicham het volgende:
Oh ja, ik bedacht me net dat OPM waarschijnlijk al op cursus is gegaan, vandaar dat ie dus geen verslagjes en foto's postDan zal ik 't maar afmaken [afbeelding]
Briefgeheim is niet van toepassing bij negenjarigen, en de naam/achernaam combinatie was niet geheel correct.Dus dat laatste wierp ook enige vragen op, wel met eerdere post uit AMS in het achterhoofd. (quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:57 schreef hicham het volgende:
What happened to briefgeheimHij was toch niet aan jou geadresseerd?
toffe totosquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:18 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
![]()
Tnx namens..
[afbeelding]
![]()
ehhh, is het je al opgevallen dat ze een verzameling starten van bushokjes foto's met motoren er in?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:41 schreef Makster het volgende:
Zo thuis![]()
![]()
WB een blade gekocht![]()
![]()
@hies en owpeem:
Hoe ziekelijk veel fotos zijn er gemaakt gekOp vakantie zonder motor lukt me dat niet eens, laat staan MET de motor
![]()
![]()
Hejquote:
quote:@hies en owpeem:
Hoe ziekelijk veel fotos zijn er gemaakt gekOp vakantie zonder motor lukt me dat niet eens, laat staan MET de motor
![]()
![]()
Ja zoiets viel me idd ook al opquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:59 schreef bvvt het volgende:
[..]
toffe totos
(behalve dan dat er een gebroken arm aan nick lijkt te zitten)
[..]
ehhh, is het je al opgevallen dat ze een verzameling starten van bushokjes foto's met motoren er in?
Belgie is complete chaos man, die wegen daar zijn in en in triest, zeker de randwegen bij de steden en richting centrum van een stad. Men best blij dat we jaarlijks veel bekeuringen krijgen, kan de weg van onderhouden worden en kunnen we nog sneller rijden en dan nog meer boetes en dan NOG betere weg en dan NOG meer boetes en dan weer betere wegen en dan NOG sneller rijden zodat we NOG meer boetes krijgen zodat we NOG BETERE WEGEN KRIJGEN en dan kunnen we NOG VVVVVEEEEEEL SNEEELLLLLUUUUR rijden zodat we, aaragrgargragragaha hahaha haaarargrgrggrgrggrgrgt nno onnono --!!!xxxDX1!!1 - - Lool Po PeeEZquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Hejgare shizzle nu [afbeelding] en poob files bij de ringen in BE
Zit je in een hotel in Brussel; petit dejeuner--> Ah, oui madame c'est bon c'est bon
![]()
[..]veel rijden = veel zien = veel kodak momenten mogelijkheden
af en toe zeiden we; missch moeten we vaker stoppen omdat we weer es een mooie omgeving voorbij waren gereden
Totdat er zo snel nieuwe wegen achter elkaar komen dat er steeds te weinig rubber opligt en de grip niet goed isquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:07 schreef Makster het volgende:
[..]
Belgie is complete chaos man, die wegen daar zijn in en in triest, zeker de randwegen bij de steden en richting centrum van een stad. Men best blij dat we jaarlijks veel bekeuringen krijgen, kan de weg van onderhouden worden en kunnen we nog sneller rijden en dan nog meer boetes en dan NOG betere weg en dan NOG meer boetes en dan weer betere wegen en dan NOG sneller rijden zodat we NOG meer boetes krijgen zodat we NOG BETERE WEGEN KRIJGEN en dan kunnen we NOG VVVVVEEEEEEL SNEEELLLLLUUUUR rijden zodat we, aaragrgargragragaha hahaha haaarargrgrggrgrggrgrgt nno onnono --!!!xxxDX1!!1 - - Lool Po PeeEZ![]()
Gefeliciteerd man, dikke bikequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:20 schreef Cageon het volgende:
[..]
Yes afgelopen dinsdag opgehaald![]()
De bike:
Meer pics van de bike, en de nieuwe helm:
http://www.putfile.com/cageon/images/140296
Specs: standaard verder... Komen wel titanium dempers op, denk van MIVV.
Dit geluid is me te braaf![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Briefgeheim is niet van toepassing bij negenjarigen, en de naam/achernaam combinatie was niet geheel correct.Dus dat laatste wierp ook enige vragen op, wel met eerdere post uit AMS in het achterhoofd. ()
Bovendien moet WBsr de jonge WBjr juist behoeden voor bepaalde invloeden van buitenaf.![]()
![]()
![]()
En nu snel naar de keuken.![]()
quote:
Er zijn nog wat filmpjesquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:41 schreef Makster het volgende:
Zo thuis![]()
![]()
WB een blade gekocht![]()
![]()
@hies en owpeem:
![]()
![]()
In zoveel mogelijk verschillende landen uiteraardquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:59 schreef bvvt het volgende:
[..]
toffe totos
(behalve dan dat er een gebroken arm aan nick lijkt te zitten)
[..]
ehhh, is het je al opgevallen dat ze een verzameling starten van bushokjes foto's met motoren er in?
Petit dejeuner... welterusten betekent dat toch ??quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Zit je in een hotel in Brussel; petit dejeuner--> Ah, oui madame c'est bon c'est bon
![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:07 schreef Makster het volgende:
[..]
Belgie is complete chaos man, die wegen daar zijn in en in triest, zeker de randwegen bij de steden en richting centrum van een stad. Men best blij dat we jaarlijks veel bekeuringen krijgen, kan de weg van onderhouden worden en kunnen we nog sneller rijden en dan nog meer boetes en dan NOG betere weg en dan NOG meer boetes en dan weer betere wegen en dan NOG sneller rijden zodat we NOG meer boetes krijgen zodat we NOG BETERE WEGEN KRIJGEN en dan kunnen we NOG VVVVVEEEEEEL SNEEELLLLLUUUUR rijden zodat we, aaragrgargragragaha hahaha haaarargrgrggrgrggrgrgt nno onnono --!!!xxxDX1!!1 - - Lool Po PeeEZ![]()
Die laatstequote:
Ik blijf me verbazen over jequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:11 schreef Makster het volgende:
[..]
Die laatsteZeker omdat ik de "normale" versie ook ken
Jah, mooi moment om dat shin-chan poppetje bij z'n rechtmatige eigenaar terug te krijgenquote:MAar ff serieus, heb jij die brief naar Nick gestuurd![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen over je3x een melding over die puike raptor wheelie, Makster heeft het niet door ... maar een stom filmpje op het internet heeft ie dan wel weer gezien
[..]
Jah, mooi moment om dat shin-chan poppetje bij z'n rechtmatige eigenaar terug te krijgen
Filmpjequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen over je3x een melding over die puike raptor wheelie, Makster heeft het niet door ... maar een stom filmpje op het internet heeft ie dan wel weer gezien
Oh ..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:51 schreef Makster het volgende:
[..]
[..]
Filmpje![]()
Ken het van een Avatar op MF![]()
Dramaqueenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:54 schreef BazzieK het volgende:
rijden met drank op
Zit er weer een verhalen te verzinnen
En dan ook niet ff die link naar dat filmpje posten ofzoquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Oh ..ik neem m'n woorden terug
[..]
Dramaqueen
Geen idee hoe ik 'm terug moet vindenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:08 schreef Makster het volgende:
[..]
En dan ook niet ff die link naar dat filmpje posten ofzo![]()
![]()
quote:
Rijd ook als een dikke bikequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man, dikke bike![]()
Maar ik dacht dat je een SM freak was dus het komt nogal onverwachts
[..]
200 km per dag, dat is 3x de olie vervangen iedere dag in WB landquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:51 schreef Cageon het volgende:
[..]
Rijd ook als een dikke bike
Erg wennen.
Ben ik ook zeker, denk ook niet dat de TLR de SM kan vervangen.
Maarja werk in Amsterdam, dat is zo'n 100km rijden dus 200km op een dag.
Scheelt dat het niet elke dag is (1x in de week op zijn max).
Maar dan is dat op een TLR beter te doen dan op een SM
De SM gaat ook zsm weer rijden dus dan kan ik kiezen![]()
Waar is olie nou weer goed voor.quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
200 km per dag, dat is 3x de olie vervangen iedere dag in WB land
Damn, en Nick lag al weken huilend wakker omdat het poppetje kwijt was.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:42 schreef hicham het volgende:
Jah, mooi moment om dat shin-chan poppetje bij z'n rechtmatige eigenaar terug te krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:43 schreef -XX- het volgende:
Woot.
Lange dijk gedaan langs hoorn, enkhuizen etc,..
Einde van de dijk was mijn vizier zwart.![]()
Van de stinkvliegen jes jesssssss...![]()
Nog nooit zoveel er op gehad na een rit
![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:06 schreef BazzieK het volgende:
200 km per dag, dat is 3x de olie vervangen iedere dag in WB land![]()
Misschien ga ik nu wel 2-3 k volmaken.![]()
Nick was al een uurtje bezig. Ik vul de generatiekloof met een compromisnummer.quote:
quote:Beste Worldbeater,
U hebt een bericht ontvangen van robxxx
Het betreft de advertentie:
- Triumph Trident 900
Link naar de advertentie:
http://www.marktplaza.nl/Triumph-Trident-900-4027804.php
Ontvangen bericht:
--------------------------------------------------------------------------------
goeiedag,
interesse in een ruil (gesloten knip)?
classic motor MZ'71 met orig. zijspan (model 1958).
of
bijz.Yamaha: SRX6 Supersingle 1991.
of 2 SAMEN; keuze uit volgende:
Reliant Robin 850, 1977, apk-en belastingvrij, autorijbewijs.
Suzuki 550 GS 1979, belastingvrije 'bobber'.
aparte bijna nieuwe ligfiets trike.
snelle bijz. wedstr. open zeilboot 4,5 m.
Volgens wikiquote:Op zaterdag 1 september 2007 10:22 schreef Worldbeater het volgende:
Brainpower is een Belg. Zo leer je nog es wat.![]()
![]()
Sorry van de typoquote:Op zaterdag 1 september 2007 10:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nick was al een uurtje bezig. Ik vul de generatiekloof met een compromisnummer.![]()
Eigenlijk moet de hele tijd deze op staan.
Wat mij betreft mogen al die gasten nooit meer op tv.![]()
![]()
Al zag ik bij het zappen net op TMF de Snooperball.
Superball evenement maar alleen voor Kidsz. Voor de kidsz.![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:29 schreef Worldbeater het volgende:
Er komt een nieuwe WBjr.![]()
[afbeelding]
Hij is al opgepompt.![]()
Maar even serieus, volgend jaar april is het semi rustige leventje voorbij.![]()
Dag Fireblade.![]()
![]()
We kunnen nog editten.quote:
Welke.quote:
Geen idee hoe dat kan. Wel zo rond haar vakantie. Misschien wel van een turk.quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:31 schreef koffiekoekje het volgende:
Ze is je bent Jullie zijn zwanger
Nog niet, de zus van heeft er wel net éénquote:
Even afwachten, tien september wordt de eigenlijke reden dat ze naar het ziekenhuis ging verder onderzocht.quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:34 schreef koffiekoekje het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!![]()
Feli(als t goed is)
Als extra inkomen -> kinderbijslag?quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:36 schreef koffiekoekje het volgende:
Nog niet, de zus van heeft er wel net éénmaar die wordt nu alleen gebruikt voor de lusten en niet de lasten
![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:31 schreef Worldbeater het volgende:
Geen idee hoe dat kan. Wel zo rond haar vakantie. Misschien wel van een turk.![]()
tijd voor een polquote:Op zaterdag 1 september 2007 10:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Even afwachten, tien september wordt de eigenlijke reden dat ze naar het ziekenhuis ging verder onderzocht.![]()
Neequote:[..]
Als extra inkomen -> kinderbijslag?![]()
![]()
Snel! doe alsof je neus bloed en bestel een Firebladequote:
Achmed zei de buurjongen gisteren.quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:43 schreef koffiekoekje het volgende:
Nu moeten we hier namen gaan verzinnen voor WB[afbeelding]
Diaper meeten [afbeelding] en beschuit met muisjes eten[afbeelding]
quote:
AHa, we hebben wel de lusten, maar niet de lasten.quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:48 schreef koffiekoekje het volgende:
Neeals in, "kut, het huilt.... hier heb je em terug
"
Dat zei vriendinnetje vorige week. Dus je verkoopt beide motoren, en koopt er een andere voor terug?quote:Snel! doe alsof je neus bloed en bestel een Fireblade![]()
T is immers nog geen 10 september![]()
Wat moet ik met een Z1000 als ik een T1200 heb.quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:52 schreef ikookhier het volgende:
Goedemiddag![]()
@ WB je kan ook een Z1000 kopen en in april aan Rib-i verpatsenhouden we het een beetje binnen de MC
![]()
Voor er bij danquote:Op zaterdag 1 september 2007 10:59 schreef Worldbeater het volgende:
Wat moet ik met een Z1000 als ik een T1200 heb.![]()
Net al een plaatsje belooft aan iemand met een FZ750.quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:05 schreef ikookhier het volgende:
Voor er bij danstaat mooi in de woonkamer
![]()
Modern kamer ornamentjequote:Op zaterdag 1 september 2007 11:05 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Voor er bij danstaat mooi in de woonkamer
![]()
1 stuks Z1000 is meer waard dan de hele inboedel.quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Net al een plaatsje belooft aan iemand met een FZ750.![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De tuin gratis, in huis voor verhuur. Zoekt een veilige stalling.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:24 schreef ikookhier het volgende:
Gast
Geld voor drank, eten en gamen, wat wil je nog meer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar afgezien van andere praktische problemen, wat doet het weer?quote:Uw aller aandacht voor de nieuwste aanwinst, de Noordhollandse Molenroute.
Een spik-splinter-nieuwe 170 kilometer lange rit.
Aanvang 2 september 10.30 bij De Weer motoren in Zaanstad.![]()
No excuuuuuuszzzz.quote:Wolkenvelden en zonneschijn wisselen elkaar vandaag af, waarbij de kans op zon vanmiddag het grootste is. Hier en daar valt een buitje, maar feitelijk overheersen de droge perioden. Bij een meest matige westelijke wind lopen de temperaturen op tot rond 19 graden.
Vanavond en vannacht zijn er wolkenvelden en kan regionaal een beetje motregen vallen. Het koelt af tot 12 graden. Morgen lijkt het weer op dat van vandaag. Het wordt wel iets warmer met maxima rond 20 graden.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:53 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
[afbeelding]
Winkel heeft een motorclub!!!!!!
Met klompen. Boeren!!!!! [/ikookhier]![]()
[afbeelding]
Clickable
En nog hier starten ook.quote:="pahov"He WB,
rijdt er nog iemand vanuit Rotterdam die kant op?
ja dus,
op de parkeerplaats van de MacDrive Hoogvliet om 08:45 uur ?
wtfquote:Op zaterdag 1 september 2007 11:53 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
[afbeelding]
Winkel heeft een motorclub!!!!!!
Met klompen. Boeren!!!!! [/ikookhier]![]()
[afbeelding]
Clickable
quote:
Een hoofd zonder lichaamquote:van links naar rechts :
Iwan, Chris, Jan, Saskia, Toine, Brenda, Juul, Inge, Bert, Marcel, Josh, Johan, Hans en Lowie.
Helaas niet op deze foto onze leden Bert v.W., Lotte en Marianne.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Rib-i op 01-09-2007 13:12:07 ]
[afbeelding]
Maar even serieus, volgend jaar april is het semi rustige leventje voorbij.![]()
Dag Fireblade.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:48 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
tijd voor een pol
[..]
Neeals in, "kut, het huilt.... hier heb je em terug
"
[..]
Snel! doe alsof je neus bloed en bestel een Fireblade![]()
T is immers nog geen 10 september![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:04 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Blade staat in de tuin![]()
Toen ik hem zo goed als mogelijk onder de hoes van de gs had gezet bedacht ik me dat ik nog foto's moest maken
quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:04 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Een hoofd zonder lichaam [afbeelding]Op de linker motor zit een half persoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vermoed dat er meer liquidaties volgen![]()
Een "Heej luitjes, ik wil ook op de fotooooow"quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:10 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[/spoiler]
Op de linker motor zit een half persoon
Ik vermoed dat er meer liquidaties volgen [afbeelding]
[afbeelding]
Dag Fireblade.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliciteerd
![]()
![]()
Ik niet ik moet mijn ketting sparenquote:Op zaterdag 1 september 2007 13:19 schreef ikookhier het volgende:
IOH Gaat op zn liefje zitten en rijden![]()
![]()
Hmm, feli.quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:29 schreef Worldbeater het volgende:
Dag Fireblade.![]()
![]()
Vergeten pics te makenquote:Op zaterdag 1 september 2007 16:11 schreef Worldbeater het volgende:
Vette motorhoe beviel het terugrijden? Want een uitvoerig verslag never has been.
![]()
![]()
Welkom.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:17 schreef E.G.J. het volgende:
Hee hoi, allemaal hier.
Tijd voor een circuitdagjeop Zandvoort, Assen, Zolder, Croix etc ?quote:Ik ben niet zon openbaarverkeer rijder eigenlijk. Toch maak ik soms wel een uitzondering. Die uitzondering maak ik dan wanneer er eens een tourtocht of meeting is. Verders verveel ik mij ter pletter op de openbare weg en vind er daarom ook niets aan.
Zie de OP van ieder topic.quote:Maar goed, ff over de fok motorclub. Organiseren jullie ook tochten? ( ik ben nog niet ingelezen op dit punt)
quote:Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby! We hebben al verschillende meets gehouden waarbij de eerste meet in november 2003 was, met als route de Havenroute op de Maasvlakte nabij Rotterdam. Intussen zijn er al meer dan 150 meets geweest. Met mooi weer wordt er zeer regelmatig gereden, vaak op zondag.
OK, op de aanhangerquote:Op zaterdag 1 september 2007 16:19 schreef Roderick2085 het volgende:
Vergeten pics te maken![]()
Terugrijden was relaxedblade op de aanhanger en m'n pa achter het stuur
Verder is er eigenlijk ook niet echt te vertellennaar postkantoor, kenteken overschrijven (heeft de verkoper betaald), gelijk kenteken geschorst als ik er toch nog een maand niet op mag rijden ga ik natuurlijk ook niet al verzekering betalen
geld ingeleverd
motor op de aanhanger en weer richting huis
quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Damn, en Nick lag al weken huilend wakker omdat het poppetje kwijt was.
Hij niet, jij niet, of jullie niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb het slechts 3x gepost
Hoesquote:Op zaterdag 1 september 2007 13:04 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Blade staat in de tuin![]()
Toen ik hem zo goed als mogelijk onder de hoes van de gs had gezet bedacht ik me dat ik nog foto's moest makenJe hebt toch een afdakje nu
En minstens twee mensen zijn eraf gehaald, zouden ze ook wel eens een relletje hebben met vertrekkende leden??quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:10 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Op de linker motor zit een half persoon
Ik vermoed dat er meer liquidaties volgen
Verders...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beide, tt-circuit is mijn achtertuin (nog wel) en daar wil ik in 2008 mijn eerste meters eens op het nieuwe circuit gaan maken.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:22 schreef Worldbeater het volgende:
Tijd voor een circuitdagjeop Zandvoort, Assen, Zolder, Croix etc ?![]()
Of liever gewoon in de blubber.![]()
Ga ik doen.quote:Zie de OP van ieder topic.![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Welkom.![]()
[..]
Tijd voor een circuitdagjeop Zandvoort, Assen, Zolder, Croix etc ?![]()
Of liever gewoon in de blubber.![]()
[..]
Zie de OP van ieder topic.![]()
[..]
[..]
OK, op de aanhanger, dus als je er volgende maand niet mee kan omgaan is er een Blade voor weinig.
![]()
![]()
![]()
Ja, maar aan de kant van de schutting steekt het afdakje boven de schutting uit, dat gaat nog een keer dichtgemaakt worden, maar nu met 2 motoren eronder naar ff hoes eroverquote:Op zaterdag 1 september 2007 16:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Hij niet, jij niet, of jullie niet?Heb het slechts 3x gepost
[..]
HoesJe hebt toch een afdakje nu
quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:02 schreef motorbloempje het volgende:
yihaaaaaaaaaaaaaa
deze week wordt de Div vervangen
door een GSX600F uit 1992 (zwart) met een geil Laser K2 uitlaatje![]()
Feliquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:02 schreef motorbloempje het volgende:
yihaaaaaaaaaaaaaa
Ik wil niet lullig doen maarreh, ga je er nu op vooruit of achteruitquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:02 schreef motorbloempje het volgende:
yihaaaaaaaaaaaaaa
Wat ben je toch weer goed voor de wereldquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:23 schreef Rib-i het volgende:
Hola
Ey Roderick, is een beetje krapjes nu onder je afdakje
Weet je wat, ik schrijf de CBR over op mijn naam, rij een maandje rond en als je nog steeds de CBR terug wil kan je die op komen halen![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:45 schreef JamesBrownie het volgende:
flutding
quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:23 schreef Rib-i het volgende:
Hola
Ey Roderick, is een beetje krapjes nu onder je afdakje
Weet je wat, ik schrijf de CBR over op mijn naam, rij een maandje rond en als je nog steeds de CBR terug wil kan je die op komen halen![]()
Toen ik deze foto zag dacht ik al iets bekends te zien uit een ander forum, maar na het fotoboek te hebben ingezien weet ik het zeker.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:29 schreef motorbloempje het volgende:
vooruit
[afbeelding]isn't that cute...
and it's NOT wrong
Nice bike!quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:18 schreef Roderick2085 het volgende:
Picshad geen zin om weer heel moeilijk te doen om genoeg ruimte te maken om echt goeie foto's te maken, dus maar zo
Gezellig samen onder het afdakje![]()
Zoek het verschil
[afbeelding][afbeelding]
Niet helemaal dusquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:40 schreef Cageon het volgende:
[..]
Nice bike!
Kom jij toevallig uit de buurt van zutphen/brummen ofzo?
profiel lezen kan ook geen kwaad
Barmhartige Antiliaanquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat ben je toch weer goed voor de wereld
Als je de fiets een maandje bij mij laat heb je genoeg te knutselenquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:04 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]Wat aardig dat je dat voor me over hebt
maar ik ga komende maand er wel gewoon aan knutselen
Bike al gefixt ?! meneer de barmhartigequote:
Niet dusquote:
quote:
Qutquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:11 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Bike al gefixt ?! meneer de barmhartige![]()
Netjesquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Qut
Bike is half-om-half gefixed![]()
Ik kan rijdenmaar ik weet niet hoelang
quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Barmhartige Antiliaan [afbeelding]
[..]
Als je de fiets een maandje bij mij laat heb je genoeg te knutselen
RIJDEN OP JE VRIEND. JA.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:16 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik wil ook rijden.
Maar niet op een motor.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:21 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]Tegel afdrukken zijn zo lastig te verwijderen... liever niet dus
quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:26 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]Ik zat er nog aan te denken om dat erbij te zetten ja
Riep er iemand ?quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:16 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik wil ook rijden.
Maar niet op een motor.
Tuurlijk durf ik datquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:14 schreef ikookhier het volgende:
[..]
NetjesDurf je ook naar NH te rijden
volgende week of zo!
quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:28 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Zo direct heb ik Rib-i weer huilend aan de telefoon
![]()
Tegelafdruk valt mee, stoepranden zijn het moeilijkstquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:21 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]Tegel afdrukken zijn zo lastig te verwijderen... liever niet dus
Dat is mijn dingquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:33 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]Sorry Rib-i ik bedoelde het niet gemeen
Alles ondervoorbehoud natuurlijk van jou en deze kantquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:33 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Tuurlijk durf ik dat [afbeelding]
Ik laat wel weten Zaterdag of Zondag
* Rib-i schrijft op *olie meenemen
quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:34 schreef Geerd het volgende:
Ik was zo vanmiddag aan het raggen op dat ding.
En rond 7000/8000 trapte ik wat te hard op de rem, gevolg achterwiel blokeerde.
De hamvraag is, wat gebeurt er dan met die krachten de zuigers lopen nog(blijkbaar), en die zitten weer aan de drijfstang etc en aan de ketting.
Maarja die staat stil.
Dus wat gebeurt er dan?
Dat viel overigens best wel mee:Pquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:40 schreef Rib-i het volgende:
[..]Je staat heel snel stil Je glijd weg en de motor ligt heel snel stil Je knijpt je koppeling niet in, motor slaat af en je staat heel snel stil Je knijpt je koppeling wel in, haalt de krachten van je aandrijving en je staat heel snel stil Je staat zo snel stil dat de aarde een moment nodig heeft om weer verder te draaien
Gaarne aanvullen![]()
Nergens.quote:
Nou en daarna rij je weer verder naar de Macquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:40 schreef Rib-i het volgende:
[..]Je staat heel snel stil Je glijd weg en de motor ligt heel snel stil Je knijpt je koppeling niet in, motor slaat af en je staat heel snel stil Je knijpt je koppeling wel in, haalt de krachten van je aandrijving en je staat heel snel stil Je staat zo snel stil dat de aarde een moment nodig heeft om weer verder te draaien
Gaarne aanvullen![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Tegelafdruk valt mee, stoepranden zijn het moeilijkst
Waar blijft je excuus nu danquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat is mijn ding![]()
Eerst een kutopmerking plaatsen en dan zeggen dat je het niet zo bedoeldOf dat ze je verkeerd hebben begrepen
Zo snel sta je niet stil hoorquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:40 schreef Rib-i het volgende:
Gaarne aanvullen![]()
Lord of the Stringsquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:43 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nergens.
Ik zei dat ik wil rijden, niet dat ik wil meeten.
En ik heb zin in een goeie film.
Mag met motoren zijn![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:43 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Waar blijft je excuus nu dan![]()
Er zijn er die er beter in zijnquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:43 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Nou en daarna rij je weer verder naar de Mac![]()
Heb je Geert nog niet gezienquote:[..]
Zo snel sta je niet stil hoorervan uitgaande dat ie alleen met achter remde
quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Er zijn er die er beter in zijn
[..]
Heb je Geert nog niet gezien
quote:
quote:
Penisverlengvacuumpompquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:55 schreef Roderick2085 het volgende:
Kan iemand mij van een vertaling voorzien van: Hupernverlängerungskabel
Ik neem aan dat je zelf geen motor hebt, dus je moet iemand meeten om bovenop achteropquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:47 schreef JamesBrownie het volgende:
Waarom niet?
Ik kom niet verder dan 简体中文版:quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:55 schreef Roderick2085 het volgende:
Je kan toch ook ergens anders op rijden, of in...Auto, fiets, brommer, trein, bus, en nog veel meer.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:03 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je zelf geen motor hebt, dus je moet iemand meeten om bovenop achterop
te komen![]()
Pak dan de auto, fiets, brommer, trein, bus, en nog veel meer.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:05 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Je kan toch ook ergens anders op rijden, of in...Auto, fiets, brommer, trein, bus, en nog veel meer.
Maar ik heb geen motor nee. Vriendlief wil wel dat ik mijn motorrijbewijs ga halen, maar ik zie dat tot nu toe niet zo zitten.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:12 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet gaan halen als ik jou was![]()
Niet eens een duits woordquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:55 schreef Roderick2085 het volgende:
Waar ben ik precies onzeker over volgens jou?quote:
Voor het onbekende.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:20 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Waar ben ik precies onzeker over volgens jou?
Ga dan eens naar en motor opstapdag of ga een keer op een stille weg met je vriendjequote:Ik rijd niet zo graag auto, denk dat ik motorrijden ook niet geweldig zal vinden.
Vandaar dat ik het niet zo zie zitten.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:30 schreef Gawaine het volgende:
[..]
op een stille weg met je vriendje oefenen.
Ik wist niet dat je zoon al zo oud wasquote:Een motorrijder zonder rijbewijs is met 192 kilometer per uur op de vlucht geslagen voor de politie, waar 80 kilometer is toegestaan. Hij viel op omdat hij een wheely maakte.
Agenten in een surveillanceauto zagen twee motorrijders een wheely maken. Toen de bestuurders een stopteken te zien kregen, wist een van de twee zijn motor om te keren en ervandoor te gaan. De andere motorrijder besloot kennelijk om door het rijden met hoge snelheid de politie te ontlopen.
De man voerde zijn snelheid op tot 192 km/u terwijl daar maar 80 km/u is toegestaan.
Na een achtervolging waarbij meerdere politie-eenheden werden ingezet gaf de man zijn vluchtpoging op en werd hij staande gehouden.
De man, een 22-jarige inwoner van Zaltbommel, bleek in verband met hetzelfde rijgedrag al eerder met justitie kennis te hebben gemaakt. In maart van dit jaar was hem de bevoegdheid tot het besturen van een motorvoertuig ontzegd tot maart 2008. Hij had dus geen rijbewijs, de motor was niet verzekerd en hij betaalde ook geen wegenbelasting.
Tegen de man zijn diverse processen-verbaal opgemaakt.
Ook de andere motorrijder is later aangehouden en mocht zijn rijbewijs inleveren.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:02 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Penisverlengvacuumpomp
Eerst schaam jij je, daarna heb je zoiets van: Schijt!, ik vraag het gewoon
Ik bedoelde het niet zo, je hebt me verkeerd begrepen
quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:14 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Niet eens een duits woord![]()
1 hit op google![]()
Toch zonde om een goed rijdende machine om te bouwen om het slechter te laten rijdenquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:45 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Is dat ook nog eens nodig... dan toch maar zo'n compleet setje kopen ipv alles los bestellen
quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Toch zonde om een goed rijdende machine om te bouwen om het slechter te laten rijden
Als je het alleen voor je vriend zal doen moet je het niet doen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:05 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Je kan toch ook ergens anders op rijden, of in...Auto, fiets, brommer, trein, bus, en nog veel meer.
Maar ik heb geen motor nee. Vriendlief wil wel dat ik mijn motorrijbewijs ga halen, maar ik zie dat tot nu toe niet zo zitten.
Doe ik ook niet.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:55 schreef -XX- het volgende:
[..]
Als je het alleen voor je vriend zal doen moet je het niet doen.![]()
Je laten pushen door je vriendlief. NEIN. Nicht gut.![]()
Mits je het natuurlijk wel erg leuk vind. JAAAAAAAAAA DAN ZEKER NIET LATEN.
WANT.
HET
IS LEUK.
HIHI.
Eenmaal een keer achterop gezeten bij eine super sporter is besmet raken met het motorvirus. JEP.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:56 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Doe ik ook niet.
Maar misschien dat ik het wel leuk ga vinden als ik een keer bij hem achterop zit ofzo,
of misschien wil ik dan gewoon heel vaak achterop.
Theoretisch komt het zwaartepunt hoger te liggenquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:54 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]Ik dacht dat het een wat meer rechtop zithouding gaf... heeft het verder nog veel effect op het rijden dan
Wat lekker om weer n00bvragen te kunnen stellen
achterop is leuk, zelf rijden is goddelijkquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:56 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Doe ik ook niet.
Maar misschien dat ik het wel leuk ga vinden als ik een keer bij hem achterop zit ofzo,
of misschien wil ik dan gewoon heel vaak achterop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Omdat je iets rechterop zitquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Theoretisch komt het zwaartepunt hoger te liggen
Ik denk het ook nietquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:19 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Omdat je iets rechterop zitdenk dus zo maar dat ik daar geen ene fuck van merk
quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:29 schreef motorbloempje het volgende:
[afbeelding]isn't that cute...
Niet echt andere of mooie foto'squote:Op zaterdag 1 september 2007 21:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Heb je meer foto's van WP @ Zhe Ringgggg
Net of je op een Zondag door Winkel rijdtquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Niet echt andere of mooie foto's![]()
Maar morgen nieuwe kansen. [img]url=http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/rolleyes.gif[/img]
Meerijder
Hey WB, maak eens een macro zodat de kleuren ook meteen goed worden![]()
Geen foto's gemaaktquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:02 schreef worldpimber het volgende:
Vandaag nog speedohealer willen monteren om de echte 300 km/u te kunnen rijden,
maar hij werkte niet meer
Dus alleen puike voorknipperlichtjes gemonteerd, undertail wacht ik nog op
Jah, hoe krijg ik dat weg?quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:04 schreef Rib-i het volgende:
De ZX-12R is dus begrensd op 300 Km/uJammer man
![]()
Ehquote:
Meisjequote:Op zaterdag 1 september 2007 22:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jah, hoe krijg ik dat weg? [afbeelding] You got the knowledge
Winkel!!Dat is toch dat dorp waar dat schuwe meisje vandaan komt
En daarna de motor schoonmakenquote:[..]
EhMorgen misschien
Hij's wel goor nu mên, BazzieK mag wel ff een karweitje voor een heitje doen.![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:45 schreef worldpimber het volgende:
Roderick een nieuwe bike![]()
Maar waar ben je mee bezig dan prutz0rSuperbike stuur ofzo? [afbeelding]
Ga je morgen weer een dagje op en neerquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Niet echt andere of mooie foto's![]()
Maar morgen nieuwe kansen. [afbeelding]
[afbeelding]
Meerijder
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hey WB, maak eens een macro zodat de kleuren ook meteen goed worden![]()
Hej, wanneer ga jij je icoon wijzigen?quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:31 schreef Worldbeater het volgende:
Vanaaf ruitje nog even gemonteerd, oliepijl 1 mm boven max gezet, ketting met WD40 gangbaar gemaakt.![]()
[afbeelding]
Afwerkrandje zat hier nog niet op, dat maakt het nog vijf keer beter.
Morgen 8.30 rijden.![]()
![]()
![]()
IOHquote:
Je gaat mee?quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:48 schreef Roderick2085 het volgende:
Ga je morgen weer een dagje op en neer![]()
![]()
Ooohhhhhwquote:
quote:[..]
Je gaat mee?![]()
Wel vaag, Roderick die aan z'n bike gaat sleutelen.
We houden je in de gaten
hihi, hoiquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:31 schreef E.G.J. het volgende:
[..]
Toen ik deze foto zag dacht ik al iets bekends te zien uit een ander forum, maar na het fotoboek te hebben ingezien weet ik het zeker.
3 Weken terug reden wij in de zelfde tourtocht en aten vlees van de zelfde BBQ![]()
![]()
Ik pis je lak er af manquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jah, hoe krijg ik dat weg? [afbeelding] You got the knowledge
Winkel!!Dat is toch dat dorp waar dat schuwe meisje vandaan komt [afbeelding]
[..]
EhMorgen misschien
Hij's wel goor nu mên, BazzieK mag wel ff een karweitje voor een heitje doen.![]()
Dat zijn geen grappen he!quote:
Volgens mij behoorlijk vermoeiend van wat ik laatst begreep, maar er waren nog wat rondjes over op z'n kaart dus hij 'moest' sowieso die kan weer opquote:Op zondag 2 september 2007 09:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]
is het een beetje te doen, zo op rijden, paar rondjes knallen en weer neer rijden
1 overnachting leek mij al beterquote:Op zondag 2 september 2007 10:19 schreef hicham het volgende:
Volgens mij behoorlijk vermoeiend van wat ik laatst begreep, maar er waren nog wat rondjes over op z'n kaart dus hij 'moest' sowieso die kan weer op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |